gtemata.com

Cum se joacă Spades

Spades este un joc de cărți captivant în care jucătorii, pentru a câștiga, trebuie să declare numărul de trucuri pe care se așteaptă să le câștige într-un joc. Poți juca perechi sau individual, dar trebuie să fii cel puțin două pentru a juca. Urmați pașii de mai jos pentru a afla cum să jucați un joc hilar Spades!

paşi

Partea 1

Dați cărți și declarați
Imagine cu denumirea Play Spades Pasul 1
1
Decideți ce scor câștigătoare ar trebui să fie la sfârșitul jocului. Acesta este, în mod normal, un multiplu de 100 (mai des 500), dar jucătorii îl pot repara mai jos sau mai mult, în funcție de cât timp doriți să dureze jocul.
  • Imagine cu denumirea Play Spades Pasul 2
    2
    Știți că Spades joacă în general patru. Numărul de jucători poate varia, dar turneele sunt de obicei jucate în grupuri de câte patru. Jucând în perechi, tovarășii trebuie să se așeze unul față de celălalt. O masă pătrată, cu un jucător pe fiecare parte, este, prin urmare, ideală.
  • 3
    Alegeți și distribuiți același număr de cărți fiecărui jucător, până când toate cele 52 de cărți se termină. Deși nu este necesar, este o parte din eticheta jocului să ia cărțile, după ce toate au fost distribuite.
  • Dacă numărul de jucători nu este un submultiple de 52, pur și simplu distribuiți cărțile până când jucătorii primesc numărul identic posibil și eliminați cei care avansează.
  • 4
    Luați cardurile, fără a le arăta. Dacă jucătorii doresc să le ordoneze prin semințe sau prin rang, aceștia sunt liberi să facă acest lucru. Amintiți-vă că aranjarea cărților prea repede poate dezvălui informații despre mâna dvs. altor jucători, deci fiți discreți!
  • 5
    Declarația începe. Declarația constă în evaluarea cărților dvs. și determinarea numărului de trucuri pe care credeți că le puteți câștiga cu aceste cărți. De exemplu, dacă declarați două titluri, pariați că veți câștiga cel puțin două prize. Dacă jocul Spades este în perechi, declarația dvs. și cea a partenerului dvs. vor forma un a contract. Dacă declarați două dețineri și partenerul dvs. declară trei, împreună trebuie să câștigați cinci puncte de vânzare pentru al onora.
  • De regulă, declarați mai întâi jucătorul din stânga dealerului și continuați în sensul acelor de ceasornic.
  • Asigurați-vă că luați notă de dețineri, astfel încât să nu uitați cine pariază ce, pe măsură ce jocul progresează.
  • Fiecare jucător trebuie să declare cel puțin o cască - nu poate trece, dacă nu jucați varianta zero luată (vezi mai jos).
  • Imagine cu denumirea Play Spades Pasul 6
    6
    Utilizați declarația de zero luată și cea zero luată în întuneric, dacă sunteți de acord. În jocul normal Spades, fiecare jucător trebuie să declare să facă cel puțin un truc. O variație a jocului este să permită declararea a zero luată și cea de zero luată în întuneric. Acceptați această regulă înainte de începerea jocului.
  • o zero declarație înseamnă că nu vei câștiga nici un fel de aderență. Un jucător ar putea avea un bonus de 100 de puncte, de exemplu dacă declară zero și nu câștigă, iar o penalitate de -100 câștigă cel puțin una.
  • o declarația zero în întuneric atunci când declarați că faceți zero dețineri înainte de a privi cărțile. În unele variante, un jucător care declară zero ia în întuneric, poate schimba două cărți ale mâinii sale cu cele ale partenerului său. În alte variante, un jucător poate declara zero ia în întuneric numai dacă perechea din care face parte este cu cel puțin 100 de puncte în urmă.
  • Declarațiile zero efectuate în întuneric pot câștiga 200 de puncte dacă solicitantul înregistrării nu are nici o deținere - altfel pedeapsa va fi de -200 de puncte.
  • Partea 2

    Dezvoltarea jocului
    1
    Urmează mai întâi costumul cărții jucate. În direcția acelor de ceasornic, primul jucător aruncă o cartelă din mână. Această carte nu poate fiți de pică, pentru că aceasta este sămânța trâmbiței. Jucătorii se debarasează unul după altul, urmând costumul primului card.
    • De exemplu, dacă Player 1 începe cu Flower 7, fiecare dintre ceilalți jucători trebuie, dacă este posibil, să renunțe la un card Flower în runda actuală. Deși ceilalți jucători nu văd cărțile, este imposibil - și se consideră nerespectare a regulilor jocului - să nu spui adevărul despre costumul pe care îl ai, deoarece își vor aminti dacă nu ai renunțat la primul costum jucat.
  • 2
    Cea mai valoroasă carte câștigă trucul, cu condiția ca acesta să fie același cost ca primul card jucat în timpul trucului. În Spades, cartile sunt evaluate în funcție de valoarea exprimată de card, în conformitate cu secvența A, K, Q, J, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, valoare mai mare și 2 mai mici. Pentru fiecare truc, jucătorul care aruncă cea mai valoroasă carte primește toate cărțile, le pune aproape de el cu fața acoperită și înregistrează un hold.
  • Prin urmare, într-un orificiu de ieșire în cazul în care există 3 de pică (carte de jucat pentru prima data), 8 de pică, 10 de pică, și regele de pică, jucătorul care a aruncat regele câștigă truc.
  • Într-o priză în care există 5 inimi (prima carte a fost jucată), 2 inimi, 6 inimi și 4 inimi, jucătorul care a aruncat pe cele 6 câștigă trucul.


  • 3
    Dacă un jucător nu poate juca mai întâi aceleași costuri ca și cardul aruncat, "respinge" sau "tăie". Dacă într-un vârf de cuțit de 4 de diamante este prima carte, iar următorul jucător nu are un card de diamant, poate alege dacă să nege, (de exemplu, aruncați o carte care nu este diamante sau pică, atunci, în acest caz, sau flori sau inimi ) sau tăiați cu un card de pică. Dacă jucați un card de vânătoare, cel mai mare card va fi câștigat.
  • Într-o manevră cu cele 6 inimi (cărțile jucate mai întâi), cele 7 inimi, regina cluburilor și regele diamantelor, jucătorul care a aruncat cele 7 inimi câștigă trucul.
  • Într-un cârlig cu infanteristul (prima carte a fost jucată), 2 de spade, 6 de cluburi și 3 de spade, jucătorul care a aruncat cele 3 spade câștigă trucul.
  • 4
    Nu puteți începe un truc cu un card de atu (orice carte de vânătoare), cu excepția cazului în care o cartelă spade a fost deja aruncată. Regulile comune stipulează că un jucător poate începe cu orice costum, cu excepția picelor, deoarece acestea sunt cărțile atu. Această regulă este stabilită pentru a împiedica un jucător cu multe picuri să le folosească foarte devreme, unul după altul, privând ceilalți jucători de pe card.
  • 5
    Într-un joc cu patru căi, jocul continuă până când toate cele 13 robinete au fost jucate. În acest moment, cărțile vor fi terminate, iar prizele vor fi împărțite între jucători.
  • Partea 3

    Scorul
    Imagine cu denumirea Play Spades Pasul 12
    1
    După ce toate trucurile au fost jucate, perechile sau jucătorii își marchează mâinile. Contorizați numărul total de socket-uri pe care le-ați câștigat. Fiecare jack este dat de un grup de patru cărți, deci împărțiți totalul cărților cu patru pentru a obține numărul total de prize.
  • 2
    Comparați numărul de prize câștigate cu numărul de socluri declarat la începutul jocului. Dacă ați declarat cinci puncte de vânzare și ați câștigat cel puțin cinci, multiplicați numărul de puncte de vânzare declarate pentru 10 pentru a obține scorul. Patru trucuri licitați și patru trucuri câștigat dau un scor total de 40. Dacă declarați cinci puncte de vânzare, de exemplu, dar face numai patru, înmulțiți numărul de sume licitate trucuri pentru 10, dar converti rezultatul unui număr negativ. Patru magazine declarate și doar trei victorii vă vor da - 40 de puncte.
  • 3
    Dacă numărul de prize câștigate depășește numărul de socluri declarat, există un punctaj pentru fiecare aderență suplimentară. Dacă, de exemplu, ați declarat trei titluri și ați câștigat patru, veți primi 30 de puncte pentru onorarea declarației și un punct suplimentar pentru o aderență suplimentară. Prin urmare, veți lua 31 de puncte.
  • Când ajungeți la 10 puncte pentru mai multe mâini, veți fi penalizați cu 100 de puncte. Această pedeapsă vă duce prin joc, deci aveți grijă să nu câștigați trucuri suplimentare!
  • 4
    După ce au fost înregistrate punctele, dealerul colectează toate cărțile și amestecurile pentru a începe o nouă mână. Jocul continuă în conformitate cu această schemă până când un jucător sau o echipă atinge scorul stabilit la începutul jocului.
  • Sfaturi

    • Încearcă să nu-ți taie partenerul. Dacă partenerul dvs. aruncă un as cu inimă și sunteți sigur că ceilalți vor urma cu inimile, asul va câștiga. Dacă renunți la o carte de joc și câștigi, luați unul dintre trucurile sale și vă răneați echipa.
    • Aveți grijă când jucați cărți ridicate, cine le joacă și câte povești au fost jucate.
    • Când declarați, luați în considerare totul în mână. Cartile tale mari "probabil" ei vor câștiga o priză, dar numai dacă nimeni nu aruncă o cartelă. Dacă aveți un ace de inimă, dar și alte 6 inimi, este posibil ca cineva să nu aibă inimă și să renunțe la o carte de vârfuri pentru a vă tăia asul.
    • Amintiți-vă că pică sunt cardurile trupei și va bate orice altă sămânță.
    • Dacă jucați varianta cu cardurile sălbatice amintiți-vă că sălbatice și cele două sunt în valoare de pică.
    • Nu vorbiți cu partenerul cărților pe care le aveți - acest lucru este considerat înșelător.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Un pachet standard de 52 de carduri
    • 2 sau mai mulți jucători.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit