gtemata.com

Cum se joacă Baseball

Un sport iconic american, baseballul este mult iubit de peste hotare, dar aici devine din ce în ce mai comun. Învață să joci!

paşi

Metoda 1

Elementele de bază
Imaginea intitulată 118575 1
1
Înțelegeți conceptul jocului. Acesta este un sport de echipă jucat de două echipe formate din nouă jucători pe un teren special care include nouă reprize, adică nouă fotografii. Fiecare repriză este, la rândul său, împărțită în două faze, numită sus, "partea superioară" și partea de jos, "partea inferioară", când echipele alternează între atac și apărare. Pentru a-și mări scorul, jucătorii care au atacat o echipă trebuie să lovească cu mingea mingea aruncată de aruncătorul celeilalte echipe și, dacă mingea intră într-o zonă valabilă, să se îndrepte spre punctul de plecare. Dacă riderul este atins de mingea de către un membru al echipei defensive înainte de a termina cursa, el este eliminat. După trei eliminări, ne mutăm la o repriză nouă, iar echipele schimbă locurile.
  • Colegiul și jocurile profesionale sunt împărțite în nouă reprize, în timp ce la niveluri mai joase, șase sau șapte reprize.
  • Întreaga echipă defensivă este întotdeauna pe teren. Jucătorii atacă încearcă să lovească mingea unul câte unul, astfel încât în ​​teren există un singur atacant la început. Pe măsură ce jocul progresează, până la patru jucători pot ataca pe teren, dar întotdeauna bate doar o singură persoană. Ceilalți trei jucători așteaptă în locurile de siguranță pentru a-și termina rundele și scorul.
  • Există trei puncte sigure pentru alergători, fiecare poziționat în fiecare colț al zonei de alergare și se numesc baze. Bazele trebuie atinse pentru a înscrie puncte. Un alergător poate, de asemenea, decide să se oprească la o bază și să aștepte până la următorul joc înainte de a continua să ruleze la următoarea bază. Veți găsi mai multe informații mai jos.
  • Imaginea intitulată 118575 2
    2
    Familiarizați-vă cu mediul. Campul de baseball (numit și "diamant") constă din două părți principale: terenul și câmpul de ieșire. Primul este centrul acțiunii și are patru noduri, bazele, plasate la aceeași distanță una de alta, formând, de fapt, un diamant. Interiorul diamantului este ierbos, în timp ce căile de la o bază la alta sunt murdare. În mijlocul diamantului, se află muntele de lansare, o brumătoare circulară.
  • Bătălia este acasă sau plată și așteaptă ca mingea să fie aruncată de pe bordul de lansare pentru a încerca să o lovească cu bâtul. Pe ambele părți ale casei de bază, există un dreptunghi numit caseta de batere, care stabilește locul în care trebuie să fie plasat batașul. O altă cutie situată în spatele casei de bază determină cât de departe poate atinge catcherul pentru a prinde mingea dacă lipsește bățul.
  • În timp ce celelalte baze au patru laturi și sunt în general fabricate din panza, casa de bază este caracterizată de cinci laturi și este făcută din cauciuc, pentru a se distinge de celelalte. De obicei, o incintă mare înconjoară casa de bază, astfel încât bilele să nu atingă publicul.
  • Bazele sunt numerotate în sensul acelor de ceasornic din casa de bază: prima, a doua și a treia. A doua bază este pe o linie directă de la casa de bază până la punctul de lansare.
  • O minge care aterizează la stânga celei de a treia baze sau la dreapta primei baze (când este văzută de la baza casei) este considerată o "minge fault" și anulează jocul. Liniile defectuoase, de ex. Linii false, sunt de obicei pictate pe teren pentru al limita.
  • Există reguli privind distanțele care definesc mediul. Fiecare bază este situată la 90 metri (aproximativ 27 m) distanță de următoarele. Punctul de lansare este situat la 60,5 metri (aproximativ 18 m) de casa de bază.
  • Imaginea intitulată 118575 3
    3
    Vedeți câmpul de plecare. După granița infinitului, începe o bandă lungă de iarbă tăiată, numită câmp. Linile Phallus continuă prin această zonă, chiar dacă spațiul este deschis și nedefinit nici de structuri, nici de granițe. În acest domeniu există apărători: exteriorul stâng, exteriorul central și exteriorul drept, care încearcă să se ocupe de lansarea pe distanțe lungi. Câmpul exterior este mai îngust în centru, în spatele celei de-a doua baze. Partea exterioară a acestuia este numită gard.
  • Spre deosebire de Infield, nu există reguli stricte cu privire la mărimea terenului. Campurile americane profesioniste de baseball au o distanță între casa de bază și gardul din mijlocul câmpului, care variază între 390 și 435 de picioare (aproximativ 119-133 m).
  • Imaginea intitulată 118575 4
    4
    Aflați rolurile echipei. Fiecare echipă este formată din nouă jucători și fiecare dintre ei are o poziție defensivă specifică în teren. În timpul jocului de atac, toți jucătorii devin batsmen, bătând mingea la rândul său. Odată ce bilele sunt bateți, aluatul poate începe să curgă de la baza de bază până la următoarea bază în sensul acelor de ceasornic pentru a termina rularea la oală și pentru a marca un punct. Echipa de apărare încearcă să recupereze mingea și să atingă batoanele cu mingea în sine, punând capăt jocului. Cele nouă roluri defensive sunt următoarele:
  • Pitcherul aruncă mingea spre aluat. Mingea va trebui bătută într-un anumit fel pentru ca lansarea să fie considerată valabilă.
  • Receptorul este amplasat în spatele bazei de locuit, echipat cu echipament de protecție și o mănușă specială, căptușită și prinde mingea atunci când batetul nu reușește să-l lovească. El poate, de asemenea, să-l ridice și să-l arunce dacă mingea se apropie de el.
  • Prima bază se ocupă de zona omonimă și ar trebui să fie bună la prinderea mingii. Dacă prima bază reușește să o prindă înainte ca batoanele să ajungă la prima bază, este aproape imposibil ca băutura să nu fie atinsă cu mingea de către adversar.
  • A doua bază se referă la zona dintre prima și a doua bază. În afară de atingerea alergătorilor din cea de-a doua bază cu mingea, aceasta ajută și la obținerea bilelor de pe sol înainte de a se rostogoli în câmpul de plecare.
  • Interbaza este situată între cea de-a doua și a treia bază - scoate repede mingea și ridică la prima sau a doua bază pentru a elimina alergătorii adversari. Persoana care joacă acest rol trebuie să fie rapidă și dinamică, deoarece majoritatea celor care joacă pe dreapta tind să trimită mingea în zona inter-bază.
  • A treia bază este situată în zona omonimă și ar trebui să aibă brațe puternice pentru a amâna rapid mingea în prima bază de-a lungul diamantului. Mulți drepți îi trimit mingea la cea de-a treia bază.
  • După cum sa afirmat anterior, există trei jucători în câmpul de plecare. Rolul lor este de a lua focuri lungi și mari și de a împiedica echipa atacantă să marcheze puncte doar pentru că au aruncat mingea într-un mod mai puternic.
  • Toți jucătorii defensivi pot folosi o mănușă din piele pentru a apuca mingea, dar capcana este chiar mai mare și mai groasă.
  • Imaginea intitulată 118575 5
    5
    Înțelegerea rolului arbitrilor. Arbitrul nu este afiliat cu nici o echipă și este imparțial. Rolul său este de a observa și de a anunța rezultatul fiecărei piese. Există mai multe dintre ele în majoritatea jocurilor: una în casa de bază și una în fiecare din celelalte trei baze. Uneori, două sunt plasate și în câmpul de plecare. Arbitrul în pot declară în general începutul jocului.
  • Din păcate, enervarea arbitrului poate genera sancțiuni severe, prin urmare trebuie evitată cu orice preț. Indiferent dacă sunteți de acord sau nu, cuvântul dvs. este decisiv.
  • Imaginea intitulată 118575 6
    6
    Verifică afară. Numai membrii echipei de atac pot fi eliminați. Expulzat trei jucători, echipe schimbă poziții.
  • În cazul în care un jucător apărător apucă mingea aruncată de aluat înainte de a ajunge pe teren, aluatul este eliminat automat, chiar dacă mingea a fost luată pe teritoriul fault. Această acțiune se numește flyout.
  • Dacă un jucător apărător atinge un alergător cu mingea, sau cu o mănușă în timp ce ține mingea, iar alergătorul nu se află într-o bază, baza este eliminată. Această acțiune este numită o etichetă.
  • Dacă batterul nu lovește mingea, el primește o grevă. După trei lovituri, se produce strikeout.
  • Dacă în prima bază o persoană atinge baza în timp ce se află în posesia mingii și înainte ca alergătorul să ajungă la el, are un pământ afară.
  • În cazul în care un alergător este într-o bază și trebuie să alerge înainte să plece la următorul spațiu alergător (pentru că doar un alergător poate fi într-o bază), el poate obține o forță dacă un Fielder în baza următoare atinge de bază și deține mingea.
  • Imagine cu titlul 118575 7
    7
    Descoperiți grevele, mingea și faultul. Când se bate, se pot întâmpla patru lucruri: o grevă, o minge, o minge corectă sau o minge de toamnă. Acești termeni pot fi confuzi, însă în realitate este ușor să le înțelegem:
  • O lovitură apare atunci când un batsman a încheiat cu succes împușcătura. Chiar și mingea lovită poate fi considerată grevă. După trei lovituri, aluatul este eliminat și înlocuit de altul în pot (acest lucru continuă până la atingerea a trei puncte).
  • O minge apare atunci când un pitcher aruncă o minge care merge prea departe în afara zonei considerate a fi lovită de aluat. După patru mingi, aluatul se deplasează spre prima bază (plimbare). Batsmenii încearcă uneori să înfrunte potul și să avanseze spre prima bază, mai degrabă decât să lovească mingea.
  • O minge corectă este o lovitură făcută de aluatul care se prăjește între liniile faultului, permițând băuturii să curgă pentru prima bază. O minge corectă este ceea ce batsmenii doresc mai mult.
  • O minge fault este o lovitură a unui batsman care aterizează pe liniile de fault. Cu excepția cazului în care mingea este luată și transformată într-un flyout, o minge fault pare a fi o grevă. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, jucătorii nu pot avea mai mult de două lovituri cauzate de o minge fault.
  • Metoda 2

    joacă
    Imaginea intitulată 118575 8
    1
    Du-te la câmp. Fiecare jucător de apărare are o poziție. Interbaza, a doua bază și exteriorul sunt plasate în zonele respective. Restul jucătorilor au alte puncte specifice: lansatorul de pe platforma de lansare, prima bază, cea de-a doua bază și cea de-a treia bază din zonele corespunzătoare și receptorul din spatele plăcii. Batsmanul este plasat în cutia de lilieci stânga sau dreaptă din partea laterală a casei de bază. Arbitrul verifică pe scurt pentru a verifica dacă toți se află în poziția corectă și începe jocul.
  • Imaginea intitulată 118575 9
    2
    Pitcherul va încerca să arunce greu să primească bile din zona lui după ce și-a evaluat potențialele terenuri. Dacă mingea nu traversează liniile de fault, atunci este valabilă.
  • Lansatorii folosesc de multe ori jocuri de tip fastball, curveball, changeup și slider pentru a confunda beoperii. Fastball și curveball sunt două fotografii foarte rapide. Schimbarea apare atunci când lansatorul pretinde că efectuează un joc rapid și apoi face o aruncare mai lentă, modificând simțul timpului aluatului. Un cursor este o minge dificil de aruncat, care combină viteza jocului rapid cu mișcarea laterală a curveball.
  • Imaginea intitulată 118575 10


    3
    Cursa dintre baze. Pe măsură ce mingea se deplasează de-a lungul terenului de joc, pe calea aerului sau pe sol, batsman, numit acum alergător, lăsând lilieci și se execută până spre prima bază. Dacă nu scoase din funcțiune de un flyout, o etichetă-out sau un teren de afară, vă puteți opri la prima bază sau continuă să ruleze până când acestea vor fi în siguranță din nou. Între timp, încercați exterior pentru a ridica mingea și să ajungă la culisare pentru a face clar.
  • Cei din afară pot arunca mingea unul la celălalt sau pot alerga cu mingea pentru a se apropia de alergător și pentru ao atinge. Pe de altă parte, alergătorii nu pot atinge în mod voluntar.
  • Un alergător care nu este în pericol de împământare poate evita uneori să primească eticheta pe o bază prin alunecare sub un jucător de bază și încercând să atingă baza înainte ca mingea să îl atingă. Doar atingeți-l cu un deget de mână sau picior înainte de a fi atins de adversar pentru a spune în siguranță.
  • Furt de baze. În cele mai multe cazuri, biciclistul nu poate finaliza un circuit complet al bazelor pe parcursul unei singure joc, prin urmare, va trebui să se oprească într-o bază și așteptați pentru următoarea batsman merge pe placa. Cu toate acestea, în orice moment, alergător poate pipăit să „fure“ baza următoare rulează în direcția lui înainte de a shooter-ul înțelege ce se întâmplă. Deoarece aruncător este de obicei cel care face cel mai bine aruncă în echipa, fura o bază poate fi foarte periculos, deoarece ulciorul se poate transforma în jurul valorii și arunca mingea într-o bază, care permite tag-ul ușor afară.
    Imaginea intitulată 118575 11
  • Bazele pot, de asemenea, să treacă mingea unul la celălalt, prinzând alergătorul între două baze până când face încercarea disperată (și adesea inutilă) de alunecare sub una dintre ele. Câștigătorii nu pot părăsi nici măcar linia dintre cele două baze: de exemplu, nu puteți să alergați la câmpul de plecare și apoi să vă întoarceți.
  • Alergătorii sunt în siguranță în timp ce se află în baze, dar nu trebuie să se oprească acolo. Majoritatea alergătorilor se pregătesc pentru un eventual "furt" prin mutarea rapidă de la baza curentă, dar nu prea mult, astfel încât să putem reveni dacă ar trebui.
  • Imaginea intitulată 118575 12
    4
    Un alergător se poate opri la un moment dat pe o bază, și de aici vine regula de forță. În orice caz, deoarece există trei baze, până la patru alergători pot fi în același timp în teren. Atunci când fiecare dintre cele trei baze are un alergător, echipa atacantă are "bazele încărcate", astfel încât următorul lovit sau valabil va duce în mod necesar la o alergare sau o ieșire. Se înțelege că aceasta nu este cea mai potrivită situație pentru o echipă, dar este foarte interesantă pentru public.
  • Imaginea intitulată 118575 13
    5
    Marchează o alergare acasă. Uneori, aluatul lovește mingea atât de tare sau de bine încât poate să ruleze peste tot diamantele de finisare acasă și să marcheze o alergare acasă la prima lovitură. În general, alergarea la domiciliu, adică alergarea la domiciliu, apare atunci când mingea este aruncată din teren, făcând un sprint bun.
  • Grand Slam este cursa de acasă făcută cu toate bazele pline și în valoare de patru puncte, dar este rară.
  • Rularea acasă nu este obișnuită, deci concentrați-vă asupra modului de a alerga rapid după o lovitură normală. Știind când să te oprești și să aștepți, poți sta mai mult în joc și spori șansele de a puncta un punct. Există încă trei runde de pe placă în plus față de rula acasă:
    Imaginea intitulată 118575 14
  • Un singur este o rulare de la placă la prima bază. Este probabil cel mai comun tip de alergare pentru siguranța și flexibilitatea sa.
  • Un dublu este o alergare de la pot la cea de-a doua bază. În majoritatea cazurilor, este o alegere inteligentă pentru lansările pe distanțe medii sau pentru cele care distrag atenția asupra exteriorului.
  • Un triplu este o alergare de la pot la cea de-a treia bază. Este neobișnuit.
  • Imaginea intitulată 118575 15
    6
    Batsmen care au un control bun asupra direcției mingii o dată aruncat poate încerca să facă un singur sau un dublu.
  • Imagine cu denumirea 118575 16
    7
    Sprint-ul sacrificiului este o strategie a echipei care atacă să înscrie un punct. Există două tipuri:
  • Sacrifice bunt este un tip special de joc care servește un alergător pentru a avansa de la prima la a doua bază, a doua la a treia sau a treia la bază.
  • Sacrificarea zbura la verificare atunci când batterul este eliminat după ce a lovit mult. După ce fundașul ia mingea, alergătorii au șansa de a avansa, iar unul dintre ei poate alerga acasă înainte ca mingea să ajungă la receptor.
  • Imaginea intitulată 118575 17
    8
    Au nevoie de mai mulți alergători eliminați simultan. La momentul potrivit, outsiderul poate finaliza un joc dublu sau triplu, reușind să expulzeze doi sau trei piloți într-o singură piesă. Jocul triplu este neobișnuit, dar este posibil dacă sunt disponibile suficiente forțe. Jocul dublu este mai răspândit și oferă adesea forța dintr-un alergător și terenul dintr-un batsman.
  • Amintiți-vă că, după trei, se face schimbul între echipe.
  • Imaginea intitulată 118575 18
    9
    Înțelege zbura lui. Această regulă este invocată numai de către arbitri, dar trebuie înțeleasă oricum. Acesta servește pentru a împiedica jocul dublu și jocul triplu defensiv. Pe scurt, este o regulă introdusă pentru problemele de etică sportivă.
  • Imaginea intitulată 118575 19
    10
    Continuați să jucați până la atingerea ultimei reprize. Spre deosebire de baschet și alte jocuri de echipă, baseball-ul nu are o durată fixă. De fapt, joci până când toate reprizele sunt terminate. Deoarece acest lucru poate prelungi jocul, echipele au capacitatea de a avea înlocuitori, mai ales receptoare, pentru a-și conserva energia de la început până la sfârșit. La sfârșitul ultimei reprize, echipa care a marcat cele mai multe victorii câștigă.
  • Dacă echipele sunt legate la sfârșitul ultimei reprize, se joacă un altul. Este foarte dificil ca un joc de baseball să se încheie așa - în general, se adaugă inninguri suplimentare până când una dintre cele două echipe câștigă.
  • Sfaturi

    • Învață și practică să joci cu prietenii, mai ales dacă sunt experți. Puteți citi cărți și manuale și puteți urma un curs. Cu toate acestea, adevăratul baseball este învățat pe teren.
    • Fii răbdător. Învățarea de a juca baseball necesită timp și efort și devine și mai bună. Fiecare poziție pe teren provoacă provocări. Alegeți una și dați maximul pentru a străluci.
    • Dacă sunteți începător și jucați apărarea, păstrați mănușa în apropierea feței dvs., atunci când aruncați mingea, veți avea mai puține riscuri de rănire și veți avea mai multe șanse să o luați.

    Avertismente

    • a pus întotdeauna echipamentul de protecție înainte de a juca. De batters ar trebui să poarte căști de protecție și receptoare trebuie să pună toate echipamentele furnizate, care include masti si tampoane piept, genunchi, gambe si picioare (printre altele, același echipament este purtat de arbitri plasate în zona plăcii) .
    • Nu uitați să urmăriți întotdeauna mingea în timp ce jucați. Bilele de bază sunt grele: nu veți vrea să fiți lovit.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit