gtemata.com

Cum să joci pe Mizerabil

De asemenea, cunoscut sub numele de "biet om". "Președintele". "cretin". "capitalist" și "re", este un joc de cărți faimos în care fiecare jucător încearcă să scape de propriul său pentru a deveni rege, președinte sau cel puțin să evite să fie ... mizerabil.

paşi

Partea 1

Ghid general
Imagine intitulată Play King and Asshole Pasul 1
1
Scorul. Numele jocului derivă din sistemul de punctare. Deoarece există multe variații, există cât mai multe opțiuni. Înainte de a începe să jucați, setați scorurile pe care le veți utiliza. Veți avea nevoie de cât mai mulți jucători (cel puțin 3).
  • Președinte sau Rege - care câștigă runda anterioară
  • Vicepreședinte ("VP") sau ministru - care sosește al doilea
  • Deputat Mizerabil - de la al doilea la ultimul
  • Mizerabil - ultima
  • Titlurile pot fi modificate în funcție de gusturile personale și de jucătorii participanți. Dacă sunteți mulți puteți adăuga secretar (sub VP), cetățeni, țărani sau nulitate. Unii aleg să folosească linia succesorală prezidențială, terminând cu Galoppino (înainte de Miserabile).
  • Imagine intitulată Play King and Asshole Step 2
    2
    Aflați termenii. De fiecare dată când un jucător se debarasează, va exista un termen care îi însoțește cartea. Familiarizați-vă cu termenii pentru a putea juca eficient.
  • Single - atunci când o carte este aruncată
  • Dublu - câteva cărți de aceeași valoare
  • Triple - trei cărți de aceeași valoare
  • Quadruple - patru cărți de aceeași valoare
  • Bomb - o singură carte aruncată împreună cu patru de același tip (în unele variante)
  • Null - dacă cineva joacă o mână și toate celelalte trec, masa este nulă. Cardurile sunt îndepărtate și același jucător începe din nou eliminând ceea ce dorește. Și dacă acel jucător scapă de toate cărțile, următoarea persoană poate comanda mâna. Dacă nimeni nu poate răspunde, el se declară din nou nul și se deplasează către următorul jucător.
  • Imagine intitulată Play King and Asshole Pasul 3
    3
    Dacă jucați băutură, stabiliți niște reguli. De fapt, nu este necesar să se gândească numai la cele generale, ci și la cele legate de băut. Următoarele reguli sunt exemplificative: poți fi la fel de creativ cum îți place.
  • Este definită cardul corespunzător numărului de jucători prezenți "social". Când îl aruncați, toată lumea trebuie să bea cel puțin de două ori. Orice carte poate fi socială și chiar două sau trei pot fi aruncate într-un fel. Urmatorul jucator va trebui sa joace pe cartela inainte de cel social.
  • Dacă un jucător trece, trebuie să bea. Uneori această regulă este limitată, aplicându-o numai dacă toată lumea trece înainte ca masa să fie anulată.
  • Dacă un jucător aruncă o carte cu aceeași valoare față de cea precedentă, următoarea va pierde rândul și apoi va bea. De exemplu: dacă jucătorul aruncă un 4, urmat de playerul doi, care, la rândul său, aruncă aceeași valoare, jucătorul trei pierde rândul său și trebuie să bea. În cazul în care al patrulea jucator aruncă și un 4, cei cinci jucători vor sări peste turn și vor bea.
  • Imagine intitulată Play King and Asshole Pasul 4
    4
    Denumiți cardurile necesare. Nu este imperativ, dar puteți alege carduri care au funcții specifice. Acest lucru este de a oferi un grup de jucători cu abilități diferite, mai multe posibilități.
  • Unii jucători preferă să aleagă un card care anulează automat tabelul. Dacă este aruncat, începe peste și persoana respectivă ar elimina orice card pe care îl preferă. Este, de obicei, 2.
  • În plus, alegerea unui joker (de obicei 3) poate înlocui orice carte (cu excepția celei care anulează tabelul).
  • În loc să porniți dealer-ul la stânga, începeți jocul de către cineva cu o anumită carte (de exemplu, 4 de pică).
  • Partea 2

    Cum se joacă
    Imagine intitulată Play King and Asshole Pasul 5
    1
    Faceți cărțile. Mizerabilul necesită un pachet de cărți (fără joker), care sunt distribuite în sensul acelor de ceasornic de la stânga, începând cu dealerul și merge în ordine descrescătoare a ierarhiei până când întreaga punte este epuizată (se presupune că jucătorii sunt deja ședinței în ordinea exactă) . Acest lucru asigură că regele începe cu cel mai mic număr de cărți dacă mâinile sunt ciudate. Unele grupuri preferă să schimbe locurile la fiecare rundă pentru a face lucrurile mai ușoare.
    • La prima întoarcere, oricine poate da cărțile. Dacă numărul de cărți este ciudat, rotiți un zar pentru a vedea cine face mai puțin.
    • In anumite variante, mizerabilul trebuie să-și petreacă sale cele mai bune două cărți regelui. Dacă există un deputat sau mizerabilul nefericit Jr., respectiv, trebuie să livreze o hârtie la rege și ministru adjunct, care la rândul său, vă va da doi, iar unul dintre ele cărți mai rău.
  • Imaginea intitulată Play King and Asshole Step 6
    2


    Începeți cu un card mic. Cine se află în partea stângă a dealerului sau cel desemnat de cartela aleasă mai devreme (de exemplu, 4 exemplare), începe. Următorul jucător poate elimina aceeași carte, una mai mare, o pereche, trei sau patru, de aceeași valoare sau mai mare. Cu fiecare diferență, valoarea crește până când nimeni nu poate juca.
  • Fiecare jucător trebuie să renunțe la cel puțin același număr de cărți. Dacă cineva pune doi 3, cel care urmează trebuie să pună fie două 3 sau două 4, etc. Evident, chiar și 3 sau 4 din același costum sunt dublu.
  • Dacă un jucător nu poate juca, treceți. El poate juca în continuare în aceeași rundă, dar el alege să treacă acel turn. Dacă toți jucătorii nu pot continua, mâna este anulată și ultima pornește din nou.
  • Imagine intitulată Play King and Asshole Pasul 7
    3
    Continuați diferența. Pe masura ce jocul progreseaza, fiecare jucator va avea mai putine si mai putine carti. Cand cineva ramane fara, el devine Rege. Jucatorul va ramane uit cum restul mesei se lupta cu moartea pentru a nu deveni mizerabil. Pentru a accelera jocul, totuși, după găsirea regelui, puteți număra cărțile fiecărui jucător pentru a determina rolurile.
  • Dacă scorurile sunt ținute, jucătorii obțin puncte pe baza poziției lor: 2 pentru rege, 1 pentru ministru și nimic pentru ceilalți. Mai important, jucătorii de rang înalt își pot abuza, în general, puterea de a reduce scorurile altora.
  • Partea 3

    Variante generice
    Imaginea intitulată Play King and Asshole Step 8
    1
    Reguli suplimentare de trecere a mâinii. Chiar și mâna poate fi schimbată. Iată câteva variații comune:
    • Unii joacă cu obligația de a bate mâna anterioară, dacă există o șansă. Trecerea este permisă numai dacă nu puteți juca în mod activ. Acest lucru face jocul mai puțin interesant și nu lasă loc pentru nici o strategie.
    • Unii jucători nu le permit celor care au trecut, să joace următoarele etape în aceeași rundă. Dacă treceți, trebuie să așteptați ca cineva să câștige mâna și să înceapă următorul. Poate deveni plictisitor pentru cei cu mâini proaste.
  • Imaginea intitulată Play King and Asshole Pasul 9
    2
    Redați cu secvența. Dacă cineva care a jucat înainte de a vă pune un 5 și un 6 și un 7, puteți declara "secvență". Cei care joacă după dvs. vor trebui să respecte secvența normală a cărților: 5-6-7-8-9-10-J-Q-K-A. Dacă cineva nu trebuie să răspundă, el este eliminat din rundă.
  • Imagine cu denumirea Play King and Asshole Pasul 10
    3
    Permiteți regelui să decidă reguli arbitrare. Dacă te joci cu băuturi, poți să-ți ridici poșta. Probabil regele va fi nedumerit să găsească cele mai enervante reguli care se pot aplica, cum ar fi:
  • Maestru de Thumbs: când regele își ascunde degetele sub masă, toți trebuie să-l imite imediat. Ultimul pe care-l amintești trebuie să bea.
  • Cine se uită la Rege când îl privește, trebuie să bea.
  • Înainte de a începe mâna, cineva trebuie să facă un pâine prăjit Regelui (este momentul potrivit să se distreze de el). Dacă nu se face nici o toastă, regele poate alege o pedeapsă.
  • Regele desemnează un jucător (sau îl ordonă pe Mizerabil să facă acest lucru) care trebuie să bea băuturile tuturor până când acesta este responsabil.
  • Sfaturi

    • Includeți jokerii. De obicei, acestea au bătut totul: dublu, triplu, cvadruple și chiar patru cărți de aceeași valoare. Puteți pune unul în pachet și o consideră o carte de penalizare.
    • Iată o altă variantă: atunci când joci un 8 în orice fel (inclusiv dublu și triplu), poți cere "scăzut" sau"înalt". Dacă apelați "scăzut"care este după ce veți fi forțat să joace orice carte în valoare de mai puțin de 8. Dacă el este dublu 8, va trebui să joace un dublu care este mai mic de 8. Dacă declarați "mare," jocul va continua normal.
    • Versiunea AK. Patru cărți de combinația exactă 7,4, K, A (referindu-se la AK47 arma) au o mână foarte puternică, care poate fi jucat împreună pentru a scăpa de patru cărți. De asemenea, bate cel mai mare card (Joker, dacă îl utilizați).
    • Triple 6 (numărul fiarei) bate Joker și AK47. Este considerată cea mai puternică combinație pe care o puteți avea în acest joc.

    Avertismente

    • Dacă beți, stabiliți cine va fi conducătorul serii. În caz contrar, toți veți fi mizerabili.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit