gtemata.com

Cum se joacă Hearts

Hearts, unul dintre cele mai faimoase și mai vechi jocuri de cărți din lume, face jucători de toate vârstele distrați, chiar dacă regulile nu sunt atât de ușor de învățat. Pentru a câștiga, jocul cere participanților să evite luarea unor cărți (în special Hearts sau inimă

, în limba engleză, care dau numele jocului). Începeți să citiți din primul pas pentru a afla acest clasic vechi!

paşi

Partea 1

Înțelegerea regulilor de bază
1
Obțineți un pachet standard de cărți franceze, un prospect și adunați niște prieteni. Hearts este un joc versatil: poate fi jucat de 3 până la 7 jucători 4 este numărul tradițional. Veți avea nevoie de un pachet normal de 52 de cărți franceze (fără un joker). În plus față de cărțile de joc, aveți nevoie de o bucată de hârtie (sau altceva de scris) și un pix care să înscrie puncte. Jucătorii primesc 13 cărți, de obicei de la un dealer care le atribuie unul câte unul până când sunt terminate.
  • Alege primul dealer cum preferi. Una dintre metodele cele mai utilizate este de a trasa o carte pe rând și de a atribui rolul dealerului celor care au cea mai mare. Puntea trece la jucătorul din stânga dealer-ului la sfârșitul fiecărei mâini.
  • Rețineți că dacă nu jucați în 4, unele cărți pot rămâne în pachet după ce le-ați împărțit unul câte unul. Când sunteți sigur că toți jucătorii au același număr de cărți, puneți-le pe cele rămase fără a le privi și a le remixa în pachet înainte de începerea următorului joc.
  • 2
    Joci fiecare truc încercând să răspunzi la costumul cărții jucate de prima mână. În Hearts, jocul are loc în sensul acelor de ceasornic și fiecare jucător, la rândul său, pictează o carte cu fața în sus din mână. Cartile unui a "tur" de jucători sunt definiți "luare". În terminologia Hearts, jucătorul care renunță la prima carte este definit "mai întâi de mână" și poate alege să joace cardul pe care îl preferă (cu câteva excepții, pe care le veți găsi mai târziu). Dacă au șansa, ceilalți jucători trebuie să răspundă la costumul primei cărți abandonate. În caz contrar, pot juca cărți de alte semințe.
  • Singura excepție de la regula de alegere liberă a primei mâini este aceea nu este posibil să plecați cu un card de inimi până când inimile nu au fost "spart". Inimile sunt considerate rupte atunci când un jucător care nu are șansa de a răspunde la semințe decide să joace unul.
  • 3
    Evitați să luați mufele dacă nu jucați cel mai mare card. Când toți jucătorii au jucat un card, cel mai mare card care răspunde la sămânța primei cărți abandonate "victorii". Jucătorul care a aruncat-o colectează toate cărțile din soclu și le pune cu fața în jos într-un teanc în fața lui până la sfârșitul mâinii. Cine câștigă trucul, joacă mai întâi în următorul. Așa cum vom vedea mai târziu, de obicei, nu ar trebui să faci mufe.
  • Cartile fiecărui costum au o valoare care începe de la 2 (cea mai mică) și ajunge la Ace. De exemplu, ace de pică este cea mai valoroasă lopată, urmată de rege, de regină și așa mai departe.
  • De exemplu, dacă prima mână a început cu o regină de diamante și aveți un asambel de diamante și cinci de diamante, va trebui să jucați una dintre aceste cărți. Asul va câștiga truc, pentru că este cel mai mare card al acelui costum, în timp ce cei cinci nu vor bate regina. În majoritatea cazurilor, deoarece scopul jocului nu este să înscrieți puncte, veți juca cinci.
  • 4
    Evitați inimile și regina de pică. În Hearts, ca și în golf, jucătorii încearcă să obțină minor numărul de puncte posibile. Cine va fi marcat mai puțin la sfârșitul jocului va câștiga. Cartile care puncteaza puncte sunt inimile (1 punct fiecare, indiferent de valoare) si regina de picioare (13 puncte). Toate celelalte cărți nu au un scor, astfel încât să le puteți lua fără teamă. Din moment ce este greu de prezis când un alt jucător scapă o carte de inimi sau regina de spade după tine, ar trebui să evitați cât mai mult posibil să faceți trucuri, chiar dacă cărțile care atribuie puncte nu au fost încă jucate.
  • acolo o o excepție importantă de la regulă pentru a evita puncte. Dacă într-o singură mână un jucător reușește să colecteze TOATE punctele (făcând un "haină"), primeste un scor de 0, in timp ce toti ceilalti jucatori vor primi 26 de puncte. Deci, dacă un jucător pierde și a mâncat toate cărțile care scor puncte până atunci, el riscă să obțină un scor chiar mai rău încercând să obțină toate inimile și regina de pică. Dacă ar reuși, ar fi câștigat o mare victorie, dar dacă ar scăpa chiar și o carte de inimă, ar primi un scor foarte mare.
  • 5
    Calculați scorurile la sfârșitul fiecărui interval de timp. Când toți jucătorii au abandonat ultima carte a mâinii lor, contractul se încheie. Fiecare jucător se va uita la cărțile pe care le-a luat în timpul jocului și va calcula scorul. După cum sa menționat mai sus, fiecare carte de inimă este de 1 punct, iar regina de pică este de 13 puncte. Jucătorii adaugă scorul pe care l-au primit în ultima mână până la cel marcat în mâinile anterioare. În cele din urmă, jucătorul din stânga ultimului distribuitor distribuie cardurile din nou.
  • Jocul continuă astfel până când unul dintre jucători atinge un punct prestabilit (adesea 100 de puncte). Când unul sau mai mulți jucători depășesc limita de punct, jocul se termină și victoria se acordă celor care au marcat mai puține puncte.
  • 6
    Luați în considerare cele mai comune variante. Regulile descrise mai sus descriu versiunea multiplă "simplu" de Hearts. Chiar dacă acestea sunt reguli precise și perfect acceptate, există multe variații. Depinde de dvs. să decideți dacă să le includeți în joc. Mai jos veți găsi unele dintre cele mai comune.
  • După distribuirea cardurilor, fiecare jucător trece trei dintre cartile alese ale acestuia unui alt jucător. De obicei, într-un joc cu patru jucători, cărțile sunt trecute mai întâi spre dreapta, apoi spre stânga, apoi spre față și nu trec în mâna a patra, înainte de repetarea ciclului.
  • Jucătorul care deține cele două cluburi trebuie să înceapă fiecare mână, nu cel din stânga dealerului. Acest jucător must începeți jocul cu două flori.
  • Cardurile care nu au fost distribuite deoarece jocul nu se joacă în 4 sunt împărțite (pături) primului jucător care ia o carte de inimă.
  • În primul truc al fiecărei mâini, nu este posibil să se joace cărți care atribuie puncte.
  • În unele variante ale jocului, dacă un jucător face o haină, are posibilitatea să scadă 26 de puncte din totalul său, decât să atribuie 26 de puncte tuturor adversarilor. Acest lucru este util pentru că se poate întâmpla ca prin atribuirea a 26 de puncte jucătorului acesta să piardă jocul și oricine a făcut haina nu câștigă, pentru că nu are cel mai mic scor.
  • Partea 2

    Învățarea strategiei de bază
    1


    Porniți mâna trecând cărțile cele mai înalte. Odată ce toate cărțile au fost distribuite, fiecare jucător observă mâna și alege trei cărți pentru a trece la un adversar. Când toți au ales cărțile care trebuiau să treacă, ele sunt schimbate în același timp. De obicei, deoarece scopul jocului este de a evita să faceți trucuri, cea mai bună idee este să transmiteți cele mai mari cărți celorlalți jucători. Acest lucru minimizează șansele de a face robinete.
    • O altă strategie de trecere este de a scăpa de toate cărțile unui costum (mai multe informații mai târziu).
    • Direcția în care sunt transmise cărțile se schimbă în fiecare mână. În prima mână, treceți cardurile în player-ul din stânga. În al doilea rând, treceți-l spre dreapta. În al treilea rând, treceți-l în față. În al patrulea rând, cardurile nu sunt trecute. Pentru a cincea parte, ciclul începe din nou.
    • În funcție de regiunea în care jucați, cardurile ar putea fi transmise conform unor reguli diferite.
  • 2
    Începeți să jucați, răspunzând la semințe ori de câte ori puteți. Jucătorul care deține cele două cluburi trebuie să înceapă jocul cu acea carte. Fiecare jucător trebuie să-și continue mâna răspunzând întotdeauna la semințe, dacă este posibil. Dacă un jucător nu poate răspunde la sămânță, el poate să renunțe la un card al costului pe care îl dorește. Un jucător câștigă truc când joacă cel mai înalt carton al costumului care a fost jucat primul. Câștigătorul trucului joacă mai întâi în următorul.
  • În primul truc al fiecărei mâini, cărțile care acordă puncte (inimi sau regina de pică) nu pot fi jucate, chiar de către jucători care nu pot răspunde la costum. În acest caz, trebuie să joace cărți neutre.
  • 3
    Dacă sunteți primul care joacă, încercați să jucați un card care probabil va fi bătut. Coborârea primului card al unei prize este o situație dificilă. Dacă nu este prima mana cu cele două cluburi, aproape toate cărțile dvs. sunt alternative valabile, deci este posibil să nu fie ușor să decideți cum să procedați. Când aveți dubii, alegeți una dintre cele mai mici cărți, eventual un costum care nu a fost jucat de mai multe ori pe parcursul tranzacției. Statisticile spun că aproape toți jucătorii vor avea cărți de acel costum în mână. Dacă joci un card de valoare mică, aproape întotdeauna unul dintre adversarii tăi va fi forțat să mănânce cu un card mai mare din același costum și vei fi sigur că nu vei face captura.
  • Există excepții de la această regulă. De exemplu, dacă încercați să faceți o haină, ați putea decide să jucați cărți mari sau dacă ați numărat cărțile care au ieșit și credeți că este posibil ca fiecare jucător să aibă cel puțin o carte cu un anumit costum, puteți decide să începeți cu o card mai mare. S-ar putea să fiți forțat să începeți cu cărți mari dacă ați folosit deja toate cele joase.
  • Așa cum am menționat mai sus, nu poți începe cu o carte de inimă până când nu au fost sparte de unul dintre jucătorii care, în imposibilitatea de a răspunde la costum, au jucat un card de inimi. Cu toate acestea, rețineți că în aproape toate variantele Hearts, nu este permis să joci inimile în timpul primului truc. Excepția de la această regulă este atunci când un jucător deține doar cărți de inimă.
  • 4
    Dacă nu sunteți prima persoană, răspundeți la un costum cu un card care este mai mic decât primul care a fost jucat. Dacă aveți una sau mai multe cărți de același cost ca și cartea jucată de prima mână, trebuie să răspundeți la costum. Dacă puteți, alegeți un card care este mai mic decât cel mai mare card de pe masă, astfel încât să nu luați cartela. Acest lucru este deosebit de important dacă unii dintre adversarii tăi trebuie să renunțe încă la o carte, pentru că nu știi dacă vor juca un card de inimi sau regina de pică, făcându-ți puncte.
  • dacă nu aveți cărți de același cost cu privire la prima carte abandonată, de obicei ar trebui să jucați o carte care dă puncte, pentru a obține unul dintre adversarii dvs. sau scapa de o carte neutră de înaltă valoare, deci nu trebuie să iei piețe în viitor.
  • 5
    Încearcă să scapi de toate cărțile unui costum. De obicei, este o idee bună să vă lipsiți de toate cărțile din una sau mai multe semințe cât mai repede posibil. După ce ați jucat toate cărțile dintr-un costum, veți putea să jucați pe cele pe care le preferați de fiecare dată când un adversar începe cu acel costum. Acest lucru vă poate oferi posibilitatea de a scăpa de cărțile dvs. superioare, de "descărca" puncte pe ceilalți jucători și așa mai departe.
  • O modalitate de a rămâne fără sămânță (sau, cel puțin, să vă pregătiți să o faceți) este să profitați de cardurile de trecere la începutul fiecărei mâini. De exemplu, dacă aveți patru cărți în mână și veți trece trei cărți unui adversar, veți avea doar unul (presupunând că nu primiți niciun fel de cărți de flori de la ceilalți jucători).
  • 6
    Încercați să faceți o haină numai atunci când aveți o șansă bună de reușită. Un strat poate schimba dramatic dinamica unui joc de Hearts, permițându-vă să vă suprascrieți pe adversari într-o singură mână. Cu toate acestea, încercarea acestei strategii este foarte riscantă, așa că gândiți-vă bine înainte de ao face. Desigur, nu încercați să faceți o haină dacă unul dintre adversarii dvs. a marcat deja un punct. Nu faceți acest lucru chiar dacă aveți o mulțime de cărți cu valoare scăzută, deoarece probabilitatea de a marca toate punctele de pe mână va fi foarte scăzută. De obicei, ar trebui să încerci să faci o haină numai atunci când ai o mulțime de cărți mari (nu neapărat de inimă), mai ales dacă ai marcat deja multe puncte într-o mână sau dacă aproape toate cărțile tale aparțin unui singur costum.
  • Amintiți-vă că, dacă niciun jucător nu poate răspunde la costum, prima mână câștigă trucul automat. Utilizați această regulă în avantajul dvs. Dacă vi se pare că adversarii dvs. nu mai au cărți de costum, începeți cu acel costum, începând cu cea mai mare carte la cea mai mică și colectând multe puncte.
  • Sfaturi

    • Dacă în timpul primei mâini, ca răspuns la cele două cluburi, un jucător joacă un carton mic de flori, adesea înseamnă că are câteva cărți de flori sau că încearcă să facă o haină.
    • Există multe strategii pentru a câștiga, dar aici sunt câteva sfaturi generale pentru a face haină:
    • La începutul fiecărei mâini, treceți cele mai înalte cărți, mai ales inimile și picioarele, dacă nu doriți să încercați o haină.
    • Dacă ați trecut deja toate cărțile ridicate sau dacă nu aveți niciunul, încercați să scăpați de un costum prin trecerea cărților.
    • Dacă nu sunteți sigur (ă) că femeia de vânătoare vine la un alt jucător, nu treceți cărțile mici de la pică. Dacă femeia a trecut de tine și ai doar câteva pică, va trebui să joci și să mănânci.
    • Încearcă să-ți amintești ce jucători au marcat puncte, astfel încât să folosești orice strat. Dacă un jucător pare dispus să completeze unul, încercați să-l opriți la prima ocazie. Efectuarea a patru puncte într-o mână este mai bună decât obținerea a 26 de puncte.
    • Dacă aveți regina de pică și asul și regele au fost deja jucate, încercați să scăpați de o sămânță pentru a putea descărca regina.
    • Se recomandă ordonarea mâinii prin gruparea acelorași cartoane de primăvară și aranjarea acestora în funcție de valoare. Jucătorii cu experiență comandă cărți de la stânga la dreapta în această direcție: flori (de la cea mai înaltă la cea mai mică), diamante, pică, inimi.
    • Dacă nu încercați să faceți o haină, jucați cel mai mic card când există puncte în cric.
    • Când un jucător foliește o haină mâncând o femeie de vânătoare, se spune adesea că da "sacrificii". Mâna se va termina de cele mai multe ori cu cei doi jucători împărțind postul 13-13.
    • O strategie bună este să joci un card "siguranță" (cum ar fi cele trei flori sau cele două diamante) care este cu siguranță cea mai mică din sămânță, când știi că cei care dețin femeia de pică nu au cărți de acest costum.
    • Există o variantă a inimilor, în cazul în care jack-ul de diamante vă permite să scadă scorul dvs. cu zece puncte.

    Avertismente

    • Aveți grijă să nu comiteți nereguli. Dacă nu respectați regula de a răspunde la materialul seminal și nu vă corectați în timp, veți primi în mod automat toate punctele mâinii.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Un pachet standard de 52 de carti franceze
    • 2-6 jucători
    • Hârtie și stilou
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit