gtemata.com

Cum de a alege o clasă în Maple Story

Dacă aveți probleme la alegerea unui personaj pe Maple Story, iată câteva sfaturi pentru a vă ajuta.

paşi

Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Stocul Maple Pasul 1
1
Decideți ce aptitudini doriți să aibă personajul tău. Alegeți în funcție de abilitățile pe care le preferați să le utilizați în joc. Gândește-te dacă vrei un personaj stealth care poate face multe daune sau echilibru.
  • Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Story Maple 2
    2
    Identificați abilitățile fiecărei clase. Firește, fiecare clasă implică un mod diferit de a juca. Citiți pașii următori înainte de a alege.
  • Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Story Maple Pasul 3
    3
    Aceasta este o listă cu toate clasele existente:
  • exploratori
  • Fighter (Warrior)
  • Pagina (Războinic)
  • Spearman (Războinic)
  • Expertul pentru Fire / Poison (Wizard)
  • Expertul pentru gheață / fulger (expert)
  • Cleric (Mage)
  • Hunter (Archer)
  • Crossbowman (Archer)
  • Bandit (Thief)
  • Assassin (Thief)
  • Gunslinger (Pirate)
  • Brawler (pirat)
  • Cygnus Cavalerii
  • Dawn Warrior (Războinic - luptător)
  • Blaze Wizard (Wizard - aproape un Foc / Otrava, fara a folosi Poison)
  • Archer de vânt (Archer - Hunter)
  • Night Walker (hoț - asasin)
  • Thunder Breaker (Pirat - Brawler)
  • Mikhail / Milhile (Dawn Warrior, varianta coreeană și globală)
  • rezistență
  • Battle Mage (Mage - spre deosebire de orice altă clasă, folosiți personalul)
  • Wild Hunter (Archer - Crossbowman, dar în șa)
  • Mecanic (Pirata - tehnic un Gunslinger, foarte diferit de ceilalți pirați, unic, în șa)
  • Demon (Warrior - există două căi:. Demon Slayer si Demon Avenger Demon Slayer folosi HP și PD pentru atacurile și folosind topoare și buzdugane în mână Demon Avenger folosi o sabie specială Demon Avenger este prezent doar în.. Versiunea coreeană.)
  • Xenon (Thief Thief / Pirate - utilizează Swordul energiei, folosește forța, dexteritatea și norocul și are un bonus pentru sistemul de surplus de aprovizionare)
  • Heroes
  • Aran (Warrior - folosește Polearm, are un sistem combo exclusiv)
  • Evan (Wizard - clasă unică, folosiți un dragon)
  • Mercedes (Archer, foloseste doua arbalete)
  • Phantom (Thief, folosiți cărți și un stick)
  • Luminos (Magician, folosește o baghetă strălucitoare, o sferă și o magie / lumină întunecată, versiunea coreeană)
  • Sabie dublă
  • Dual Blade (Thief - bandit folosind Katara și pumnalele)
  • Cannonniere
  • Cannoneer (Pirata - Gunslinger folosind un tun în loc de arme)
  • Nova
  • Kaiser (Warrior - Aran, folosește o sabie cu două mâini, sufletul lui Dragon, un sistem combo și se poate transforma într-un dragon)
  • Angelic Burster (Pirate - folosește o armă de tunuri / arme)
  • Clasele exclusiviste
  • Jett (Pirate - stiinta fictiva Gunslinger, versiune globala numai)
  • Dragon Warrior (Pirate - Similar cu Jett, dar cu diferite animații tematice animate și folosește evocări.) Numai versiunea chineză.)
  • Hayato (Warrior - Samurai cu arme cu două mâini, numai versiunea japoneză)
  • Kanna (Magician - preoteasă care poate convoca vulpile, numai versiunea japoneză)
  • Metoda 1

    Arcașii
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Stocul Maple Pasul 4
    1
    Arcerii folosesc atacuri variate, care fac multe daune. Deși nu sunt foarte eficienți în lupta strânsă în primele nivele, abilitatea lor de a provoca o mulțime de daune la distanță compensează acest defect. Ei nu fac daune consecvente la început și este foarte dificil să atace în sari cu ei.
    • Pro:
    • Excelente în daune la un nivel ridicat
    • Distanța mai mare de atac a jocului
    • Clasă mai puțin obișnuită a jocului
    • Precizia maximă a jocului
    • Echipamente relativ ieftine (în special pentru Crossbowmen)
    • Knockback mare (împingeți înapoi după un atac de atac)
    • Uraganul este nivelul Triple Throw (Night Lord with a Shadow Partner)
    • Pierce (cea mai bună capacitate a Marksman / Crossbowman) face daune masive monștrilor.
    • Marksmenii au o capacitate care poate ucide orice monstru care nu este un șef într-o singură lovitură.
    • Arrow Eruption / Rain permite arcașilor care au deblocat al treilea loc de muncă de ucidere a monștrilor din apropiere.
    • Contra:
    • Mediu HP și MP
    • Defecțiuni instabile (corectați în al patrulea loc de muncă, unde ajungeți 90% Mastery)
    • Utilizați în luptă strânsă înainte de a obține Power Knockback și Mortal Blow
    • Viteza atacului este mai lentă decât cea a altor clase mai puternice (în special pentru Crossbowmen).
    • Mișcarea și atacul de salt sunt mai complexe (dar posibile).
    • Nu există abilități de grup până la a patra slujbă.
    • Singura calificare de apărare este de păpuși (Warriors au abilități care îmbunătățesc apărarea împotriva armelor și HP. Vrăjitorii au gărzi / armura magică pentru a reduce daunele. Hoți poate evita loviturile și de a folosi alchimie / a chakra mai târziu pentru a îmbunătăți regenerarea).

    Metoda 2

    Magicienii
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Story Maple Pasul 5
    1
    Wizards sunt răspândite în comunitatea Maple Story. Puteți vedea orice clasă de vrăjitori dacă jucați pentru o vreme. Spre deosebire de arcași și asasini, atacurile lor sunt atât corpul, cât și corpul ambii la distanță. Folosirea vrăjilor, cum ar fi Energy Bolt și Magic Claw, poate provoca daune mari pe nivelurile intermediare și vă puteți apăra cu Magic Guard. Ei sunt foarte apreciați pentru questurile de grup din cauza daunelor pe care le pot face și a abilităților pe care le pot profita.
    • Pro:
    • Defecte mari și stabile cu avansarea primei clase
    • Ele dau foarte mult după al patrulea loc de muncă mulțumită abilităților de mob
    • Capacitate de recuperare incredibilă a HP și MP
    • Magic Claw poate ataca prin pereți și poate provoca daune mult mai stabile
    • Întoarceți pagubele în pierderea MP cu Magic Guard
    • Apărare magică foarte înaltă
    • El poate vrăji și teleporta
    • Vindecarea, folosită de cleric, preot și episcop, face ca poțiunile să recupereze HP inutile
    • Cea mai bună clasă după al patrulea loc de muncă. (15 monștri care fac multe daune)
    • Contra:
    • Singurul atac al celei de-a doua lucrări a lui Cleric este Sfântul Arrow, care este similar cu Magic Claw.
    • Apărare fizică slabă
    • Aceeași problemă a arcasilor pentru atacurile de sărituri
    • Bass-urile HP
    • Mai slab decât celelalte clase în timpul celui de-al doilea loc de muncă, a atins nivelul 40
    • Dacă Magic Guard îi ajută să nu moară, folosește o mulțime de parlamentari, iar poțiunile de recuperare a MP sunt mai scumpe decât HP. NOTĂ: inamicii / sefi care pot dizolva, de asemenea, dizolva vrăji Magic Guard, prin urmare, vi se va cere reflexe rapide pentru a lansa din nou și să nu moară.
    • Formarea este restricționată datorită dependenței de beneficiile elementare.
    • NOTĂ: Deși celelalte clase sunt mai puternice decât Preotul în timpul celui de-al treilea avans, au o multitudine de abilități care îi fac să fie apreciate în fiecare grup.

    Metoda 3

    Hoți
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Stocul Maple Pasul 6


    1
    Hoții sunt clase foarte interesante în Maple Story. Ei pot ataca în salt cu shuriken și ataca în luptă strânsă cu pumnalele (chiar dacă trebuie să alegi între aceste două specialități). Potrivit unora, ei au, de asemenea, cel mai bun echipament. Hoții nu au o apărare foarte mare, ci o mare abilitate de a scăpa, ceea ce va duce inamicul să-și piardă atacurile. Ei au atacuri rapide și nu au lovituri puternice și lente, iar după al doilea avans au una dintre cele mai amuzante abilități ale lui Maple Story, Haste.
    • Pro:
    • Atacuri rapide
    • Atacurile la distanță (aruncarea shuriken) sau lupta strânsă (cu pumnale)
    • Pot ataca în salt
    • Precizie și evaziune foarte mare
    • Viteza Triple Throw with Shadow Partner (Night Lord) este la nivelul uraganului cea mai bună abilitate a arcasilor.
    • Alchimia este foarte utilă pentru Hermit (Îngrijire 150% cu poțiuni, și obiecte ca Apple Onyx ultimele 15 minute în loc de 10)
    • Abilitatea slabă a șarpelui de a supraviețui este compensată de abilitățile sale de evaziune, cum ar fi Flash Jump, chiar dacă aveți nevoie de puțină practică pentru ao folosi corect. O abilitate excelentă de a te mișca repede.
    • Meso Guard creste foarte mult capacitatea lui Bandit de a supravietui
    • Meso Explosion este o abilitate foarte puternică, dar va trebui să utilizați Meso-ul pentru al activa.
    • Abilitatea Lorzilor a IV-a Lor de lucru, Ninja Storm împinge toți monștrii înapoi în zona lor de acțiune și îi stunnește oferindu-vă mai mult timp pentru a ataca
    • Una dintre cele mai bune clase în grupuri de a se ocupa de șefi.
    • Contra:
    • HP mediocru
    • Asasinii trebuie să aibă o grămadă de bani (să cumpere shurikens puternice, cum ar fi Ilbis)
    • Hoții care folosesc pumnalele vor trebui să muncească din greu pentru a atinge nivelul 30 și, în general, înainte de al treilea loc de muncă.
    • Asasinii au mai puțină apărare decât bandiți pentru capacitatea lor de a folosi scuturi.
    • Asasinii nu au nimic de a-și proteja HP
    • Pumnii au o distanță de atac foarte scurtă, compensată numai de Boomerang Step în a patra slujbă
    • Asasinii au nevoie de mai mult Meso pentru a se menține decât alte clase (mai ales dacă aveți o mică dexteritate).
    • Hoții sunt foarte obișnuiți, atât cu pumnale cât și cu șuriken.

    Metoda 4

    Warriors
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Stocul Maple Pasul 7
    1
    Războinicii sunt combatanți militari în primul rând. Ei nu pot folosi atacuri variate ca și alte clase până când nu au intrat în joc. Din acest motiv, războinicii au mult mai multe HP și apărarea celorlalte clase. Atacul de luptă poate fi plictisitor, dar daunele pe care le provocați merită.
    • Războinicii fac multe daune la un nivel înalt, dar sunt ascunși de vrăjitori în partea centrală a jocului. În acel moment, Warriorii par destul de patetici, dar nu renunță!
    • În plus, va trebui să alegeți între mâini sau mâini. Vestea bună este că le puteți folosi atât în ​​mediul înconjurător. Acest lucru este posibil datorită priceperii "măiestrie" al Războinicilor. De exemplu, luptătorul are măiestrie cu săbii și axe, care îmbunătățesc distrugerile și precizia minimă atât pentru ambele mâini, cât și pentru armele cu o singură mână.
    • Pro:
    • HP și Defense mai mari decât jocul.
    • Puteți alege între 8 tipuri diferite de arme.
    • Puteți alege între arme cu două mâini sau cu o singură mână.
    • Primele personaje pentru a obține o Abilitate Mob.
    • Paginile (personaje care folosesc cluburi și săbii) pot folosi taxe elementare cum ar fi Wizarding pentru a-și îmbunătăți atacurile din cel de-al treilea loc de muncă.
    • Dau foarte mult.
    • Spearmen sunt apreciați în grupuri dacă au Hyper Body (crește HP și maximul MP ​​de 60%)
    • Fighter sunt apreciați pentru abilitatea Rage care îmbunătățește atacul cu 10.
    • Dragonii Cavalerii sunt prima clasă care are abilitatea de a lovi 15 monștri pe hartă. (Dragon Roar)
    • Cruciații fac mai multe daune unui singur monstru, Cavalerii albi fac mai multe daune pe baza puterii elementare, iar dragonii Cavalerii fac mai multe pagube la grupurile de monștri.
    • Dragonii Cavalerii au lovit într-o gamă mai largă, în special începând cu al treilea loc de muncă.
    • Cavalerii și Cavalerii Albi primesc regenerarea deputaților în cea de-a treia slujbă.
    • Contra:
    • Ei nu au nici un atac rang până la cel de-al treilea (pentru cei care folosesc Spear și Polearm) sau al patrulea job (pentru toate celelalte personaje).
    • White Knight / Paladins (Pagina după nivelul 70) au opțiuni de formare mai stricte deoarece profită de avantajele elementare (cum ar fi Wizards).
    • Membrii inferiori decât alte clase.
    • Axele și Mac-urile se confruntă cu daune instabile pe tot parcursul jocului. Chiar și cei care folosesc sulițele și Polearm vor întâlni această problemă, chiar dacă sunt corecte după a treia oară. În orice caz, acest prejudiciu instabil este similar cu cel al celor care folosesc arbalete / arcuri și gheare înainte de a patra lucrare. Chiar dacă Axele și Macașii nu sunt stabili, ei fac mai multe daune decât săbiile.
    • Precizie redusă și evitare.

    Metoda 5

    Pirates
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți în cazul Maple Story Pasul 8
    1
    Pro:
    • La nivel înalt Brawlers au acces la abilități interesante cum ar fi Transformarea. Gunslingerii sunt rapizi, pot ataca în salt, iar la nivelul 70 pot folosi muniții de gheață și foc.
    • Munca inițială este mai puțin plictisitoare decât celelalte clase, deoarece pirații au mai multe abilități de distracție.
    • Gunslingerii vor avea acces la o abilitate care este la fel de rapidă ca uraganul.
    • Gunslingers pot ajunge pe haystack de la Henesys Market Entrance.
    • Sugarii au una dintre cele mai bune abilități de a supraviețui datorită cadrelor de invincibilitate.
    • Contra:
    • Pirații pot fi văzuți ca o variantă a Hoților. Ambele grupuri oferă caractere cu rază scurtă de acțiune (Brawler / Bandit), care aruncă obiecte (Gunslinger / Assassin).

    Metoda 6

    Perma-Începător
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Stocul Maple Pasul 9
    1
    Pro:
    • Nici o pierdere de experiență atunci când mori
    • Nu trebuie să decideți ce clasă să alegeți
    • Veți face parte dintr-un grup mic
    • Taxiurile sunt mai ieftine (cu 90% mai puțin)
    • Adaugă dificultăți la joc
    • Contra:
    • Nu există abilități speciale
    • Trebuie să-și petreacă foarte mult pe arme și echipament
    • Foarte slab comparativ cu alte clase
    • Este nevoie de mult timp pentru a ridica nivelul

    Metoda 7

    Cygnus Knight
    Imaginea intitulată Decideți ce clasă să alegeți pe Story Maple Pasul 10
    1
    Cavalerii Cygnus sunt reinterpretări ale celor cinci clase originale, dar cu unele diferențe.
    • Pro:
    • Ele se ridică la un nivel mai rapid decât alte clase
    • Discreți (și demonstrații) pentru aproape toate clasele
    • 6 AP fiecare nivel până la nivelul 70
    • La nivelul 120 puteți obține un aventurier Ultimate (beneficiile includ un titlu special, statistici îmbunătățite, abilități noi etc.)
    • Toate clasele au un partener care ataca inamicii pentru tine
    • Contra:
    • Dacă nu jucați ca Mikhail / Milhile, limita de nivel este de 120.
    • Caracterele finale au puțin mai puțin HP decât caracterele normale
    • Nu foarte puternică după nivelul 70
    • Nu pot accesa zona Poarta spre Viitor și nu se pot confrunta cu șefii Cygnus și Magnus.

    Sfaturi

    • Alegeți clasa care se potrivește cel mai bine stilului dvs. de joc.
    • Citiți câteva dintre articolele wikiHow despre Maple Story pentru mai multe informații.
    • Wizards and Warriors provoacă mari daune. Diferența este că vrăjitorii au mulți deputați și mulți războinici HP.
    • Nu urmați moda. Dacă toată lumea îi place magicieni sau hoți, ei nu ar trebui să te placă prea. Alegeți clasa pe care o preferați tu.
    • Dacă jucați ca Perma-Beginner, ignorați cine vă dă verde.

    Avertismente

    • Dacă nu sunteți mulțumit de alegerea dvs., puteți oricând să vă eliminați caracterul. Sau transformați-o într-o cartelă sau folosiți-o ca depozit.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit