gtemata.com

Cum se joacă Craps

Dacă ați fost într-un cazinou și ați văzut pe cineva să arunce zarurile, ați vrut cu siguranță să jucați. Craps este un joc în care toată lumea (cu excepția dealerului) poate câștiga împreună și când toată lumea câștigă lucrurile devine foarte interesantă. Jucând Craps aveți multe șanse de a câștiga. În ciuda acestui lucru, masa de Craps ar putea părea foarte complicată. Aceasta este o masă destul de mare, cu o mulțime de cifre ciudate și fraze în care pot exista până la 20 de jucători și 4 angajați. De fapt Craps este un joc foarte simplu.

paşi

Metoda 1

Cum să vă pregătiți
Imagine intitulată Play Craps Step 1
1
Trebuie să cunoști personalul. Când vă așezați la o masă de joc trebuie să știți cu cine aveți de-a face. Fiind Craps un joc în care acestea rândul său, mai mulți bani decât un alt joc comun cazinou, pregateste-te pentru a face față cu mulți angajați.
  • Dacă ați intrat într-un cazino acum, ați descoperi că masa va avea o dublă prevedere. Pe o parte a mesei, în mijloc (aproape de deschidere) este "boxmanul" - el controlează jocul și gestionează banii (mult mai mulți bani decât cei care circulă în Republica Congo). Pe partea opusă se află "stickman" - Folosește tacul pentru a muta zarurile. În plus, stickman-ul controlează ritmul jocului, spune rezultatele, folosește zarurile și încurajează oamenii să ia o decizie.
  • Lângă stickman există 2 funcționari care se ocupă de pariuri, plătesc câștigătorii și colectează banii celor învinși. Ele sunt înconjurate de noii tale prieteni, de jucători.
  • Imagine intitulată Play Craps Step 2
    2
    Pune-te la masă la masă. Cazinourile nu sunt menite să sperie oamenii - masa de Craps devine foarte simplă după ce o studiați câteva minute. Iată elementele de bază:
  • În jurul mesei există o linie de apel "Pass". Aceasta este pentru cei care pariază pentru shooter. Cealaltă linie "Nu trece" este pentru cei care sunt împotriva împușcăturii.
    Imagine intitulată Play Craps Step 2Bullet1
  • Veți vedea unele zone scrise "cum" și "Nu veni." Acestea sunt cele două linii enumerate mai sus, dar vor fi folosite mai târziu.
  • Între boxman și stickman există o zonă de propoziții sau pariuri "one-roll". Acolo, pariați pe o anumită piesă. În apropiere, există zona dificilă. Acolo este locul unde pariați, de exemplu, că un 8 se va forma cu două 4 înainte 7 sau un "soft" 8 o va face.
    Imagine intitulată Play Craps Step 2Bullet2
  • În fața jucătorilor există o secțiune numită "Câmp." Aici faceți pariuri "one-roll", alegând următoarea problemă care va fi lansată. Zonele scrise 4, 5, 6, 8, Nouă și 10 sunt pentru "loc" sau "cumpăra" pariere și alegeți numărul care va fi lansat înainte de următoarele 7.
    Imagine intitulată Play Craps Step 2Bullet3
  • Numărul 6 "șase" și 9 "nouă", fiind scrise în întregime, fac citirea mai ușoară pentru jucătorii de pe ambele părți ale mesei.
  • În colțurile mesei sunt 6 și 8 - Pariați frecvent că 6 sau 8 sosiri înainte de 7.
    Imagine intitulată Play Craps Step 2Bullet4
  • Imagine intitulată Play Craps Step 3
    3
    Aflați expresii comune. „Ieșire. Puneți greutăți. Cum rămâne cu C și E? Aici vine lansarea arzătoare, joacă câmpul. Nu ești pe tine?" Ai luat ceva? Probabil, aceasta este ceea ce veți învăța în timpul unui joc de craps. La început toate acestea vă vor surprinde, dar într-un timp scurt veți învăța să-i urați pe "drăguții". Iată o listă pentru a începe cu:
  • Zaruri - 2.3 sau 12
    yo, sau Yo-Leven - 11
    C și E Craps - 11
    Șarpe ochi - Două 1s
    vagoane de marfă - Două 6
    Micul Joe, sau Micul Joe de la Kokomo - 4 (în special 1 + 3)
    Jimmy Hicks - numărul 6
    Skate și Donați - 8
    Slăbiciunea Dugan - numărul pierdut 7
    Câmpul de centru - 9, deoarece este situat în centrul celor 7 numere din zona de pariere
    Puppy Paws - Două 5 - Cel mai comun apel "Hard 10," sau "10, drumul greu"
    Câștigătorul natural - 7 sau 11 pe jocul de ieșire
  • Imagine intitulată Play Craps Step 4
    4
    Fiți superstițioși. La fel ca toți jucătorii lacomi, dacă vrei ca banii tăi să nu-ți bată joc de zei. Evitați anumite obiceiuri să arătați ca un jucător profesionist și nu-i trimiteți pe alții în timp ce vă uitați la voi.
  • Cei mai superstițiști cred că este rău să schimbe zarurile în timpul aceluiași joc. Dacă din greșeală un jucător renunță la zaruri de pe masă, îl puteți auzi spunând "Aceleași zaruri!".
    Imagine intitulată Play Craps Step 4Bullet1
  • Dacă sunați "Șapte! ", Nu te jigni dacă toată lumea scapă. Ar fi ca și cum ai face la teatrul Macbeth. Cuvântul este de neimaginat și de nepronunțat.
    Imagine intitulată Play Craps Step 4Bullet2
  • Dacă vedeți un ban de sub masă, lăsați-l în pace este un semn bun. Sau ar spune cineva.
    Imagine intitulată Play Craps Step 4Bullet3
  • Dacă trageți, nu rotiți ambele piulițe în aer. Este mai profesională să lansezi doar una - dacă le lansezi pe amândouă, pregătește-te pentru o privire murdară și o alergare pentru ieșire.
    Imagine intitulată Play Craps Step 4Bullet4
  • Metoda 2

    pariuri
    Imaginea intitulată Play Craps Step 5
    1
    Pariați înainte de meci. Când începeți jocul, pe masă va fi un disc numit "buck", cu cuvântul "OFF" pe acesta. Aceasta înseamnă că nu a fost atribuit niciun punct (va fi explicat mai târziu). Jocul nu începe până când shooter-ul face un pariu pe "linia de trecere". După aceea, toată lumea poate paria pe "linia de trecere", chiar dacă nu este obligatorie. Acesta este cel mai comun pariu. Prima lansare a fiecărui joc este numită "roll out".
    • În cazul în care, pe "ieși" rola, șapte sau 11 shooter iese, el câștigă, împreună cu toți cei care paria pe "linia de trecere". Dacă iese la 2, 3 sau 12 - se numește "craps" - toți cei care pariază pe "linia de pariere" pierd.
    • În schimb, cine a pariat împotriva shooter-ului, câștigă cu 2 sau 3, dar cu 12 este exclus (nu câștigă sau pierde, atrage).
    • Toate celelalte numere sunt "puncte".
  • Imagine intitulată Play Craps Step 6
    2
    Joacă puncte. În cazul în care shooter-ul scoruri, cu 4, 5, 6, 8, 9 sau 10, toate pariurile pe "linia de trecere" rămân neschimbate. Nu este nevoie să pariați din nou. "Dealer" va plasa discul "buck" pe numărul "punct".
  • Să presupunem că scorul este numărul 8. Acum, shooter-ul face "punctele" (numărul 8) înainte de a ieși 7. Dacă iese din 8, shooter-ul și toți cei care au jucat pe "pass line" câștigă altfel nimic nu se întâmplă. Dacă apoi ieșim 8, începe din nou cu o nouă lansare, repetând ciclul. În cazul în care un 7 iese, shooter-ul și jucătorii de pe "linia de trecere" pierd și următorul jucător trece (astfel încât se va spune că primul jucător a "ședință").
  • Puteți face mai multe puncte înainte ca un 7 să iasă sau numărul 7 să iasă imediat după primul punct. Nu se poate anticipa niciodată ce se va întâmpla.
  • Imagine intitulată Play Craps Pasul 7


    3
    pariuri "șanse" (Combinație). Prin pașii anteriori puteți juca deja Craps. Pariul pe "linia de trecere" este convenabil și ușor. De fapt, unii pariază doar în acest fel. Cu toate acestea, există multe alte modalități de a juca. Un tip de pariuri convenabile și ușoare sunt pariurile numite "cote".
  • După ce shooter-ul a făcut un punct, puteți face alte pariuri în spatele liniei de trecere. Acesta ar fi un pariu "de cote" care poate fi făcut numai de către jucători care au pariat deja pe "linia de trecere". Pariurile "Cote" sunt pariuri pentru a reveni la pariul inițial, astfel încât ambele victorii să fie câștigate la victorie.
  • Cu toate acestea, aceste pariuri plătesc în funcție de combinația care va forma numărul, care este diferit în funcție de "punct". De exemplu, pentru 4 există doar 3 combinații, în timp ce 5 sunt pentru numărul 8. Deci, este mai ușor să câștigi pe numărul 8 decât pe 4, vei câștiga mai mulți bani cu un scor de 4, în timp ce pariurile pe "linia de trecere" "Ei plătesc același fel. Deci, dacă doriți să câștigați mai mulți bani, plasați pariurile "cote".
  • Multe cazinouri vă permit să ridicați de două ori pariuri cu cote, în timp ce altele vă permit să pariați mai mulți bani.
  • Puteți mări sau micșora cantitatea de pariuri "cote" în orice moment.
  • Dacă numărul 7 iese, pierzi toate pariurile.
  • Imagine intitulată Play Craps Step 8
    4
    Plasați un pariu "cum ar fi". Când apare primul punct, puteți face un tip de pariu numit "vino" în plus față de cel de pe "linia de trecere". Rețineți că pentru a face un pariu "cote" sau "veniți" trebuie să jucați mai întâi pe "linia de trecere". Pariul "vino" se face în zona mesei cu inscripția "Veniți". Pariul "veni" va fi eficient la următoarea rolă a zarurilor, urmând aceleași reguli ca și pariul obișnuit. Acest pariu este individual și câștigă dacă numărul șapte apare pe prima rolă (respectând aceleași reguli ca și jocul inițial), dar pierde toate celelalte pariuri plasate cu ceilalți.
  • Dacă după ce pariați "veniți" aveți numere diferite de la 2, 3, 7, 11 sau 12, numărul va fi considerat "scor ca". "Dealerul" vă va muta pariul pe scorul obținut. Pariul dvs. pe "linia de trecere" va depinde întotdeauna de punctele făcute de shooter, astfel încât veți avea două scoruri pentru cele două pariuri.
  • Pariul "veni" funcționează ca cel de pe "linia de trecere". Dacă shooter-ul face ca punctele dvs. "ca" înainte de a face un 7, câștigi, dar dacă faci un 7 înainte, pierzi toate pariurile. În cazul în care shooterul scoruri puncte înainte de un 7, veți câștiga ambele.
  • Puteți plasa combinații la pariurile dvs. "ca". Doar spuneți "dealer-ului" "cote la modul" atunci când indicați.
  • Puteți continua să ridicați pariul "cum" pe baza scorului dvs.
  • Imagine intitulată Play Craps Step 9
    5
    Treceți la pariuri mai sofisticate. Acum aveți noțiunile de bază pentru a trece la cele mai riscante pariuri. Acestea sunt pariurile "pe teren" - pariuri pe un anumit număr (pe rola zarurilor următoare). Nu este nevoie să așteptați piesa, puteți paria chiar înainte de a utiliza un jeton, plasându-l în zona mesei cu cuvântul "Câmp". În același mod, puteți face "propoziții" sau "căi grele" prin plasarea unui jeton sau mai mult de unul, prin a spune "dealerului" ce pariu doriți.
  • Al 7-lea, al 6-lea și al 8-lea sunt numerele care apar mai frecvent. Există 6 combinații pentru a face un 7 și 5 pentru a face un 6 și un 8. Dacă jucătorul pariază pe 6 sau 8 în multipli de $ 6, dealer-ul va plăti pariurile cu combinații de 7-6. Acest lucru înseamnă că procentajul distribuitorului este de 1,52%, mai bun decât alte pariuri (în jurul cazinoului) și rapid - dar nu sunt la fel de fiabile ca pariurile "as" și "pass" fără combinații.
  • Cele 4, 6, 8 și 10 sunt numerele "căilor grele". Dacă unul dintre aceste cifre iese în ambele zaruri. Dacă, prin urmare, pariați "căi grele" (două 2, două 3, două 4, două 5), numerele trebuie să iasă înaintea unei combinații de 7 sau a oricărei alte combinații. Procentajul băncii este de 11,1% pentru 4 și 10 și 9,09% pentru 6 și 8 ani.
  • Metoda 3

    joc
    Imaginea intitulată Play Craps Step 10
    1
    Puneți jetoanele pe masă. Nu le dați "dealerului" - plasați banii (înainte ca arcul să aibă zarurile) și întrebați-l pe "dealer" numai pentru restul. Dealerul nu este autorizat să-ți iei banii manual.
    • Puteți lăsa un sfat la dealer, dar întotdeauna o faceți cu jetoane.
  • Imaginea intitulată Play Craps Step 11
    2
    Participați activ și disciplinat. Chiar dacă Craps este un joc de echipă, trebuie să țineți cont de lucrurile când nu porniți zarurile și chiar când le împușcați.
  • Puteți plasa pariurile / nu treceți, cotele, câmpul și cum. Punctați banii corect pe masă. Pentru alte pariuri, pariați banii pe masă și spuneți vânzătorului ce pariu doriți. După asta, luați-vă mâinile de pe masă. Crapsul este un joc foarte fluent, este bine să creezi probleme.
  • Puneți chips-urile în marginea mesei de degajare - aveți nevoie de asta. Pune-i în fața ta și nu-ți pierde din vedere. Chiar dacă Craps este un joc de echipă, nu înseamnă că cineva nu poate fura de la cineva.
  • În general, suport pentru shooter și pentru numărul câștigător. Dacă sunteți în favoarea shooter-ului, înveselește-te cât de tare poți. Într-un cazinou, este normal să auzi zvonurile care vin de la masa Craps. Cu toate acestea, dacă v-ați orientat spre shooterul "nu treceți", păstrați entuziasmul din interiorul dvs. Nu vreți ca cineva să vă mândrească, nu? În caz contrar, nu veți fi binevenit la masa de Craps.
  • Dacă rotiți zarurile, aruncați-le din cealaltă parte a mesei și nu de-a lungul laturilor - personalul vrea să vadă zarurile în mod clar pe măsură ce le aruncați.
  • Imagine intitulată Play Craps Step 12
    3
    Trageți zarurile. De fapt, puteți juca Craps fără a fi nevoit să rotiți zarurile. Când e rândul tău, nu-i poți trage dacă vrei. Dar Craps este un joc de zaruri, așa că, în cazul în care vă simțiți norocos, trebuie să știți cum să le aruncați. Când este rândul tău, "stickman" îți va da 4 sau mai multe zaruri, vei alege 2 să tragi și "stickmanul" îi va lua pe ceilalți.
  • Țineți zarurile cu o singură mână. Aceasta este o regulă fundamentală pentru a evita înșelăciunea. Când este rândul dvs., rotiți zarurile din cealaltă parte a mesei până când se atinge marginea.
  • Dacă un mor sau ambii cad din masă, trebuie să vă răsuciți din nou. Masa de Craps este destul de mare, deci trebuie să răsuciți zarurile greu și nu cu un joc de bord.
  • Imagine intitulată Play Craps Step 13
    4
    Jucați cu prudență cu cele mai comune pariuri. Puteți paria și pe anumite numere sau puteți face unele "propuneri" chiar și mai complexă. În primul rând, trebuie să vă familiarizați cu cele mai simple pariuri pentru a învăța bine. Craps-ul este un joc foarte neted, așa că trebuie să înțelegi cum funcționează să nu te gândești prea mult la asta. După aceasta, veți fi gata să încercați mai multe pariuri complexe și să studiați alte strategii.
  • Cu cele mai simple pariuri veți avea mai multe șanse de a câștiga, dar pentru a câștiga mai mulți bani trebuie să faceți cele mai riscante pariuri. Cu cele mai riscante pariuri puteți pierde foarte repede, deci dacă aceasta este strategia dvs., trebuie să fiți în posesia multor bani.
  • Imagine intitulată Play Craps Step 14
    5
    Cunoașteți șansele dvs. La fel ca în toate cazinourile, distribuitorul are întotdeauna un avantaj. Numarul 7 iese foarte usor la zaruri - si apoi dealer-ul are un avantaj suplimentar. Deci, trebuie să știți riscurile și beneficiile când pariați.
  • Banca are un procent de 1,41% pe un pariu "pass" și 1,4% pe un "nu trece". Mulți jucători pariază pe "linia de trecere", deoarece acest lucru creează un joc de echipă. Acestea sunt numite "bettors dreapta,"- cei care pariază împotriva shooter-ului sunt chemați "pariorii greșit. "
  • Jucătorii care pariază pe "treceți / nu treceți" pot re-raise cu pariuri "cote", ceea ce echivalează cu câștigul cu un pariu Pass / Come cu un pariu de cote. De exemplu, în cazul în care punctul este de 4 sau 10, câștigați 5 $ prin pariați, nu treceți și puteți paria încă 10 $ pentru a câștiga 5 $ dacă 7-ul va ieși înainte de a face 2 puncte (2-la-1 cote). Acest lucru nu este foarte convenabil, dar amintiți-vă că atunci când se face un punct, cei care fac pariuri Nu veni vor câștiga mai des. În plus, cei care fac pariuri nu vin și care cresc cu cote, reduc procentul băncii la 0,7% pentru cote și 5% cu cote duble.
  • Un pariu la Craps (propoziții), de exemplu, este un câștigător dacă ai numărul 2, 3 sau 12 - pierzi cu celelalte numere. Procentajul vânzătorului pe aceste pariuri este uriaș: 16,67% pe 7, 13,9% pe 2, 13,9% pe 12, 11,1% pe 3, 11,1% pe craps, 16,67% pe 2 sau 12, 16,67% pe 3 sau 11 , 11,1% la 11 ani. Deci, pariezi așa dacă vrei să "pierzi" niște bani.
  • Sfaturi

    • Persoanele de la masă vă pot ajuta să înțelegeți mai bine jocul, oferind mai mult timp dealerului să vă înfrunte.
    • Pot exista diferențe în regulile dintre un cazinou și altul, în special despre cât de mult puteți paria pe anumite pariuri. Aceste reguli se găsesc în mod normal pe masă. Adresați-vă dealerului dacă nu sunteți sigur. Dacă, naiv, faceți o greșeală, dealerul vă va spune imediat fără probleme.
    • Secretul este de a înțelege regulile de câștig și diferența dintre un start-kick și lansările care stabilesc punctele
    • Puteți plasa pariurile "treceți / nu treceți". Aceste pariuri funcționează ca cele de pe "linia de trecere" și cele "ca", dar câștigătoare atunci când dealerul câștigă.
    • Este bine să așteptați până la sfârșitul jocului. În funcție de timp, pot exista multe "mișcări" între un joc și altul.
    • Dacă îndrepți dealer-ul, el îți va aminti când să pariezi. Ce ar trebui să faci oricum, dar sfatul tău va rămâne gravat în mintea ta.
    • Unele cazinouri oferă lecții pentru a explica jocuri precum Craps. Într-un timp scurt, ați putea învăța să jucați foarte bine.

    Avertismente

    • Jocurile de noroc pot fi la fel de periculoase ca drogurile. Dacă credeți că ați devenit angajat, opriți-vă imediat și contactați o persoană competentă.
    • Întotdeauna amintiți-vă că într-un cazinou și probabilitatea de a pierde este mai mare decât câștigurile. Deși cu cele mai ușoare pariuri aveți o șansă bună de a câștiga, Crapsul este încă un joc de noroc și vânzătorul cu siguranță nu pierde bani.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit