gtemata.com

Cum să marchezi un punct în Curling

Regulile de curling sunt simple, dar punctele de punctaj reprezintă o tehnică dificilă de a stăpâni și necesită utilizarea unei strategii numeroase.

paşi

Partea 1

Bazele jocului
Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 1
1
Învață să înțelegi cum sunt organizate echipele. Fiecare joc curling este jucat de două echipe, fiecare dintre care este format din patru jucători.
  • Fiecare membru al echipei va lansa două piatră (The "boluri") pentru capăt (seturile jocului) și fiecare dintre aceste pietre este jucat individual, nu consecutiv. Ceilalți jucători vă vor ajuta să îndreptați piatra spre casă. Jucătorii hotărăsc ordinea de rotație a loviturilor înainte de joc și o urmăresc pentru toate scopurile.
  • Imagine intitulată Scorul în Curling Pasul 2
    2
    Învață să cunoști domeniul de joc. Se numește suprafața foaie, și fiecare foaie are o casă și un buton.
  • casă este ținta de la sfârșitul foii. buton este centrul țintei.
  • Ambele echipe vor încerca să-și arunce pietrele în aceeași casă și pe același buton.
  • Jucătorii vor începe dintr-o poziție de 17,4 metri de casă.
  • Pentru a rămâne în joc, o piatră trebuie să se oprească între linia roșie, care este la 6,4 m de centrul casei și linia din spate, care se află în spatele casei.
  • Imagine intitulată Scorul în Curling Pasul 3
    3
    Aruncă cele opt pietre de granit pe gheață. În fiecare capăt, fiecare echipă va lansa opt pietre de granit diferite pe gheață către țintă. Fiecare piatră cântărește 19 kg.
  • Echipele vor fi alternate în terenuri. Cu alte cuvinte, echipa A va arunca o piatră, apoi B o va face. Această alternare va continua până în a 8-a piatră.
  • Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 4
    4
    Joacă 10 sfârșit. Pentru a juca un joc complet, va trebui să terminați 10 final. Aceasta înseamnă că fiecare echipă va lansa un total de 80 de pietre.
  • Echipa care va începe un sfârșit va fi cea care a câștigat sfârșitul precedent. Dacă echipa B a câștigat primul sfârșit, va fi lansată mai întâi în cel de-al doilea capăt. Echipa care lansează ultimul are un mare avantaj, deci această regulă este urmată pentru a echilibra jocul.
  • Partea 2

    Realizați filmele
    Imagine intitulată Scor în Curling Pasul 5
    1
    Aruncă piatra. În fiecare rundă, un jucător "lansa" piatra alunecându-l pe gheață și îndreptându-l spre casă.
    • Viteza, forța și direcția sunt importante. Deși succesul împușcăturii nu depinde numai de pitcher, este dificil să se apropie butonul fără a porni de la o lovitură bună.
  • Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 6


    2
    Scoateți piatra. În timpul fiecărei runde, ceilalți jucători ai echipei vor folosi măturile pentru a mătură gheața în fața pietrei în timp ce alunecă pe foaie.
  • Gheața de pe foaia curling este destul de dur, deci dacă o piatră este lăsată să alunece de la sine, ea va fi deviată și încetinită de aceste părți dure. Acesta poate fi un element pozitiv sau negativ, în funcție de lansarea inițială și de obstacolele de pe traiectoria pietrei.
  • Fricțiunea făcută cu măturări topeste gheața, permițând pietrei să alunece mai ușor.
  • Dacă doriți ca piatra să continue să se miște rapid și drept, trebuie să mătureți gheața direct în fața ei.
  • Dacă doriți ca piatra să se întoarcă în jurul obstacolelor, nu ar trebui să mătuiți. Părțile groase ale gheții permit pietrei să se rotească și să se îndoaie.
  • Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 7
    3
    Practicați cele trei tipuri principale de fotografiere. Curbele simple sunt folosite în curling, dar focurile strategice sunt mai frecvente și de obicei mai importante pentru rezultatul unui sfârșit. Există trei tipuri principale de lansări strategice: gărzi, eșecuri și remize. Fiecare dintre aceste fotografii este important să câștige.
  • gărzi acestea sunt folosite pentru a bloca accesul la casă pentru echipa adversă. Aceste fotografii se opresc în fața casei, în interiorul zonei punctului. Dacă echipa adversă lovește aceste pietre, le va împinge adesea în casă, iar acest lucru va evita de obicei.
  • trage acestea sunt fotografii create pentru a depăși gardienii datorită rotației. Acestea se numără printre cele mai strategice și unele dintre cele mai greu de realizat, deoarece este necesar să se aibă grijă de rotația lor pentru a depăși gărzile și a le face să se termine acasă.
  • doborât acestea sunt fotografii rapide și puternice care vin cu o forță care elimină complet o piatră de la echipa adversă. Câteva cuvinte respinse se termină în casă, în timp ce altele nu, dar trebuie să rămână în zona de joc pentru a fi considerate valabile.
  • Partea 3

    scor
    Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 8
    1
    Aduceți pietrele în casă în timpul sfârșitului. Numai pietrele din interiorul casei pot câștiga puncte.
    • Este posibil să opriți rularea unei pietre în zona de joc, dar nu în casă. Pietrele care se opresc în aceste zone la sfârșitul unui sfârșit nu poartă puncte.
    • Este posibil ca niciuna dintre echipe să nu câștige puncte în timpul unui sfârșit dacă nu există piatră în final.
    • Dacă aveți îndoieli, puteți stabili dacă o piatră este în casă, situată exact deasupra ei și observând marginea ei. Marginea trebuie să atingă limita exterioară a casei pentru a marca un punct.
  • Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 9
    2
    Apropiați mai mult piatră în centrul butonului echipei opuse. Echipa cu piatra cea mai apropiată la sfârșitul unui sfârșit primește puncte.
  • Numai o singură echipă poate câștiga puncte în final. Deși echipa A are doar o piatră acasă și echipa B opt, dacă cea mai apropiată piatră este echipa A, echipa respectivă va înscrie un punct, iar echipa B zero.
  • Puteți câștiga mai mult de un punct în timpul unui sfârșit. Dacă echipa B are trei pietre mai aproape de centrul tuturor pietrelor echipei A, echipa B va înscrie trei puncte. Cu opt pietre la capăt, opt puncte sunt maximele care pot fi totalizate la un capăt.
  • Atunci când nu puteți afla ce piatră este mai aproape de centru doar observându-i, un arbitru va trebui să folosească un baston de măsurare pentru ao stabili.
  • Imaginea intitulată Scorul în Curling Pasul 10
    3
    Calculați punctele de la sfârșitul cursei. După ce ați jucat cele 10 capete, fiecare echipă va adăuga punctele obținute. Echipa care a marcat cele mai multe puncte câștigă jocul.
  • Dacă există un tablou de bord, tabloul de bord va fi actualizat la sfârșitul fiecărui sfârșit, cu numărul actual de puncte marcat.
  • Lucruri de care ai nevoie

    • foaie pentru curling
    • piatră pentru curling
    • Mătură pentru curling
    • bord
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit