gtemata.com

Cum să reprezentați grafic o ecuație liniară

Nu știți cum să continuați pentru că nu știți cum să desenațiecuația liniară fără a utiliza un calculator? Din fericire, odată ce înțelegeți procesul, desenarea unui grafic al unei ecuații liniare este destul de simplă. Tot ce ai nevoie este să știi câteva lucruri despre ecuație și vei putea să te duci la lucru. Să începem.

paşi

Imaginea intitulată Ecuații liniare grafice Pasul 1
1
Scrieți ecuația liniară în formular y = mx + b. Se numește forma interceptului pe y și este probabil cea mai simplă formă de utilizat pentru a reprezenta grafic ecuații liniare. Valorile din ecuație nu sunt întotdeauna întregi. Veți vedea adesea o ecuație similară cu aceasta: y = 1 / 4x + 5, unde 1/4 este m și 5 este b.
  • m se numește pantă sau, uneori, gradient. Panta este definită ca o cursă în pantă sau schimbare în y comparativ cu x.
Imaginea intitulată Graph Equations Linear Pasul 1Bullet1
  • b se numește"interceptați pe y". Interceptarea y este punctul în care linia întâlnește axa Y.
    Imaginea intitulată Graph Equations Linear Pasul 1Bullet2
  • x și y acestea sunt cele două variabile. Puteți rezolva pentru o anumită valoare de x, de exemplu, dacă aveți un punct în y și cunoașteți valorile m și b. x, totuși, nu este niciodată o singură valoare: valoarea sa se schimbă în sus sau în jos pe linie.
    Imaginea intitulată Graph Equations Linear Pasul 1Bullet3
  • 2
    Identificați numărul b pe axa Y. b este întotdeauna un număr rațional. Indiferent de numărul b, găsiți echivalentul pe axa Y și puneți numărul în acel punct pe axa verticală.

  • De exemplu, să luăm în considerare ecuația y = 1 / 4x + 5. Deoarece ultimul număr este b, știm asta b este egal cu 5. Mergeți cu 5 puncte în sus pe axa Y și înscrieți acest punct. Acesta este punctul în care linia dreaptă va traversa axa Y.
    Imaginea intitulată Graph Equations Linear Pasul 2Bullet1


  • Imaginea intitulată Ecuații liniare grafice Pasul 3
    3
    transforma m într-o fracțiune. Adesea numărul din fața x este deja o fracțiune, deci nu va trebui să o transformați. Dacă nu, transformați-l scriind valoarea lui m peste 1.
  • Primul număr (numărător) este în sus în cursa. Indică cât de mult crește linia în sus sau pe verticală.
    Imaginea intitulată Graph Equations Linear Step 3Bullet1
  • Al doilea număr (numitor) este cursă. Indică cât de departe linia merge în lateral sau pe orizontală.
    Imaginea intitulată Graph Equations Linear Pasul 3Bullet2
  • De exemplu:
  • O pantă de 4/1 camere de 4 pentru fiecare punct lateral.
  • O panta de -2/1 scade cu 2 pentru fiecare punct lateral.
  • O pantă de 1/5 camere de 1 pentru 5 puncte laterale.
  • Imaginea intitulată Ecuații liniare grafice Pasul 4
    4
    Începeți prin extinderea liniei de la b folosind panta. Părți din valoarea lui b: știm că ecuația trece prin acest punct. Întindeți linia luând panta și folosiți valorile pentru a obține punctele de pe ecuație.
  • De exemplu, folosind ilustrația de mai sus, puteți vedea că pentru fiecare punct în care linia se ridică în sus, se mișcă 4 spre dreapta. Acest lucru se datorează faptului că panta liniei este de 1/4. Extindeți linia de pe ambele părți, continuând să utilizați conceptul de rulare în sus pentru a trage linia.
  • Pantele pozitive merg în sus, în timp ce pantele negative se îndreaptă în jos. O panta de -1/4, de exemplu, va cobori cu 1 punct cu 4 puncte spre dreapta.
  • Imaginea intitulată Ecuații liniare grafice Pasul 5
    5
    Continuați să lărgi linia, folosind o riglă și având grijă să folosiți panta m ca ghid. Întindeți linia pe termen nelimitat și veți termina desenarea ecuației liniare. E ușor, nu-i așa?
  • Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit