Cum se joacă Pictionary
Pictionary este un joc de bord distractiv pentru grupuri de trei sau mai multe. Pachetul conține un tablou de bord, patru plicuri, cărți de categorie, o clepsidră de un minut și un zar. Veți avea nevoie de patru plăcuțe de desen și creioane, dar puteți folosi orice suprafață sau unealtă pentru a desena. Învățarea de a juca este ușor dacă știți cum să pregătiți jocul și cum să rezolvați situații speciale, cum ar fi categoria "provocare ".
paşi
Partea 1
Pregătirea pentru joc1
Împărțiți jucătorii în două echipe. Dacă aveți multe de jucat, puteți forma patru echipe, dar probabil că veți avea mai multă distracție cu mai puține echipe. Unul dintre participanți va trebui să deseneze primul cuvânt, folosind stilou și hârtie. Toți ceilalți membri ai echipei vor trebui să ghicească cuvintele trase.
- Jucătorii fiecărei echipe vor trebui să tragă la rândul lor.
- Dacă sunteți doar trei jucători, o persoană va trebui să tragă pentru ambele echipe pe tot parcursul jocului.
2
Oferiți fiecărei echipe necesarul de joc. Au nevoie de o foaie de categorii, foi de hârtie și un creion. Foaia de categorii explică semnificațiile abrevierilor pe care le puteți vedea pe tabloul de bord și pe biletele de cuvinte.
3
Pregătiți jocul. Puneți bordul și puntea cărților de cuvinte în centrul grupului. Plasați un jeton pe pătratul de start pentru fiecare echipă. Deoarece categoria (P) se află pe prima cutie, fiecare echipă va trebui să deseneze un personaj, un loc sau un animal.
4
Alegeți dacă doriți să utilizați reguli speciale. Unii oameni preferă să stabilească variații înainte de a începe jocul, pentru a preveni eventualele dispute. Înainte de a începe, discutați cu orice jucător despre orice modificare a regulilor pe care doriți să le aplicați.
Partea 2
Începeți redarea1
Rulați matrița pentru a decide care echipă va alege prima carte. Cel care primește cel mai mare număr va începe. Primul cuvânt va fi în categorie "provocare", dar echipa care a câștigat lovitura va putea alege cardul.
- Nu mutați piesele de pe placă după prima rulare. Ei vor trebui să rămână în cutia inițială.
2
Arătați cardul ambilor designeri. După alegerea primei cărți, designerii ambelor echipe au posibilitatea de a observa cuvântul timp de cinci secunde înainte de a începe să deseneze. Nu începeți până când nu au trecut cele cinci secunde și cei doi designeri nu sunt pregătiți.
3
Cei doi designeri vor trebui să încerce să ilustreze cuvântul în același timp. Când sunt gata, porniți clepsidra și porniți comanda. Au șaizeci de secunde de tras în timp ce tovarășii lor încearcă să ghicească cuvântul. Prima echipă care găsește răspunsul corect are posibilitatea de a începe.
Partea 3
Continuați jocul1
Decideți cine va proiecta pentru fiecare echipă. Toți jucătorii trebuie să facă rândul să facă acest lucru. În timpul întoarcerii fiecărei echipe, designerul va lua o carte de pe punte. Puteți citi cuvântul din categoria (P) timp de cinci secunde, dar nu îl puteți arăta colegilor.
2
Porniți clepsidra și începeți desenul. Fiecare designer are un minut să reproducă cuvântul. Însoțitorii lui pot ghici de câte ori doresc în acest timp. Amintiți-vă că cei care trag nu pot vorbi, nu pot face gesturi cu mâinile sau nu pot scrie numere sau scrisori.
3
Ori de câte ori o echipă desenează o carte de cuvinte, proiectantul va trebui să se schimbe. Fiecare întoarcere începe prin trasarea unei cărți de cuvinte, nu prin rularea matriței. O echipă poate roti moartea și își poate înălța pionul doar atunci când un membru ghiceste cuvântul înainte de sfârșitul timpului disponibil.
4
Toate echipele participă cu ocazia "provocare". Dacă o echipă termină mișcarea pe o cutie "provocare" sau cuvântul care urmează să fie tras este precedat de un triunghi, toate echipele trebuie să participe la rundă. Designerii vor putea să citească cuvântul timp de cinci secunde, după care vor trebui să încerce să-l ghicească pe colegii lor.
5
Continuați să jucați până când o echipă ajunge în piață "provocare" finală. Echipa are șansa de a câștiga jocul. Amintiți-vă că nu este necesar să puneți capăt mișcării pe acel pătrat cu o rolă precisă. Dacă echipa care a ajuns în ultima cutie nu ghicește cuvintele trase, jocul se duce la echipa din stânga.
6
Câștigă jocul ghicind cuvântul "provocare" finala la rândul tău. Pot fi făcute multe încercări și este posibil ca mai multe echipe să fie în cutia finală în același timp. Continuați să jucați până la stabilirea unui câștigător.
Sfaturi
- Încercați să jucați Pictionary la petreceri sau adunări de familie. Este un joc foarte distractiv în grupuri mari de oameni.
Lucruri de care ai nevoie
- Pictionary joc de bord
- pionii
- Categorii de cărți
- Clătiți pentru o clipă
- piedestal
- Hârtie și stilou sau tablă
Afișați mai multe ... (11)
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum de a construi o echipă de succes
- Cum să faci o vânătoare de comori la o petrecere
- Cum să joci `Red Rover`
- Cum se joacă Bowls
- Cum se joacă Bunco
- Cum se joacă Canasta
- Cum se joacă Capturează steagul
- Cum se joacă Fanti, Doi și Opt cu Cardurile
- Cum se joacă Fotbal de fotbal
- Cum se joacă Jackpot-ul
- Cum se joacă Pétanque
- Cum se joacă muggle Quidditch
- Cum se joacă Sepak Takraw
- Cum se joacă Skip Bo
- Cum se joacă tabu
- Cum să joci rolul de trivial
- Cum se joacă ONE
- Cum se joacă Whist
- Cum se joacă jocul de cărți Shithead
- Cum se joacă jocul de cărți pentru linguri
- Cum să marchezi un punct în Curling