gtemata.com

Cum să trageți zarurile

Jocurile cu zaruri sunt subevaluate în mod criminal. Rolling zarurile, de asemenea, cunoscut sub numele de "joc de zaruri", este o versiune ușor simplificată de zaruri cazinou, și este un joc clasic de jocuri de noroc. De asemenea, puteți învăța cum să jucați zaruri mexicane "Liar", Farkle și alte jocuri cu foarte puține reguli și câteva zaruri într-un pahar. Data viitoare când căutați ceva de făcut, uitați de jocuri de bord și încercați zarurile. Mergeți la primul punct pentru mai multe informații.

paşi

Partea 1

Aflați regulile
Imaginea intitulată Trage Dice Pasul 1
1
Aflați elementele de bază. Pentru jocul clasic de zaruri aveți nevoie de 2 zaruri, folosite de un singur jucător în fiecare joc, deși jocul poate fi jucat de orice număr de spectatori.
  • Primii jucători vor trage zaruri pentru a determina cine va începe jocul, și apoi toți participanții vor paria pe „trece“ capacitatea jucătorului de la prima lovitură (obținerea 7 sau 11) sau „să rămână în“ (asistent 2, 3 sau 12). Dacă una dintre aceste valori este obținută pe prima rolă, jocul se termină și câștigurile sunt distribuite corespunzător.
  • Jucătorul care aruncă zarurile este primul care va paria, iar ceilalți jucători trebuie să plaseze un pariu mai mare sau egal înainte ca jocul să poată continua. Dacă pariul nu poate fi atins, jucătorul poate reduce pariul pentru a-și întâlni ceilalți sau poate începe într-un dezavantaj. Odată ce pariul jucătorului este plasat, ceilalți pot face colater.
  • 2
    Aflați regulile punctului. Dacă jucătorul nu trece sau nu trece de prima rolă, atunci numărul obținut devine "punctul". Acum, singurele două valori importante sunt punctul și 7.
  • Jucătorul trebuie să păstreze rulare până când obțineți punctul sau 7. Toate pariurile „a trecut“ de către jucător sunt acum cei care susțin că jucătorul va fi capabil să se întoarcă la punctul 7 înainte, și toate pariurile sunt contrare revendicarea că rulourile înainte 7.
  • Dacă jocul merge într-un punct, de îndată ce jucătorul obține punctul sau 7, se termină și câștigurile sunt distribuite corespunzător.
  • Imaginea intitulată Trage Dice Step 3
    3
    Aflați termenii. Veți învăța mult mai repede dacă nu trebuie să cereți explicații ori de câte ori cineva spune ceva despre "ieșire" sau despre punct. Aflați cuvintele de bază și veți fi gata în cel mai scurt timp:
  • Jucătorul el este cel care rotește zarurile și se va schimba în fiecare joc.
  • ieşirea este prima lansare.
  • comutator înseamnă obținerea unui număr de 7 sau 11.
  • sforare ("Crap") înseamnă a obține 2, 3 sau 12 pe primul pas.
  • Punctul este orice valoare între 4 și 10 la prima lansare.
  • Șapte pierduți atunci când primești 7 puncte înainte.
  • Imaginea intitulată Trage Dice Step 4
    4
    Aflați diferența dintre zarurile din cazinouri și cazinourile. În cazinouri, desigur, cea mai mare diferență este că aveți un tabel elaborat pe care să plaseze pariuri, precum și un crupier care controlează atât banii pe care acțiunea, și dubla lui James Bond cutreieră Ordonarea cocktail-uri imaginative locale. Pe stradă, pariurile sunt mai puțin formale și, probabil, rotiți zarurile pe un perete de cărămidă, deși principiile jocului sunt în esență aceleași.
  • Deoarece nimeni nu acționează ca garant, asigurați-vă că piloții rămân uniformi chiar și în timpul jocului și că banii și chips-urile sunt distribuite în mod egal. Nervii pot să sară dacă nu luați jocul în serios și nu rămâneți cinstiți.
  • Imagine cu denumirea Dice Shoot Step 5
    5
    Înțelegerea problemelor juridice. Jocurile de noroc (de exemplu, în zarurile rutiere nereglementate) sunt ilegale aproape peste tot. Nu este nimic în neregulă cu un joc pentru distracție, și este puțin probabil ca oricine va face povești pentru pariuri câteva monede, printre prieteni, dar este important să se știe că jocurile de noroc în afara unui cazino este întotdeauna ilegal.
  • Partea 2

    joacă
    1
    Începeți jocul prin ridicarea corespondenței. La fel ca în multe jocuri de cărți, dacă doriți să jucați, trebuie să ridicați ante-ul jucând o valoare implicită (de obicei scăzută) pe pot. Acest lucru se va întâmpla înainte de a alege un jucător și înainte de a plasa pariuri.
    • Practic, plătiți pentru dreptul de a fi luați în considerare pentru lansare. Nu trebuie să pariați după ridicarea corespondenței. La fel ca și în cărți, dacă vrei să stai deoparte într-un joc, dar totuși să te uiți și să te gândești la pariuri, mai întâi trebuie să ridici ante-ul.
  • 2
    Lansați pentru a vedea cine este playerul. Toți cei care au ridicat poșta va trebui să lanseze pentru a stabili jucătorul. Cine obține cel mai mare număr câștigă. Jocurile diferite pot avea reguli diferite - este posibil să trebuiască să trageți până când cineva nu are 7 ani sau orice mod prestabilit de alegere. Ideea este că jucătorul trebuie să fie tras la sorți.
  • 3
    Plasați primele pariuri. Odată aleasă, jucătorul trebuie să parieze mai întâi. Valoarea piesei va fi "treci" sau "nu trece", deși în anumite jocuri se ia în considerare faptul că jucătorul întotdeauna se îndreaptă spre el însuși (cu alte cuvinte "trece").
  • Ceilalți trebuie să fie suficient de colectiv pentru a egala cel puțin pariul jucătorului înainte de a face pariuri laterale sau de a ridica ante-ul. Egalarea pariului jucătorului înseamnă atingerea aceleiași cote "monetare", în sprijinul rezultatelor opuse. Dacă ați crescut ante-ul, puteți paria egal sau puteți aștepta și pariați în paralel.
  • Puneți jucătorul € 10 pe "peste 7". Ceilalți trebuie să totalizeze 10 EUR pentru "mai puțin de 7". Deci, dacă pariați 2 € împotriva jucătorului, cel mult puteți obține 2 € și încă 2 € pentru jucător.
  • Dacă ceilalți ajung la pariul jucătorului, puteți face pariuri paralele cu alte persoane care doresc să se potrivească cu alte pariuri, dacă doriți să jucați mai departe. Ar putea include același pariu "peste" - "nu mai departe" la 7.
  • 4
    Luați prima lansare. Jucătorul dă zarurile. Dacă trece sau nu, jocul se termină și câștigurile sunt distribuite în mod egal între jucători, pe baza pariurilor. Dacă pariază jucătorul, toate pariurile "peste 7" devin "peste punct", iar pariurile opuse devin "șapte perdanți".
  • 5


    Trageți pentru a obține punctul, dacă este necesar. Continuați să aruncați până când jucătorul scor sau devine un ratat. În funcție de joc, în cazul în care punctul este făcut, uneori pariurile sunt ridicate. O rundă de pariuri colaterale atunci când jocul merge până la punct nu este neobișnuit, la fel ca în poker. Dar nu puteți pleca (fold) în acest tip de joc, deci este probabil mai frecvent ca pariurile inițiale să reziste până la sfârșit - jocurile sunt relativ rapide.
  • Partea 3

    Aflați strategia
    1
    Dă-te la statistici. Cu două zaruri, probabilitatea de a obține un număr specific este diferită în funcție de număr. Anumite valori sunt mai ușor de obținut, deoarece există mai multe sume disponibile. Prin studierea probabilității statistice a unui anumit număr puțin câte o dată, puteți face mai multe pariuri ponderate.
    • 7 este cel mai probabil număr în orice împușcat. De fiecare dată când ai o șansă de 17% să primești un 7, deoarece există 6 sume din cele două zaruri, oferind 7 din 36 de combinații posibile.
    • Probabilitatea obținerii celorlalte valori creează o piramidă. 6 și 8 sunt numerele următoare, cel mai probabil, cu 5 sume posibile, ceea ce le face probabil la 14%. 5 și 9 vin imediat după și așa mai departe. 2 și 12 sunt cele mai puțin probabile, deoarece există o singură cale de a le obține, respectiv duble 1 și duble 6.
  • 2
    Utilizați statisticile pentru a găsi cele mai bune episoade. Este aproape întotdeauna mai probabil ca jucătorul să "parcurgă". Pariuri pe 7 este, de obicei, o alegere bună, pentru că este puțin probabil să iasă 2, 3 sau 12, comparativ cu 7 sau 11. Când cunoașteți cotele de o anumită valoare pe o rolă, puteți face pariuri în cunoștință de cauză.
  • Imaginați-vă că sunteți într-un joc și pariați că jucătorul va primi 2, 3 sau 12 și va ieși din 4. Acum, probabilitatea este inversată și jucătorul este împotriva peretelui. Ești mai probabil să primești 7, așa că pariul tău sa plătit. Acum șansele de a câștiga sunt mai mari.
  • Imaginea intitulată Trage Dice Step 13
    3
    Când e rândul tău, rotiți zarurile corect. Pregătiți piulițele astfel încât cele 3 să fie orientate în sus, sub forma unui "V". Aceasta este în mod tradițional "poziția de plecare" a zarurilor, astfel încât nimeni nu crede că trișezi sau creezi jocul.
  • De obicei, există o suprafață predeterminată care trebuie lovită de zaruri. În zarurile cazinourilor, zarurile trebuie să lovească peretele din spate pentru ca distribuția să fie valabilă. De aceea, multe jocuri de stradă se joacă împotriva pereților. De obicei, veți fi la aproximativ un metru distanță și vă aruncați în perete sau în alt perete.
  • 4
    Pariați mare atunci când sunteți jucător. De multe ori, atunci când „nu trece“, jocul vede jucătorul care va face cel mai mare pariu care pretinde a „trece“, în timp ce toți ceilalți se concentreze pe dimpotrivă, pentru că, după cum ați văzut din întâmplare, este foarte probabil să vină înainte de un 7. Deci, nu te arunca în joc prin pariurile nebunești în defecțiuni improbabile. Așteaptă să câștigi rândul tău.
  • Partea 4

    Aflați variațiile
    Imaginea intitulată Trage Dice Pasul 15
    1
    Aflați mai multe jocuri cu zaruri. Zarurile sunt foarte simple, dar dau viață multor jocuri diferite, dintre care unele, din păcate, au ieșit din modă. Nu aveți nevoie de un tablou de bord complex sau X-box pentru a juca ceva distractiv și există o mulțime de jocuri care nu necesită o serie complicată de pariuri pentru a fi plăcută. Aflați o pereche și amestecați-o.
    • De asemenea, este important să se facă distincția între zarurile rutiere și alte tipuri de zaruri, dintre care unele implică pariuri, iar altele nu. Dacă cineva te întreabă dacă vrei să joci zaruri, se poate referi la alte jocuri, deși "craps" este cel mai probabil.
  • 2
    Încercați "cee-lo" (uneori numit "lo"). În acest joc celebru, fiecare jucător are 3 zaruri, de obicei într-un fel de sticlă, și le lansează în același timp după o rundă de pariuri. Scopul este să obțineți cel mai mare scor, deși scorul este similar cu cel al pokerului.
  • Cea mai mare combinație posibilă este 4-5-6. Este ca și în cazul flush-ului regal la poker.
  • Cea de-a doua cea mai mare combinație este tris. Chiar dacă ai doar 1, trei 1 ar fi al doilea cel mai bun scor, bătut doar de un trio de orice alt număr, sau de la scara 4-5-6.
  • Următoarea combinație se numește "cuplu și excedent", care este un fel de pereche completă sau identică, plus o altă valoare. Dacă doi jucători obțin o pereche de 4, cea mai mare valoare a celuilalt mor determină câștigătorul. Dacă un jucător are două 2s și unul 6s, în timp ce altul are 2 și 6s, primul jucător câștigă. Remizele sunt câștigate de cea mai mare valoare a numărului nepermanent, perechea nu se ia în calcul.
  • Dacă 2 jucători au o combinație identică, pitch-ul este de obicei repetat.
  • 3
    Nuci de Lor. Uneori numită "versiunea mexicană", este un joc de înșelăciune care poate deveni distractiv și zgomotos, mai ales atunci când este, de exemplu, udat. În zarurile Liarului, jucătorii trec un pahar cu 2 zaruri și încearcă să ghicească în schimb valoarea înăuntru, provocând sau acceptând valoarea jucătorului anterior.
  • Primul jucător rotește zarurile și observă cu atenție valoarea, astfel încât ceilalți nu pot vedea, alegând să blufe raporteze valoarea greșită sau să spună adevărul. Jucătorul trece apoi ușor paharul pe jucătorul din dreapta, fără a mișca zarurile.
  • Următorul jucător poate contesta sau accepta valoarea jucătorului anterior sau poate ridica ante-ul făcând o ipoteză. În cele din urmă, jocul trebuie să continue până când cineva contestă. Dacă, după provocare, numărul inițial se dovedește corect, adversarul și toți ceilalți pierd, cu excepția cazului în care un jucător ulterior a raportat sau a asumat corect. Dacă se confirmă o provocare, mincinoșii pierd și, de obicei, trebuie să bea.
  • Punctele variază de la un meci la altul, dar de obicei o combinație 1-2 este considerată cea mai mare. Este, de asemenea, posibil să jucați "orbește", adică fără ca cineva să se uite la valoare înainte de a contesta cineva.
  • 4
    "Oase" (oase). Deși termenul este similar cu jocul standard ("craps"), "oasele" sunt de fapt un joc distinct și complex, similar cu Yahtzee, uneori numit "zaruri fierbinți" sau "Farkle", deși fiecare joc are un sistem special de notare. Se joacă cu 5 sau 6 zaruri și se trece un pahar între jucători. Scopul este de a acumula cât mai multe puncte posibil într-o rundă sau într-un număr dat de runde.
  • Primul jucător aruncă toate cele 6 zaruri, ținându-le pe unele dintre ele și așezându-le pe celelalte în sticlă. Zarurile de păstrat includ pe cele care arată 1, care sunt în valoare de 100 de puncte, și 5, care sunt în valoare de 50 de puncte. Dacă obțineți 3 de un singur tip (de exemplu, trei 2), veți păstra, de asemenea, cele, deoarece acestea sunt în valoare de sute de puncte. Cu alte cuvinte, trei 2 ar fi în valoare de 200 de puncte, în timp ce trei 6 ar fi în valoare de 600. Puneți toate celelalte zaruri în sticlă și aruncați din nou.
  • Jucătorul continuă să arunce până când "a ținut" toate zarurile sau aruncă ceva ce nu poate fi numărat (ca un 2-4-4). În următoarele lansări, puteți îmbunătăți tipul anterior al tipurilor deținute. Puneți că ați aruncat trei trei în prima rolă și ați pus celelalte zaruri înapoi în pahar. Dacă obțineți încă 3 în următoarea listă, valoarea trisului dvs. se va dubla.
  • Sfaturi

    • Încercați să răsuciți mor cât mai mult posibil de peretele punctat.
    • Rulați zarurile repede, nu iritați ceilalți jucători.
    • Practica, practica, practica!

    Avertismente

    • Jocurile de noroc nereglementate sunt ilegale în multe state.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit