gtemata.com

Cum să fii un bun director

A fi un regizor este o adevarata provocare. Odată ce veți găsi în sfârșit posibilitatea de a vă îndruma, sunteți puternic responsabili pentru produsul final. Acest lucru vă poate accentua în multe cazuri, dar amintiți-vă că obiectivul dvs. final este să vă asigurați că producția este cea mai bună posibilă.

paşi

Partea 1

Care Opera?
Imagine cu titlul Fii un bun director Pasul 1
1
Decideți ce artă doriți să realizați. În calitate de regizor, trebuie să încercați să găsiți o lucrare care să fie perfect potrivită pentru a transmite ceea ce doriți să spuneți publicului. Este important ca activitatea să reflecte modul în care te simți în legătură cu anumite aspecte, care sunt sociale, morale și etice, și că telespectatorii să înțeleagă ceea ce încearcă să comunice. Odată ce ați găsit o lucrare sau o piesă scrisă, este timpul ca întâlnirea să se adune.

Partea 2

Organizați participanții
Imagine cu titlul Fii un bun director Pasul 2
1
Pregătiți eșantioanele. În acest moment, trebuie să alegeți actorii care vor face parte din distribuție. Poate fi o decizie complicată, dacă actorii de calitate sunt puțini sau dacă aveți prea multe bune. În primul caz, va trebui să consacre o bună parte a probelor pentru a se asigura că acționează lor cele mai bine în acest din urmă caz, va avea foarte puține probleme, dar există încă un dezavantaj: unii dintre actorii sunt bosumflat, deoarece au vrut o pondere mai mare și că ar putea să se descurce bine după părerea lor. În aceste momente ar fi o idee bună să le reamintim celor care se plâng că sunt actori talentați, dar că cuvântul tău este unul definitiv. Aceasta este o modalitate directă de a înțelege „cine este șeful“ și poate fi considerat destul de nepoliticos, dar dacă vă exprimați asertivitate în mod corect, puteți câștiga respectul jucătorilor cu sinceritatea.
  • Când aveți grijă de exemplare, asigurați-vă că păstrați un ochi asupra chimiei create între anumiți actori. Puteți beneficia de alocarea de roluri care le impun să fie împreună pe scenă pentru multe scene și să se exprime atât fizic, cât și verbal.
  • Imagine cu titlul Fii un bun director Pasul 3
    2
    Organizați testele. După începerea repetițiilor, este important să explicați imediat regulile și modul în care lucrați la distribuție. Unii actori s-ar putea să fi lucrat numai cu un regizor înaintea ta și vor fi obișnuiți cu un anumit modus operandi. Fii clar de la început că ai o metodă foarte precisă de lucru și că există anumite reguli. De preferință, ele ar trebui să fie simple. De exemplu, actorii nu au voie să vorbească în timpul exercițiilor de concentrare. Deși acest lucru poate părea evident, uneori se poate întâmpla să lucrați cu un grup de oameni ușor excitabili. Într-o astfel de situație, menținerea unei organizări perfecte vă poate oferi mai multe beneficii. De asemenea, dovedește o participare serioasă din partea dvs. la întreaga producție, ceea ce vă permite să obțineți un plus de respect.
  • Dacă lucrați cu actori fără experiență și de a organiza alte activități, cum ar fi petrec mai mult timp împreună în timpul practicii sau deja din seara în companie, ar putea fi benefic atat pentru tine cat si pentru distributie. Poți să le cunoști mai bine și, dând naștere la o conversație plăcută, ei pot înțelege că nu ești persoana plină de ură pe care o credeau că ești. De asemenea, permite actorilor dvs. să se cunoască reciproc într-un mediu care nu le cere să se concentreze pe probleme de locuri de muncă.
  • Asigurați-vă că managerul de producție este prezent, dacă nu deloc, cel puțin la majoritatea testelor. Trebuie să știți în timp util ce echipă de scenă aveți nevoie, astfel încât să puteți să le pregătiți astfel încât să fie la locul lor când producția este gata să filmeze pentru teatre.
  • La începutul fiecărui proces, cereți actorilor dvs. să facă exerciții de concentrare. Ei îi vor permite să se concentreze asupra muncii care le așteaptă. După finalizarea acestui pas, exercițiile vocale și fizice sunt, de asemenea, foarte utile ca o încălzire.
  • 3
    Evaluați-vă abordarea spre direcționare. De exemplu, înainte de fiecare scenă, spuneți actorilor ce doriți să vedeți. Acest lucru va împiedica o căutare nesfârșită prin diferite abordări între ele, în timp ce voi veți înțelege care dintre ele preferați. Evident, acesta este un stil de direcție care nu poate fi pentru toată lumea. De exemplu, o producție poate avea și mai multe beneficii datorită experimentării. În cele din urmă, depinde de tipul de muncă cu care lucrați și de actorii cu care colaborați, precum și de preferințele dvs. personale.

  • La sfârșitul scenei, faceți comentarii generale despre momentele de blocare, batai pierdute sau pași care se desfășoară prea lent sau prea repede. Exprimați comentarii individuale fiecărui actor după terminarea unei scene, probabil concentrându-se asupra limbajului corpului sau asupra modului în care interacționează cu ceilalți pe scenă. Odată ce acest lucru este făcut, dați actorilor care nu sunt pe scenă șansa de a-i spune actorii. Acestea sunt urechile și ochii tăi mai mult și pot observa detalii pe care le-ai pierdut.
  • Partea 3

    performanţa
    Imagine cu titlul Fii un bun director Pasul 4
    1
    Odată ce momentul a ajuns în sfârșit să vă aducă spectacolul pe scenă, tensiunea va fi ridicată. Atmosfera ar putea fi tensionată între dvs. și membrii turnurilor, printre membrii turnurilor sau printre membrii echipajului de producție, care ar putea avea probleme cu modul în care oamenii tratează echipamentul de scenă. Trebuie să vă asigurați că toată lumea este acuzată și încurajată atunci când are nevoie de ea. În această clipă demonstrează cu adevărat de ce ești făcut. Un bun director va fi susținător și profesionist chiar și în momente de mare stres, iar seriile de performanță vor face parte din aceste momente.
    • Păstrați calm și control. Este bine sa lasati aburul dupa ce performanta se termina, dar absolut nu inainte sau in timpul. Chiar dacă lucrurile nu merg bine în timpul procesului de rochie, arătați oamenilor din jurul vostru că încrederea pe care o puneți în ele este solidă. Le va face să se simtă mai bine și, prin urmare, să lucreze mai profitabil. Toată lumea va beneficia de ea.


  • 2
    Practicați arcul la sfârșitul spectacolului împreună cu actorii. Mai ales dacă sunteți începător pe scenă, asigurați-vă că stabiliți o ordine cu privire la cine se întoarce mai întâi pe scenă și cine urmează. De asemenea, asigurați-vă că persoana de la centru au gândit la un semn pentru a începe arcul, cum ar fi scuturarea mâinile a doi oameni alături de el, apoi face același lucru cu toți cei care îndeaproape atunci când vine momentul să se plece. Ar fi trist să terminăm lucrarea cu un arc necoordonat.
  • Voi le veți alătura doar pentru acest ritual la sfârșitul ultimei spectacole.
  • Partea 4

    După spectacol
    Imagine cu titlul Fii un bun director Pasul 5
    1
    Când se termină o performanță, felicitați pe toată lumea pentru o muncă bună. Acest lucru este important în special dacă este ultima performanță. Plătește-te cu actorii, echipajul de producție și tehnicienii pentru munca lor bună, cu condiția să fie adevărat. La urma urmei, acestea sunt persoanele cu care ați lucrat și ați comunicat mult timp. Ele vă pot oferi puncte de vedere bune pe care nu le-ați luat în considerare și care vor îmbogăți următorul spectacol.
  • 2
    Comunicați feedback constructiv. Când primiți recomandări demne de remarcat de la public, discutați cu actorii. Mai ales dacă producția are performanțe multiple, acest lucru este util atât pentru dvs., cât și pentru ei. Asigurați-vă că acestea sunt toate la timp înainte de următoarea performanță, astfel încât să puteți revizui diferitele scene împreună și să le spuneți ce sa întâmplat bine și ce nu. O producție este un proces de învățare pentru toți cei implicați și nici o performanță nu este aceeași cu cea anterioară sau cea următoare.
  • Publicul se schimba in fiecare seara si lucrurile care ar putea fi bune pentru unul nu pot primi aceeasi receptie de la alti telespectatori. Acest lucru nu înseamnă că munca dvs. are probleme, este doar o chestiune de dinamică publică: unii spectatori preferă acțiunea fizică, în timp ce alții împărtășesc părți verbale.
  • Imagine cu titlul Fii un bun director Pasul 6
    3
    Începeți ceva nou. Acum că ați terminat cu această producție, este timpul să începeți să vă gândiți la viitor. Cu putin noroc, ai gasit timp pentru a face networking sau cineva care a asistat la munca ta vrea sa te angajeze pentru un proiect pe care il finantezi. Dacă nu aveați noroc, ciclul începe din nou sau terminați, cel puțin temporar, fără a avea un proiect. Asigurați-vă, prin urmare, că fiecare producție pe care o conduceți este cea care suportă pe deplin. În acest fel, nu va fi nici o remușcare și puteți regândi cu afecțiune la munca pe care ați făcut-o, chiar dacă producția a fost mică sau amatorică.
  • Sfaturi

    • Întotdeauna amintiți-vă să ascultați toți oamenii implicați și să îi încurajați să-și pună întrebările și ideile.
    • Nu uitați iluminatul și multe alte posibilități oferite de un teatru! Dacă faceți majoritatea testelor dvs. în afara teatrului și fără un tehnician, asigurați-vă că vă gândiți la următoarele variabile de fiecare dată când actorii fac un act: "Ce ar trebui să fie luminile? Ce efecte sonore am nevoie? ". Ar putea părea prostie sau trivială, dar este surprinzător de ușor să uiți acești factori până la sfârșit și să te găsiți în fața unor întrebări incomprehensibile ridicate de inginerul de iluminat. Evitați să arătați ca un amator și păstrați un plan de rezervă!
    • Încercați să aveți un plan! Deoarece acest lucru este important pentru orice aspect al teatrului pe care lucrați, merită să locuiți pentru o clipă. Este un actor care vă dă probleme? Asigurați-vă că aveți un înlocuitor, astfel încât să îl puteți trimite, dacă este necesar. Ți-e teamă că unele dintre echipamentele de care ai nevoie pot să nu fie disponibile pentru performanță? Trebuie să aveți un plan de rezervă în minte pentru a rezolva problema. În toate cazurile, aveți un plan.
    • Scrieți un jurnal. În interior, ține evidența tuturor lucrurilor pe care le-ai făcut pentru a continua munca. Acestea pot include încercări de a obține fonduri, munca dvs. pentru a schimba scenariul, căutarea actorilor, notele de repetiție, orice. Este util să notați neajunsurile pe care le-ați identificat sau sfatul bun care ți-a fost dat sau pe care l-ai dat altora. Scrie tot ne permite să se clarifice totul și va ajunge re-citit anii jurnal mai târziu, surprins de opiniile pe care v-ați exprimat și amuzați de propriile greșeli. Este, de asemenea, un instrument ideal pentru scrierea exercițiilor pe care le-ați găsit utile sau hilar, lucrurile care s-au întâmplat între membrii turnurilor și anecdotele neimportante.
    • Lucrați pe baza diferitelor puncte forte ale actorilor. Spune-i dramaturgului ce vrei să spui, ca să știe ce ar trebui să facă.
    • Dacă simțiți că trebuie să fii singur cu actorii, fără a echipajului de producție sau oamenii care au fost un fel de ajuns să se alăture dovezi care să le susțină, el anunță că face probele închise. Mai ales la început, atunci când lucrați pentru prima dată, ca regizor și / sau cu o distributie care nu cunosc foarte bine, este important să vă simțiți confortabil de-a lungul. Dacă oamenii vor să se alăture mai târziu, aceasta nu ar trebui să fie o problemă. Nu vă fie frică să spuneți distribuției că oamenii ar trebui să vă ceară permisiunea înainte de a participa. De fapt, acestea sunt repetiții, nu petreceri de ceai și aveți nevoie de tot timpul pentru a obține.
    • Fii mereu cinstit. Bineînțeles, acest lucru nu înseamnă a ataca brutal pe cineva care vă cere o opinie sinceră despre munca lor. Aceasta înseamnă că îi datorați tuturor celor mai buni feedback pe care le puteți oferi. Oferiți întotdeauna și puncte de vedere pozitive, deoarece nimic nu este 100% negativ.
    • Adu-ți aminte întotdeauna de echipajul de producție și de tehnicieni atunci când le mulțumești celor care au lucrat pentru operă. La sfârșitul producției, trimiteți-le flori sau un alt cadou ca dovadă a aprecierii dumneavoastră. Acești oameni, la fel ca dumneavoastră, nu sunt pe scenă, dar sunt vitale pentru un loc de muncă de succes. Asigurați-vă că îi mulțumiți tuturor și nu luați niciodată lucrurile.
    • Spargeți gheața cu actorii și actrițele dvs. Încercați exerciții de încredere pentru a rupe tensiunea fizică și mentală și încercați să mergeți la filme împreună pentru a scăpa de disconfortul rămas. În general, distribuția voastră va deveni mult mai sigură în acest mod și vă va maturiza un respect sănătos.
    • Fii direct, dar respectuos. Când oferiți feedback despre performanța unui actor, arătați-i că nu îl veți demoraliza. Cu toate acestea, aveți o responsabilitate de a fi sincer cu el. Minciuna pentru a vă face plăcere actorii nu vă va conduce nicăieri pentru a îmbunătăți calitatea dvs. (citiți secțiunea Avertismente pentru un alt punct de vedere în acest sens).
    • Subliniază importanța unor roluri inferioare. Cea mai adesea citată frază a lui Stanislavski "Nu există părți mici, doar actori mici" este adevărat în esență - aceasta înseamnă că fiecare parte are propria greutate pentru complot și este, prin urmare, fundamentală. Atunci când actorii care au părți mai mici sunt de cotitură pentru a vă cu speranța de a obține o mai mare, nu ezitați să le explice, termeni foarte clari, că ei trebuie să facă să funcționeze ceea ce se ocupă. Încercați să adăugați o notă pozitivă spunând că ar trebui să o considere mai degrabă o șansă decât o limitare a competențelor. De fapt, este nevoie de o mulțime de lucruri pentru a rămâne pe scenă și a fi interesant în timp ce aveți o acțiune minimă.

    Avertismente

    • Nu lăsați alții să vă ia decizii. Este ușor să copiați orbește ceea ce fac cei mai experimentați directori, dar nu uitați niciodată că produsul final este responsabilitatea dvs. Deci, dacă cineva care are mai multă experiență decât dvs. vă dă sfaturi că nu sunteți de folos, nu-l utilizați!
    • Nu ați ales această profesie pentru a fi plăcută de toată lumea. O greșeală ușoară de a face ca un regizor este să vrei absolut ca distribuția să te adore. Acest lucru ar putea face ca actorii să vă piardă respectul sau, dacă nu se întâmplă acest lucru, cel puțin ei se simt liberi să vă ignore. Nu este nimic în neregulă cu faptul că sunteți uneori autoritar, de asemenea, acest lucru servește și pentru a vă face un nume. De fapt, dacă ați avea grijă de această producție a fost un accident vascular cerebral de noroc, veți avea mai multe dificultăți în a găsi o altă oportunitate de a direcționa nimic, dar un spectacol de păpuși, dacă sunteți un regizor care nu se poate dovedi personalitatea lor.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit