gtemata.com

Cum se joacă Marco Polo

Marco Polo este un joc distractiv de jucat în apă. Perfect pentru piscine, poate fi jucat de cel puțin 3 participanți. Unii cred că îi datorează numele marelui explorator venețian Marco Polo, deoarece, la fel ca Marcajul jocului, călătorul nu știa întotdeauna unde merge. Dacă doriți să aflați cum să jucați sau să încercați o variantă, citiți mai departe.

paşi

Metoda 1

Joacă pe Marco Polo
1
Alegeți jucătorul care va prelua rolul lui Marco. Acest participant va încerca să captureze pe toți ceilalți. Imaginați-vă că jocul este o variantă de acchiapparello, dar în apă. Participantul care joacă rolul lui Marco trebuie să-și țină ochii închiși pe durata căldurii.
  • 2
    Marco trebuie să numere până la 10 înainte de a începe să caute pe alții. Toți participanții trebuie să rămână în piscină la începutul jocului. Marco ar trebui să stea într-un singur loc, să numere până la 10 cu voce tare și să le ofere celorlalți jucători timp să se disperseze. Ar trebui să ajungă cât mai departe posibil de la Marco pentru a evita să fie prinși, cu excepția cazului în care aceștia sunt cei care se implică în riscuri care adoră că trăiesc într-un mod nesăbuit. După ce a numărat până la 10 ani, Marco poate să-i caute pe ceilalți, dar va trebui să-și țină ochii închiși.
  • 3
    Marco ar trebui să strige "Marco", în timp ce toți ceilalți jucători vor trebui să răspundă "Polo". Marco își poate țipa numele ori de câte ori dorește. Ascultarea răspunsurilor altor jucători îi poate ajuta să înțeleagă unde se află, permițându-le să înoate sau să meargă să se apropie.
  • Jucătorii care încearcă să scape de Marco trebuie să strige "Polo" ori de câte ori exploratorul îi spune numele. Singura excepție? Evident, ele nu pot face asta când sunt sub apă.
  • Dacă un jucător al cărui cap este deasupra suprafeței apei nu trebuie să strige "Polo" și Marco crede că știe unde este, așa că exploratorul poate spune: "Știu că numele jucătorului nu a spus Polo". Dacă ceilalți jucători sunt de acord cu el, atunci această persoană a fost capturată și el va deveni noul Marco. În acest moment jocul începe din nou.
  • 4
    Marco ar trebui să urmeze sunetul vocii celorlalți participanți și să încerce să le atingă. Puteți înota sau pur și simplu mergeți. Dacă sunteți Marco, țineți brațele întinse în fața dvs. pentru a continua în siguranță. Cu siguranță nu doriți să vă confruntați cu un zid la viteză maximă. În timp ce vă mișcați, puteți, de asemenea, plasa mâna pe marginea piscinei, astfel încât să știți unde vă aflați. De asemenea, dacă umblați, fiți atenți atunci când vă apropiați de cea mai adâncă parte și asigurați-vă că sunteți gata să înotați.
  • 5
    Polo ar trebui să se îndepărteze de Marco pentru a nu fi prins. Dacă fugi de Marco, atunci ar trebui să fii rapid, pregătește-te să tragi în orice moment. De asemenea, puteți merge sub apă și puteți înota în altă direcție după strigăte "Polo" pentru a confunda Marco. Dacă este aproape de dvs., schimbați calea pe care o urmați pentru ao dezorienta.
  • Înainte de începerea jocului, ar trebui să decideți dacă puteți chiar ieși din piscină. Unele variante ale jocului o permit, în timp ce altele permit acest lucru, cu condiția să rămână mereu o parte a corpului în apă. Acest lucru poate face experiența și mai distractivă, dar trebuie să vă asigurați că nu vă ieseți din piscină, ceea ce este foarte periculos.
  • Puteți juca, de asemenea, folosind regula din "Pește din apă". Conform acestei reguli, dacă jucătorii pot ieși din apă, atunci Marco are dreptul să strige "Pește din apă" ori de câte ori doriți. Când o face, își poate deschide ochii: dacă vede că un jucător a plecat, atunci are dreptate și această persoană devine noul Marco, începând încă o rundă. Dacă mai mulți jucători sunt în afara bazinului, atunci Marco are puterea de a alege un înlocuitor.
  • 6
    Când Marco atinge cineva, această persoană își va lua locul și jocul va începe din nou. Odată ce va avea Marco "prins" un jucător, acesta din urmă îl va înlocui, va închide ochii, va număra până la 10 și se va pregăti să-l urmărească pe Polul. Continuați să jucați atâta timp cât doriți: de obicei, durează câteva minute ca Marco să atingă pe cineva și distracția poate începe din nou de la început.
  • Puteți stabili o regulă despre ce înseamnă "captura" cineva în timpul jocului. Marco trebuie să-și folosească mâinile pentru a face acest lucru sau doar să atingă celălalt jucător cu orice parte a corpului său, chiar dacă înseamnă doar atingerea piciorului?
  • Metoda 2

    Varianta silențioasă

    1
    Setați limitele. Această variantă este similară jocului original, cu excepția faptului că participanții sunt încurajați să nu facă sunete. Jocul ar trebui să fie limitat la partea superficială a bazinului. Dacă puteți, legați un șir pentru a separa partea profundă de partea inferioară.
  • 2
    Setați regulile. Cât timp va conta numărul jucătorului ales înainte de a începe să caute pe ceilalți? Dacă atinge un jucător cu piciorul, înseamnă asta că la prins? Poate participanții la fugă să iasă din apă sau să rămână în piscină?
  • 3
    Tu decizi cine va trebui să meargă în căutarea celorlalți jucători. Alegerea poate fi aleatoră, de exemplu cu o extragere, sau o puteți lăsa să devină un voluntar pentru a juca acel rol. Indiferent cine începe, toată lumea va trebui să o facă mai devreme sau mai târziu.
  • 4
    Persoana care trebuie să meargă în căutarea celorlalți jucători va conta sub apă, de obicei până la 10. Dacă preferă, totuși, el poate conta și deasupra suprafeței apei. Odată terminată, distracția va începe. Ceilalți jucători ar trebui să profite de acest moment pentru a lua o poziție tactică: nu vor trebui să stea într-un colț, dar nici măcar în mijlocul bazinului și, mai presus de toate, ar trebui să scape de explorator. Spre deosebire de versiunea originală a lui Marco Polo, nimeni nu strigă sau nu vorbește, iar oamenii care fug, ar trebui să încerce să fie cât se poate de tăcuți.
  • 5
    Jucați până când exploratorul captează pe cineva. Deoarece jocul va fi tăcut, această persoană va încerca să găsească jucători pe baza sunetelor emise în apă. El a putut auzi și pe alții să chicotească sau să respire - este greu să fii tăcut în acest caz. Căutătorul trebuie să fie atent să nu se miște prea repede și să-și țină brațele întinse în fața lui, pentru a evita apariția unor obstacole posibile.
  • După ce a capturat pe cineva, înlocuitorul poate număra 10 și jocul va începe din nou. Distracția poate continua atât timp cât doriți. Este mai bine să jucați atunci când nu există alți oameni în piscină: dacă vă mișcați repede cu ochii închiși și sunt străini, aveți riscul de a le enerva destul de repede. Distreaza-te jucand atata timp cat vrei.
  • Sfaturi

    • Varianta: Marco poate folosi "metoda alligator" și deschideți ochii sub apă (numai fără ochelari de protecție). Acest lucru funcționează cel mai bine atunci când jucătorii nu sunt mulți.
    • Dacă sunteți Marco, vă strigați de multe ori numele.
    • Variație: jucătorii care strigă "Polo" ei pot ieși din apă și pot alerga dacă vor. Cu toate acestea, dacă Marco strigă "Pește din apă", persoana din afara bazinului îl va înlocui.
    • Cu cât participă mai mulți oameni, cu atât mai bine.
    • Marco poate țipa "Nu te aud!", iar toate celelalte vor striga "Polo". Cei care nu răspund vor trebui să-l înlocuiască pe Marco.
    • Dacă Marco poartă ochelari de protecție, ar trebui să le dea altei persoane, mai ales dacă acestea sunt colorate.

    Avertismente

    • Toate jocurile pot pune în pericol. Este foarte recomandat să permiteți unui adult să evalueze adecvarea jocurilor și a activităților în funcție de vârsta și nevoile grupului dvs. - acestea ar putea reprezenta un risc potențial. Înainte de joc, trebuie să folosiți măsuri de precauție.
    • Uneori salvatorii de la bazinele publice ar putea țipa "Polo" de la locul lor, dacă cunosc jocul. Nu încercați să prindeți unul: nu veți putea ajunge din apă și atunci nu se poate ajunge la Marco.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit