Cum să fii un Maestru de Dungeon
Termenul Dungeon Master (DM pe scurt) a fost inventat de Dungeons & Dragons® la începutul anilor `70, dar în timp a devenit sinonim cu oricine gestiona un joc de rol (deși, în general, titlul DM se aplică Dungeons & Dragons, în timp ce GM [Game Master] se referă la "DM" GDR [Role Games] altceva decât asta). Fiind un Maestru de Dungeon poate părea simplu - controlați totul și pur și simplu îi spuneți altora ce pot și ce nu pot face ... Acest lucru nu poate fi mai departe de adevăr. Aveți responsabilitatea de a crea detaliile și provocările aventurii, menținând în același timp continuitatea realistă a evenimentelor în temnița voastră. De asemenea, trebuie să aveți o bună cunoaștere și înțelegere a regulilor jocului. În timp ce un DM bun poate crea o experiență distractivă pentru toată lumea, o persoană neexperimentată poate ruina orice joc. Următorii pași sunt modelați pe D&D, chiar dacă acestea sunt mai mult sau mai puțin generice, suficient pentru a fi aplicate oricărui RPG.
conținut
paşi
- Ca DM, verificați totul, cu excepția caracterelor de redare (PG pe scurt). Aceasta înseamnă că totul și caracterul în care se întâlnesc sau cu care PC-urile interacționează sunt controlate de dvs. În orice caz, scopul oricărei GDR ar trebui să fie distrația și amuzamentul "toate" persoanele implicate. Răspunsurile dumneavoastră la jucători, situațiile care prezintă provocări care creează, poveștile pe care le pune împreună: totul trebuie să fie echilibrat, astfel încât să ofere o experiență plăcută pentru tine și jucătorii. Aveți întotdeauna în vedere că nu sunteți împotriva calculatoarelor. Dacă scopul dvs. este de a deteriora PC-urile cu orice ocazie, atunci aproape sigur vă greșiți.
Sfaturi
- nu "împiedica" cineva să facă ceva. Dacă încercați să vă conduceți personajele într-un loc, nu spuneți pur și simplu "Acolo nu poți merge acolo"- mai degrabă, încercați să spuneți ceva de genul asta "O fată din apropiere spune
tocmai sa întâmplat la . Vrei să te duci să verifici?". De asemenea, le puteți avea zaruri "percepție" pentru a vedea cât de mult vor dori să meargă în acel loc. În acest caz, setați un CD scăzut (Clasa de dificultate). - Distrează-te. Poate părea dificil, dar în timp va deveni mai ușor. Continuă să te distrezi. Dacă jucătorii dvs. văd că nu vă distrați, nu vor face nici asta.
- Unul dintre cele mai importante lucruri pentru un DM este capacitatea de a gândi pe două picioare. Se întâmplă adesea lucruri pe care nu te-ai aștepta. Jucătorii ar putea ucide personajul care urma să le furnizeze informații vitale sau ar putea ajunge în singura zonă a orașului pe care nu ați detaliat-o încă. Inventați-vă în acest moment, asigurându-vă că doar să faceți note, astfel încât să le puteți încorpora mai târziu în poveste.
- Când sunteți începător, jucați cu prietenii, un grup de oameni într-o atmosferă relaxată și familiară vă ajută pe oricine să învețe mai bine jocul, mai ales când puteți glumi despre el.
- În loc să lupți cu o hoardă de monștri mai slabi, lupta cu câțiva (dar mai greu) este adesea mai distractivă. În primul caz, trebuie să rotiți o mulțime de zaruri, în al doilea se poate concentra mai mult pe strategia individuală.
- Începeți o discuție informală. În timp, veți observa că, jucând cu aceiași jucători, veți discuta cu câteva minute înainte de începerea sesiunii. Aceasta este o practică bună. Acesta permite încărcarea jucătorilor, vă oferă timp pentru a verifica tot ce ai nevoie și să fie gata să înceapă, precum și să răspundă la întrebări și să știe ce au făcut pentru oricine altcineva după ultima sesiune. În orice caz, nu lăsați discuția să dureze prea mult: timpul ideal este între 15 și 30 de minute. Mai mult timp ar arde doar lumina zilei (bine ... ceva de genul asta).
- Dacă este pentru prima oară ca DM, este foarte recomandabil să vă limitați pe dvs. și pe jucători la regulile / opțiunile conținute DOAR în Manualul de bază. Nu toate manualele de expansiune vor echilibra bine împreună și, în acest caz, puteți obține un caracter prea puternic în comparație cu oricine altcineva. În general, acest lucru nu este un lucru bun.
- Descrierea este foarte importantă în D&D. Spre deosebire de un film sau de o emisiune TV, jucătorii urmăresc de fapt DM. Cu cât descrierile sunt mai bune, cu atât vor fi mai vii pentru jucătorii dvs., ceea ce face jocul chiar mai bine. exemplu: "Un miros groaznic scapă de la intrarea în peșteră. Apa se scurge în jurul gurii, creând două curente mici de-a lungul podelei de rocă. Se pare că există un canal sculptat în stâncă".
- Banca de nume. Creați un fel de bancă de nume imediat după prima sesiune. De-a lungul timpului, s-ar putea să nu găsiți nume scurte, așa că începeți să urmăriți numele interesante pe care le întâlniți.
- Manualele nu sunt complet necesare pentru toate giocatori- poate face bine fara, dar cel puțin DM ar trebui să aibă o copie a fiecărui, astfel încât să puteți împărtăși cu alții în jurul mesei.
- Nu te poți considera un DM bun, dacă te limitezi să arbitreze (de exemplu, dacă utilizați numai din temnita găsite pe internet), deci nu ezitați să folosească ideile altora, dacă doriți, dar asigurați-le dvs. (adăugând monștrii sau orice altceva preferați) și în cele din urmă creează temnițe folosind imaginația ta la maxim.
- În general, există două tipuri de DM: cei care ucid toți jucătorii în timpul primul microsecundă și de cei cărora le place să trăiască într-o aventură pentru a giocatori-, dacă doriți, puteți urma una dintre aceste două personalități.
Avertismente
- Nu fi intimidat de alți jucători. În temnița voastră, ceea ce spuneți trebuie să fie considerată drept lege divină.
- D&D poate fi un drog, dar la urma urmei este un joc. Oferiți-vă odihnă mentală și fizică din joc - chiar și o pauză de cincisprezece minute la fiecare trei ore de sesiune poate fi suficientă pentru majoritatea DM. Nu vă loviți prea mult pe voi înșivă sau pe jucătorii dvs. (acest lucru pune toată lumea într-o stare proastă și jocul nu mai este amuzant).
- Fii atent cu precisionii, avocații și meta-jucătorii: nu-ți joci jocul doar pentru ai pedepsi. Găsiți modalități destul de interesante în joc pentru a le gestiona personajele.
- Găsiți cantitatea potrivită de informații pe care trebuie să le oferiți jucătorilor dvs.: nu prea multe, nu puține. Păstrați-ți răspunsurile la întrebările lor concise și nu oferi prea multe detalii.
- Nu vă lăsați influențați dacă jucătorii dvs. încearcă să importe "cum ar trebui să fie" lucruri bazate pe romane sau povestiri publicate. Altfel, acea persoană care a citit toate treizeci de romane ar putea încerca să te manipuleze cu cunoștințele sale. În cele din urmă, DM are ultimul cuvânt cu privire la ceea ce există și nu există. În orice caz, cel mai bun lucru este echilibrul: să lucrați cu jucătorii dvs. pentru a include unele dintre aceste detalii, atâta timp cât nu le oferă un avantaj nerezonabil.
- Alinierea poate reprezenta o situație "incomod" din când în când. Amintiți-vă: tipul rău nu este prost, este prost. Ca DM, munca ta este de a reprezenta toate cele trei aspecte: bunul, răul și scenariul.
- Chiar dacă vrei să-ți faci temnița dificilă, nu fă imposibilă. Ce sens ar face prea greu pentru PC-uri?
- Unii ar putea crede că anumite părți ale istoriei sale la temnita ta sunt prosti (ferme de dovleac monștri de rasă sau PNG care transforma toate invadatori străin) ... aceasta este problema lor, nu a ta la urma urmei, este povestea ta.
- Unii oameni doresc serios să învețe cum să joace D&Q, alții ar putea fi pur și simplu interesați de ceea ce faceți, alții ar putea avea o părere proastă despre joc. Ca DM, asigurați-vă că respectați toate cele trei tipuri de persoane. În acest fel puteți obține noi jucători de la primul și (cu puțină "răbdare") de la al doilea tip și recursiv cei de la al treilea tip, debunking un mit. În cele din urmă, acesta va arăta jucătorilor dvs. cum să se comporte în aceste situații (deoarece unii jucători devin exagerați, din când în când).
- Cum să te duci la Eidolon Hunt în Regatul Aura
- Cum se compilează un formular PDF cu PowerPoint
- Cum de a crea o lume a Dungeons & Dragons
- Cum se creează un caracter al celei de-a patra ediții a Dungeons & Dragons
- Cum de a crea un caracter de Dungeons and Dragons
- Cum să deveniți Archerul lui Erendil în Elsword
- Cum să devii Little Hsien în Elsword
- Cum se creează o hartă pentru jocurile de foame în Minecraft
- Cum de a deveni o lume a World of Warcraft GM
- Cum de a deveni un Maestru Pokemon
- Cum de a urca urgent stealth în Skyrim
- Cum sa faci biscuiti in Minecraft
- Cum să deveniți Sommelier
- Cum de a crea o campanie Dungeons and Dragons
- Cum să fii un bun Maestru al ceremoniilor
- Cum să reproduci balaurul cu barbă
- Cum să obțineți un număr infinit de bile Master în Pokemon Emerald (Gameshark)
- Cum să participați la jocurile online de rol
- Cum se joacă Dungeons & Dragons
- Cum să organizezi rolul live pe care îl joci jocurile
- Cum de a găsi o minge de master în Pokemon Ruby