gtemata.com

Cum să conduci un film

Filmarea unui film poate fi o activitate distractivă de a face cu prietenii sau ceva de făcut în serios. În orice caz, este un proces care durează ceva timp, între alegerea unui scenariu, turnarea și filmarea filmului, dar odată ce ați învățat elementele de bază, veți fi gata să plecați. Mergeți la primul punct pentru a începe direcția.

paşi

Partea 1

Pregătește-te să te întorci
Imaginea intitulată Direct a Movie Pasul 1
1
Alegeți un text. Un scenariu bun poate îmbunătăți și un director mediocru, deci alegeți cu atenție. Puteți chiar să vă scrieți unul, dacă este ceva ce vă place și poate face. Când scrieți sau alegeți un text, există câteva lucruri pe care să le luați în considerare pentru a alege cel mai bun text posibil.
  • Structura este cheia unei povesti bune. Structura 3-act este frecvent folosită de scenariști pentru a obține o poveste bună. Funcționează astfel: stabilirea (prima lege), conflictul (a doua lege), soluția (a treia lege). Principalele evenimente au loc la sfârșitul primului și celui de-al doilea act.
  • Un text bun arată mai mult decât se spune. Vrei ca audiența să încerce să ghicească ce se întâmplă pe baza limbajului corpului actorilor, a ceea ce poartă, a ceea ce fac și a spune liniile. Scripturile sunt, prin natura lor, extrem de vizuale.
  • Fiecare scenă trebuie să fie introdusă prin setarea temporală și spațială relativă (de exemplu: NIGHT INTERN - STAY).
  • În descrierea acțiunii, tot ceea ce precizați este ceea ce va fi văzut de fapt pe scena. De exemplu, în loc să scrie "John intră în camera de zi. El este furios pentru că prietena lui la lăsat ", veți scrie" John intră în camera de zi. Îl lovește pe ușa din spatele lui și îl lovește pe canapea.
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Step 5
    2
    Faceți un scenariu al scenariului. Tabloul de bord este esențial pentru a decide cea mai bună modalitate de a direcționa fiecare scenă, unghiul fotografiilor, așa cum doriți să apară. Nu va trebui să o urmăriți în scris în timpul filmării, dar vă va da un punct de plecare.
  • În tabloul de bord veți include: ce caractere sunt prezente în fiecare cadru, cât timp trece între o tăiere și alta, unde este localizată camera (MdP) în cadru (tipul de încadrare).
  • Tabloul dvs. de scenă nu trebuie să fie perfect. Pur și simplu trebuie să vă dați o idee despre scenariu și cum ar trebui să fie împușcat.
  • Setați tonul filmului dvs. Un film brut despre un anchetator privat din anii 1920 va avea o atmosferă foarte diferită de o comedie frivolă despre riscurile de a fi părinte. O modalitate excelentă de a face filmul să eșueze este să schimbe tonul pe jumătate, transformând dintr-o dată piesa în tragedie fără avertisment. Nu înseamnă că o comedie nu poate avea elemente tragice sau invers, dar filmul dvs., mai ales dacă vă aflați în primele etape, ar trebui să se concentreze pe un singur ton.
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Step 4
    3
    Căutați finanțare pentru filmul dvs. Nu poți filma un film fără o formă de finanțare, mai ales dacă vrei să fie un film care să vizeze nu numai familia ta. Echipamentul necesar este destul de scump, veți avea nevoie de accesorii, locații, actori și tehnicieni. Fiecare dintre aceste elemente are un cost.
  • Dacă intenționați să urmați calea independentă, ar trebui să căutați în continuare un producător pentru filmul dvs., cineva care să se ocupe de finanțare și să găsească locațiile în care să tragă.
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Step 3
    4
    Alegeți actorii pentru fiecare rol. Cu un buget redus, probabil că va trebui să faceți singur turnarea, dar în caz contrar este o idee bună să angajați un director de turnare pentru a se ocupa de sarcină. De obicei, un regizor are acces la mai multe resurse pentru a găsi actorii potriviți pentru proiectul dvs.
  • Vrei oameni cu experiență și care știu lucrurile. Actorii de teatru nu sunt ideali, deoarece interpretarea teatrală și cinematică este complet diferită.
  • Nu există actori în devenire foarte costisitori. Căutați carisma și talentul. De obicei înseamnă că nu doar să-ți angajezi prietenii (dacă nu te îndrepți doar spre distracție: în acest caz, dă-ne).
  • 5
    Găsiți locații, obiecte și materiale. Filmele necesită locuri (o cameră, o cameră de zi, un colț de stradă, o grădină ...) în care să se tragă. Uneori îi poți obține gratuit și alteori trebuie să plătești. În același mod, veți avea nevoie de obiecte, costume, trucuri și materiale pentru a fotografia (microfoane, camere, lumini ...).
  • Dacă aveți un producător, acesta va avea grijă de acest lucru. Va trebui să se asigure că există tot ceea ce este necesar și permis să se desfășoare în anumite locuri. În caz contrar, va trebui să o faceți singur.
  • Dacă aveți un buget foarte scăzut, discutați cu prietenii și rudele. Poate știți un artist bun de machiaj dispus să vă ajute, sau poate mătușa dvs. are o grămadă de haine de epocă în pod.
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Step 2
    6
    Planificați corect. Dacă nu aveți o idee clară și un plan pentru modul în care vă veți întoarce și cum arată, va fi un proces complicat. Trebuie să aveți toate detaliile prezentate și trebuie să știți tot ce aveți nevoie pentru a face fotografiile potrivite.
  • Faceți o listă a filmărilor. Este în principiu o listă numerotată a tuturor fotografiilor filmului, în care descrieți focurile, focurile de artificii, mișcările MdP și elementele care trebuie luate în considerare (posibile preocupări în timpul filmărilor). Puteți, de asemenea, să o combinați cu storyboard-ul, pentru că vă simțiți mai confortabil.
  • Luați o analiză detaliată a scenariului. Nu este altceva decât procesul de identificare a fiecărui element necesar pentru filmare, inclusiv locații, obiecte, efecte ... Din nou, va fi mai ușor cu ajutorul unui producător.
  • Efectuați inspecții cu toți tehnicienii. Înseamnă a vizita locațiile și a lua fiecare împușcare cu tehnicienii, astfel încât toată lumea să știe ce să se aștepte la fiecare împușcătură. Puteți discuta orice probleme (lucruri precum iluminatul special, impedimentele sonore ...).
  • 7
    Programați fotografiile. Dacă puteți angaja un bun asistent director, va fi util. Este persoana care a îngrijit actorii în cazul în care este necesar și face lucruri cum ar fi păstrarea jurnalului de producție cu toate notele, chiar și în timpul inspecțiilor și planificarea fotografiilor.
  • Planificarea implică, în principiu, setarea calendarului când se vor întoarce scenele individuale. Este aproape niciodată cronologic, dar de obicei are mai mult de-a face cu luminile sau setările PD.
  • Partea 2

    Lucrul cu actorii
    Imaginea intitulată Direct a Movie Step 6
    1
    Încercați scenariul înainte de fotografiere. Se pare că este un pasaj foarte evident, dar este foarte important. Când vine momentul pentru filmare, doriți ca actorii să se simtă confortabil cu glumele și pozițiile.
    • Începeți cu o lectură de scenă, unde tu și actorii stați în jurul unei mese și umblați prin fiecare scenă. Ei vor fi familiarizați cu cuvintele și cu dvs. și unul cu celălalt, ceea ce va simplifica foarte mult fotografierea.
    • Actorii bine îmbrăcați nu au nevoie în mod necesar de multe repetiții înainte de a trage și ar fi mai bine să nu încerce prea multe scene exigente emoțional, deci sunt proaspete pentru reluarea reală, dar funcționează doar cu actori experimentați și talentați deci dacă lucrați cu actori amatori, încercați scenariul înainte de fotografiere este o idee bună.
  • 2
    Asigurați-vă că actorii au învățat liniile. Un actor nu poate face tot ce este mai bun, fără să știe scriptul de sus în jos. Nu doriți ca ei să ajungă pe scenă în ziua filmării, fără să-și cunoască liniile. Acesta este motivul pentru care testele sunt atât de importante.
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Pasul 7
    3
    Explicați semnificația implicită a fiecărei scene. Asta se întâmplă în scenă dincolo de simplul dialog. De asemenea, va sugera actorului adevăratele intenții ale personajului său, în scenă și în film, care vor defini alegerile dvs. directoriale.
  • Cu cât faci mai puțin, cu atât mai bine când joci un film. Vrei ca actorii tăi să aibă o prezență puternică care apare chiar și atunci când nu fac nimic. Un actor capabil să atragă atenția spectatorilor asupra personajului fără a face mult.
  • De exemplu: John, protagonistul nostru supărat, va fi interpretat diferit dacă îl urăște pe prietena lui pentru că îl lasă sau dacă este încă îndrăgostit (sau ambele).
  • 4
    Fii calm, concentrat și clar. Ideea regizorului gruff și țipăt nu este altceva decât un clișeu. În calitate de regizor, aveți control (dacă nu aveți un producător), ceea ce înseamnă că toată lumea va veni la dvs. căutând direcțiile tale liniștite și detaliate.
  • Acesta este motivul pentru care analiza storyboard-ului și a scenariului sunt atât de importante. Puteți să le consultați pentru fiecare scenă și să arătați ceea ce aveți în minte celor care lucrează pentru dvs.
  • Amintiți-vă că un film este realizat datorită contribuției multor oameni, chiar dacă regizorul și actorii iau aproape toate creditele. Este mai bine să nu credeți că sunteți cel mai important lucru pe scenă, atunci când interacționați cu actori și tehnicieni.


  • 5
    Furnizați instrucțiuni precise. Aceasta este pentru actori. Dacă ați explicat actorilor semnificația și viziunea dvs. de film, ei nu ar trebui să aibă probleme deosebite în a-și îndeplini datoria în interiorul scenei, dar este important să dați instrucțiuni precise, chiar "să încercați să repetați măsura mai repede".
  • Luați o mulțime de note. În lista de filmări, detaliați lucrurile esențiale pe care actorii vor trebui să le facă. Cu cât veți fi mai exact și mai detaliat în notele și cererile dvs., cu atât mai ușor va fi pentru actori și tehnicieni să vă realizați ideea.
  • Raportați comentarii negative sau detaliate actorilor privat. Puteți chiar să o faceți în public, atâta timp cât actorul interesat vă poate auzi. În acest fel nimeni nu va fi ofensat sau jenat.
  • Asigurați-vă că faceți comentarii pozitive. Actorii le place să știe că munca lor este apreciată și că lucrează în mod corect. Asigurați-vă că l-ați lăsat să știe, dacă ar fi ceva atât de simplu ca "Mi-a plăcut ce ați făcut în această ultima scenă - să încercăm să o facem din nou când o împușcăm".
  • Uneori, lucrând cu un actor foarte bun, este mai bine să îl lași liber, fără prea multe direcții de direcționare. Deși nu s-ar putea întâmpla întotdeauna așa cum a fost planificat, scenele și filmul în sine au ocazia să urmeze căi noi și originale.
  • Partea 3

    Întoarceți filmul
    Imaginea intitulată Direct a Movie Pasul 9
    1
    Aflați diferitele tipuri de fotografii și fotografii. Pentru a direcționa, va trebui să cunoașteți diferitele tipuri de fotografii și unghiuri și mișcări ale camerei, astfel încât să știți cum să trageți și ce încercați să obțineți de la fiecare scenă. Diferitele unghiuri și fotografii schimbă atmosfera unei scene.
    • Împușcat (sau compoziție): câmp lung (de obicei, o setare de recuperare, de până la 400m distanță), pe distanțe lungi (un „full-size pickup“, care corespunde distanței dintre public și ecranul într-un cinema se concentrează pe caracterele și imaginile din fundal), gama medie (de obicei utilizate pentru scenele de dialog sau să se concentreze pe o anumită acțiune, și conține, de obicei, 2 sau 3 caractere de la talie în sus), primul etaj (impuscaturilor intarzita o fata sau un obiect lăsând un fundal de focalizare, de obicei folosit pentru a intra în mintea unui personaj), prim-plan (de obicei, se concentrează pe un detaliu, în special, cum ar fi gura sau ochi, pentru a da un fel de efect dramatic).
    • Unghiul determină relația dintre PD și ceea ce este încadrat și oferă informații emoționale publicului despre obiectul sau caracterul din cadru. Unghiul o pasăre - plumb (arată o scenă direct de deasupra, punând privitorul într-o poziție aproape divină și făcându-l subiecte recognoscibile în alt mod comun), de la (PD este plasată peste acțiunea o macara și dă un fel de imagine de ansamblu a ceea ce se întâmplă), orizontală (unghi este mai neutru, cu PD, în pantofi de o altă ființă umană care observă scena), din partea de jos (tinde să da un sentiment de neputință sau confuzie, și din moment ce el vede un obiect de jos în sus poate provoca frica sau dezorientare), trei sferturi / oblică (utilizat în multe film de groază, această recuperare dă un sentiment de dezechilibru, tranziție și instabilitate) .
    • Mișcările mașinilor încetinesc acțiunea mai mult decât reducerile nete, dar pot da și un efect mai "realist". Panoramice sau „pan“ (mișcare orizontală), înclinațiile sau „înclinare“ (mișcare verticală), cărucioarele sau „dolly“ (în care PD urmează acțiunea unui tip de vehicul mobil), fotografiere manual sau " de echilibru „(steadicam netezește mișcare aparat de fotografiat, menținând un sentiment de rapiditate și realism), macarale sau“ macara „(la fel ca căruțe, dar a ridicat), zoom (modificările mărire împreună cu poziția punctului de vedere, lent sau rapid), aer (o recuperare similară cu macaraua, dar luate dintr-un elicopter și de obicei folosite ca o primă lovitură la începutul filmului).
  • 2
    Respectați convocările. Acestea sunt momentele în care personalul începe să stabilească totul. Dacă aveți un director asistent, prezența dvs. nu este atât de necesară, dar este o idee bună să vă prezentați oricum. Puteți începe să vă gândiți la filmarea zilei și să luați în considerare cel mai bun mod de a face acest lucru și dacă este cazul să schimbați ceva.
  • 3
    Încercați să fotografiați. Înainte de a începe să se întoarcă, și în timp ce personalul tehnic se pregătește echipamentul, plimbare prin scena cu actorii și să analizeze ceea ce vor face în legătură cu PD (în cazul în care acesta va fi poziționat, ce fel de inqudrature va folosi, cum spun glumele).
  • Experimentați cu vizorul pentru a obține o idee despre diferitele fotografii. În acest moment este posibil să doriți să schimbați și să redefiniți unele dintre fotografiile și fotografiile dvs. pentru a obține cea mai bună scenă posibilă.
  • 4
    Setați fotografia. Pentru fiecare împușcare trebuie să cunoașteți distanța focală, poziția aparatului, semnele actorilor (unde trebuie să fie etc.), obiectivele pe care le puteți utiliza și mișcările MdP. Imposterai împușcat, folosind toate aceste considerente diferite, cu directorul de fotografie.
  • Acum, în funcție de tipul de regizor și de tipul de director de fotografie cu care lucrați (poate că tu ești cel care ia deciziile de fotografiere), va trebui să oferiți mai mult sau mai puține informații. Comparați-vă pe luminile și mișcările mașinii până când scena este pregătită să se rotească.
  • 5
    Întoarceți scena. Recuperarea nu durează mult și este de obicei o scenă scurtă pentru a fi filmată. Treceți prin scenă, folosind mișcarea și pozițiile mașinii, etc. deja analizate împreună cu directorul de fotografie. Când strigi "Opriți!" Sunteți gata să revizuiți scena pentru a verifica calitatea acesteia.
  • 6
    Examinați recuperarea. Revizuirea ei imediat pe monitor vă permite să vă gândiți cum să o faceți mai bine, cât de aproape este ideea dvs. originală. Apoi veți repeta scena până când veți fi mulțumiți de ea.
  • Acest lucru este foarte diferit de revizuirea scenelor din camera de editare mai târziu. Acolo aveți timpul, luciditatea și perspectiva de a vedea fiecare lucru pe care l-ați fi putut face pentru a face scena mai bună.
  • Partea 4

    Sarcini finale
    1
    Montați filmul. Ceea ce încercați să faceți în acest moment este să puneți piesele de film împreună într-un mod fluid, armonios și coerent. Ca regulă generală, veți dori să eliminați timpii morți, pentru a nu purta spectatori. Înseamnă că vei tăia dintr-o lovitură în alta chiar în momentul în care se va întâmpla ceva (ca John deschizând ușa camerei). Voi vă veți alătura primei părți a mișcării lui Ioan în câmpul larg, cu cea de-a doua parte luată mai îndeaproape.
    • Tăierea în mijlocul unei mișcări reprezintă o lovitură tipică. De exemplu, câmpul mediu al doi bărbați vorbind, unul dintre ei se mișcă și dezvăluie un detaliu pe fața adversarului.
    • Tăiați la un cadru gol, unde intră subiectul. De exemplu, acest lucru este adesea folosit cu cineva care iese dintr-o mașină, în care vă vedeți doar piciorul. Piciorul intră în cadrul gol.
    • Amintiți-vă că, în timpul tăierii, este nevoie de aproximativ 2 cadre (aproximativ 1/12 din secundă) pentru ca ochiul uman să aibă timp să se deplaseze dintr-o parte a ecranului la celălalt.
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Step 11
    2
    Compune muzica. Pentru coloana sonoră, veți dori să vă asigurați că se potrivește filmului. Nu este nimic mai rău decât o muzică în contrast cu tonul și apariția unui film. Când discutați despre muzică cu compozitorul dvs., discutați despre aspecte precum genurile muzicale, instrumentele, viteza muzicală, atacurile etc. Un compozitor trebuie să înțeleagă concepția despre film pentru a face o treabă adecvată.
  • Ascultați schițele pe care vi le prezintă compozitorul, pentru a urmări evoluțiile pe acest front și orice schimbări necesare.
  • Acum, dacă compuneți singuri muzica, trebuie să verificați că nu este vorba de muzică protejată prin drepturi de autor, deoarece vă puteți confrunta cu astfel de probleme. Veți găsi mulți compozitori ieftine în jurul valorii de. Nu va fi un nivel profesional (dar probabil nici chiar filmul), dar ar putea duce totusi la un rezultat bun.
  • Există o diferență între efectele sonore și coloana sonoră. Coloana sonoră este o muzică pre-înregistrată care se adaptează la o scenă sau o secvență prin conținut, ritm și atmosferă. Efectele sonore sunt muzică sau sunete care însoțesc în mod specific anumite imagini sau detalii ale unui film (cum ar fi cel mai faimos sunet al filmului Rechinul).
  • Imaginea intitulată Direct a Movie Step 12
    3
    Amestecați sunetul. Înseamnă să vă asigurați că coloana sonoră se potrivește cu produsul finit și asamblat. De asemenea, înseamnă adăugarea sunetelor care urmează să fie adăugate sau îmbunătățirea sunetelor deja prezente. Puteți să tăiați sunetele care nu ar trebui să fie acolo (ca un plan de trecere) sau să adăugați sunetele lipsă.
  • Un sunet este numit "diegetic" atunci când este produs de ceva vizibil din partea publicului în cadru sau în scenă. Deși este înregistrat, de obicei in timpul filmarilor, este aproape întotdeauna atunci când a crescut, împreună cu adăugarea de sunete ambientale (în afara sau în interiorul) pentru a acoperi lucruri, cum ar fi un avion care trece, dar fără a transforma sunetul de fundal în tăceri nenaturale .
  • Un sunet non-mortic vine din afara cadrului, așa cum se întâmplă cu vocile din afara casei sau cu efecte sonore / muzică.
  • 4
    Arătați filmul final. Acum că ați filmat și editat filmul și ați adăugat toate sunetele, sunteți gata să îl arătați lumii. Poate însemna invitarea prietenilor și a familiei pentru a-ți vedea munca grea, dar de asemenea, de obicei, poți găsi și alte oportunități, mai ales dacă e ceva la care te mândrești.
  • Multe orașe și state au festivaluri de film în care puteți participa. În funcție de calitatea filmului, puteți chiar să câștigați, dar în orice caz va fi văzut de o audiență mai largă de prieteni și familie simple.
  • Dacă aveți un producător, el se va descurca, de obicei, și nu veți primi aprobarea pentru proiectul dvs. fără o distribuție planificată la sfârșitul lucrărilor filmului.
  • Sfaturi

    • În corectarea actorilor, fiți rigizi, dar nu enervanți. Trebuie să vă respectați.
    • În cazul în care intenționați să deveniți director, ar trebui să studiați filmele preferate pentru a vedea cum au fost filmate și cum au fost gestionați actorii. Ar trebui să citiți scripturi și cărți pe această temă, cum ar fi ABC de regie.
    • Ia lecții de actorie este o modalitate foarte bună pentru realizatori de film pentru a afla vicisitudinile vieții și actorii vor face mult mai ușor să le directe, pentru ca va avea metode și limbaje comune pentru a lucra la.

    Avertismente

    • Dacă actorii tăi nu te simt confortabil, nu vei avea o experiență bună sau un film bun.
    • Nu vei primi un blockbuster pe prima ta experiență de regizor. Dacă veți fi serioși (și nu doar pentru distracție, dar nu este nimic rău!) Va trebui să muncești din greu și probabil să te înscrii pentru o școală de film.


    Afișați mai multe ... (6)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit