gtemata.com

Cum să joci scări și șerpi

Scări și șerpi

Este un joc care are generații entuziaste de copii. Se numește în mai multe moduri: de exemplu, în Statele Unite, a fost comercializat sub numele de Chutes and Ladders și inițial, în India, a fost numită Șerpi și săgeți. Cu toate acestea, jocul a rămas substanțial în timp. Dacă ați pierdut regulile sau ați creat propriul forum Scări și șerpi, aici este o revigorare pe baza de joc, împreună cu unele variații pe care le puteți găsi interesante.

paşi

Partea 1

Cântare și șerpi de joc (joc de bord)
Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 1
1
Înțelege ce este scopul jocului. Scopul jocului este de a ajunge mai întâi la capătul căii prin aducerea unui jeton de la prima la ultima cutie. Aproape toate panourile sunt "o coroană", deci pe primul rând de cutii pe care le mutați de la stânga la dreapta, în timp ce pe a doua se mișcă de la dreapta la stânga (și așa mai departe).
  • Uitați-vă la numerele scrise pe bord pentru a vă deplasa piesa (de exemplu, dacă ați rulat un 5 și sunteți la numărul 11, mutați piesa în caseta numărul 16).
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 2
    2
    Determinați cine va începe să joace. Fiecare jucător dă un mort: cel care primește cel mai mare număr joacă primul - când primul jucător a terminat rândul său, jocul trece la persoana care stă la stânga lui. Continuați în sensul acelor de ceasornic.
  • Dacă doi sau mai mulți jucători obțin același rezultat și acesta este cel mai mare număr, trebuie să tragă din nou pentru a determina cine va juca primul.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 3
    3
    Rotiți zarurile și mutați pionul. În timpul rândul, aruncați zarurile și citiți rezultatul pe care îl ai, atunci luați pion și se mută că numărul de cutii (de exemplu, dacă ai două, mutați pion pe al doilea viraj următoare cutie, dacă primiți un număr de cinci, veți muta marcatorul cu cinci cutii înainte, terminând mutarea pe caseta numărul șapte).
  • Unii jucători folosesc regula care afirmă că pentru a intra în joc trebuie să rotiți un 1, altfel rândul este sărit peste. Utilizarea acestei reguli nu este recomandată, deoarece poate fi frustrant pentru jucătorii cei mai ghinioni.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 4
    4
    Du-te pe scări. Scările scoase pe placă vă permit să vă deplasați în sus pentru a ajunge mai rapid la sfârșitul traseului. În cazul în care, după rola de mina, pionul se oprește exact pe cutia de la baza unei scări, îl puteți deplasa imediat la cutia din partea de sus a scării respective.
  • Dacă terminați în cutia de deasupra unei scări, rămâneți acolo. Scările nu cad niciodată.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pas 5
    5
    Du-te în jos de șerpi. Unele versiuni ale jocului au șerpi desenați pe bord, în timp ce alții au diapozitive. Șerpi (sau slide-uri) sunt de cotitură înapoi pedine- în cazul în care un jeton se termină mutarea pe piața ocupat de capul unui șarpe, ar trebui să fie mutat imediat la caseta din partea de jos a acesteia.
  • Dacă ajungeți la o cutie care se află la jumătatea drumului sau la baza unui șarpe, rămâneți acolo. Se coboară numai dacă ajungeți într-o cutie ocupată de capul unui șarpe.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 6
    6
    Rulați din nou dacă primiți 6. Prin tragerea unui 6 veți câștiga un nou turn. După ce trageți un șase, mutați pionul înainte cu șase pătrate, apoi rotiți din nou mor. Dacă după prima rotire ajungeți pe un pătrat ocupat de baza unei scări sau a capului unui șarpe, urmați instrucțiunile de mai sus înainte de a trage din nou piulița. Atâta timp cât rotiți 6, continuați să jucați!
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 7
    7


    Pentru a câștiga, mișcarea se termină exact pe ultima cutie. Primul jucător care ajunge la ultima cutie de pe tablă (de obicei numărul 100) câștigă - dar nu se spune! Dacă obțineți o rolă prea mare, tokenul va fi forțat să se întoarcă după ce a atins ultima cutie. Puteți câștiga numai dacă obțineți numărul exact necesar pentru a termina pe ultima cutie.
  • De exemplu, dacă sunteți pe numărul 99 și a obține patru-box, se mută pionul pe 100 (caseta număr cu prima mișcare), apoi înapoi până la caseta numărul 97 (ceea ce face a doua, a treia și a patra mișcare). Dacă capul unui șarpe sau al unei scări este desenat pe caseta numărul 97, coborâți sau urcați corespunzător.
  • Partea 2

    Adăugați variante
    Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 8
    1
    Utilizați o regulă pentru a accelera victoria. A fi forțat să termine exact pe ultima cutie, face jocul mai interesant, deoarece îi dă urmăritorului șansa de a se recupera, dar poate lovi prea mult jocul. Din acest motiv, puteți da victoria celor care ajung la caseta numărul 100 fără a obține cu rola numărul de număr exact pentru a opri pe el.
    • Pentru a face jocul mai interesant, atunci când cineva atinge sau depășește 100, poți să-i dai un rând la ceilalți jucători pentru a încerca să-l bată. Dacă cineva își depășește pionul (terminând cu numărul 104 în locul numărului 101, de exemplu), el devine câștigător. În acest fel, doi sau mai mulți oameni pot desena și câștiga împreună dacă ajung în aceeași cutie.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 9
    2
    Adăugați o strategie. Asigurați-vă că toată lumea joacă cu două piese (ambele de aceeași culoare, pentru a evita confuzia). Când rotiți zarurile, puteți să vă mutați numai "o" din pionii lor. Trebuie să ajungeți la cutia finală cu ambele piese pentru a câștiga.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 10
    3
    Faceți-i pe jucători să concureze între ei. În această variantă, porniți calea din caseta numărul unu. La rândul lor, fiecare jucător aruncă două zaruri în loc de una, atunci alege un zar și se mută pion la numărul de cutii, în cele din urmă, cu cea de a doua matriță, se mută pionul unui alt jucător din numărul de cutii.
  • Pentru a face jocul mai „rele“ și jocurile lungi pot furniza că, dacă vă mutați pion pe o cutie deja ocupat de un alt jucător, marcatorul al grupului trebuie să se întoarcă la începutul consiliului și jucătorul trebuie să rotiți-l pe mor pentru a reveni la joc.
  • Imaginea intitulată Redați șerpi și scări Pasul 11
    4
    Faceți un joc educațional. Așa cum este descris în secțiunea "Sfaturi", crearea propriei mese este destul de ușoară. Puteți personaliza jocul scriind în câteva sau toate cutiile de cuvinte, întrebări sau informații în scopuri educaționale. Iată câteva idei:
  • Pentru copiii care învață să citească, scrieți câte un cuvânt în fiecare casetă. Când un jucător își mișcă pionul, va trebui să citească cu voce tare fiecare cuvânt pe care-l întâlnește pe propriul său drum.
  • utilizare Scări și șerpi să-i învețe pe copii să se comporte la scară bene.Una, de exemplu, ai putea fi scris la baza lor „Mi-am făcut temele“ și la început „am primit note bune“, in timp ce un șarpe poate fi scris în partea de sus, „Azi nu am mânca fructe și legume "și mai jos" Am dureri de stomac ".
  • Sfaturi

    • Există multe versiuni digitale ale jocului, pe care le puteți juca în browserul computerului dvs. sau puteți descărca din magazinele de aplicații. căutare "Scări și șerpi pentru mai mulți jucători" dacă vrei să te distrezi cu prietenii tăi.
    • Creați propriul forum de Scări și șerpi este ușor. Ca bază puteți utiliza interiorul unei cutii de cereale sau a oricărei foi de carton. Desenați 40 până la 100 de cutii, suficient de mari pentru a avea un simbol mic (dimensiunea ideală este moneda). Desenați șase scale și șase șerpi în diferite puncte de pe tabla de joc (numărul este pur indicativ), astfel încât să conducă la diferite casete. În cazul în care doriți ca jucătorii să coboare, puneți o coadă (adăugând unul lângă final este întotdeauna o idee bună). Pentru a obține o idee, puteți viziona o versiune online a jocului.

    Avertismente

    • Înainte de a utiliza o variantă, asigurați-vă că toți jucătorii o aprobă.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Tabla din Scări și șerpi (produse comercial sau de casă)
    • Jocul zaruri
    • O piesă pentru fiecare jucător (de exemplu, o monedă, un capac de sticlă, o bucată de plastic etc.)
    • Cel puțin doi jucători
    Afișați mai multe ... (8)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit