gtemata.com

Cum să joci Gin Rummy

Ești cu prietenii, dar plouă și tu ești blocat în casă. Nu rămâneți acolo așteptând ieșirea soarelui: găsiți un pachet de cărți și aflați cum să jucați Gin Rummy, unul dintre cele mai faimoase jocuri de cărți din lume.

paşi

Partea 1

preparare
1
Obiectivele jocului. Scopul lui Gin este să aibă o mână realizată în întregime din tris, "quadris" și scale. Tris și quadris sunt 3 sau 4 cărți cu aceeași valoare (de ex. 7 de inimi, 7 de lopate, 7 de diamante și 7 de cluburi). Cântarele sunt de 3 sau mai multe cărți în ordine consecutivă și de același costum (de exemplu, 3, 4 și 5 de pade).
  • 2
    Scorurile fiecărei cărți. Cifrele (Jack, Regina și Regele) sunt în valoare de 10, Axele 1 și celelalte cărți valoarea nominală a acestora (de exemplu, un 6 este în valoare de șase).
  • Rețineți că așii sunt întotdeauna mici în Gin Rummy. A-2-3 este o scală validă, în timp ce A-K-Q nu este.
  • 3
    Pregătiți totul. Aveți nevoie de un pachet de 52 de cărți, un tampon de scris și un creion sau stilou, precum și de un prieten. Gin se joacă în două.
  • Pentru a juca în trei: distribuitorul distribuie cărțile celorlalți doi jucători, dar nu și pentru el însuși. El va astepta in timp ce ceilalti doi juca. Cine pierde va deveni dealer. Câștigătorul va contesta fostul dealer.
  • Pentru a juca în patru: faceți două perechi. Fiecare jucător al unei echipe se joacă cu cel al adversarului. La sfârșitul mâinii dacă ambii jucători ai aceleiași echipe au câștigat, punctele totale sunt înscrise. Dacă numai unul dintre cei doi a câștigat, echipa cu cel mai mare scor va marca diferența dintre echipele respective. (Jocul și Scorul sunt detaliate mai jos).
  • 4
    Alegeți un dealer. Distribuiți 10 cărți fiecărui jucător, alternând-le. Jucătorii trebuie să se uite și să-și aranjeze cărțile. Cei rămași în punte trebuie plasați în centrul mesei.
  • 5
    Depuneți primul card din pachet. Așezați-o pe partea laterală a punții. Acest stiva va fi cel al deșeurilor. Restul punții rămâne acoperit.
  • Partea 2

    joacă
    1
    Jucătorul care nu a distribuit cărțile începe. Începeți prin a desena o carte de pe punte sau luând prima descoperire și adăugându-o în mână. Această carte se numește PRESA. Când tragi din pachet, nu trebuie să arăți cardul adversarului tău.
  • 2
    Aruncați o cartelă. Această carte se numește SCARTO. Nu puteți să eliminați același card pe care tocmai l-ați tras din grămada de aruncări în timpul primei părți a turnului, dar puteți să aruncați o pește pe care o pescuiți de pe punte.
  • 3
    Finalizați mâna "bătând". Pentru a bate, aruncați o carte acoperită în teanc de lângă punte și arătați cărțile. Trebuie să aveți aproape toate cartelele combinate în tris / quadris / scale. Orice card care nu se combină este numit "greutate". Scorul total al cărților de greutate trebuie să fie de 10 puncte. Un jucător poate bate la fiecare tură, inclusiv primul.
  • Exemplu de lovitură validă: 1 carte de dispus, un set de 7, o scară de pică 3-4-5, un 2, un 7 și un as. În acest caz, puteți afișa tris, scara și greutatea dvs. o dată adăugată va da 10.


  • 4
    Dacă l-ai lovit fără greutate în mâna ta, ai făcut "Gin". Jucătorii care fac Gin au un bonus special pentru a adăuga puncte.
  • Un Gin acceptabil poate fi: 1 pătura aruncată, un set de 7, o lopată 3-4-5 și un set de 10.
  • 5
    Persoana care nu bate și nu-l face pe Gin să-și poată juca cărțile. El va trebui să le repare și să creeze orice tris / quadris / scară posibilă.
  • 6
    Atacă cărți unice. Dacă knockerul nu a făcut Gin, adversarul poate "atac" cărțile lui. Dacă în schimb cine a bătut Gin, nu va fi permis. După crearea combinațiilor posibile (a se vedea pasul anterior), cei care nu au bătut pot ataca cărțile de neegalat (greutatea) la combinațiile adversarului.
  • Exemplu: În cazul în care cei bătut pune jos un trio de 7 și 3-4-5 de flori, celălalt va ataca cardul prin adăugarea unui 7 pe trio-ul și un 2 sau 6 din flori la scară. Cine nu a bătut poate extinde scala cu câte cărți dorește (de exemplu, adăugând 2, 6, 7 etc. din același costum, important este că scala rămâne consecutivă).
  • 7
    Mâna se termină dacă sunt doar două cărți rămase în pachet, iar jucătorul care a luat cel de-al treilea sau ultimul, aruncă mâinile fără să bată. Dacă se întâmplă acest lucru, nu se calculează nici un scor, iar cardurile vor fi returnate, începând de la început.
  • Partea 3

    Rezultate și concluzii
    1
    Contorizați punctele de greutate ale fiecărui jucător. Dacă knocker-ul face Gin, numărați punctele adversarului plus greutatea și adăugați 25 ca bonus. Dacă scorul celui care bate este inferior celui adversarului, cine bate va marca diferența dintre cele două greutăți totale. Dacă scorul knocker-ului este egal cu cel al adversarului sau mai mare, care nu a bătut marca diferența și obține 25 de puncte mai mult.
    • Exemplu de care bate și face Gin: adversarul a avut un total de 21 de puncte de greutate, astfel încât cine bate ia 21 de puncte, plus 25 de Gin pentru un total de 46.
    • Exemplu de cine bate cu un scor mai mic: în cazul în care knocker-ul a avut un total de 3 greutate, și adversarul a avut 12, care bate scoruri 9.
    • Exemplu de scor egal: dacă knockerul avea o greutate de 10, iar adversarul, de asemenea, adversarul înscrie 0, dar primește 25 de puncte bonus.
    • Exemplu de cine bate și are un scor mai mare: dacă knockerul avea o greutate de 10 și adversarul avea 6, adversarul înscrie 4, plus 25 de puncte bonus.
  • 2
    Rețineți că un anumit joc are scoruri diferite. Un alt sistem comun de punctare prevede că cei care fac Gin câștigă 20 de puncte, iar adversarul cu o greutate mai mică, marchează diferența dintre cele două scoruri plus 10 bonusuri.
  • 3
    Redați până când una dintre cele două ajunge la 100. Câștigătorul câștigă încă 100 de puncte bonus dacă adversarul nu scorul zero, ceea ce ar implica un bonus dublu. Ambii jucători obțin 20 de puncte pentru fiecare mână câștigătoare care este adăugată la sfârșitul jocului și nu la fiecare mână. Dacă joci bani, ratatul plătește diferența dintre puncte.
  • Sfaturi

    • Încercați să obțineți cât mai puțină greutate dacă nu puteți combina cărțile. Idealul ar fi axe, două și trei.
    • Înainte de a bate, încercați întotdeauna să aveți cât mai puțină greutate.

    Lucruri de care ai nevoie

    • 52 pachet de cărți
    • Card să înscrie
    • Pen sau creion
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit