gtemata.com

Cum se joacă Dungeons & Dragons

Dungeons & Dragonii sunt un joc minunat pentru a lupta cu plictiseala, mai ales daca vei extinde limitele imaginatiei tale. Cu toate acestea, un joc de această adâncime necesită, de asemenea, un anumit angajament din partea jucătorilor. Iată câteva sfaturi pentru a începe cu acest joc minunat.

paşi

Metoda 1

Aflați elementele de bază
Imagine intitulată Play Dungeons and Dragons Pasul 1
1
Cumpărați manualele. Pentru a juca Dungeons & Dragonii, de asemenea cunoscuți sub numele de D&D, trebuie să cunoașteți regulile în detaliu, așa că obțineți manualele. Dacă nu le puteți găsi în librării sau în cărți de benzi desenate, puteți să le comandați de pe Internet, de exemplu pe Amazon.it. Citiți cu atenție manualele și încercați să memorați regulile.
  • Există diferite ediții ale jocului, cu reguli și proceduri diferite. A treia și a patra ediție, în prezent, sunt cele mai frecvente. Al patrulea este considerat cel mai ușor de utilizat și cel mai simplu.
  • Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 2
    2
    Încercați să înțelegeți rasa. Personajul tău poate fi de diferite rase care diferă ușor în funcție de ediții. Printre cele mai comune ființe se află oamenii, piticii, elfii, elfii, semințele, orcii și gnomii. Fiecare rasă diferită va avea abilități, beneficii și contraindicații diferite.
  • Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 3
    3
    Încercați să înțelegeți clasa. Este vorba de ceea ce face sau a ales să facă cu propria ta viață. Determină abilitățile personajului în cadrul grupului. Este important să alegeți o clasă care să se potrivească cursei. Chiar și clasele depind de ediție. Printre cele mai frecvente se numără luptătorul, ticălosul magicianului.
  • Imagine intitulată Play Dungeons and Dragons Pasul 4
    4
    Încercați să înțelegeți alinierea. Personajul tău va avea de asemenea o aliniere morală pe care o vei avea în vedere. Vă va ajuta să determinați modul în care personajul dvs. va reacționa în anumite situații și deciziile pe care le-ar putea lua.
  • Imagine cu denumirea Play Dungeons and Dragons Pasul 5
    5
    Încercați să înțelegeți rolul morului. Există mai multe zaruri care sunt folosite la jocul D&D. Nu sunt zarurile obișnuite, ci zaruri speciale cu un număr neobișnuit de fețe. Cea mai comună este clasicul d20 (urmat de d10), dar veți avea nevoie de mai mult. Cel mai bine este să cumpărați setul complet din magazinul de jucării.
  • Mori va fi folosit de fiecare dată când jucătorul sau comandantul efectuează o acțiune. Dificultatea sau posibilitatea ca ceva să se întâmple este legat de acest tip particular de mor. Trageți-l și, dacă numărul este suficient de mare, atunci poate interveni o acțiune, mai bine sau mai rău, sau orice alt tip de rezultat ales de DM.
  • Metoda 2

    Pregătiți-vă pentru joc
    Imagine cu denumirea Play Dungeons and Dragons Pasul 6
    1
    Găsiți un grup de jocuri. Acesta este cel mai bun și mai ușor mod de a începe să jucați cu el. Dacă nu sunteți o persoană foarte sociabilă, nu fiți demoralizați și încercați oricum, pentru că poate fi o modalitate inteligentă de a face noi prieteni. Puteți căuta în forumuri locale, puteți întreba sau puteți face publicitate la magazinul de jucării din apropiere. Multe universități și licee au și cluburi.
    • Trebuie să faceți primul pas prin contactarea grupului prin e-mail, prin telefon sau personal pentru a vă alătura grupului. În primul rând, ar fi mai bine însă să aflăm vârsta medie a participanților:&D este un joc potrivit pentru toate vârstele, dar fiind singurul adolescent dintr-un grup de patruzeci de persoane, te-ar putea jenă.
  • Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 7
    2
    Organizați-vă jocul. Aceasta implică o muncă mai mică din partea dvs. Puteți să faceți publicitate în multe dintre locurile descrise sau să vă recrutați prietenii, familia și colegii să se joace cu dvs.
  • Imagine cu denumirea Play Dungeons and Dragons Pasul 8
    3
    Alegeți un Dungeon Master (DM). Dacă campania a fost creată de dvs., probabil că veți fi DM. Această persoană trebuie să cunoască regulile în detaliu și trebuie să fie dispusă să direcționeze jocul. În plus, va trebui să pregătească în prealabil elementele pe care se bazează fiecare sesiune de joc.
  • DM trebuie să aibă Manualul de Player, Manualul Dungeon Master și Manualul Monster I. Există zeci de manuale pentru a îmbogăți experiența jocurilor, însă aceste trei cărți sunt esențiale pentru crearea unei aventuri.
  • Imagine cu denumirea Play Dungeons and Dragons Pasul 9


    4
    Găsiți un loc pentru a juca. În general, preferați să jucați într-o cameră liniștită, fără televizor sau alte persoane, de obicei în casa lui DM, unde nimeni nu vă deranjează - veți avea nevoie doar de o masă și de scaune. Există spații sau magazine de jucării care se specializează în oferirea unor grupuri adecvate pentru o anumită cotă sau chiar gratuit.
  • Metoda 3

    joacă
    Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 10
    1
    Prezentați-vă. Va trebui să vă prezentați când sosiți jocul. D&D este un angajament, deoarece este dificil să se bucure de joc dacă membrii grupului sunt în mod constant absenți. Când intri într-un joc, trebuie să fii disponibil și pregătit să lucrezi conform programului.
  • Imagine cu denumirea Play Dungeons and Dragons Pasul 11
    2
    Creați personajele dvs. Pentru prima sesiune va trebui să vă întâlniți pentru a crea personajele. Dacă nu sunteți un expert, ar trebui să faceți totul împreună, pentru a vă putea compara îndoielile. În plus, DM va avea ocazia să explice importanța unui grup echilibrat și puteți alege clasele de caractere în acord. Puteți să o faceți singur, înainte de întâlnire sau împreună. A doua opțiune este cu siguranță folositoare pentru jucătorii noi sau neexperimentați.
  • Fiecare jucător trebuie să aibă un nou cartelă de caractere sau să folosească un program asemănător Redblade să o facă în loc de indivizi.
  • Citiți instrucțiunile pentru crearea personajului din Manualul Playerului. Apoi, toată lumea va trebui să creeze un personaj, cu excepția Maestrului.
  • Luați notă de diferențele dintre rase și clase, amintindu-vă ce combinații sunt cele mai convenabile. De exemplu, dacă decideți să creați un Războinic pentru prima dată, este posibil să doriți să alegeți un om sau o jumătate de orc, mai degrabă decât un elf sau un gnome. Pe de altă parte, dacă vrei ca jocul să fie un pic mai dificil, poți încerca un Monaco sau un farmec (cum ar fi Sorcererul, Druidul, Clericul, Magicianul ...).
  • Ne vom referi la personajul pe care l-ați creat Caracterul jucătorului sau PG sau caracterul de redare. Toate celelalte personaje care nu sunt sub controlul jucătorilor sunt numite Caractere non-jocuri (NPC), iar DM decide fiecare acțiune.
  • Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 12
    3
    Să începeți aventura! După finalizarea creării personajelor, puteți începe prima sesiune a aventurii. Acesta este momentul în care începem cu adevărat să jucăm.
  • Fiecare jucător își controlează propriul PG. Nu puteți interfera cu deciziile altora, nici nu puteți controla NPC-urile, dacă nu sunteți Maestrul.
  • DM descrie locul în care vă aflați și ce vă înconjoară.
  • Jucătorii comunică comandantului acțiunile pe care doresc să le ia. DM va răspunde la toate întrebările, descriind consecințele fiecărei acțiuni.
  • Jocul va continua astfel, cu descrieri, întrebări și răspunsuri între DM și jucători.
  • Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 13
    4
    Sfârșitul sesiunii. În general, decideți să încheiați sesiunea la un moment dat, pe baza programului dvs. Dacă joci doar o dată pe săptămână, o sesiune va dura o medie de patru ore, dar dacă joci doar o dată pe lună, poți alege să prelungești sesiunea de până la opt ore. În orice caz, DM decide de obicei când să încheie sesiunea, atunci când consideră că este mai adecvată.
  • Majoritatea DM încearcă să creeze ceva suspans înainte de a încheia sesiunea, să trezească interesul jucătorilor, ca și cum ar fi fost o serie de televiziune și să îi încurajeze să se întoarcă data viitoare.
  • Metoda 4

    Joc exemplu
    Imagine cu titlu Play Dungeons and Dragons Pasul 14
    1
    Jocul începe. De exemplu, DM începe să descrie locul în care vă aflați și detalii despre mediu. "Sunteți într-o mlaștină. În partea de nord puteți vedea doar o casă mică, spre vest puteți intra în mlaștină, în timp ce spre est și spre sud calea este întreruptă de o vegetație luxuriantă".
    • Jucător 1: "Treceți încet spre nord, tragând sabia în cazul în care ceva decide să ne atace."
    • Jucător 2: "Cât de adâncă este apa din mlaștină?"
    • Jucător 3: "Casa pare să fie în stare bună?"
    • Jucător 4: "De asemenea, merg la nord."
    • DM: "Cei doi care încep să înceapă încet spre nord își dau seama că avansul nu va fi ușor, deoarece cizmele se scufundă în apa noroioasă care ajunge până la genunchi. {Player 3}, vă opriți să vă uitați la casă de unde vă aflați. Luați un test stealth."
    • Jucătorul 3 încearcă să observe detaliile casei la nord cu un test stealth. Prin urmare, va trebui să rotească d20, adăugând la rezultatul valoarea capacității Observate marcate pe cartea personajului său. DM, în secret, va fi stabilit clasa de dificultate a filmului (CD) sau numărul care trebuie depășit pentru a nu reuși testul. Puteți găsi mai multe detalii despre utilizarea abilităților în Manualul Playerului sau în document SRD (Document de referință al sistemului).
    • Jucătorul 3 este 13 pe d20. Trebuie să adăugați 3, valoarea Observe, pentru un total de 16. CD-ul pentru vizionarea casei cu atenție este de numai 10, fiind suficient de ușor să vizionați.
    • DM: "Squinting, puteți vedea că structura atârnă un pic "pe o parte, în timp ce ferestrele sunt acoperite cu scânduri de lemn. Se pare puțin probabil că cineva a trăit aici în ultima vreme, dar nu știați dacă există ceva în viață în interior".
  • Imagine cu denumirea Play Dungeons and Dragons Pasul 15
    2
    Puteți găsi mai multe exemple de sesiuni de joc în Manualul utilizatorului și în manualul Dungeon Master.
  • Sfaturi

    • Dacă Masterul nu dorește să creeze aventura de la zero, există module care oferă hărți și povești cu ciocniri preorganizate (cu monștri, NPC-uri și comori) disponibile atât online, cât și sub formă de manuale de hârtie. Este o modalitate foarte bună de a începe să jucați dacă nu aveți experiență ca Maestru.
    • Nu vă fie frică să vă empați cu jocul de rol! Încercați să vă interpretați personajul, exprimându-vă cum ar prefera mai degrabă decât folosirea unui dialect modern. Nu trebuie să folosiți jargonul medieval, dar un aruncător de arma al lui 200 nu ar spune niciodată "este ceea ce o face scurt".
    • Încercați să vă distrați cu colegii de clasă, indiferent de rezultatul aventurii. Scopul jocului este să te distrezi. Unii oameni, crezând că nu se distrau, s-ar putea supăra. Dacă se întâmplă acest lucru, nu fi timid și cereți DM să elimine acești jucători.
    • Cu excepția cazului în care jucătorii iau note de voință spontană, cel puțin unul dintre ei va trebui să scrie câteva detalii importante pentru campanie, cum ar fi nume și locuri de reținut.
    • Începătorii ar trebui să adere la cursele și clasele standard găsite în Manualul jucătorului.
    • Se joacă la D&D veți putea folosi diferite tipuri de zaruri, de la d4 la d20 (cu patru și douăzeci de fețe, respectiv) pentru a determina rezultatul unor acțiuni. De exemplu, rezultatul morții ar putea determina succesul sau eșecul unui atac, un salt, o discuție, o plimbare și așa mai departe.
    • Zarurile se disting prin numărul de fețe, deci d20 este o matriță cu 20 de fețe. Uneori, vi se va cere să utilizați un d2 sau un d3, care nu există - în acest caz, utilizați un d6 și stabiliți că numerele paralele sunt egale cu 1, numerele impare sunt egale cu 2 - dacă aveți nevoie de un d3, stabiliți un a priori că 1 și 2 sunt echivalente cu 1, 3 și 4 echivalente cu 2, 5 și 6 sunt echivalente cu 3. Cifra care precede "d" indică numărul de zaruri de utilizat, deci 3d6 va fi de trei zaruri cu șase laturi.

    Avertismente

    • Nu toată lumea găsește rolul jocului distractiv, dar aceasta este problema lor, nu a ta. Continuați să vă distrați, indiferent de comentariile lor.
    • Asigurați-vă că toți jucătorii se referă la aceeași versiune a jocului. Există diferențe uriașe între 3.0 și 3.5, în timp ce versiunea 4.0 se bazează pe reguli complet diferite. Dacă nu sunteți atent, puteți crea un caracter complet dezechilibrat (prea slab sau prea puternic) utilizând reguli care aparțin diferitelor versiuni ale lui D&D.
    • NU aduce oaspeții fără să informeze mai întâi Maestrul și membrii grupului. Înainte de a invita pe cineva, cereți permisiunea proprietarului și a Maestrului! În general, spectatorii se plictisesc și ajung să distragă jucătorii, distrugând sesiunea. Încercați să fiți întotdeauna politicos și respectuos, în special față de proprietar.
    • Nivelul de seriozitate al gdr este setat automat de grupul cu care jucați. Încercați să înțelegeți cât de departe ar merge ceilalți jucători și cât de mult umor puteți intra.
    • Este un lucru bun să interpretezi personajul tău, dar nu exagerați. Nu trebuie întotdeauna să te exprimi ca un domn al anilor 200.
    • Poate fi dificil să te concentrezi pe aventură atunci când ești în companie și adesea sesiunile de joc sunt transformate în chaturi cu prietenii. Indiferent dacă este corect sau rău, trebuie să decideți.
    • Dacă ceilalți nu intră în caracter, nu renunța la jocul personajului tău. Unii oameni sunt rușine să pretindă că sunt "altcineva", prin urmare preferă să se concentreze mai degrabă asupra mecanicii jocului decât asupra jocului de rol. În orice caz, puteți avea o mulțime de distracție!
    • Poate fi o idee bună să folosiți un ardezie pentru a marca poziția personajelor și a monștrilor în timpul luptelor.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Manualul Dungeon Master, Manualul Playerului, Manualul Monster.
    • Aceste trei manuale pot fi de asemenea achiziționate online.
    • Normele din D20 - sistemul pe care se bazează jocul - sunt disponibile online gratuit.
    • Nuci: d20, d12, 2d10 (aceasta este o pereche de zaruri: prima prezintă cifre cuprinse între 1 și 10, cealaltă arată cifre de la 10 la 100), d8, 4d6, 2d4
    • Hârtie, pixuri și creioane (pentru a desena hărți, pentru a face modificări în foaia de caractere, a lua note etc.)
    • Ardezie (opțional) pentru desenarea hărții
    • Unii prieteni
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit