Cum să citiți mintea cuiva folosind matematica (trucuri matematice)
Matematica este guvernată de un set de principii imuabil. Dacă urmați întotdeauna aceeași procedură, veți obține întotdeauna același rezultat. Cu toate acestea, folosirea matematică în trucuri magice este mai mult o artă decât o știință - evident că nu veți putea să citiți literal cuiva, dar dacă urmați procedura cu scrupulozitate, puteți impresiona prietenii dvs. ghicind răspunsul lor fără ei vă spun!
paşi
Partea 1
Trucuri pentru a citi gândurile1
Găsiți un partener disponibil. Trebuie să aveți cineva disponibil, doriți să surprindeți și să aveți câteva minute de făcut cu machiajul. Este mai bine să mergeți chiar într-un loc liniștit, pentru că o eventuală întrerupere ar putea ruina totul.
2
Cereți interlocutorului dvs. să aleagă un număr întreg între unu și zece. În teorie, ar putea alege orice număr real, dar este mai bine să restrângeți câmpul pentru simplitate. Nu este niciodată ușor să efectuăm calcule matematice cu numere mari, așa că vom evita valorile zecimale sau fracțiile.
3
Impresionați-vă prietenul cu machiajul "Se termină cu 3". Acesta este un joc excelent pentru a începe, deoarece este unul dintre cele mai simple. Este destul de distractiv și va uimi publicul dvs., urmați instrucțiunile care urmează și apelați pe toată lumea să întrebați cum ați ghicit:
- De exemplu, dacă prietenul tău a ales numărul 3, vei avea: 3x2 = 6-6x5 = 30- 30/3 = 10- 10-7 = 3.
4
Efectuați jocul "Divizia în jumătate". Acest truc este puțin mai complex, dar este perfect pentru a lăsa prietenii dvs. uimit. De data aceasta trebuie să alegeți un număr, apoi să pregătiți un număr par, înainte de a începe. Când interlocutorul ți-a ales numărul, conduce-l prin această serie de operațiuni:
- De exemplu, dacă alegeți numărul 10 și numărul prietenului 3, calculele sunt: 3x2 = 6-6 + 10 = 16- 16/2 = 8-8-3 = 5-5 este jumătate de 10!
5
Acum puteți uimi cu adevărat toți prietenii dvs. cu machiajul "13 este numărul norocos". Acest joc frumos se bazează pe proprietatea unică a multiplii de 9. Este esențial ca interlocutorul să aleagă o valoare între 1 și 10. Când este gata, cere-i să facă următoarele:
- Dacă prietenul tău a ales numărul 3, succesiunea operațiilor este: 3x9 = 27- 2 + 7 = 9-9 + 4 = 13.
6
Asigurați-vă performanța mai elegantă. Deși cea mai importantă parte este aceea de a respecta succesiunea corectă a operațiunilor, încă mai asistați la un truc magic și magia are nevoie de un anumit stil. Încercați să prezentați jocul într-un mod sigur și teatral, astfel încât toată lumea să se distreze.
Partea 2
Cunoașterea principiilor matematice1
Amintiți-vă că unele părți ale trucului sunt doar efecte pentru a vă confunda interlocutorul. O mare parte a meseriei unui magician este aceea de a distrage audiența cu informații și pași inutili. De cele mai multe ori, principiul mecanic care stă la baza fiecărui truc implică aducerea prietenului tău să-și scadă numărul de pornire de la rezultatul unei ecuații. Odată ce variabila este îndepărtată, aveți control complet asupra rezultatului ecuației.
2
Recunoașteți modelele unice și apariția de situații întotdeauna identice în matematică. Motivul pentru care truc "13 este numărul norocos" funcționează, se află în faptul că primele zece multipli de 9 (adică 9- 18-27 și așa mai departe) se comportă într-un mod specific: însumând numerele împreună, vom obține întotdeauna 9. Deși aceasta este o proprietate tipică a multipli de 9, este întotdeauna de mare efect, mai ales dacă prietenul tău este treaz și a înțeles rapid că scopul trucurilor anterioare este să scape de numărul pe care la ales.
3
Amintiți-vă că fiecare răspuns depinde de informațiile constante despre ecuație. Puteți introduce câte sume și subtracții inutile doriți în acest proces, pentru a le face mai complexe și "scenografic" atâta timp cât puteți anula variabila aleasă de prietenul dvs. Trucul "Se termină cu 3" acesta poate fi modificat pentru a ajunge la diferite soluții.
4
Încercați să inventați trucuri matematice. Odată ce ați învățat cum să stăpânească aceste trucuri de "matematică magie", puteți inventa și unele noi. Deși pot fi foarte complexe, în funcție de dorințele dvs., merită mereu să începeți cu ceva simplu și apoi să perfecționați tehnica și să o complicați pe măsură ce mergeți. Începătorii ar trebui să utilizeze un model similar cu cel al jocului "Se termină cu 3" și modificați valorile constantelor pentru a crea o nouă ecuație. În acest moment, veți putea crea noi modalități mai creative de a anula variabila introdusă de interlocutor.
Sfaturi
- Dacă doriți să faceți acest truc cu un copil mic, țineți un calculator la îndemână, deoarece tânărul interlocutor ar putea avea dificultăți în a face toate calculele în mintea lui, cu riscul de a vă da un răspuns greșit și de a distruge efectul final. .
- Un vrăjitor adevărat nu-și dezvăluie niciodată secretele, dar dacă prietenii tăi te chinui să înveți adevărul, poți oricând să-i spui să citească acest articol!
Avertismente
- Nu este o idee bună să faci astfel de trucuri cu mai mult de o persoană la un moment dat - nu numai că procesul devine mai confuz, dar vei distruge atmosfera misterioasă.
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum să înțelegi matematica
- Cum să numărați până la 99 cu degetele
- Cum de a cheat într-un test de matematică
- Cum sa faci un joc matematic simpatic de citire a gandirii
- Cum sa faci un machiaj mental (Numeric)
- Cum sa faci machiaj cu cartile care folosesc matematica
- Cum sa faci sa crezi pe altii ca stii sa citesti in gandire
- Cum se efectuează demonstrații matematice
- Cum să fii bun în matematică
- Cum sa fii experimentat in matematica
- Cum să fii un matematician bun
- Cum să predați abilitățile matematice de bază unui copil mic
- Cum să predați matematica
- Cum să înveți matematica Fiului tău
- Cum să memorați pătratele perfecte
- Cum să memorați formulele de fizică și matematică
- Cum să vă îmbunătățiți abilitățile de matematică
- Cum sa faci matematica simpla
- Cum de a rezolva problemele matematice pe fracții
- Cum să terminați rapid sarcinile matematice
- Cum sa folosesti un machiaj matematic pentru a ghici varsta cuiva