gtemata.com

Cum se joacă Bunco

Pentru a juca Bunco (cunoscut și sub numele de Bonko sau Bunko), trebuie doar nouă zaruri și puțin noroc. Puteți juca Bunco la o petrecere cu prietenii sau familia. Citiți acest articol pentru a afla regulile.

paşi

Metoda 1

Pregătirea jocului
Imagine cu denumirea Play Bunco Pasul 1
1
Scopul jocului. Scopul este de a aduna cat mai multe victorii (sau bunco). Jucătorul care a acumulat cel mai bun bunco la sfârșitul jocului este declarat câștigător.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 2
    2
    Cum să obțineți un bunco. Fiecare rundă este asociată cu un rezultat al rolei - în prima rundă corespunde 1, a doua până la 2, etc. Dacă un jucător dă trei zaruri și primește cele trei numere corespunzătoare rundei jucate, el primește un bunco.
  • exemplu: Dacă jucați a patra rundă și un jucător primește trei 4 cu o lovitură, el face un bunco.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Pasul 3
    3
    Formați un grup de 12 jucători. Bunco este jucat în 12, fiind de douăsprezece divizibil de patru.
  • Dacă jucați cu mai mult (sau mai puțin) 12 persoane, începeți prin a forma grupuri de câte patru pentru fiecare masă.
  • Dacă jucați cu un număr impar de jucători, atribuiți unui jucător o "fantomă" (un fel de player imaginar). Jucătorul în cauză va juca pentru el însuși și pentru "fantomă", rulând zarurile de două ori și adăugând punctele din ambele focuri.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Pasul 4
    4
    Stabiliți ce este masa principală. Masa principală controlează ritmul jocului. Jocul începe când masa principală sună clopotul. Pentru a alege care jucători va trebui să stea la masa principală:
  • Colectează 12 foi de scor și desenează patru stele pe ele.
  • Amestecați foile și distribuiți-le printre jucători. Cei care pescuiesc foile cu stelele vor sta la masa principală.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Pasul 5
    5
    Împărțiți restul jucătorilor între celelalte două mese. Va trebui să rezulte un grup de patru persoane pentru fiecare masă. În Bunco jucați pe trei mese: perdanții, cel central și principalul. Masa principală este cea mai bună, cea mijlocie este un teren de mijloc, iar cel rău este cel mai rău să stai jos.
  • Imagine cu numele Play Bunco Step 6
    6
    Împărțiți jucătorii de la fiecare masă în două echipe. Jucătorii vor sta în fața celuilalt (totuși, rețineți că echipele se vor schimba cu fiecare rundă).
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Pasul 7
    7
    Pentru fiecare echipă, alegeți un contor de puncte. Pe lângă joc, el va marca punctele din echipa de care el îi aparține.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 8
    8
    Distribuiți materialul necesar pentru a juca la fiecare masă. Fiecare masă trebuie să aibă la dispoziție trei zaruri, un notebook pentru a înregistra scorul, patru foi de scor și patru creioane (care vor fi distribuite între jucători).
  • Metoda 2

    Jucând Bunco
    Imagine intitulată Play Bunco Step 9


    1
    Începerea primei runde. Un jucător de masă dă trei zaruri (cu care trebuie să obțină cât mai multe posibil 1, fiind prima rundă).
    • Pentru fiecare 1 obținut, câștigați 1 punct, cu excepția cazului în care primiți trei 1, caz în care câștigați 21 de puncte (care este scorul maxim posibil, adică bunco). Atunci când un jucător face un bunco, el trebuie să declare cu voce tare înainte de a lua notă pe carnetul său de scoruri.
    • Dacă un jucător primește trei numere egale, altele decât 1, câștigă 5 puncte.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 10
    2
    Trecerea zarurilor. Jucătorul nu trebuie să treacă zarurile până când continuă să obțină un număr câștigător cu loviturile sale - în caz contrar, trebuie să treacă zarurile în stânga sa. De exemplu, dacă în primul tur de scrutin un jucător are un 3, un 4 și un 6, trebuie să treacă zarurile, deoarece nu are 1.
  • După obținerea a 21 de puncte, jucătorul trebuie să treacă imediat zarurile, fie dacă a obținut un bunco, fie dacă a atins sau a depășit 21 de puncte prin calcularea scorurilor ultimului rolă.
  • Imagine cu numele Play Bunco Step 11
    3
    Sfârșitul primei runde. De îndată ce o echipă de la masa principală primește 21 sau mai multe puncte, runda se încheie. Membrii echipei sale declară "Joc!" Și persoana responsabilă de calcularea punctelor din acea masă va suna în clopot pentru a confirma sfârșitul rundei. Echipa cu cele mai multe puncte de la fiecare masă este câștigătoarea rundei.
  • Jucătorii celorlalte două mese încă termină runda înainte de a pune zarurile.
  • Dacă se face o remiză la unul dintre mese, un membru pe echipă rotește un mor și echipa cu cel mai mare număr este câștigătorul mesei.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 12
    4
    Câștigători și perdanți. Câștigătorii fiecărui tabel marchează un punct V pe foaia de înscriere. Părinții (cei cu mai puține puncte) un P. În funcție de cine a câștigat și care au pierdut, sunt stabilite mesele din runda următoare.
  • Echipa câștigătoare a mesei principale rămâne în poziție, echipa care pierde se duce la masa centrală.
  • Echipa câștigătoare de la masa centrală se duce la masa principală, echipa care pierde se duce la masa pierzanților.
  • Echipa câștigătoare a mesei perdanților se duce la masa centrală, ratat rămâne în poziție.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 13
    5
    Schimbați membrii echipei pentru a face jocul mai interesant. Ori de câte ori membrii unei echipe se mută la o masă nouă, amestecați perechile.
  • Imagine cu numele Play Bunco Pasul 14
    6
    Continuați jocul. Există 6 runde într-una din mâinile lui Bunco. Mergeți la runda 2 (în timpul căreia va trebui să obțineți 2) și continuați să jucați până la sfârșitul celei de-a șasea runde.
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 15
    7
    Calculați scorul. În plus față de numărul de victorii și pierderi pe echipă, va trebui să calculați scorul individual (care rezultă din numărul de bunco obținut).
  • Imagine cu denumirea Play Bunco Step 16
    8
    Stabiliți câștigătorul. La sfârșitul celei de-a șasea runde, fiecare jucător calculează numărul de victorii obținute, precum și cât de mult a reușit. Puteți determina cine este câștigătorul pe baza numărului de ciorchini făcuți sau a sumei dintre bunco și victoriile obținute. Împărțiți premiile în consecință.
  • Lucruri de care ai nevoie

    • 3 mese de joc
    • 12 scaune
    • 3 notebook-uri (câte unul pe masă)
    • 12 creioane (câte unul pe persoană)
    • 9 zaruri (3 pe masă)
    • 12 foi de scor (câte unul pe persoană)
    • Un clopot
    • Premii
    • Gustări și băuturi la alegere!
    Afișați mai multe ... (3)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit