gtemata.com

Cum să treceți la eseu în Ragnarok Online

O clasă de experți poate trece la Sorcerer sau Wise. În acest ghid, veți învăța cum să vă schimbați clasa la Wise odată ce ați atins nivelul de lucru 40 sau mai mult. Eseul este o clasă orientată spre PvP cu rolul de farmecător și anti-vrăjitor. El nu are abilitățile ofensive ale vrăjitorilor, dar este puțin mai puternic decât ei cu vrăji libere. Înțelepții au abilități defensive și capacitatea de a dizolva vrăji care este foarte popular în PvP, deoarece elimină bonusurile de la inamici. Sage este un personaj puternic dacă este combinat cu un Soul Linker.

paşi

Partea 1

Aboneaza-te la Testul pentru Muzicieni
1
Vizitați Academia de vrăjitori din Juno City. Academia de Wizards este situată în colțul de nord-est (323, 282). În interior, discutați cu NPC al personalului Academiei, Matheus Sylphe, pentru a vă înscrie la testul Saggi.
  • Pentru a realiza această căutare de locuri de muncă, trebuie să fiți un Expert cu un nivel de lucru de 40 sau mai mare, altfel căutarea nu va începe.
  • Vi se va cere să plătiți 70.000 de zeni pentru a vă înscrie.
  • Dacă nu aveți suficienți zeniți, puteți să le oferiți o veche carte de magie și un colier de înțelepciune pentru a ocoli altitudinea.
  • O carte veche a magiei este o carte de vrăji care conține vrăji vechi puternice. Acest obiect este obținut de la Rideword (în Glast Heim), Bathory (în turnul ceasului B4) și Zenorc (la nivelul inferior al Sfinxului). Bathory are cea mai mare șansă de a părăsi cartea.
  • Colierul Înțelepciunii este un colier misterios despre care se spune că posedă puterea clarvederii. Obținut din Mars, Medusa și Deepsea Marse. Acești monștri se găsesc în tunelurile submarine F2 și F3.
  • Dacă sunteți un nivel de 50 de Mage, sunteți scutit de plata taxei de intrare.
  • 2
    Luați testul scris. După plata taxei, introduceți camera următoare lângă primul PNG. Ar trebui să vă aflați într-un coridor - virați la prima stânga și veți găsi profesorul de test scris, Claytos Verdo. Întreabă-l să înceapă testul.
  • Va fi de 20 de întrebări. Fiecare răspuns corect vă va oferi 5 puncte.
  • Pentru a trece această parte a testului de eseu, trebuie să înscrieți cel puțin 80 de puncte pentru a continua.
  • Întrebările din această căutare sunt grupate după similaritate, după cum urmează.
  • Set de întrebări 1
  • Alegeți elementul pe care Wizard of Magic Instruments din Geffen nu îl vinde. (Mantale)
  • Alegeți bijuteria pe care Merchantul de bijuterii Morroc nu o vinde. (Granat)
  • Alegeți elementul pe care comerciantul Doni din Prontera nu îl vinde. (Bouquet)
  • Set de întrebări 2
  • Alegeți orașul în care utilizatorii nu pot cumpăra un Stiletto dintr-un PNG. (Prontera)
  • Alegeți orașul în care utilizatorii nu pot cumpăra blade din PNG. (Al-Baran)
  • Alegeți orașul în care utilizatorii nu pot cumpăra Monster`s Feed de la un PNG. (Al-De-Bran)
  • Set de întrebări 3
  • Alege cel mai apropiat oraș pentru a Turtle Island. (Alberta)
  • Alegeți cel mai apropiat oraș pentru Glast Heim. (Geffen)
  • Alege orașul cel mai apropiat de labirint. (Prontera)
  • Set de întrebări 4
  • Alege monstru care este de un tip diferit de celelalte. (Marin)
  • Alege monstru care este de un tip diferit de celelalte. (Penomena)
  • Alege monstru care este de un tip diferit de celelalte. (Aster)
  • Set de întrebări 5
  • Alege monstru care are un alt atribut. (Smokie)
  • Alege monstru care are un atribut diferit de celelalte. (Giearth)
  • Alege monstru care are un atribut diferit de celelalte. (Metaller)
  • Set de întrebări 6
  • Alege monstru de o mărime diferită. (Drake)
  • Alege monstru de o mărime diferită de celelalte. (Argos)
  • Alege monstru de o mărime diferită de celelalte. (Raydric)
  • Set de întrebări 7
  • Alege monstru care nu cade o frunza Yggdrasil. (Marduk)
  • Alegeți monstrul care nu renunță la Phracon. (Savage Bebe)
  • Alege monstru care nu scade Alcoolul. (Poison Spore)
  • Set de întrebări 8
  • Alegeți un NPC care nu este relevant pentru căutarea lui Prete. (Sir Windsor)
  • Alegeți NPC care nu este relevant pentru quest-ul schimbării jobului Knight. (Thomas Servantes)
  • Alegeți un NPC care nu este relevant pentru căutarea schimbării meseriei de la Blacksmith. (Barcadi)
  • Set de întrebări 9
  • Alegeți abilitatea care nu este relevantă pentru a afla Fire Wall, abilitatea Wizard. (Napalm Beat level 4)
  • Alegeți abilitățile care nu sunt relevante pentru a învăța legătura cu cilindrii, abilitatea Hunter. (Scoateți capcana)
  • Alegeți obiectul care nu este relevant pentru competențele Bolt pentru clasa Wizard. (Pământ)
  • Alegeți abilitatea care nu este relevantă pentru a afla Magnus Exorcism, clasa Preotului. (Protecție Divină)
  • Alegeți abilitățile care nu sunt relevante pentru a învăța Maximizarea puterii, abilitatea lui Blacksmith. (Temperarea pielii.)
  • Set de întrebări 10
  • Alegeți NPC care nu este un cetățean Morroc. (Antonio)
  • Alegeți NPC care nu este cetățean al Prontera. (Pina)
  • Alegeți NPC care nu este cetățean al Al De Baran. (GOD-poing)
  • Set de întrebări 11
  • Alegeți femeia din Kafra, care are părul albastru frumos. (Pavianne)
  • Alegeți femeia Kafra care este cea mai tânără din personal. (Curly Sue)
  • Alegeți numele potrivit pentru femeia Kafra care poartă ochelari. (Leilah)
  • Set de întrebări 12
  • Câte puncte INT poate primi un Magus ca bonus la nivelul de serviciu 33? (4)
  • Câte SP-uri cheltuiesc pentru a utiliza Thunderstorm la nivelul 7? (59)
  • Câte SP pot fi recuperate la învățarea recuperării SP la nivelul 6 (fără a fi afectată de INT)? (18)
  • Set de întrebări 13
  • Alegeți consumul corespunzător de SP și nivelul Surata pentru îmbunătățirea concentrației 5. (45 - 70 secunde)
  • Alegeți consumul adecvat de SP și numărul de evaziuni atunci când utilizați Nivel de siguranță 6 (SP 35 - 7 ori)
  • Alege suma corectă de atac magic pentru Napalm Beat la nivelul 6. (MATK * 1,3)
  • Alegeți forța atacului corect și consumul SP pentru nivelul Bash 6. (280% - 15)
  • Alegeți valoarea corectă a reducerii daunelor și a consumului SP al abilității Energy Coat atunci când SP-urile rămase ale ruloului sunt la 50%. (Daune - 18% SP 2%)
  • Alegeți cotele potrivite și puterea de atac pentru Double Attack nivel 7. (35% / 140%)
  • Set de întrebări 14
  • Alegeți apărările și abilitățile corecte ale Veilului de Nuntă. (0 / + 5 Mdef)
  • Alegeți abilitățile corecte și Bunny Band. (2/2 + LUK)
  • Care este proporția corectă de apărare și abilitate a Cute Ribbon? (1 / SP + 20)
  • Set de întrebări 15
  • Alegeți clasa care nu poate echipa Saint Robe (Thief)
  • Alegeți clasa care nu poate echipa Coat. (Magicianul)
  • Alegeți clasa care nu poate echipa Armătura căptușită. (Archer)
  • Set de întrebări 16
  • Alegeți elementul care nu este un ingredient pentru coloranții albastri. (Karvodailnirol)
  • Alegeți metalul despre care se spune că aduce noroc și faima unei persoane predestinate. (Emperium)
  • Alegeți obiectul care are grijă de toate stările modificate și restabilește total HP și SP în același timp. (Berry de Yggdrasil)
  • Alegeți starea modificată care nu poate fi rezolvată de Green Potion. (Curse)
  • Alegeți piatra de catalizator pentru soluția Mage nr. 4 utilizate pentru căutarea schimbării muncii Magicianului. (Diamond)
  • Set de întrebări 17
  • Când lumea a fost creată de Dumnezeu Odin, ce a folosit-o ca material? (Inima lui Ymir)
  • Cine guvernează Regatul lui Run-Midgarts acum? (Tristram al III-lea)
  • Alegeți numele potrivit pentru vechiul regat care a dispărut undeva în Geffen. (Geffenia)
  • Alegeți numele corect al copacului care a devenit sursa vieții în această lume. (Yggdrasil)
  • Alegeți Dumnezeul cruciaților. (Odin)
  • Partea 2

    Luați bătălia și raliul pentru a testa obiectele
    1
    Faceți cunoștință cu profesorul. Întoarceți-vă pe coridor și intrați în cameră pe cealaltă parte. Aici se află Tris, profesorul de examen practic. Vorbește cu el și te va pune într-o sală de așteptare. Trebuie să așteptați până la rândul dvs. să faceți testul.
    • Dacă sunteți gata, intrați în camera de chat pentru a introduce codul și veți fi automat teleportat la câmpul de luptă dacă este rândul tău să lupți.
    • Folosiți Bolt de incendiu (nivelurile 1 până la 4), Zidul de foc și focul pentru a câștiga această rundă.
    • Primul val este un grup de agoniști Chonchons și Fabres.
    • Primul val este un grup de Lunatics - fii atent, acești monștri se înmulțesc dacă nu-i ucizi repede.
    • Ultimul test este de a lupta cu un Whisper agresiv.
    • După terminarea bătăliei, vorbiți din nou cu Hermes. În acest moment, quest-ul se încadrează în trei părți. El va fi în măsură să vă taxează pentru a studia istoria Yggdrasil vă trimite mesaje de la profesorul de istorie, vă spun pentru a studia elementele și atribuiți profesor de fizica, Aebecee George, sau va fi trimis pentru a studia de profesorul de biologie.
  • 2
    Faceți cunoștință cu profesorul de istorie. Dacă sunteți instruiți să lucrați cu profesorul de istorie, părăsiți camera și mergeți în camera de la capătul coridorului. Vorbiți cu profesorul și vă va cere să aduceți un grup de obiecte conectate la Yggdrasil.
  • Puteți aduce orice obiect al cărui nume conține cuvântul Yggdrasil, ca diYggdrasil frunze, Berry Yggdrasil, sau de semințe de Yggdrasil.
  • Va fi mai bine să îi dați frunza Yggdrasil, deoarece este cea mai ușoară și mai ieftină de obținut. Yggdrasil Leaf este de asemenea vândut de NPC-uri.
  • După ce a adus obiectul, va începe lecția. Acordați atenție sau vă puteți referi la acest ghid pentru următorul pas. După ce a terminat explicația, profesorul va cere 5 elemente pentru a scrie un eseu (1 Feather Bird, 1 Trunk 1 Calamar cerneală 1 Animal Skin, sticlă goală și 1).
  • Trebuie să selectați opțiunile potrivite pentru a finaliza corect eseul. Ar trebui să aibă mai mult sau mai puțin aceste cuvinte:
    "Există un ocean în jurul continentului, oceanul este înfășurat de un șarpe gigantic Yormungandr. Continentul este format din trei locuri, cum ar fi Utgard, unde locuiesc titanii, Midgard, unde locuiesc oamenii, Asgard, unde locuiesc zeii. Continentul este format din cele trei locuri de mai sus. "
    "Așa cum am studiat de la ultima clasă, Yggdrasil este .. O cenușă gigantică. Rădăcina lui Yggdrasil este împărțită în 3 părți. Aceste părți ajung până la 3 locuri .. Ashgard, Hotunnheim, Niflheim. Unul care are un fruct de Yggdrasil, poate restabili pe deplin HP și SP. "
  • Odată ce eseul este terminat, vi se va da o carte. (Continuați la partea 3.)
  • 3


    Faceți cunoștință cu profesorul de fizică. Dacă ați fost repartizat profesorului de fizică, mergeți afară și apoi spre nord până la insula mai mică din Juno (282, 363). Veți găsi Institutul de Biologie-Inginerie. Discutați cu profesorul Aebecee George și el vă va cere pentru elementele înainte de a începe lecția.
  • El va cere 30 de pietre și 1 apă sfântă - atunci vă va da un vânt de verdura, verde viu și albastru de cristal și vă va cere să le transformați în 50 de vânt, pietre și cristal săgeți. Apoi lecția va începe.
  • Puteți aduce în prealabil cele 50 de săgeți de vânt, piatră și cristal.
  • După curs, profesorul vă va cere 5 obiecte pentru a scrie un eseu (1 pene de pasăre, 1 trunchi, 1 cerneală, 1 pată animală și 1 sticlă goală).
  • După ce a adunat obiectele, profesorul va ajuta să scrie eseu, și trebuie să alegeți opțiunea corectă pentru a termina eseul corect. El va avea aceste cuvinte când ați terminat
    "Vrăjile magice sunt variate în 4 elemente cum ar fi apa, pământul, focul și vântul. Fiecare proprietate are o proprietate opusă. Magia cu clădirea este puternică împotriva vântului. Trebuie să aplicați diferite tipuri de proprietăți în funcție de situație sau de loc. "
    "Niciodată nu cunoști limitele magiei. Nu este sugerat să fii prea dependent de vrăji magice. Numai utilizările pertinente ale magiei, precum și garanția unei lupte sigure. "Formarea unei petreceri cu oameni de diferite clase" este considerată cea mai bună cale de a se pregăti pentru luptă ".
  • Odată ce eseul este terminat, vi se va da o carte. (Continuați la partea 3.)
  • 4
    Faceți cunoștință cu profesorul de biologie. Dacă ați fost repartizat la profesorul de biologie, mergeți la Muzeul de monștri, așa cum se arată pe harta lui Juno. Acesta este situat pe aceeași insulă chiar lângă Academia de Wizards. Odată intrat, intrați în camera din spate și veți găsi profesorul.
  • Discutați cu profesorul și vă va cere să colectați niște obiecte. Primul set dintr-o proprietate a apei, sau monștrii de mare, iar al doilea de la monștrii de insecte.
  • El va cere fiecare set de obiecte aleatoriu.
  • Marina de rasă - 5 inimi de sirenă, 5 gheare, 5 miezuri sau 5 tentative, 5 celule unice, 5 cozi de pește sau 5 tendoane, 5 gheare, 5 cântare ascuțite.
  • Etnicitatea Insecte - cobwebs 5, 5 scoici, 5 antene Insecte sau 5 seceri de Mantis, melcate 5 piei, scoici Rainbow 5 sau 5 coarne, cochilii de melci 5, 5 Praf Moth.
  • După ce ați adunat elementele, discutați cu profesorul din nou pentru a începe lecția.
  • După curs, el vă va cere 5 articole pentru a scrie un eseu (1 pene de pasăre, 1 trunchi, 1 cerneală, 1 pisică de animal și 1 sticlă goală).
  • În acest moment, nu trebuie să alegeți opțiunile de scriere a eseului. Pur și simplu continuați să apăsați pe Enter până când profesorul vă termină eseul.
  • Partea 3

    Finalizați căutarea
    1
    Faceți cunoștință cu decanul. După terminarea eseului, vi se va da o carte și i-ați spus să vă prezinte teza decanului Academiei de Wizards.
    • Se îndreaptă spre Castelul Sagirilor, situat în colțul nord-vest al celei mai nordice insule Juno (89, 319).
    • Urmați podeaua până în ultima cameră unde veți găsi decanul Academiei, Kayron Grik.
    • Dați-i tezei și vă va schimba clasa în Eseu.
  • 2
    Alege o armă. Acum că sunteți un om înțelept, puteți continua să avansați nivelul de lucru pentru a debloca mai multe abilități, dar pentru a face acest lucru veți avea nevoie de o armă potrivită pentru a ucide monștrii și a vâna împreună cu alți jucători.
  • Înțelepții pot folosi cărți, iar acestea sunt strict pentru atacuri magice. Este recomandabil să aduci Enciclopedia combinată cu cardurile DMG deoarece oferă o mare cantitate de pagube.
  • Cuțitul poate fi de asemenea folosit, dar este făcut pentru teste VIT / DEX, bun pentru PvP.
  • Pentru etrieri, Eden Staff II este o alegere bună. Poate fi obținută cu ușurință și este cea mai bună armă la care are acces un Sage. Acesta oferă cea mai mare mATk din toate parantezele non-trans și este cu o singură mână, astfel încât Sage poate purta, de asemenea, un scut cu el pentru a reduce riscurile.
  • 3
    Alăturați-vă unui Soul Linker într-un grup. Un Soul Linker poate activa o abilitate de suport pentru un Sage, care infuzează caracterul cu bonusuri speciale puternice care durează până la sfârșitul upgrade-ului.
  • Dacă Sage folosește abilitatea Hindsight, el va abandona întotdeauna vârful celui mai înalt nivel pe care înțeleptul la învățat în abilitatea respectivă. Este un bonus bun pentru a ridica jucătorii, deoarece face mai multe daune decât Sageții fără sprijinul unui Soul Link.
  • Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit