gtemata.com

Cum se joacă 10000

10000 (cunoscut și ca "Farkle" sau "La ciccia") este un joc distractiv cu zaruri, potrivit pentru toată lumea, unde scopul este să înscrieți mai mult de 10.000 de puncte. 10000 pot fi jucate de 2-20 persoane sau chiar mai mult. Jucătorii încearcă să ajungă la 10.000 de puncte prin diferite combinații de scoruri. Cu cât mai mult un jucător continuă să rotească zarurile, cu atât mai multe puncte scor, dar riscul de a pierde totul crește. Du-te la primul pas pentru a afla acest joc fantastic.

paşi

Imagine cu denumirea Redare 10000 Pasul 1
1
Decideți cine începe. Puteți face acest lucru, de exemplu, prin rotirea a 3 zaruri la fiecare jucător și începând de la cine primește cea mai bună combinație. Apoi treceți în sensul acelor de ceasornic de la acest player.
  • Imaginea intitulată Redați 10000 Pasul 2
    2
    Rulați toate cele 6 zaruri. Aruncarea inițială a fiecărui jucător este cu 6 zaruri. După această rolă, jucătorul poate alege să "blocheze" o parte din zaruri și să-i arunce pe ceilalți pentru combinații câștigătoare.
  • Imaginea intitulată Redați 10000 Pasul 3
    3
    Verificați dacă unele dintre zarurile laminate formează combinații câștigătoare. Diverse combinații sunt utile la 10000. Iată o listă de combinații câștigătoare:
  • "1" este în valoare de 100 de puncte.
  • "5" sunt în valoare de 50 de puncte.
  • 3 zaruri identice sunt în valoare de 100 de ori numărul pe zaruri, cu excepția 1, care este în valoare de 1000.
  • Mai mult de 3 zaruri identice, iar scorul se dublează (de exemplu: 4 + 4 + 4 = 400, în timp ce 4 + 4 + 4 + 4 = 800).
  • Trei cupluri sunt în valoare de 1000 de puncte.
  • O scară de 5 (1 + 2 + 3 + 4 + 5 sau 2 + 3 + 4 + 5 + 6) este în valoare de 500 de puncte.
  • O scară completă (1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6) este în valoare de 1500 de puncte.
  • Dacă toate numerele sunt identice, ați câștigat!
  • Imagine cu denumirea Redare 10000 Pasul 4


    4
    "Blocați" zarurile pe care le doriți, atâta timp cât se află într-o combinație câștigătoare. După prima rolă, dacă doriți, puteți executa mai puțin de 6 puncte pentru a păstra punctele de punctaj. Când decideți să opriți aruncarea, marcați punctele făcute în timpul rândului dvs. pe o placă.
  • Notă: zarurile puse deoparte, nu pot fi folosite pentru noi combinații cu zarurile aruncate după-, de exemplu, punând deoparte două 5, nu se poate apoi îmbinați 5. Cealaltă pereche este de numai 150, și nu 500.
  • Imaginea intitulată Redați 10000 Pasul 5
    5
    O combinație fără puncte vă duce să pierdeți toate punctele câștigate în rundă. Dacă, în orice moment pe rând (inclusiv prima rolă), o rolă nu conține zaruri câștigătoare, rândul tău se termină fără puncte. Din acest motiv este riscant să continuați să aruncați - posibilitatea de a înscrie mai multe puncte trebuie să fie echilibrată împotriva riscului de a pierde totul câștigat în timpul rundei.
  • Imagine cu denumirea Redare 10000 Pasul 6
    6
    Continuați de la jucător la jucător până când cineva atinge 10000 sau mai multe puncte. Odată atins, jocul nu sa terminat! În acest moment, toți au o altă rundă pentru a încerca să bată conducătorul jucătorului în cap înainte de sfârșitul jocului. Dacă nimeni nu reușește, el a câștigat!
  • Sfaturi

    • Există diferite reguli opționale pe care le puteți utiliza:
    • 6 zaruri cu același număr vă fac să câștigați imediat.
    • 3 combinații de rânduri fără scor vă fac să pierdeți 500 de puncte.
    • Scorul este valabil numai dacă depășește 250.
    • Patru sau mai multe "2" vă duc să pierdeți toate punctele.

    Lucruri de care ai nevoie

    • 6 zaruri (minim)
    • cartă
    • stilou
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit