gtemata.com

Cum de a crea o lume a Dungeons & Dragons

Dungeons & Dragonii sunt un joc minunat ... dacă îl joci în mod corect. Presupunând că sunteți Dungeon Master (DM), responsabilitatea tuturor se află pe umerii voștri. Desigur, este imposibil să joci un joc de fantezie fără o lume fantezie care să o poată găzdui. Iată câteva instrucțiuni care vă vor ajuta să vă creați lumea.

paşi

Creați o lume a temnitelor & Dragons

1
Obțineți manuale de bază. Nu jucați D&D dacă nu aveți principalele manuale de reguli (Monster Manual, Manual de utilizare, Dungeon Master Guide). Acest sfat poate părea trivial, dar fără îndoială că va exista cineva care va citi acest articol și încă nu are manuale. Prin urmare, din motive proprii și pentru jucători, cumpărați o copie a acestor manuale. S-ar putea să credeți că documentul de referință (documentul de referință al sistemului, SRD) este suficient, dar veți descoperi că nu îl puteți consulta destul de repede și că se va baza pe acesta va însemna o încetinire a sesiunilor de joc.
  • 2
    Citiți Ghidul Maestrului Dungeon. "Capitolul 5: Campanii" vă va ajuta să creați o campanie și lumea (în versiunea 3.5). În această secțiune veți găsi mai multe detalii despre aspectele tehnice ale creării lumii în D&D, în timp ce acest articol se va concentra mai mult pe elementele subiective. Citiți capitolul respectiv înainte de a începe.
  • 3
    Luați în considerare jucătorii dvs. Pe scurt, sarcina unui Maestru Dungeon este de a crea un joc distractiv. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să-i cunoști pe jucători - să știe ce-i place, ce nu-i plac, ce cred ei că este "rece", ceea ce îi sperie și așa mai departe. Dacă știți aceste informații, puteți crea o lume care să le capteze atenția. Dacă unul dintre jucătorii dvs. este un atlet, puteți crea o națiune în care practicați un sport fantezist ciudat. Dacă un jucător este îndrăgit de arheologie, adăugați niște ruine antice. Alegeți elementele setării, băieții buni, băieții răi și personajele bizare pentru a stârni interesul jucătorilor.
  • 4
    Decideți dacă începeți dintr-o realitate specifică sau globală. Cum doriți să vă proiectați campania? Vrei să începi de la un mic sat pierdut sau de la crearea întregii lumi? Puteți începe prin stabilirea detaliilor unui loc specific și apoi extindeți lumea în funcție de dvs. ori de câte ori este necesar ca o alternativă, puteți începe cu o prezentare generală a întregii lumi, apoi a scăzut treptat, în detaliu, într-o anumită locație, adăugați informații de pe continent, regiunea , etc. când personajele vor merge să exploreze. Fiecare metodă are avantajele sale. Va trebui să țineți cont de nevoile dvs. și de timpul disponibil.
  • Dacă joci la nivele scăzute, prima metodă este mai potrivită pentru că personajele tale nu vor putea călători repede. Acest lucru vă va oferi șansa de a extinde lumea jocurilor atunci când jucătorii dvs. călătoresc. În acest fel, puteți corecta greșelile pe care le-ați făcut în primele etape, când personajele ajung în locuri noi.
  • Dacă campania începe la nivele mai înalte și mai ales dacă personajele pot teleporta, va trebui să fiți gata pentru orice. Acest tip de campanie necesită o pregătire îndelungată. La un nivel înalt, jucătorii dvs. au nevoie de o lume întreagă pentru a se deplasa.
  • 5
    Creați detalii despre lume. Cu cât lumea ta va fi mai detaliată, cu atât mai distractiv va fi pentru jucători. Credibilitatea vine din detalii. În acest moment va trebui să începeți să faceți note. Va trebui să desenați hărți sau cel puțin să le schițați. Va trebui să scrieți liste de informații importante pentru orașele și caracterele non-player (PNG).
  • Învățați să nu aveți grijă de detalii într-un mod maniacal. Jucătorii se vor plictisi dacă fiecare persoană pe care o întâlnesc este descrisă timp de 10 minute. Unele elemente mici fac un caracter aleatoriu, ca un pasager, mai interesant, dar dedică mai multe detalii în detaliu numai caracterului principal al campaniei.
  • 6


    Începeți să creați campania! Felicitări, aveți o lume pentru campania dvs. D&D. Acum, creați o poveste pentru a oferi jucătorilor ceva de făcut. Prezentarea către jucători a unei lumi, dar nu a unei aventuri, nu este un început bun pentru o sesiune. Și rețineți că ați terminat deja jumătate din slujbă.
  • 7
    Referindu-ne la secțiunea anterioară, începe cu motivul pentru care explică de ce jucătorii se află într-un grup împreună. Poate că au fost prieteni de ceva timp sau au fost toți angajați de o singură persoană pentru a îndeplini o sarcină care necesită un grup. Fii originală, cu excepția cazului în care jucătorii tăi sunt la prima experiență - bătrânul hanier care vorbeste ocazional despre peștera goblină în care o comoară este acum un cliche. Cu toate acestea, ați putea dori să explorați o peșteră de goblin pentru jucătorii dvs., dar faceți cea mai interesantă aventură. De exemplu, să fie angajați de o companie minieră a cărei muncitori au fost atacați în acea peșteră și care doresc să-și recupereze echipamentul și prizonierii.
  • 8
    De asemenea, va trebui să utilizați același set de monștri la primul nivel care utilizează toți maeștrii, dar este importantă prezentarea. Nu utilizați Goblin clasic cu un pumnal condus de un spiriduș mai mare, cu o sabie mai mare, dar creează un lider al Goblin cu un cleric nivel sau un hoț, și alte arme, tactici și obiecte interesante, cum ar fi sulițe, plase, fiole de apă fierbinte și alte lucruri potrivite pentru nivelurile jucătorilor.
  • 9
    Introduceți mai devreme scopul aventurii. Pentru jucători nu este nimic mai rău decât rătăcirea fără ținte în căutarea unui lucru de făcut. Poate compania minieră este de fapt o echipă secretă de săpături condusă de un regat din apropiere, care încearcă să găsească un obiect puternic despre care se spune că este îngropat în zonă. Poate în caverna goblinului vor afla că au fost angajați de un ogre capotribu care conduce bandiți și vrea să prădacă orașele din apropiere. Fii creativ! Direcția pe care campania o va face va trebui să fie clară chiar înainte de sfârșitul aventurii inițiale. Campaniile de nivel scăzut vă oferă, de asemenea, șansa de a introduce dușmani de nivel mediu și de nivel înalt pe care jucătorii vor trebui să le facă față mai târziu. În cazul în care obiectivul dvs. este de a învinge Baron Von-Spaccotutto la nivelul 20 pe puntea de pirat său de zbor navă, prezintă acum, să-i prade unele orașe și sugerează că baronul caută experți calificați în crearea de portaluri.
  • Sfaturi

    • O lume bună poate fi reutilizată pentru mai multe campanii.
    • Creați o listă de nume și o scurtă descriere a personajelor, deci nu trebuie să opriți fluxul jocului atunci când aveți nevoie de el. De exemplu:
    • Nume: Slim - Aspect: om inalt si subtire cu par rosu - Altele: este usor stuttering atunci cand este nervos.
    • Dacă aceasta este prima dată când încercați să faceți DM, porniți jucătorii de la nivelul 1.

    Avertismente

    • Acordați atenție deciziilor pe care nu le puteți schimba cu ușurință, cum ar fi climatul lumii. Dacă decideți că întreaga lume este deșert, pregătiți-vă pentru dificultățile pe care le implică aceasta.
    • Lucrurile neașteptate se vor întâmpla întotdeauna și abilitatea unui DM poate fi văzută în modul în care reacționează la evenimente neașteptate.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Cele 3 cărți principale de reguli:
    • Manualul utilizatorului
    • Ghid pentru maestrul Dungeon (foarte Important!)
    • Monster Manual
    • Un notebook
    • creioane
    • Un computer (mai bun dacă este portabil)
    • Un set de zaruri (de la 20, 12, 10, 8, 6 și 4 fețe)
    • Prieteni cu care să se joace
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit