gtemata.com

Cum să joci zaruri Dice

Amintiți-vă jocul din film "Piratii din Caraibe: Blestemul toracelui", când Will Turner își dă sufletul în schimbul cheii pieptului comorii? Și tu, ca și el, poți să jucați Dice Liars, dar fără a fi nevoie să vă jucați sufletul! Aici veți găsi regulile de joc în tot confortul casei dumneavoastră. Pentru fiecare jucător veți avea nevoie de 5 zaruri și un zar de zaruri.

paşi

1
La începutul jocului, jucătorii schimbă ochelarii cu zarurile din interior. Apoi, toată lumea apucă ochelarii de pe masă, cu deschiderea îndreptată în jos, astfel încât nimeni să nu poată vedea rezultatul lansărilor.
  • 2
    Jucătorii pot urmări rezultatul lansării, dar nu și adversarii lor. Dupa ce ati aruncat zarurile, in functie de rezultat, puteti spune cat de multe numere de zaruri identice sunt considerate a fi pe masa. Se poate declara orice număr.
  • De exemplu, dacă declarați "trei de la 2"după părerea dvs., există trei zaruri care au fost 2 pe masă.
  • Amintiți-vă, presupunerea dvs. include "toate" zarurile lui "toate" jucătorii, nu doar al tău, așa că presupune și zarurile pe care nu le poți vedea!
  • 3
    Jucătorii își pot schimba, de asemenea, declarațiile conform declarațiilor altora. Declarațiile sunt făcute în sensul acelor de ceasornic. Dacă cineva face o declarație mai mare decât a ta, o poți ridica, dar numai dacă adversarul în cauză este în stânga ta. Diferitele mâini sunt clasificate în primul rând prin cantitate, număr de zaruri ("5" de la 4), apoi de valoare, numărul de puncte de pe fața zarurilor (5 da "4"). Astfel, "2 la 3" este mai mare decât "2 de 2", dar nu "3 de 2".
  • 4


    1 este numărul de martor, dar trebuie să existe unul pe masă numărul de referință deoarece 1 poate fi considerat ca atare. De exemplu, dacă există 4 zaruri pe masă, un jucător cheamă 3 și un tabel este pe masă "1", dar nu există unul "3" care poate acționa ca număr de referință, jucătorul care a făcut declarația pierde.
  • 5
    În cele din urmă cineva va face o declarație pe care următorul jucător va considera imposibilă. De exemplu, ar putea spune că există șase zaruri de câte 6 când sunt doar opt zaruri pe masă, iar celălalt jucător știe că nu are 6 în mână. În acest moment, cineva poate acuza cei care au făcut declarația în cauză de a fi un mincinos și nuci sunt descoperite.
  • Dacă acuzi pe cineva și greșești, pierzi tu.
  • Dacă acuzați pe cineva și el a mințit, el pierde el.
  • 6
    Oricine a făcut o declarație sa dovedit apoi fals, pierde. De exemplu, dacă declarați cinci de la 6 iar pe masă nu există cel puțin cinci zaruri care au primit 6, apoi ai pierdut.
  • 7
    Declarațiile TREBUIE continuate până când cineva este acuzat că este un mincinos. În acest fel, există întotdeauna un ratat, iar el pierde în funcție de mizele (care se pot decide din când în când sau rămân fixe). Un jucător iese din joc când își pierde o mână și este lăsat fără jetoane (NU când își pierde ultimul cip).
  • În plus față de pierderea jetoanelor, se pierde o matriță.
  • În cazul în care persoana care face prima declarație solicită 1, acestea nu sunt considerate ca un card sălbatic pentru întreaga mână.
  • Atunci când doar doi jucători rămân în joc, fiecare având doar o singură matriță, sunt luate în considerare punctele de pe zaruri. Ambele rotiți zarurile și priviți rezultatul - în loc să spuneți numărul de zaruri, pur și simplu declarați câte bile sunt considerate a fi pe masă. Dacă există 5 și 3, pe masă sunt 8 bile. Apoi jocul continuă normal.
  • Sfaturi

    • În unele cazuri, se poate decide că ratatul ar trebui să bea o cicatrice sau să scoată o haină. În blestemul pieptului fantomă, marinarii dau de-a lungul anilor petrecuți la bordul olandezului zburător.

    Lucruri de care ai nevoie

    • 2 sau mai mulți jucători
    • Un sticlă rotește zaruri și 5 zaruri pentru fiecare jucător
    • Unele jetoane (dacă se consideră necesar)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit