gtemata.com

Cum se joacă RatScrew egiptean

Șurubul șobolan egiptean, denumit și Slap, Snot sau War, este un joc de ingeniozitate și noroc. Scopul jocului este de a acumula cât mai multe cărți posibil. Este foarte potrivit să jucați dacă vă plictisiți cu niște prieteni sau doriți să arătați ceva nou. Urmați pașii descriși în acest articol pentru a afla cum să jucați șurubul de șobolani egipteni!

paşi

Metoda 1

Joacă șurubul de șobolani egipteni
1
Luați un pachet normal de cărți (prin înlăturarea jokerilor) și amestecați bine. Treceți toate punțile la jucători cu cărțile cu fața în jos. Distribuiți cardurile astfel încât toți să avem aceeași sumă. Jucătorii trebuie să-i țină cu fața în jos și să nu se uite la ei.
  • 2
    Jocul începe. Persoana din stânga dealer-ului începe mai întâi prin luarea cărții de sus din stivă și plasarea cu fața în sus în mijloc. Nu puteți vedea cardul până când acesta nu este plasat în mijloc.
  • 3
    Dacă cardul jucat este un număr, persoana care are 2 locuri în stânga dealer-ului, la rândul său, aruncă o carte. Se continuă așa până când cineva aruncă o cifră (J, Q, K sau A).
  • 4
    Când un card este jucat cu o cifră, următoarea persoană din secvență trebuie să redea un alt card cu o cifră pentru continuarea jocului. Numărul de încercări de a desena o carte cu o cifră depinde de cifra de pornire - puteți juca până la 4 cărți dacă ați jucat un as, 3 pentru un rege, 2 pentru o regină și numai 1 pentru o jack.
  • Dacă următoarea persoană nu joacă un cartonaș cu o figură în încercările la dispoziția sa, persoana care a jucat ultima figură câștigă runda și preia întregul set. În continuare, următoarea rundă începe de la persoana care a câștigat.
  • Amintiți-vă, nimeni nu se poate uita la cărțile lor înainte de a fi jucate, deci șansele sunt total aleatoare!
  • 5
    Singurul lucru care nu ia în considerare această regulă de cifre este regula de slap. Atunci când regula de slap este activată, prima persoană care a lovit mormanul de cărți câștigă acea rundă. Dacă nu poți să dai seama cine a plesnit primul stivă, persoana care are cele mai multe degete pe partea de sus câștigă. Dacă paritatea nu poate fi rezolvată chiar și în acest fel, jocul continuă normal.
  • 6
    Jucătorii trebuie să respecte regula de slap în următoarele situații:
  • cuplu: când două cărți de aceeași valoare sunt aruncate consecutiv. Exemplu: 5, 5.
  • sandwich: când două cărți de valoare echivalentă sunt aruncate consecutiv, dar cu o carte de valoare diferită în mijloc. Exemplu: 5, 7, 5.
  • Primul și ultimul: când un card egal cu primul card al setului este aruncat. Cu toate acestea, această regulă este anulată dacă o cartelă este cardul de ardere (a se vedea mai jos).
  • zece: atunci când 2 cărți au jucat consecutiv (sau cu o cifră în mijloc) au suma 10. Pentru această regulă, ace-ul contează ca 1. Exemplu: 3, 7 sau A, K, 9 (sandwich).
  • linguși: aplicabil atunci când se utilizează cărți sălbatice în joc, dar acest lucru trebuie decis înainte de începerea jocului. Ori de câte ori cineva aruncă o cartelă sălbatică, stivă poate fi lovită.
  • Scara cu patru căi: când 4 cărți consecutive sunt aruncate în ordine crescătoare sau descendentă. Exemplu: 5, 6, 7, 8 sau Q, K, A, 2.
  • căsătorie: când o regină este aruncată înainte sau după rege (aceasta este considerată o regulă opțională). Exemplu: Q, K sau K, Q.


  • 7
    Trebuie să adăugați una sau două cărți în partea inferioară a stivei dacă ați lovi stivă într-un moment în care nu a fost lovit. Această carte este numită arderea hârtiei și anulați regula primul și ultimul, deoarece schimbă prima carte a întregului.
  • Dacă nu ai cărți și nu faci cărți la momentul nepotrivit, nu mai participi la joc (dacă nu joci cu reguli modificate, cum ar fi să le permiți jucătorilor să-și împrumute cărțile unii pe alții).
  • 8
    Continuați să jucați chiar dacă nu aveți cărți. Cu condiția să nu o faci la momentul nepotrivit, poți încă să plesni și să iei cărți! Toată lumea ar trebui să încerce să rămână în joc până când nu există un singur câștigător toate cărțile.
  • Metoda 2

    Se joacă cu regulile opționale referitoare la tripleți
    1
    Utilizați tripletele ca purtători ai câștigurilor instant. În această variantă, atunci când trei cărți de același tip sunt jucate într-un rând (777, QQQ, etc.), primul jucător care face imediat să câștige jocul, chiar dacă nu a mai avut carduri înainte!
    • Observați că acest lucru se întâmplă foarte rar. De fapt, pentru ca acest lucru să se întâmple, primul cuplu trebuie să fi fost ignorat. Dacă cineva lovește prima pereche, nu mai este posibil să câștigi aceste cărți cu un triplu, chiar dacă următorul card care este jucat este de același tip ca și dublul.
  • 2
    Folosiți triplele 6 ca sursă de pierdere imediată. Pentru o inversare diabolică a regulilor triple standard, puteți utiliza această variantă opțională. În acest caz, când se joacă un triple 6 (666), dacă cineva îl lovește, pierde imediat, indiferent câte cărți are. Este foarte înșelătoare să nu fiți nevoit să vă amintiți să vă loviți toate triplele, cu excepția acestei, deci fiți pregătiți pentru momente serioase de frustrare!
  • Ca și în cazul regulii triple normale descrise mai sus, aceasta necesită, de asemenea, ca perechea inițială să nu fie lovită ca fiind validă.
  • 3
    Utilizați tripletele așa cum ați face în mod normal cu duble. Dacă nu sunteți interesat să jucați Șurubul Rat Egiptean, cu posibilitatea ca cineva să câștige sau să piardă instantaneu, puteți pur și simplu trata triplele ca duble și continuați să jucați așa cum ați procedat în mod normal, permițând jucătorilor care au lovit triplele să câștige cartele de stivă.
  • Sfaturi

    • Jack-urile sunt foarte utile - de fapt, dați jucătorului următor o șansă de a desena o carte cu o figură, dar aveți grijă dacă cineva o joacă în fața dvs.!
    • În cele mai multe cazuri, este un joc extrem, veți lupta pe cine a lovit primul. Nu cheat, și căutați compromisuri cu privire la cine a lovit primul. Dacă acest lucru nu funcționează, aplicați "regulă deget" (descrise la pasul 5) sau pur și simplu continuați să jucați fără câștigători pentru acea rundă.
    • S-ar putea folosi reguli diferite pentru activarea regulii slap. Foarte probabil se vor aplica doar 2 sau 3 reguli menționate mai sus. Stabiliți regulile de bază înainte de a începe să evitați confuzia.
    • Unii oameni vor avea obiceiul să lovească fiecare carte, mai ales dacă doar câteva cărți sunt lăsate de un alt jucător. Deci, dacă un jucător lovește incorect mai mult de 5 cărți la rând, el nu mai este în joc.

    Avertismente

    • Asigurați-vă că ați scos toate inelele sau alte bijuterii de pe mâini înainte de a juca.
    • Poate fi un joc foarte intens și competitiv. Mâinile tale vor fi probabil pălmuite. Jucați cu prudență, dacă rupeți un deget, probabil că nu mai doriți să mai jucați.
    • Încercați să nu luptați prea mult (la urma urmei, este doar un joc).

    Lucruri de care ai nevoie

    • Plată standard 52 de carduri
    • 2 sau mai mulți jucători
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit