Introducerea întârzierilor (sau întârzierilor) într-un program C
Trebuie să creați întârzieri între o instrucțiune într-un program C?
Există diferite metode de a face acest lucru, citiți mai departe ...
paşi
Metoda 1
tehnică "buclă pentru"1
Utilizați o buclă tipică "pentru" urmată de o instrucțiune nulă de a implementa o întârziere
2
De exemplu, scrieți acest cod:
# * Variabila urmând instrucțiunea face ca această afirmație să nu execute nimic de 100 de ori, ceea ce practic nu face decât să întârzie executarea programului pentru o anumită perioadă de timp.
Metoda 2
tehnică "somn ()"1
Utilizați funcția sleep () (int ms) declarată în
2
3
Sfaturi
- Logica de mai sus poate fi implementată utilizând orice structură de buclă urmată de o declarație null - ";", deci poate fi implementată și în bucle în timp ce și
- O milisecundă reprezintă o mie o secundă.
Avertismente
- Această tehnică nu este utilizată, în general, decât în programe educaționale. În general, se folosesc temporizatori sau implementări cu cauză-efect. Acest lucru se datorează faptului că un program care utilizează aceste întârzieri poate să nu mai răspundă în timpul executării instrucțiunii de întârziere, iar acest lucru nu este întotdeauna un lucru bun. În plus, alegerea N în buclă, dacă depinde de executarea instrucțiunii, ar putea avea rezultate imprevizibile. Aparent autorul original al codului pe care nu l-ați auzit niciodată de optimizare. Compilatorul, de fapt, în încercarea de a optimiza codul ar putea șterge întreaga bucla dacă nu face nimic util!
- Rețineți că atunci când utilizați bucla pentru tehnică, poate fi necesar să inserați un număr foarte mare pentru i, deoarece o instrucțiune goală este executată foarte rapid. Este posibil ca aceste numere să nu poată introduce nici o variabilă întreg sau întreg.
- Dacă ați decis să utilizați for-loop, compilatorul ar putea optimiza codul eliminând instrucțiunea, deoarece nu execută nici o instrucțiune reală. Acest lucru nu se întâmplă atunci când se utilizează întârziere ().
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum să strângi mocasinele
- Cum de a crea o arc simplu cu parul
- Cum să nod o frânghie
- Cum să închideți un punct de coasere
- Cum de a crea un scurtmetraj animat
- Cum se creează un program utilizând Notepad
- Cum se creează un program simplu în C ++
- Cum se grafice o funcție cu MATLAB
- Cum sa faci un nod Bolina
- Cum să călătorești în nordic
- Cum se face o buclă
- Cum de a decora un clothespin cu o panglică
- Cum să învățați să programați utilizând limbajul C
- Cum să croșetat
- Cum să puneți șireturile pe pantofi
- Cum să sincronizați buclă polară
- Cum de a programa Lego NXT Mindstorm
- Cum se joacă videoclipuri YouTube în Loop
- Cum să redați un videoclip cu buclă pe iPhone utilizând aplicația Roll Video
- Cum se scrie un program în Java pentru a calcula mediile
- Cum se utilizează SQL