gtemata.com

Cum se completează un tablou de bord Baseball

Menținerea scorului este o modalitate excelentă de a vă simți implicat într-un joc. Este un lucru util să știți chiar dacă jucați într-o echipă de baseball, deoarece vă permite să luați notă de statisticile, tendințele și performanțele jucătorilor echipei dvs. Deși punctele de punctaj pot părea dificile la început, de fapt sunt destul de ușor.

paşi

1
Ia o carte mică. Le puteți găsi în stadioanele mari americane, singure sau împreună cu unele programe. Dacă nu sunteți sigur că pe stadionul dvs. le vindeți, cu o căutare rapidă pe internet puteți găsi cu ușurință câteva foi de baseball pentru a le imprima și a lua cu tine la joc.
  • 2
    Completați fișa cu informații despre joc. Acestea pot include echipele, echipele, arbitrii, terenul, timpul de start și antrenorii.
  • 3
    Scrieți numărul cămășii, numele și poziția fiecărui jucător, ocupând două sau trei casete per jucător (sau pătrat mare). Pentru informații despre numerele de poziție, citiți tabelul Informații despre jucători de mai jos.
  • Dacă o echipă are un hitter desemnat, scrie DH în prima cutie și poziționează jucătorul care înlocuiește bateul în a doua.
  • Dacă este necesar sau dacă preferați, scrieți jucătorii pe bancă la sfârșitul mesei, câte unul pentru fiecare cutie. Acest lucru va servi dacă nu vă puteți aminti jucătorii care pot intra pentru a înlocui deținătorii. Nu este nevoie să vă scrieți poziția, deoarece nu au intrat încă pe teren.
  • 4
    Luați notă de bila și greva în grila corespunzătoare. Mingea trebuie să fie marcată în rând cu trei cutii și loviturile din rând cu două.
  • Puteți folosi marcaje, bare, x, numere sau orice doriți pentru a bifa casetele. unii oameni folosesc semne diferite pentru a observa dacă aluatul a atins bilele sau a întors bâtul, în timp ce alții folosesc numerele pentru a indica ordinea turnărilor. Această tehnică este utilă în special pentru că permite altor persoane să evalueze evoluția scorului băiatului.
  • Dacă o minge fault este lovită de un batsman cu două lovituri, trebuie doar să înscrieți un punct (sau un număr, în funcție de stilul dvs.) care continuă linia de grevă. Continuați după cum este necesar.
  • 5
    Rețineți rezultatul măsurii utilizând abrevieri de text și mărci pe diamantul mic.
  • În cazul în care batsmanul este eliminat, puteți scrie rezultatul cu majuscule pe diamant și marcați ce număr de puncte este (în colțul din dreapta jos al cartelei). Citiți următorul tabel "Metode pentru realizarea unei eliminări" pentru abrevieri standard.
  • Pentru jocurile duble sau triple, asigurați-vă că marcați ștergerile în ordinea în care au apărut în câmpul mic din colțul din dreapta jos.
  • În cazul în care aluatul ajunge la bază, el trasează linii pe diamant mic pentru a indica calea lui. Lângă ultima linie, scrieți una dintre aceste abrevieri într-un font mic.
  • Adăugați un asterisc (*) sau un semn de exclamație (!) De fiecare dată când un jucător face un joc demn de remarcat.
  • Unii oameni adaugă punctul în care mingea a fost bătut pentru o mai mare acuratețe. De obicei, trasează o linie de bază în punctul în care mingea a fost lovită, folosind o linie continuă pentru o minge care a atins punctul de zbor și o linie întreruptă pentru bilele de bouncing.
  • Dacă, după ce mingea este pusă în joc, un alergător scoruriază un punct, raportează numărul de puncte bătute acasă (RBI) de aluat în spațiul corespunzător. Dacă nu există un spațiu special, scrieți-l sub diamant.
  • Marcați progresele alergătorilor folosind o serie similară de abrevieri și linii, indicând progresele glisiere și modurile în care au avut loc (de exemplu, în cazul în care un alergător a ajuns la a treia bază de primul după o singură, se trage o linie de la primul la al doilea și de la al doilea la al treilea și scrie 1B în colțul din stânga sus).
  • Ori de câte ori un alergător scoruri, el își umbrește diamantul pentru ao recunoaște mai ușor.


  • 6
    La sfârșitul unei reprize, marcați statisticile necesare în câmpurile corespunzătoare pentru fiecare coloană.
  • Dacă o echipă a bătut în mod repetat aceiași jucători, dați mai multe coloane la reprize și rescrieți numerele în consecință.
  • Puteti nota numarul de pitch-uri ale traseului marcand-l in stanga numarului de inninguri. Puteți nota numărul total de distribuții marcând-o la dreapta numărului de reprize.
  • 7
    Când un jucător intră pe teren de pe bancă, scrie numele, numărul și poziția sa sub jucătorul care a înlocuit și a trasat o linie verticală între ingerile în care sa produs substituția. Completați, de asemenea, spațiile pentru inningurile din partea dreaptă a liniei.
  • Dacă se înlocuiește ulciorul, trageți o linie orizontală între ultimul batter al vechiului pitcher și primul din nou. Scrieți, de asemenea, numele noului lansator în caseta din partea de jos.
  • Dacă un jucător schimbă poziția, trageți o linie verticală punctată între ingerile în care sa întâmplat.
  • 8
    La sfârșitul jocului, poți calcula statisticile la bataia jucătorilor și la cele ale ghivecelor din spațiile oferite, pentru o bună reprezentare a meciului.
  • Metoda 1

    Abrevieri ale Tabellino

    Metoda 2

    Informații despre jucător
    Poziții Numere
    Pozitiinumerele
    aruncător1
    prinzător2
    Prima bază3
    A doua bază4
    A treia bază5
    Libero6
    Stânga exterioară7
    Exteriorul centrului8
    Din afară9
    Batere desemnatăDH

    Metoda 3

    Metode de eliminare
    Abrevieri pentru ștergeri
    rezultatAbrevieriExemplu de rezultatAbreviere pentru exemplu
    Eliminată acasă transformându-l pe liliacKÎntoarceți Mazza pe o mingeK
    Eliminată acasă fără a întoarce liliaculK inversatăA treia grevăK inversată
    Eliminat după un bouncyNumărul jucătorului care a luat mingea urmată de jucătorul care a primit pasajele în bazăPauza scurtă colectează mingea și aruncă la prima bază6-3
    Eliminată în zborNumărul jucătorului care a primit mingeaExteriorul central primește mingea în zbor8
    Eliminat după o linieL urmat de numărul jucătorului care a primit mingea în zborA doua bază primește în zbor o linie bătută de aluatL4
    Jocul este nesupravegheatNumărul jucătorului care a jucat jocul, urmat de un UPitcherul colectează mingea și atinge alergătorul (sau baza)1U
    Pene mingea a primit în zborF urmat de numărul jucătorului care a primit mingeaCea de-a treia bază primește mingea în zbor pe teritoriul defectuosF5
    Sacrificați zborulSF urmat de numărul jucătorului care a primit mingeaStânga din afară primește mingeaSF7
    Sacrifice buntSB urmat de numărul jucătorului care a luat mingea și numărul care a primit mingea de pe bazăCâștigătorul colectează mingea și o aruncă la prima bazăSB2-3
    Joc dublu:
    Pentru omul bazat:Numărul jucătorului care a luat mingea, urmată de numărul jucătorului care a făcut eliminareaPauza scurtă colectează mingea și o aruncă la cea de-a doua bază6-4
    Pentru beater:Se aplică aceleași abrevieri ca și omul din bază, dar va trebui să adăugați jucătorul care primește mingea urmată de DPCel mai scurt joc colectează mingea și o aruncă la cea de-a doua bază care o lansează la prima bază6-4-3 DP

    Metoda 4

    Luați notă de bătăi
    Abrevieri pentru bare
    rezultatAbrevieriExemplu de rezultatAbreviere pentru exemplu
    singur1B
    dublu2B
    triplu3B
    Acasă alergaHR
    A lovit de pitcherHP sau HBP
    Bază intelectualăBB
    Eroare de apărareȘi urmat de numărul jucătorului care a făcut greșealaPauza scurtă colectează mingea și sulița în care nici un coechipier nu o poate primiE6
    Alegerea apărăriiFCCu un jucător în primul rând, un bouncer este lovit pe a doua bază care decide să elimine alergătorul (apărarea a ales să nu încerce să elimine aluatul).FC
    A treia grevăK

    Metoda 5

    Luați notă de curse pe baze
    Abrevieri ale cursei
    rezultatAbrevieriExemplu de rezultatAbreviere pentru exemplu
    Stăpânul de bazăSB
    Jucătorul eliminat în timpul unei încercări furateCSEliminat de captivant în timpul unei încercări furateCS
    Eliminat de la lansator cu un pick offPIKLansatorul efectuează un pick-off pe prima bază și elimină alerga departe de bazăPIK

    Sfaturi

    • Nu toate mesele includ cutii pentru a nota mingea și greva.
    • Antrenați-vă pentru a păstra scorul jocurilor pe care le urmăriți la televizor pentru a vă obișnuiți să țineți pasul cu jocul.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit