gtemata.com

Cum să joci `Red Rover`

Red Rover este un joc distractiv, de origine anglo-saxonă, în timpul căruia două echipe formează lanțuri umane și participanții încearcă să treacă prin adversar. Nu aveți nevoie de niciun echipament special sau de un anumit domeniu, deoarece puteți juca Red Rover oriunde. Este un joc de strategie, unde este necesară o bună colaborare în grup și care vă permite să faceți ceva exerciții. Adunați niște prieteni și începeți să jucați!

paşi

Partea 1

Formați echipele
Imagine cu denumirea Play Red Rover Pasul 1
1
Găsiți cel puțin 6 participanți. Red Rover este un joc de echipă, deci este necesar ca grupurile să fie formate de cel puțin 3 persoane. Cu cât este mai mare numărul de jucători care se vor aduna, cu atât mai mult vă veți distra.
  • Deoarece aveți nevoie de mulți participanți, Red Rover este un joc perfect în timpul recreerii școlare, pentru că știți mulți băieți gata să se alăture.
  • Dacă doriți să jucați în afara contextului școlar, organizați evenimentul cu o zi sau două zile înainte, astfel încât să aveți mai mult timp pentru a aduna o mulțime de oameni.
  • Imagine cu titlul Redare Red Rover Step 2
    2
    Alegeți căpitanul fiecărei echipe. Acestea vor trebui să arunce o monedă pentru a decide cine va începe selecția membrilor echipei. Căpitanul care nu câștigă la aruncarea monedei va avea dreptul la prima rundă în timpul jocului.
  • Imagine cu denumirea Red Rover Play 3
    3
    Împărțiți jucătorii în două echipe egale. Căpitanii își aleg coechipierii pe rând, până când toată lumea este însărcinată cu una din cele două echipe.
  • Imagine cu titlul Redare Red Rover Step 4
    4
    Fiecare grup trebuie să formeze un rând de oameni care să țină mâna. Echipele se confruntă reciproc, respectând o distanță de 5-10 metri. Cu cât este mai mare distanța dintre acestea, cu atât mai mare este spațiul disponibil pentru fiecare jucător. Atunci când există copii mici, merită să se reducă acest spațiu pentru a evita accidentele.
  • Formează linia de oameni într-un mod strategic. Cei mai puternici jucători trebuie să țină mâna celor mai slabi pentru a obține o barieră impracticabilă.
  • Partea 2

    joacă
    Imagine cu titlul Red Rover Play 5
    1


    Sunați jucătorul opus. Echipa care are dreptul la prima rundă trebuie să decidă ce adversar "numi". Odată ce alegerea a fost făcută, toți membrii echipei trebuie să cânte: "Red Rover, Red Rover, vă dorim aici (numele adversarului)!".
    • Când alegeți persoana care trebuie apelată, procedați inteligent. Evitați să numiți cel mai mare și cel mai puternic jucător, care va fi probabil capabil să spargă imediat lanțul. Alege o persoană pe care echipa o consideră a fi capabilă să blocheze.
  • Imagine cu titlul Redare Red Rover Step 6
    2
    Jucătorul desemnat trebuie să alerge la echipa adversă și să încerce să rupă uniunea dintre brațele a doi oameni. Și el trebuie să se miște în mod strategic la rândul său. Trebuie să identifice "legătura slabă" a lanțului și încercarea de a trece chiar acolo - ar trebui să stea departe de cei mai puternici adversari, dacă nu se simt suficient de încrezători în mijloacele lor.
  • Imaginea intitulată Red Rover Step 7
    3
    Dacă călărețul nu poate rupe lanțul, trebuie să se alăture echipei opuse. Dacă reușește să depășească bariera, se întoarce la grupul său original, aducând cu el unul dintre adversarii care au format inelul pe care la rupt.
  • Unii oameni folosesc o reglementare puțin diferită: alergătorul se întoarce în echipa pe care o aparține fără niciunul "prizonier".
  • De asemenea, puteți decide că alergătorul poate alege orice adversar după terminarea lanțului. În acest caz, rupeți lanțul la cel mai slab punct și alegeți cel mai puternic jucător.
  • Imaginea intitulată Red Rover Step 8
    4
    Continuați să jucați până când una dintre cele două echipe rămâne cu o singură persoană. Atunci când un grup nu mai este capabil să formeze un lanț, celălalt se numește câștigător. Dacă prietenii tăți au timp liber și doresc să joace din nou, poți forma alte echipe și să începi din nou.
  • Sfaturi

    • Există multe variații la acest joc. De exemplu, melodia ar putea fi: "Red Rover, Red Rover vă trimite imediat (numele persoanei)!"
    • Cu cât numărul participanților este mai mare, cu atât jocul va fi mai amuzant.

    Avertismente

    • Joacă pe o suprafață moale, ca o peluză, pentru a evita rănirea dacă cineva cade.
    • Dacă există copii mici sau oameni destul de mici, asigurați-vă că mâinile membrilor echipei adverse nu le-au lovit gâtul în timpul alergării. Amintiți-vă că practic este doar un joc!
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit