Cum de a transforma o scenă de luptă falsă pentru un film
O scenă de luptă falsă are mai mult de a face cu dansul decât cu violența. Acest lucru se datorează faptului că cele mai bune scene de luptă nu arată deloc luptele de stradă. Acestea din urmă sunt haotice și aleatorii, în timp ce scenele de film sunt bine pregătite și coregrafate. Deoarece nu încercați doar să simulați o luptă fizică, ci și să o filmați, planificarea este esențială.
paşi
Metoda 1
Pregătiți scena1
Găsiți actori performanți și atleți cu care să lucrați. O scenă de luptă falsă necesită o coordonare reală. Pentru a fi convingător, aveți nevoie de actori capabili să lupte credibil. Indiferent dacă filmați un duel unu-la-unu sau unul mare, aveți nevoie de participanți care se deplasează cu fluență și dexteritate.
- În cazul în care actorii nu se simt confortabil în mișcare în jurul valorii de mult, puteți să le dați în continuare mici părți în luptă. Cu toate acestea, munca ta va fi mult mai dificilă.
- Lupta pentru a pretinde este mai degrabă ca dans decât o adevărată confruntare fizică și necesită un nivel similar de coordonare și atletism.
2
Decideți tonul și evoluția conflictului. Vrei să faci o luptă cu kung fu de la mișcări de fulgere sau o luptă lentă și intensă? Va fi lupta într-un fel sau dacă participanții sunt pe picior de egalitate? Unul dintre ei ar putea fi tratat prost, dar se ridică la final și câștigă. Indiferent de scenă pe care decideți să o filmați, gândiți-vă la progresul luptei și la senzațiile pe care trebuie să le transmită înainte de a începe să o coregratați.
3
Asigurați-vă că toate loviturile și loviturile trec 15-20 cm de actori. Acesta nu este un aspect negociabil - reducerea marjei în care participanții vor risca leziuni, creșterea numărului de lovituri nu va părea reală. Imaginați-vă că Marco ar trebui să îl lovească pe Paolo în cap. Există două moduri de filmare a acțiunii. Pentru a începe Marco va lovi cu piciorul fața lui Paolo, arcând piciorul în fața nasului său. Apoi, el va da peste cap, trecând aproape de ureche.
4
Coordonează reacția cu fiecare lovitură în funcție de momentul acțiunii. Dacă Marco îi dă lui Paul o lovitură care trebuie să-l lovească într-un mod realist, în timp ce piciorul trece pe capul celui din urmă, Paul trebuie să lanseze în aceeași direcție, simulând contactul. Încercați mai întâi scenă la jumătate de viteză, pentru ca cei doi actori să înțeleagă exact ce se întâmplă și unde trebuie să meargă, apoi să crească treptat viteza la fiecare tură.
5
Lăsați persoana afectată să orienteze mișcările. Imaginați-vă că Marco trebuie să lanseze Paul la pământ. În realitate, el nu o va face, dar va înțelege numai pe Paul, care se va lăsa singur la sol. Marco va simula lansarea în urma mișcărilor celuilalt actor. Acest sfat face acțiunea mult mai netedă și mai sigură, deci ar trebui să o urmați în mai multe scenarii diferite:
6
Cumpărați recuzită în condiții de siguranță. Nu utilizați niciodată o armă adevărată pe set, chiar dacă aceasta trebuie să fie încadrată doar în fundal. Elementele de recuzită trebuie să fie întotdeauna inofensive și complet sigure. În producțiile profesionale, cei care se ocupă de aceste obiecte trebuie să fi beneficiat de instruire în arme de foc, chiar și atunci când folosesc puști false și gloanțe pentru mântuire - există un motiv întemeiat pentru aceasta, chiar dacă au avut loc răniri.
7
Încercați toate mișcările înainte de a le rula împreună. De exemplu, dacă scena începe cu un schimb de lovituri, continuă cu o lovitură de cap și se termină cu o aruncare la pământ, ar trebui să încercați în mod individual loviturile, lovitura și mânerul, apoi să le îmbinați progresiv. Când încercați coregrafia unei scene, treceți încet, câte o parte, pentru a asigura siguranța actorilor și pentru a se realiza perfect.
8
Adăugați detalii și ornamente numai atunci când acțiunea principală se desfășoară perfect. Gândiți-vă la tonul luptei și la atitudinea personajelor. De exemplu, un războinic nobil și experimentat este calm și încrezător în sine. Când nu se luptă, el rămâne în continuare și își păstrează atitudinea. În schimb, un luptător mai puțin experimentat va fi nervos și tremurător. Aceasta va face mișcări mari, energizate, care vor sări când nu este în acțiune și așa mai departe. Odată ce acțiunea a fost coregrafică, dedicați-vă timpul pe partea artistică a scenei.
Metoda 2
Întoarceți scena1
Stabiliți o parolă care să cunoască toți oamenii de pe set. Dacă cineva se simte inconfortabil în legătură cu lupta, coregrafia sau securitatea pe set, trebuie să aibă o metodă disponibilă pentru a opri imediat acțiunea. Având în vedere acest lucru "Stop!" Este o frază care țipă adesea în timpul ciocnirilor, alege un singur termen care pune imediat capăt luptei.
- Siguranța este esențială atunci când transformați o luptă falsă - chiar dacă nu ar trebui să existe un contact real, există totuși posibilitatea de rănire în caz de erori.
2
Anunță de fiecare dată când apare o armă falsă într-o scenă. Acest lucru este foarte important pentru siguranța tuturor. Puteți ști că un cuțit este fals, dar același lucru nu se poate spune pentru întreaga castă, echipaj sau trecători. Anunță în prealabil când actorii vor folosi o armă falsă.
3
Poziționați camera astfel încât să minimalizați spațiul dintre actori. De exemplu, Marco este la stânga ecranului, Paul în dreapta și trebuie să-l lovească cu pumnul său stâng. El ar putea lansa un cârlig în jurul maxilarului lui Paul, dar pentru a evita aceasta ar trebui să treacă aproape de nas, lăsând o mulțime de spațiu vizibil. Pentru a corecta problema, Marco ar putea trage direct, depășind fața și urechea lui Paul - camera nu va încadra nici un spațiu între pumn și fața celui de-al doilea actor.
4
Lăsați pe setul de "semne" pe care actorii îl pot urma. Puneți bandă pe teren pentru a lăsa luptătorii să știe unde trebuie să-și lovească loviturile pentru a fi încadrați. Acest lucru elimină incertitudinile din orice mișcare și promovează siguranța tuturor. De exemplu, puteți fi sigur că cel care primește pumnul rămâne la 15 cm de persoana care o bate.
5
Filmare în mai multe ocazii, concentrându-se pe un singur actor la un moment dat. Nu încercați să obțineți totul dintr-o dată, ar fi imposibil. Mai degrabă, gândiți-vă actorii în mod individual. Dacă aveți mai multe camere, puteți face de multe ori într-o singură fotografie. Cu toate acestea, puteți obține același rezultat chiar și cu o singură cameră. Luând din nou exemplul lui Marco și Paolo, el filmează de 2-3 ori toate pumnii lui Marco, folosind fotografii ușor diferite. Atunci reacția lui Pavel se transformă de 2-3 ori.
6
Țineți camera în mână în loc să utilizați un trepied. Camerele de mână se tremură natural și puteți schimba rapid orientarea, dacă este necesar. Acest lucru vă permite să "ascunde" pumnii falsi, astfel încât nimeni să nu observe că nu există nici un contact real - în plus, pâlpâirea dă scenei un sentiment de frenezie și dinamism. Acestea fiind spuse, evitați scuturarea intenționată a camerei sau nu veți vedea nimic. Lăsați-vă mișcările naturale să adauge vibrații la împușcături.
7
Țineți cadrul îngust. Cei mai mari coregrafi de luptă, precum Bruce Lee, pot folosi fotografii extraordinare deoarece au calendarul și atletismul necesar pentru a face toate mișcările convingătoare. Cu toate acestea, în aproape fiecare scenă de luptă, ar trebui să stați mereu aproape de acțiune, astfel încât distanța de ascundere cu perspectiva să fie mai mică. Mai mult, un cadru mai restrâns îl face pe spectator să se simtă în centrul acțiunii.
8
Nu returnați echipamentul de siguranță. Dacă unul dintre actori este aruncat, probabil că va ateriza pe perne, ceea ce, bineînțeles, nu doriți să le arătați. Odată ce coregrafia luptei a fost studiată, gândiți-vă la unghiurile camerei care vă permit să ascundeți recuzele indispensabile.
Metoda 3
Alăturați-vă părților1
Utilizați tăieturi rapide pentru a transmite viteza acțiunii. Cea mai bună modalitate de a ascunde că o luptă este falsă este menținerea unei rate rapide a reducerilor. Acest lucru îi permite spectatorului să vadă pumnul fără a observa impactul, deoarece creierul privitorului va umple singure părțile lipsă, chiar dacă acestea nu sunt afișate. Cu cât este mai rapidă reducerea, cu atât mai mult o scenă pare haotică și frenetică, un rezultat ideal pentru o luptă.
- Nu vă surprindeți dacă atât de multe tăieri nu depășesc 2-3 secunde într-o scenă de acțiune foarte intensă.
- Puteți exagera cu tăieturile și puteți face scena prea haotică să urmați. Găsiți modalități de a încetini ritmul, dacă este necesar, de exemplu, făcând o tăietură mai lungă pe un personaj care își prinde respirația înainte de a se refugia în fărâmă.
2
Ascundeți toate contactele cu o tăietură. Acest lucru este important mai ales dacă pumnul pare fals. Începe cu o lovitură de către Marco care îl lovește pe Paolo. Chiar înainte de momentul impactului, tăiați o lovitură de Paul care începe să reacționeze la lovitură. Tăierea conferă spectatorului impresia că a avut loc contactul, chiar dacă acesta nu a fost afișat niciodată.
3
Concentrați-vă pe efectele sonore pentru a face falsa scenă de luptă credibilă. Filmarea unei bătăi false este dificilă, dar sunetul distinge cu adevărat luptele de succes ale celor săraci. Se potrivesc perfect cu fiecare pumn sunetul de oase care rupe cu plângerile actorilor și cu zgomotul exploziei ia ore de timp, dar se va face scena memorabilă. Acesta acoperă 2-3 scene de acțiune preferate și aveți grijă de toate sunetele, de la pași până la strigătele durerii.
4
Permiteți actorilor să adauge efectele lor personale la scena finală. Puneți un microfon pe ele și lăsați-i să urlească, să urineze și să respire fără suflare, în timp ce se mișcă în jurul setului. Arătați scena o dată sau de două ori pentru a vă pregăti pentru fiecare mișcare, apoi porniți microfonul și cereți-i să improvizeze sunetele pe care le-ar face într-o luptă reală.
5
Încercați să creați o scenă cu echilibrul corect de claritate și haos. Scenele de lupta nu sunt ușor de montare- trebuie să fie clar ceea ce se întâmplă, dar acțiunea trebuie să fie, de asemenea, agitat și dinamic, astfel încât să imite o ciocnire reală. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este să arătați o mulțime de imagini fără contact pentru a face pe oameni să înțeleagă cine câștigă. De exemplu, puteți rămâne pe cadrul unui participant care este lovit pentru a arăta că pierde, în timp ce câștigătorul împușcă o mulțime de pumnii fără a fi atins.
Sfaturi
- Testele sunt fundamentale. Nu mergeți la acțiunea reală până când toate mișcările sunt perfecte.
- Concentrați-vă pe detaliile mici, cum ar fi expresiile feței numai când mișcările au fost perfecționate. La început, nu dă prea mult pentru a gândi la actori.
Avertismente
- Pentru a realiza scene complexe sau mișcări dificile, trebuie să luați serios în considerare ideea de a angaja un coordonator de experți care să garanteze siguranța și succesul scenei.
- Opriți lupta dacă aveți chiar și cea mai mică preocupare pentru siguranța unuia dintre persoanele implicate.
Lucruri de care ai nevoie
- aparat foto
- Actori sau actrițe
- Set fără obstacole
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum să atrageți corbii
- Cum să înțelegeți dacă pisica se joacă sau se luptă
- Cum să capturați Reshiram
- Cum de a captura suicu în Pokemon de cristal
- Cum de a analiza un film
- Cum de a analiza o scenă a unui film
- Cum sa faci un aspect real ca o falsa pe Facebook
- Cum să devii un luptător profesionist
- Cum să gestionați, să interpretați și să creați un film de calitate (pentru copii și adolescenți)
- Cum sa faci un film mic cu copii fara ajutorul scumpe de software
- Cum să vă apărați într-o coliziune fizică în școală
- Cum de a participa la o luptă aeriană în Grand Theft Auto San Andreas
- Cum să înveți artele marțiale
- Cum să vă îmbunătățiți abilitățile de luptă
- Cum să tragi un film de acțiune
- Cum de a transforma un videoclip amuzant
- Cum să începeți un club de lupte
- Cum să descoperi stilul tău de luptă
- Cum sa faci un film daca esti copil
- Cum să scrieți, să vă direcționați și să vă asamblați filmul
- Cum să nu mai fii speriat după ce ai văzut un film de groază