Cum se creează un caracter al celei de-a patra ediții a Dungeons & Dragons
Acest ghid explică cum să creați un personaj din a patra ediție a lui D&D. A patra ediție este foarte diferită de cea anterioară, iar unii oameni o consideră ca fiind un joc complet diferit. Cu toate acestea, rămâne un joc foarte distractiv și ușor de jucat.
paşi
1
Recuperați toate elementele necesare:
- Cărțile celei de-a patra ediții au un cost de aproximativ 20-30 de euro fiecare ..
- Manualul jucătorului (MG) este probabil cel mai important în acest caz. Player 2 și 3 Manuale (MG2 și MG3) sunt extensii și ar putea reveni la fel de utile.
- Un set de zaruri D&D, de obicei disponibil în jur de 5-10 de euro.
- De foi de dungi comune.
- Ceva de scris. Creioane sunt mai potrivite pentru că va trebui să scrieți și să ștergeți foarte des.
Pregătirea jocului
1
Alegeți o cursă.
- În a patra ediție a următoarelor rase: Deva, Dragonborn, Drow, gnomi, Eladrin, elfi, Genasi, githzerai, pitici, Gnome, Goblin, Goliat, Preparate Elfilor, mijloace orci, piticul, hamadryad, kalashtar uman, dublura disponibil , minotauri, Mul, Pixie, Revenant, Satyr, Shadar-Kai, umbre, Shardmind, Thri-kreen, Tiefling, Vryloka, Warforged și Wilden.
- Cursele Dragonborn, Dwarf, Eladrin, Elf, Half-elf, Halfling și Human se găsesc în MG.
- Cursele Deva, Gnomes, Goliath, Mezzi-orchi și Mutaforma se găsesc în MG2.
- Ramurile Githzerai, Minotauri, Shardmind și Wilden sunt situate în MG3.
- Cursele Drow și Genasi se găsesc în Manualul Playerului Forgotten Ralms.
- Cursele Warforged, Changeling și Kalashtar se găsesc în Manualul de jucători Eberron.
- Ratele Mul și Thri-Kreen pot fi găsite în Manualul Dark Adventure Adventure.
- Ramurile Gnoll și Shadar-Kai se găsesc în numerele 367 și 372 ale revistei Dragon Magazine.
- Cursele Shade și Vryloka se găsesc în Heroes of Shadow.
- Ramurile Satyr, Pixie și Hamadryad se găsesc în Heroes of The Feywild.
2
Alegeți un rol general pentru jucătorul dvs. în cadrul companiei. Cele patru roluri sunt Controller, Defender, Leader și Attacker.
3
Alegeți o clasă potrivită pentru rol. Ar trebui să luați în considerare descrierile din diferite manuale pentru a vă ajuta în alegerea dumneavoastră.
4
Pe o bucată de hârtie sau pe cartea personajului, scrieți-i numele, rasa și clasa. De asemenea, creează o coloană verticală cu șase spații pentru titlurile statisticii. La începutul fiecărei linii, scrie următoarele: Strength (str), Constituția (Con), Dexteritatea (Dex), Serviciul de Informații (Int), Înțelepciune (Wl) și Charisma (Cha). Acestea sunt cele șase competențe principale ale personajului tău.
5
Determinați scorurile abilităților dvs. Punctele de îndemânare sunt baza statisticilor personajului dvs. și pot fi determinate în trei moduri diferite. Rețineți că fiecare clasă depinde de anumite puncte de calificare, deci ar trebui să alocați mai multe puncte pentru abilitățile care vă interesează mai mult pentru această clasă.
6
După ce ați generat și ați atribuit scoruri de calificare, verificați cursa personajului dvs. și stabiliți dacă are modificatori de punctaj de calificare.
7
Alege-ți talentele. În MG, puteți găsi o listă de talente din care puteți alege din capitolul 5. Mai întâi, însă, verificați talentele de bază ale clasei dvs. din capitolul 4 al MG.
8
Marcați acele talente în care cursul dvs. este deja instruit și apoi alegeți un număr de talente de clasă din listă pe pagina introductivă a clasei dvs. Aceste talente sunt cele în care te antrenezi și toată lumea primește un bonus +5 permanent.
9
Acum înscrieți toate talentele într-o coloană separată. Le puteți găsi la pagina 178 a MG.
10
Lângă numele fiecărui talent, scrieți abilitatea la care se referă. Alături de fiecare abilitate, scrieți punctele de talent pe care le dețineți în prezent. Fiecare punct de talent este egal cu jumătate din nivelul dvs., plus un modifier pentru scorurile de calificare și un +5 dacă sunteți instruit în acest talent.
11
Amintiți-vă, pentru fiecare talent vom calcula mijlocul nivelul (zero, atunci cand esti primul), plus modificator de calificare pentru talentul, plus 5 dacă sunteți instruit în acest talent.
12
Alege-ți abilitățile speciale. La primul nivel, puteți alege unul din capitolul 6 al MG. Abilitățile speciale oferă bonusuri statice personajului, iar bonusurile de același tip nu sunt adăugate.
13
Determinați dacă aveți cerințele corecte pentru capacitatea specială. Dacă da, puteți alege acea abilitate. În caz contrar, va trebui să așteptați până când veți îndeplini cerințele cerute.
14
Alege-ți puterile. Puterile sunt diferitele tipuri de atacuri pe care personajul tău poate face, și sunt împărțite în 4 categorii: A Will, Luptă, zilnic, și atacuri de oportunitate. Atacurile de atac pot fi folosite o dată pentru fiecare viraj în timpul luptei. Atacurile "luptă" acestea pot fi folosite o singură dată pentru fiecare întâlnire. Atacurile zilnice pot fi folosite o dată pe zi.
15
Decideți dacă doriți să utilizați manuale de reguli "nu principală". Arcane Power Handbook oferă mai multe atacuri pentru personaje arcane. Același lucru este valabil și pentru Cartea puterii primordiale și cea a puterii marțiale.
16
Alege echipamentul. La primul nivel, începeți cu 100 de bucăți de aur pentru a cheltui pe echipament. Un capitol dedicat MG vă oferă o listă de echipamente de care puteți alege. Cumpărați mai întâi armura și armele, apoi dispoziții generice pentru o aventură. Depinde compania să aleagă cine va aduce ceea ce, dacă nu ați cumpărat toate echipamentele pe cont propriu. Odată ce ați cumpărat bunurile, dacă faceți bani, puteți alege să le cheltuiți pe obiecte magice (le puteți găsi în MG, capitolul 7). Manualul Adventurer oferă o extensie a bunurilor pe care le puteți alege.
17
Completați numerele. O carte de caractere este recomandată călduros, dar nu este strict necesară: puteți scrie toate informațiile personajului dvs. chiar și pe o bucată obișnuită de hârtie.
18
Scrie numele, nivelul, clasa și rasa.
19
Scrieți vârsta, sexul, înălțimea și greutatea.
20
Scrieți alinierea, divinitatea și orice alte afinități.
21
Scrieți bonusul de inițiativă. Aceasta determină ordinea răsturnărilor de luptă. Bonusul dvs. de inițiativă este egal cu jumătate din nivelul dvs., plus modificatorul dvs. de dexteritate, plus orice bonus sau penalizare aplicabilă armelor sau abilităților speciale.
22
Scrieți clasa de armură, rezistență, agilitate și rezistență. Fiecare dintre aceste rezistențe este egală cu 10 plus jumătate din nivelul dvs., plus modificatorul de calificare corespunzător. Pentru clasa blindate, adăugați bonusul pentru armură și, dacă purtați armură ușoară, adăugați modificatorul dvs. de dexteritate sau modificatorul de inteligență (alegeți cel mai înalt). Rezistența utilizează modificatorul de rezistență sau carismă (cel mai înalt). Dacă clasa sau rasa dvs. au bonusuri pentru aceste rezistențe, adăugați-le.
23
Scrie viteza. Viteza este determinată de cursa personajului.
24
Scrieți scorurile de calificare și modificatorii respectivi.
25
Scrieți-vă simțurile. Cele mai comune simțuri pasive sunt Percepția și Insight. La primul nivel aveți un +10 la ambele.
26
Scrieți bonusul de atac cu unul sau două dintre cele mai frecvente atacuri. Bonusurile pentru atacuri sunt la jumătate din nivelul dvs., plus modificatorul de scoruri de atac, plus bonusuri de clasă, plus abilități de arme, plus abilități speciale, plus orice îmbunătățire a armelor. Un atac bonus este adăugat la rezultatul unei d20 de fiecare dată când faci un atac specific.
27
Scrieți punctele de lovire, punctele de sângerare, punctele de recuperare și punctele de recuperare zilnice. Punctele de atac și punctele de recuperare zilnice sunt determinate de clasa dvs. Valoarea sângerării este egală cu jumătate din punctele dvs. de lovit, în timp ce punctele de recuperare sunt egale cu un sfert din totalul punctelor dvs. de lovire.
28
Completați restul foii de caractere, dacă doriți.
29
Felicitări, tocmai tocmai ați terminat cartea dvs. de caractere a patra ediție a Dungeons & Dragons!
Sfaturi
- Probabil că veți folosi mai multe zaruri decât setul de bază, mai ales când progresați prin nivel. Zarurile pentru D&D pot fi găsite în aproape toate magazinele de jocuri, de obicei la prețuri rezonabile.
- Asigurați-vă că citiți întregul MG pentru a afla elementele de bază ale jocului și pentru a afla mai multe despre caracterul dvs.
- Există multe cărți referitoare la ediția a patra a lui D&D, dar pentru a începe să jucați, aveți nevoie doar de primul Manual de Player, primul Manual de Dungeon Master și primul Monster Manual, cu excepția cazului în care doriți să folosiți rase sau clase menționate în alte manuale. Dacă nu jucați rolul DM, nu veți avea nevoie nici de Manualul Dungeon Master sau de Manualul Monster.
Avertismente
- Nu lăsa pe nimeni să te forțeze să cumperi ceva. Echipamentul pentru D&D poate fi costisitoare dacă nu știți unde să căutați.
Lucruri de care ai nevoie
- A Manualul Jucătorului din ediția a patra (MG)
- Alte manuale de expansiune, nu sunt necesare, ci recomandate:
- MG2
- MG3
- Arcane Power
- Puterea Divină
- Puterea primordială
- Puterea Psionică
- Un set de zaruri de la D&D (1d4, 4d6, 1d8, 2d10, 1d12, 1d20)
- cartă
- creion
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum se citează un articol în jurnal
- Cum se citează un manual folosind stilul APA
- Cum se citește un manual în stilul MLA
- Cum să vă schimbați numele în Gmail
- Cum de a crea o lume a Dungeons & Dragons
- Cum de a crea un caracter de Dungeons and Dragons
- Cum se creează designul Chevron
- Cum de a potrivi chitara în picătură
- Cum se deschide un magazin de cărți folosite
- Cum să înțelegeți codul ISBN
- Cum se citește o carte
- Cum se compune un cântec albastru
- Cum se calculează rata anuală de creștere a compușilor
- Cum de a Jailbreak în iOS 6.1.3 (a patra generație)
- Cum să treci corpul printr-o foaie de hârtie
- Cum sa faci cinci pozitii in dansul clasic
- Cum se joacă Bunco
- Cum se joacă Dungeons & Dragons
- Cum să joci Armata celor șapte națiuni cu chitara
- Cum să joci un chord minor pe chitară
- Cum de a restabili a patra generație iPod Touch după ce ați executat Jailbreak