Cum să înțelegeți termenii de bază ai jocului
Dacă tocmai ați început să practice scrimă și încercați să dau seama dacă este sportul pentru tine (și va fi cu siguranță în cazul în care, în plus față de dorința de a câștiga cursa, pe care doriți să vă testați fizic, mental și emoțional) , va fi foarte util să învățați termeni cum ar fi "al șaselea". "răspuns" sau "al șaptelea". Aceste cuvinte fac parte din istoria gardurilor și ajută la crearea halo-ului magiei care înconjoară acest sport. Nu vă faceți griji! Termenii în discuție sunt destul de ușor de reținut și cunoașterea acestora poate da acea atingere suplimentară competențelor dvs. de împrejmuire. Acest articol definește cuvintele gardurilor fără a explica tehnicile la care se referă. De exemplu, alegeți să utilizați o tehnică de "paradă" peste o alta depinde in principal de atacul care suferă, și să locuiască pe explicarea tuturor acestor tehnici ar merge bine dincolo de scopul pe care am rezolvat scris acest articol.
paşi
1
Familiarizați-vă cu aceste cuvinte și veți fi gata să vă încercați mâna la garduri.
2
"venire" și "paradă": acestea sunt cuvintele cheie pe care le veți învăța mai întâi - dați numele celor două acțiuni care, în cursul unei curse, la orice nivel, se repetă mai mult decât oricare altul.
L `"fandare" este atacul "paradă" este apărarea. Fandare este recunoscut prin faptul că cei care practică îl împinge vârful de fier împotriva adversarului, relaxeaza piciorul din spate care deține cel puțin 45 ° în raport cu direcția de atac, și ori piciorul din față, astfel încât glezna rămâne în linie cu genunchiul. "paradă" este acțiunea luată pentru a devia lama atacatorului. Există o mulțime de tehnici de paradă, dar scopul fiecăruia rămâne în esență același.3
"En garde" (Expresie franceză): poziția de gardă este aceea a scutului - cu expresia "en garde" arbitrul îi spune sportivilor să se pregătească.
4
"pret" (Termen de franceză): Este folosit de arbitru în timpul cursei. După ce avertiza sportivii spunând "en garde", spune arbitrul "pret" pentru a avertiza sportivii că comparația urmează să înceapă.
5
"Allez" (Termen de franceză): este semnalul de luptă pe care arbitrul îl acordă concurenților.
6
"Halte" (Termen de franceză): Alt Cu acest cuvânt, arbitrul îi ordonă pe cei doi sportivi să se oprească.
7
"împunsătură". Se întâmplă când vârful armei unui atlet atinge ținta. Este judecătorul de concurs care determină dacă atingerea este validă sau nu și că un punct nu este garantat pentru a garanta automat un punct. Totul depinde de reglementare. Acest lucru este valabil pentru toate stilurile de garduri, chiar dacă, în saberă, puteți lovi cu toată lama.
8
"răspuns". În garduri descrie un atac imediat după o paradă. Prin urmare, binomul "Parade-răspuns". Parada și răspunsul reprezintă una dintre cele mai utilizate tehnici de a înscrie un punct, la fiecare nivel de competiție. În cursa observa schimburile adesea făcute din două sau trei acțiuni repetate (de exemplu, scrimeri trece de la atac la apărare, din apărare în atac și apoi din nou la memoriul în apărare, până la punerea în funcțiune este de a semna un jab sau unul dintre candidați nu sa retras ). La un nivel profesional, viteza este de așa natură încât să încurce ochiul.
9
"eliberare": cu această acțiune, treci fierul tău de la linia de start spre linia opusă, făcându-l să treacă peste sau sub adversar. Este o mișcare rapidă și aproape imperceptibilă (campionii adevărați folosesc pur și simplu o mișcare a degetelor pentru a-și trece arma sub adversar). Acesta este utilizat ca o acțiune de retragere sau ca parte a unui fals (de exemplu, atacul vizează adversarului din partea stângă și apoi rapid trece la partea dreapta, fără a da posibilitatea răspunsului de apărare).
10
"atac": orice acțiune pentru a face un punct.
11
"avantaj": este un principiu foarte important în alocarea punctului, în folie ca în saberă. Vom încerca să o explicăm aici într-un mod simplificat. Având în vedere viteza orbitoare cu care se mișcă folie și Sabre lui, arbitrul trebuie să fie în măsură să urmeze un principiu de bază pentru a atribui punctul în cazul dublu-shot (atunci când cei doi sportivi sunt lovit simultan). Cine atacă primul este răsplătit. În cazul "Parade-răspuns", În cazul în care parada neutralizeaza atacul devenind un răspuns, acesta este recompensat care răspunde (fiind un răspuns al unui atac), cu condiția ca să lovească o parte validă a corpului adversarului. Dacă atacantul lovește adversarul într-un mod valid, dar suferă răspunsul, punctul este adversarul. În general, parada dă persoanei care are dreptul să marcheze punctul, cu condiția să răspundă în mod eficient.
12
Țintă. Depinde de stilul de garduri. În folie este constituită de o manta conductivă care acoperă zona trunchiului - pentru a lovi alte zone ale corpului înseamnă a ieși în afara țintei. În sabie, țintă este corpul adversarului în întregime, inclusiv capul și picioarele. În sabie, țintă este lovită prin lovirea părții superioare a corpului: trunchiul, capul, brațele, cu excepția mâinilor (care nu au protecție metalică). Pentru a recapitula: in folie de aluminiu o împunsătură este considerată largă în cazul în care lovește mantaua (caz în care arbitrul oprește meciul) - sabia poate lovi orice parte a corpului în Saber, deși există o zonă-țintă, dacă un dacă arbitrul nu lovește arbitrul nu oprește meciul (continuă până când unul dintre cei doi sportivi nu face nici un punct).
13
"Judecător în domeniul concurenței": principalul arbitru (pe lângă el pot exista judecători de două sau patru linii). Când luminile semnalului nu clarifică cine a marcat punctul, arbitrul examinează acțiunea de ecranare și decide cine să atribuie punctul.
Sfaturi
- Nu cumpărați echipamentul înainte de a lua decizia de a practica în mod regulat - multe cluburi oferă echipament pentru începători.
- F.I.E. (Fédération Internationale d`Escrime), care guvernează fenomenul mondial, are un site care permite vizualizarea pe computer a celor mai interesante întâlniri.
- La primul antrenament, a adus multă apă să bea, un prosop și o schimbare de haine (OK, dacă nu aveți un înlocuitor de tricou îmbibat cu sudoare, cel mai important lucru este să sudoare, și apoi bea!)
- Cea mai bună modalitate de a învăța scrimă este să o încerci. Înainte de a contacta un club de garduri, informați-vă cu privire la acreditările dvs. (mulți au un site web). Cel mai important lucru este să obțineți o idee (luați în considerare cât mai multe cluburi, chiar dacă acestea se află departe de locul unde locuiți).
Avertismente
- Nu faceți niciodată garduri fără echipamentul necesar! F.I.E., F.I.S. și orice altă federație necesită echipament standard pentru a participa la concursuri. Nu luați problema ușor, se pot întâmpla accidente!
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit