gtemata.com

Cum să mișcați portofoliul

Definiția "portret de mișcări" implică diferite lucruri pentru diferiți oameni, dar caracteristicile care îl definesc sunt cele ale unui design realizat rapid, al cărui scop este de a surprinde esență

conținut

a subiectului în loc să prezinte o redare realistă a detaliilor. Portretizat mișcarea este adesea considerată un instrument pedagogico-- este greu de imaginat o școală de artă, care nu are cel puțin o clasă în care elevii nu încercați să captura de care reprezintă ultimele 30 seconds-- dar, de asemenea, nenumărate scopuri. Viteza și stilul de design permite artistului de a capta mișcarea și în mod eficient de a sublinia trăsăturile generice ale ceva care este în mișcare, calitatea vitală dacă doriți să-i înfățișeze animale sau una care se execută. Mai mult decât orice, desenarea mișcării necesită practică, dar chiar și câteva sfaturi nu vă doare.

paşi

Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 1
1
Alegeți un subiect. În majoritatea cazurilor, designul mișcării este asociat cu cel figurativ, acela de a descrie o persoană, în mod normal un model în anumite poziții. Cu toate acestea, subiectul poate fi orice, cel mai important este că puteți încerca să surprindeți unele "esență". La început, va fi o idee bună să faceți proiecte de obiecte sau poziții statice, dar puteți încerca, de asemenea, direct să desenați obiecte sau obiecte în mișcare. Linia dintre proiectarea unei acțiuni și cea a unui gest este subtilă. Ambele se bazeaza pe o tehnica rapida, dar descrierea unei actiuni se bazeaza pe ceea ce face subiectul - tragerea unui gest in schimb incearca sa opreasca momentul, esenta subiectului. Uneori poate părea același lucru.
  • Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 2
    2
    Observați subiectul. Cea mai importantă particularitate în proiectarea unui gest, probabil a oricărui tip de artă, este de a observa cu atenție. Acest lucru nu implică pur și simplu privirea la el, ci acordând atenție doar acestui lucru. Utilizați ochii ca lentile prin care să transmiteți imaginea direct pe foaie.
  • Ține-ți ochii pe subiect. Evident, va trebui să te uiți la coala din când în când, dar numai rapid, nimic mai mult. Unele forme de desen necesită o atenție deosebită creionului, mai degrabă decât ceea ce puneți pe hârtie. În portretizări în mișcări, ar trebui să păstrați ochii cât mai aproape de subiect. Încercați să rezistați tentației de a privi mereu în jos.
  • Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 3
    3
    Găsiți linie a subiectului. Fiecare subiect are o anumită linie care la un moment dat definește esența sa. Sunați puțin filosofic, dar tot ce aveți nevoie atunci când începeți să desenați este să vă observați subiectul și să vă gândiți la ceea ce face, la cum arată și la cea mai simplă reprezentare. Imaginați-vă că puteți desena o singură linie care o capturează și o face. Pentru o figură umană, de exemplu, această linie ar putea fi axa corpului. Ar fi vorba despre (sau nu) într-un mod care să reflecte poziția și mișcarea. Uneori, veți găsi că două linii sunt mai bune decât una.
  • Concentrați-vă pe tensiune. Ființele vii la un moment dat au o parte sau un grup de părți care sunt mai active și par să aibă mai multă energie. Dacă sunteți fluturand, de exemplu, mâna și brațul sunt, probabil, cele mai active și dacă sunteți brațele încrucișate, în picioare, în zona pieptului și brațelor vor fi cei cu mai multă energie, în ciuda nemiscare. În principal, acordați atenție la ceea ce distinge subiectul de alții pe care l-ați putea descrie (sau ceea ce vă diferențiază subiectul în acel moment față de alte momente). Dacă poți face ceva "exact" în design, ar trebui să fie asta. Dacă nu ai timp să termini, va fi bine oricum.
  • Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 4
    4


    Desenați liniile de contur. Când recalific corpul uman i contururi ele pot fi proiectate pentru a reprezenta coapsele, torsul și capul. Într-un sens, ele sunt doar marginile exterioare, dar nu trebuie să fiu în toate privințele. O figură schematică este un corp desenat cu linii de contur simple și simple și deoarece numai acestea sunt folosite, este o reprezentare bidimensională. Deoarece încercați să captați rapid esența subiectului, nu veți avea timp să desenați detaliile individuale. Desenarea liniilor conturului arată că aceste părți există și vă oferă o idee despre ceea ce fac.
  • Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 5
    5
    Desenați masa. Poate fi un lucru dificil să o faceți, pentru a arăta fizicul subiectului. O tehnică folosită uneori în acest caz este cea a mișcărilor circulare. Este similar cu utilizarea umbririi, cu excepția faptului că este rapidă și inexactă. Desigur, puteți face cercuri mai ușoare sau mai întunecate pentru a arăta mai mult sau mai puțin masă, dar, în general, va trebui să arătați că există ceva acolo. Fiți selectiv în legătură cu unde să indicați prezența masei. Tot corpul uman o are, dar nu veți dori să faceți doar o grămadă de cercuri. Utilizați această tehnică pentru a arăta mușchii, fesele, burtica sau orice zonă în care există o masă substanțială în comparație cu restul subiectului. De asemenea, puteți utiliza linii (similare cu umbrele) în locul cercurilor sau o combinație a celor două.
  • Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 6
    6
    Ține mâna. Pe durata mișcării în care vă deplasați, mâna trebuie, la rândul ei, să se miște. Ideea este că transferați direct ceea ce văd ochii voștri în mâna dvs., fără să vă gândiți chiar la asta. Opriți-vă mâna și vă veți separa de acțiunea de portretizare. Și veți începe să vă gândiți.
  • Țineți creionul strâns și continuați să mișcați degetele în mod fluid. Uneori, artiștii folosesc portretul în mișcare ca o încălzire pentru alte tipuri de desene deoarece păstrează mușchii brațelor și mâna în formare. El o face pentru că se lasă singur. relaxa și lăsați brațul și mîna să se miște liber. Nu încerci să colorezi liniile.
  • Limitați timpul petrecut pe fiecare parte a proiectului. Nu numai că nu vă opriți de desen, dar nu continuați să trageți același lucru de prea mult timp. Pentru a vă exercita, încercați să vă limitați la cinci sau șase secunde pentru fiecare zonă. Încercați să capturați acea parte a subiectului în cel mai bun mod în acel moment, apoi continuați. Puteți sări de la un picior la o mână și apoi la cap. Desenați-vă ochii peste tot fără să vă faceți griji cu privire la folosirea unei ordini logice sau pentru a vă asigura că piesele sunt conectate perfect.
  • Nu te corecta. Încercarea de a repara munca este întotdeauna o ispită, așa cum se gândește la următoarea mișcare. Nu te lăsa păcălit. Dacă nu vă opriți niciodată să vă despărțiți ochii de foaie cât mai mult posibil, nu veți avea probleme.
  • Imaginea intitulată Desenarea gesturilor de practică Pasul 7
    7
    Stabiliți o limită de timp. Când învățați portretul în mișcare, modelul se va schimba la fiecare 30 de secunde până la două minute. Este un exercițiu bun pentru a vă împinge să trageți mai repede și mai important pentru a vă învăța să evaluați esența subiectului. Există, de asemenea, implicații practice pentru acest lucru, deoarece dacă încerci să portretizezi un fluture în lumea reală, nu vei ști niciodată cât timp ai de fapt înainte să pleci. Gândiți-vă la actul de portretizare în acest fel. Încerci să desenezi oameni sau lucruri și să-ți reprezinți sufletul în momentul trecător. Așteptați un minut, o clipă sau chiar o clipire a ochiului poate schimba totul.
  • Sfaturi

    • Scrieți data la desenele de mișcare pentru a vedea progresul realizat.
    • Când fac portrete în mișcare, mulți artiști țin creionul în mod diferit decât ar fi de obicei, aproape în jumătate. Aceasta încurajează un accident vascular cerebral mai fluid în timp ce asigură controlul.
    • Doar pentru că întotdeauna trebuie să vă mișcați mâna, nu înseamnă că trebuie să o faceți într-un mod frenetic. Relaxați-vă și fii eficient. Viteza în întindere depinde doar de o mică parte din cea a mâinii.
    • Mulți artiști afirmă că înțelegerea liniei de definiție descrisă mai sus face ca munca să fie mai ușoară, deoarece odată ce acest lucru se va face, veți putea vedea unde se vor deplasa celelalte părți. Nu există reguli în acest sens și mulți artiști nu o folosesc nici măcar. Dacă ați capturat esența subiectului, linia poate fi evidentă chiar și fără a fi trasată.
    • Există multe stiluri diferite pentru a desena o mișcare. Consultați lecții de artă, muzeu sau pe web pentru a realiza versatilitatea.
    • Portretul mișcării este o modalitate de a înțelege bine anatomia unui subiect, indiferent dacă este vorba despre o persoană sau un animal sau despre un obiect ca o mașină sau un aparat. De cele mai multe ori desenați și veți înțelege mai bine gama și modalitățile de mutare a subiectului. De aceea, greșelile nu se iau în considerare la început: de fiecare dată când creați un nou portret, veți vedea mai bine prin îmbunătățirea imediată.
    • Gândiți-vă la portretele mișcării ca niște piese de artă independente. Fă-o pentru binele lor. Multe dintre aceste modele se dezvoltă în cele din urmă în alte lucrări, dar nu încercați să începeți cu această idee.
    • Propunerile de mișcare pot fi făcute cu orice instrument. Pastel-uri, culori, mangal, acuarela ....
    • Desenați cu mâna ușoară. Amintiți-vă, nu trebuie să anulați, dar întotdeauna faceți "erori". O linie lungă care nu este bună este greu de ignorat în timp ce încerci să desenezi. Aceste lumini și cercuri, cu toate acestea, pot fi ușor acoperite de alte desene sau pur și simplu uitate. Dacă capturați subiectul în mod eficient în intervalul de timp, puteți reveni și accentua unele zone sau contururi cu linii mai întunecate.
    • Începeți să copiați din cărți sau pe Internet, apoi încercați să trageți de unul singur și să nu uitați să faceți linii luminoase și să le urmăriți a doua oară pentru a le marca.
    • Încercați să desenați un animal în timpul somnului sau al unui copil. Ei se mișcă, de asemenea, în timp ce dorm, tremurând, în picioare încă câteva minute și întorcându-se fără să se trezească. Dacă se mișcă, designul se termină prin memorie sau rămâne incomplet și altul.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit