gtemata.com

Cum de a crea un caracter de Dungeons and Dragons

Dungeons and Dragons, de asemenea, cunoscut sub numele de D&D, este un joc de rol de masă. Tu și prietenii tăi vei crea personaje unice și fantastice cu care să experimentezi aventuri de neuitat. Cu toate acestea, înainte de a juca, trebuie să vă gândiți la calitățile de bază ale personajului dvs., cum ar fi sexul, rasa și clasa. În acel moment puteți calcula scorurile caracteristicilor, cum ar fi puterea și înțelepciunea, pentru a determina calitățile naturale ale eroului. Mai târziu, va trebui să-și aleagă abilitățile și talentele, precum și armele și armurile cu care să-l echipeze. Finalizați creația personajului dezvoltând personalitatea eroului, apoi alegeți alinierea lui și veți fi gata joacă

.

paşi

Partea 1

Stabiliți elementele de bază
1
Decideți ce versiune de D&D pentru utilizare. De-a lungul anilor, regulile s-au schimbat din mai multe motive, de exemplu pentru a echilibra modurile de joc, pentru a adăuga conținut și a îmbunătăți mecanica. Acest lucru a dus la crearea diferitelor versiuni ale lui D&D, unele considerate superioare altora.
  • Întregul grup de jocuri ar trebui să se refere la aceleași reguli pentru crearea de caractere și dezvoltarea campaniilor.
  • Calculele utilizate în următoarele exemple se bazează pe deschizător de drumuri, o versiune a D&D în profunzime și disponibil gratuit online, compatibil cu versiunea oficială 3,5 din D&D. Pentru alte ediții calculele vor fi diferite.
  • Regulile de bază ale D&D a cincea ediție au fost publicate în 2014, urmate la scurt timp după Set de pornire, o aventură, Manualul utilizatorului și alte volume.
  • Pe internet puteți găsi o mulțime de materiale pentru diferitele versiuni ale lui D&D. Căutați cele mai importante cărți scrise "Reglementarea Pathfinder".
  • 2
    Imprimați fișa de caractere dacă doriți. În acest formular puteți introduce în ordine toate informațiile necesare pentru a crea personajul. Cu toate acestea, puteți decide întotdeauna să scrieți aceleași informații cu mâna pe o foaie goală sau să le introduceți pe computer.
  • Pe internet puteți găsi cărți de caractere gratuite. căutare "carti de personaj dungeons și dragoni" și imprimați pe cea care vă place cel mai bine.
  • Pe site-ul Wizards of the Coast puteți găsi panourile oficiale din secțiunea dedicată lui D&D. Utilizați-l ca inspirație sau pentru a verifica că nu lipsește nimic din formulare personalizate.
  • Fișa de caractere digitale vă poate ajuta să aveți mereu la îndemână informațiile de care aveți nevoie pe dispozitivele mobile, cum ar fi telefoanele și tabletele.
  • 3
    Alege sex și rasă. Personajul tău va fi bărbat sau femeie. Odată ce ați făcut această alegere, trebuie să vă gândiți la ce rasă aparține. În lumea D&Există șapte curse de bază, deși multe DM permit altora să fie folosite. Fiecare dintre ele oferă caracteristici și abilități unice, precum și puncte forte și puncte slabe. Cele șapte curse de bază sunt:
  • Nani. Scăzut, ghemuit, rezistent și puternic. Ele sunt foarte legate de pământ și trăiesc adesea în munți sau în subsol. Modificatori pentru statistici: +2 Constituție, +2 Înțelepciune, -2 Charisma.
  • Elfii. Înalți, de lungă durată, par frig și detașați, dar sunt foarte apropiați de natură. Elfii trăiesc în armonie cu lumea naturală din jurul lor. Modificatori la statistici: +2 Dexteritate, +2 Inteligență, -2 Constituție.
  • gnomi. Misterios, bizar și căutând aventură. Gnomi sunt cea mai mică rasă comună. Modificatori la statistici: +2 Constituție, +2 Charisma, -2 Forță.
  • Half-Elfi. Singuri, dar prietenoși, au o viață lungă și au mișcări grațioase. Half-elfii nu sunt foarte numeroși și au tendința să se rătăcească pentru că nu au o patrie adevărată. Modificatori la statistici: +2 la un scor caracteristic.
  • Jumătățile de orci. Independenți, puternici și răi. Remorcile sunt considerate monștrii de către oamenii obișnuiți, sunt înalți și musculosi. Modificatori la statistici: +2 la un scor caracteristic.
  • piticul. Optimist, vesel, curios și scurt. În medie, ele sunt puțin mai înalte de un metru înălțime, sunt agile, dar nu au multă putere. Modificatori la statistici: +2 Dexteritate, +2 Charisma, -2 Forța.
  • uman. Capabil să se adapteze la toate situațiile, ambițioase și echilibrate. Oamenii sunt rasa dominantă, cu o mare varietate de culturi și caracteristici fizice. Modificatori la statistici: +2 la un scor caracteristic.
  • 4
    Alegeți o clasă. Clasa unui personaj este similară cu o profesie. Dacă creați un erou de prim nivel, veți avea un nivel în clasa aleasă. Completând aventurile, vei primi puncte de experiență (PE), pe care le vei folosi pentru a te ridica, pentru a dobândi abilități și puteri. Există 11 clase de bază:
  • Barbaro. Puternici și nu civilizați. El este considerat un războinic feroce.
  • Bardo. Carismatic și ingenios. Bardele își folosesc abilitățile și vrăji pentru a ajuta aliații și a lovi inamicii.
  • Cleric. Un credincios devotat al unei zeități. Clericile vindecă rănile, învie morții și conduc mânia lui Dumnezeu.
  • Druid. Este una cu natura. Druizii vrăjesc, interacționează cu animalele și își schimbă forma.
  • Warrior. Curajos și determinat. Războinicii sunt foarte pricepuți în utilizarea armelor și armelor.
  • Monaco. Maestru al artelor marțiale. Călugării trec mintea și corpul pentru a ataca și a apăra.
  • Paladino. Apărător al binelui și al justiției. Paladinii sunt cavaleri devotați unei zeități.
  • Ranger. Expert la animale și natură. Rangerii urmăresc și vânează inamicii.
  • Hoț. Un criminal ucigaș. Hoții sunt criminali grei și vedette abil.
  • Sorcerer. Născut cu darul magiei. Vrăjitorii sunt capabili să controleze energiile vechi și neobișnuite.
  • Mago. El și-a dedicat întreaga viață studiului magiei. Anii de studii permit magicienilor să folosească puteri magice incredibile.
  • 5
    Dă-i un personaj un nume. Puteți alege un nume care reprezintă clasa dvs., cum ar fi Jafar pentru un vrăjitor rău. În D&D clasic, diferitele rase au nume care reflectă cultura și limba lor etnică. Pe internet puteți găsi multe exemple și generatoare de nume care caută o anumită rasă, de exemplu "generatoare de nume de gnomi" sau "lista de nume pitic".
  • Utilizați un generator de nume pentru a obține o idee despre cele mai comune nume pentru rasa dvs., apoi inventați unul singur. Utilizați generatorul de mai multe ori până când găsiți cel care vă place.
  • Împrumutați numele de la jocurile dvs. video preferate, cărți și benzi desenate. Dacă preferați, puteți folosi acel personaj istoric.
  • Partea 2

    Calculați scorurile de calificare
    1
    Găsiți atributele principale ale personajului dvs. Toate personajele au șase caracteristici de bază, reprezentate de un scor. Cele mai mari scoruri includ bonusuri, în timp ce cele mici sunt sancțiuni. 10 este considerată media. Cele șase caracteristici sunt:
    • Forță (Pentru). Măsura puterii fizice. Este important pentru personajele care luptă mână la îndemână, cum ar fi războinici, călugări și paladini. Forța determină, de asemenea, greutatea pe care o puteți transporta.
    • Dexteritate (Des). Măsura agilității, echilibrului și reflexelor. Este important pentru hoți, pentru caractere care poartă o armă ușoară sau medie și pentru cei care atacă la distanță (de exemplu, cu arcuri și curele).
    • Constituție (Cos). Măsura de sănătate și temperament. Creste punctele de lovire ale personajului care, atunci cand ajung la zero, duc la pierderea constientei sau la moarte.
    • Inteligența (Int). Măsura cunoașterii. Important pentru magicienii și cursurile care au nevoie să învețe informații sau să aibă abilități logice, cum ar fi paladinii.
    • Intelepciune (Sag). Măsura bunului simț. Contribuie la conștientizare și voință. Important pentru clerici, druizi și rangers.
    • Carisma (Car). Măsura farmecului. Un scor mare în această caracteristică face ca personajul să fie mai plăcut, mai frumos și cu abilități mai bune de comandă. Este important pentru bordi, paladini și vrăjitori.
  • 2
    Rulați zarurile pentru a stabili scorul de caracteristici. Pentru a face acest lucru aveți nevoie de patru zaruri cu șase fețe (4d6) sau un instrument online. Căutați doar pe internet "simulator de zaruri" pentru a găsi unul. Trageți toate cele patru zaruri. Adăugați cele mai mari trei scoruri și înscrieți rezultatul. Repetați fotografiile până când aveți șase scoruri.
  • 3
    Alocați cele șase numere celor șase caracteristici principale. Puteți face acest lucru în orice fel doriți, dar, de obicei, trebuie să utilizați cele mai mari scoruri pentru cele mai utile atribute ale clasei dvs. Nu uitați să adăugați modificatorul ras la total.
  • Pentru a da un exemplu de bonus rasial: după tragerea scorurilor caracteristice, dacă personajul tău este uman, poți adăuga 2 puncte la unul dintre atribute.
  • Utilizați mai puțin zaruri dacă doriți să creșteți dificultatea jocului. Versiunea 3D6 este deseori definită "clasic"în timp ce numai 2d6 "eroic".
  • 4
    Alternativ, puteți utiliza sistemul de "Achiziționarea de puncte". În acest caz, aveți posibilitatea să măriți scorurile caracteristice așa cum preferați. Toate încep la 10 și fiecare punct costă mai mult decât cel precedent.
  • Pentru a îmbunătăți caracteristicile, aveți un anumit număr de puncte, de obicei 10 pentru un nivel scăzut de putere, 15 standarde, 20 pentru putere mare și 25 pentru caractere epice.
  • Mai jos veți găsi un tabel al costului caracteristicilor, cu valori negative care vă permit să achiziționați puncte bonus, cu condiția să scădeți sub media:
  • Scor caracteristic / Costul în puncte
  • 8 / -2
  • 9 / -1
  • 10/0
  • 11/1
  • 12/2
  • 13/3
  • 14/5
  • Și așa mai departe ...
  • 5


    Generați scoruri aleatorie pe Internet. căutare "caracteristici de rating al generatorului" și veți găsi multe instrumente pe care le puteți utiliza. Există, de asemenea, calculatoare concepute pentru sistemul de cumpărare în puncte.
  • Numeroase calculatoare și generatoare online consideră deja bonusuri rasiale.
  • 6
    Marcați modificatorul fiecărei caracteristici. Acesta este bonusul sau pedeapsa pe care scorurile le atribuie caracterului. De exemplu, un scor de 10 este mediu, deci nu se aplică nici bonusul, nici malusul (+0).
  • Modificatorii se adaugă sau se scad la toate activitățile care necesită utilizarea uneia dintre caracteristicile principale.
  • În unele cazuri, modificatorii garantează și vrăji suplimentare pe zi. Mai jos este un exemplu de modificare a modificatorului bazat pe scorul caracteristic:
  • scor / modificator
  • 6 - 7 / -2
  • 8 - 9 / -1
  • 10 - 11 / +0
  • 12 - 13 / +1
  • 14 - 15 / +2
  • 16 - 17 / +3
  • Partea 3

    Alegeți abilități, talente, arme și armuri
    1
    Alege abilitățile personajului tău. Puteți găsi o listă completă de abilități pe fișa de caractere - câteva exemple sunt Acrobatics, Scalar, Cunoaștere (Istorie), Limbi, Mutând în tăcere și multe altele. Veți câștiga puncte de calificare prin nivelarea grație PE.
    • La fiecare nivel, personajul tău câștigă puncte de pricepere pe care le poți cheltui pe abilitățile individuale, precum Brawl, Speed ​​Hand sau Swimming.
    • Personajele primesc un bonus automat +3 la abilitățile de clasă în care au petrecut cel puțin un punct. Aceste abilități preferate ar trebui să fie enumerate în descrierea clasei.
    • Gradele într-o abilitate nu pot depăși numărul de zaruri de viață ale personajului tău (numărul de zaruri rulat pentru a determina punctele tale de lovit).
  • 2
    Listează talentele personajului tău. Talentele sunt abilități care nu au legătură cu rasa, clasa sau abilitățile. Câteva exemple includ reflexele de fulgere, abilitatea de a lupta cu arme ascuțite sau talent natural pentru crearea obiectelor. Unele talente au premise, cum ar fi un scor minim de calificare sau un anumit nivel. Multe sunt concepute pentru a îmbunătăți anumite abilități de clasă sau a limita slăbiciunile. Iată principalele categorii de talente:
  • Combaterea talentelor. Permiteți personajului tău să facă fapte de luptă, cum ar fi Furious Assault, Arcana Mastery in Armor, Precise Shot, Raise, Mastery of Duel și Parade Enhanced.
  • Talentul asupra criticilor. Aceste abilități pot fi folosite numai atunci când personajul tău atinge o lovitură critică, de obicei atunci când el devine un natural de douăzeci pe un 20-feței mor.
  • Talente de creare de obiecte. Permiteți personajului dvs. să creeze anumite tipuri de obiecte magice, cum ar fi suluri, poțiuni și bețișoare. De obicei, materialele trebuie achiziționate separat.
  • Talentul metamagiei. Influența efectului vrăjilor sau a modului în care sunt distribuite. Câteva exemple sunt vrăji bouncy, vrăji concussive, vrăji persistente și vrăji toxice.
  • 3
    Aruncați pentru monedele de aur de pornire. De obicei, monedele de aur (MO), principala monedă a lumii lui D&D, sunt atribuite jucătorilor pentru îndeplinirea misiunilor și pentru înfrângerea dușmanilor. Cu toate acestea, fiecare caracter începe cu o sumă prestabilită. Calculați numărul de monede de aur de pornire cu următoarele formule:
  • Barbaro, 3d6 x 10 MO
  • Bardo, 3d6 x 10 MO
  • Cleric, 4d6 x 10 MO
  • Druid, 2d6 x 10 MO
  • Războinic, 5d6 x 10 MO
  • Monaco, 1d6 x 10 MO
  • Paladin, 5d6 x 10 MO
  • Ranger, 5d6 x 10 MO
  • Thief, 4d6 x 10 MO
  • Sorcerer, 2d6 x 10 MO
  • Magician, 2d6 x 10 MO
  • 4
    Alege echipamentul personajului tău. Utilizați monede de aur pentru a cumpăra arme, armuri, obiecte (poțiuni, torțe) și echipamente (corturi, frânghii). Pe internet puteți găsi o listă a tuturor obiectelor disponibile. În unele setări, puteți avea acces doar la arme și armuri simple, până când veți găsi un magazin care vinde produse mai bune.
  • Personajele care se află mereu în centrul acțiunii, cum ar fi războinicii și paladinii, au nevoie de armuri grele, cum ar fi o armă de placă și de scut, precum și o armă, ca o sabie sau o bâtă.
  • Caracterele care folosesc agilitatea, cum ar fi gnomii, hoții și rangerii, sunt mai potrivite pentru armura ușoară, cum ar fi piele tricotată sau căptușită, și preferă să atace la distanță sau în secret prin arcuri, chingi și pumni.
  • Personajele mai delicate, cum ar fi magicienii și bardele, pot purta numai armuri sau tunici foarte ușoare. Ei au puține opțiuni chiar și printre arme și trebuie să se limiteze la cele mai ușoare, cum ar fi bastoane, bastoane, arcuri și bice.
  • 5
    Calculați clasa Armor (CA) și combateți bonusurile. Armele și premiile pentru armuri sunt enumerate împreună cu informațiile lor. În unele cazuri, de exemplu pentru armament sau arme foarte grele, pot fi aplicate sancțiuni. O armura de clasa mare face ca personajul sa fie mai greu de lovit, in timp ce bonusurile jignitoare ajuta la ranirea oponentilor mai usor.
  • Utilizați următoarele calcule pentru a determina clasa Armor și bonus de atac:
  • CA = 10 + bonus armura + bonus scut + Modificator de dexteritate + alți modificatori (de exemplu, rasi sau de clasă)
  • Bonus de atac Melee = bonus de atac de bază + modificator de forță + modificator de dimensiune
  • Bonus de atac la distanță = bonus de atac de bază + modificator de dexteritate + modificator de dimensiune + pedeapsă de distanță (dacă există)
  • Modificatorii de mărime se calculează cu următoarele criterii: Colosal (-8), Mastodontic (-4), Ușor (-2), Mare (-1), Mediu (+0), Mic (+1) 2), minute (+4), foarte mici (+8). Caracterele mai mici sunt de obicei mai agile, în timp ce cele mai mari sunt mai puternice.
  • Partea 4

    Crearea completă a caracterelor
    1
    Descrie-ți personajul. Puteți face acest lucru cu un desen sau cu un paragraf de text. Includeți caracteristicile fizice de bază, cum ar fi vârsta, greutatea, înălțimea, culoarea pielii și multe altele. Gândiți-vă la personalitatea dvs., care va influența deciziile pe care le veți lua în timpul jocului.
    • Scrie povestea personajului tău. Cum ți-ai petrecut copilăria? Acest lucru vă va ajuta să o considerați o entitate separată de dvs. și apoi interpreta mai bine rolul său.
    • Obiectivele, temerile și dorințele pot da o mai mare profunzime caracterului tău. Luați în considerare aceste detalii în timpul jocului, în special atunci când interacționați cu alți jucători și cu alte piese (PNG).
  • 2
    Stabilește alinierea caracterului. Este o evaluare a atitudinii morale. Există nouă aliniamente de bază care acoperă o gamă largă de personalități, filosofii și credințe. Alinierea este compusă dintr-o caracteristică legată de ordinea (legală, neutră, haotică) și una morală (bună, neutră, rău), de exemplu neutră din punct de vedere legal, rău legal, bun neutru și haotic bun.
  • Caracterele bun acestea sunt conduse pentru a proteja nevinovați și viața. Ei se sacrifică pentru alții și se tem de demnitatea altor ființe simțitoare.
  • Caracterele rău ei nu au nici un respect pentru viața altora. Ei rănesc, asupresc și comit crime, de obicei pentru distracție sau câștig personal.
  • Caracterele neutru moral ei evită uciderea, dar de obicei ei nu se simt obligați să sacrifice sau să-i protejeze pe alții.
  • Caracterele legal ele respectă ordinea, adevărul, autoritatea și tradiția. Deseori, ele sunt închise, prea rigide și impresionante.
  • Caracterele haotic ei iau decizii pe baza conștiinței lor. Ei disprețuiesc autoritatea și libertatea iubirii, chiar dacă pot fi iresponsabili și nesăbuiați.
  • neutru cu privire la ordine ele sunt adesea oneste, dar vulnerabile la ispite. Ei nu simt nevoia de a se supune ordinelor sau de a se revolta.
  • 3
    juca caracterul tău într-unul campanie. Alăturați-vă altor jucători într-o campanie condusă de a dungeon maestru. Puteți găsi surse și campanii de eșantionare pe internet, dar pentru creați o lume proprie cărțile de reguli de bază sunt suficiente pentru dvs.
  • Dacă sunteți prima dvs. experiență D&D, știți că temnița master este coordonatorul meciului. Descrieți setarea, verificați toate caracterele non-player și inventați-le aventuri pe care jucătorii trebuie să le facă față.
  • Afișați mai multe ... (24)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit