gtemata.com

Cum să-ți faci rolul plăcut

Utilizarea programelor precum RPG Maker poate fi o modalitate amuzantă de a crea jocuri. Iată câteva sfaturi pe care să le țineți cont atunci când faceți primele jocuri de rol.

paşi

Imaginea intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. de joc este plăcut Pasul 1
1
Trebuie să aveți o idee despre domeniul de aplicare al proiectului. Încercați să înțelegeți ce este în limitele dvs. și încercați să atingeți obiectivele. Nu te grăbi, dar în același timp nu pierde prea mult timp în detalii nesemnificative. Fă un plan, și când ești la jumătatea drumului, evaluează ce poți face și ce nu-ți poți permite.
  • Imaginea intitulată Faceți-vă rolul de joc jucând plăcut Pasul 2
    2
    Istoric: de aceea suntem aici. Dacă nu creați un RPG deschis în lume, trebuie să acordați o atenție deosebită planului. Căutați o modalitate de ao face cât mai amănunțită și mai interactivă. Uneori, o poveste grozavă poate salva un RPG de la un joc foarte interesant. Pe de altă parte, o poveste proastă poate ucide un RPG cu un game excelent. Jucătorul trebuie să investească în acest joc timp de 20 până la 80 de ore din viața sa și, dacă povestea nu-l excitează, îl va abandona după un timp scurt.
  • Imaginea intitulată Faceți-vă un rol plăcut în jocul plăcut Pasul 3
    3
    Lăsați puțină libertate. Chiar și în RPG-urile mai lineare trebuie să aveți misiuni secundare și temnițe opționale și șefi. Jucătorii preferă să exploreze și să se angajeze în noi provocări: încercați să le satisfaceți.
  • Imagine intitulată Faceți-vă un rol plăcut în jocul plăcut Pasul 4
    4
    Creați o atmosferă. Dacă setarea și atmosfera jocului sunt străine jucătorului, este bine, dar asigurați-vă că lumea este creată într-un mod corect. Lipsa unei atmosfere potrivite poate face jucătorul detașat de istorie și o lume disociată poate distruge simțul imersiunii. Dacă faci lucruri corecte, jocul va atrage jucători în lumea lor.
  • Imagine intitulată Faceți-vă rolul jucând jocul plăcut Pasul 5
    5
    Gândiți-vă la alegeri. Chiar dacă nu doriți să creați un joc cu dialoguri de alegere sau cu terminații multiple, este totuși o idee bună să luați în considerare opțiunile posibile și să vă gândiți cum ar putea fi integrate în joc. Acest lucru vă va ajuta să vedeți povestea prin ochii jucătorului și nu doar personajul. Vor juca dragostea NPC (personajul non-player) pe care l-ați introdus chiar dacă este de partea lor? Dacă nu credeți, nu încercați să vă asigurați că acest personaj este întotdeauna în centrul atenției sau lăsați-l să interacționeze cu un alt personaj neprietenos, pentru a oferi jucătorului o anumită satisfacție.
  • Imagine intitulată Faceți-vă rolul de joc jucând plăcut Pasul 6
    6
    Gândiți-vă la conținut după terminarea jocului. Este un fel de glazură pe tort. Dacă jucătorul poate explora și găsi noi provocări, el va fi recunoscător. În plus, păstrați interesul pentru jocul dvs. chiar și după ce bătălia finală sa terminat. Jucătorii vor avea mai multe șanse să continue să joace și să recomande jocul altora.
  • Imaginea intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. joacă un joc plăcut Pasul 7
    7
    Încercați să echilibrați totul. Dacă jucătorii trebuie să facă multe acțiuni repetitive în anumite părți ale jocului, ceva nu este în regulă.
  • Imaginea intitulată
    8
    Concentrați-vă pe miezul jocului. De obicei, jocul principal al celor mai simple RPG-uri este lupta, dar în orice caz asigurați-vă că este întotdeauna variat. De exemplu, dacă utilizați un sistem de căutare, asigurați-vă că acestea sunt întotdeauna diferite și interesante.
  • Imagine intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. joacă un joc plăcut Pasul 9
    9
    Nu creați caractere neechilibrate. Majoritatea personajelor originale au defectul de a fi dezechilibrate. Pentru câte caracteristici adăugați, caracterul va părea întotdeauna deficient în unele zone și prea detaliat în altele. În realitate, un personaj ar trebui să aibă un număr infinit de aspecte ale personalității sale, dar este practic imposibil de realizat. Mai degrabă, încercați să vă gândiți la o temă pentru personajele dvs. și începeți de acolo să le dezvoltați.
  • Imaginea intitulată Faceți-vă rolul jucând jocul plăcut Pasul 10
    10
    Schimbați caracterul principal. Lăsați jucătorul să-și creeze propriul personaj sau să le ofere un protagonist tăcut. În cele din urmă, personajul principal va fi întotdeauna sub ochii jucătorului, deci asigurați-vă că este cineva care vă poate multumi.
  • Imaginea intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. de joc este plăcut Pasul 11
    11
    Comparația este fundamentală. O poveste tristă și misterioasă nu poate rămâne prea lungă și un personaj nu poate rămâne deprimat de mult timp fără a lua măsuri drastice. Încercați să arătați că există încă anumite trăsături ale omenirii, fără a renunța la atmosferă.
  • Imagine intitulată Faceți-vă rolul jucând jocul plăcut Pasul 12
    12
    Afectarea este bine, dar trebuie să fie justificată. Cea mai mare problemă cu caracterele RPG agresate din aceste vremuri este că nu au nici un motiv real pentru aceasta, sau motivul nu este bine definit. Dacă puteți crea motivații personale care fac ca durerea să fie justificată, atunci jucătorul va avea respect.
  • Imaginea intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. de joc este plăcut Pasul 13


    13
    Folosește inteligență artificială radiantă. Dacă nu sunteți familiarizat cu AI radiant, este un exemplu: aveți o căutare pe care ați uitat să o finalizați într-una din primele domenii de joc și acum doriți să o finalizați. Când reluați acest lucru, nivelul dușmanilor este crescut proporțional cu al tău, pentru a păstra interesul quest-ului chiar dacă este finalizat ulterior în joc. Acest lucru nu este necesar în toate RPG-urile, dar este esențial pentru cele mai mari și cele mai deschise, cum ar fi Final Fantasy XII.
  • Imaginea intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. joacă un joc plăcut Pasul 14
    14
    Încercați să introduceți ouă de Paști. Ele nu sunt necesare, dar ele sunt adesea distractive pentru a găsi. Demonstrați jucătorului că vă plăcea să creați jocul și că vă puneți toată pasiunea pe el.
  • Imagine intitulată Faceți-vă jocul de roluri plăcut Pasul 15
    15
    Faceți ticălosul activ. Dacă ticălosul principal nu reacționează la personaje și nu le recunoaște existența, ceva nu este în regulă. Inactivitatea trebuie explicată, iar evenimentele importante necesită un răspuns, oricât de mic. La urma urmei, chiar și ticălosul este un personaj.
  • Imaginea intitulată Asigurați-vă că rolul dvs. de joc este plăcut Pasul 16
    16
    Creați răufăcători mai puțin importanți. Nu ar trebui nici măcar să fie nevoie să spui asta. Poveștile secundare care au loc de la oraș la oraș au nevoie de un răufăcător la rândul său. Asigurați-vă că nu sunt doar caractere simbolice.
  • Imagine intitulată Faceți-vă rolul de joc jucat plăcut Pasul 17
    17
    Utilizați o coloană sonoră tematică. Creați-vă unul, dacă sunteți în stare - asigurați-vă că tema principală este în acord cu subiectul jocului.
  • Imagine intitulată Faceți-vă jocul de roluri plăcut Pasul 18
    18
    Faceți-vă lumea activă prin crearea evenimentelor. Misiunile secundare opționale care apar atunci când vizitați un oraș din nou sunt un exemplu. Alții pot fi legați de misiunea principală, ca un dragon care scapă din peșteră pe care tocmai l-ați lăsat pentru a ataca orașul tău natal. Sau puteți schimba ușor dialogurile PNG ale unui oraș după o scenă dintr-un alt oraș. Încercați să modificați și să vă așezați.
  • Imagine intitulată Faceți-vă jocul de roluri plăcută Pasul 19
    19
    Asigurați-vă că motivațiile personajelor sunt personale. Salvarea lumii este un lucru minunat, însă întrebați-vă dacă este cu adevărat necesar pentru scopurile istoriei. Dacă personajele nu ar fi dispuși să lupte cu seful final dacă nu intenționa să distrugă lumea, atunci ar trebui să reconsidere motivațiile personajelor tale și să schimbi povestea în consecință.
  • Imaginea intitulată
    20
    Trebuie să aveți un sentiment bun de estetică. Jocul dvs. trebuie să aibă propriul stil. Deși este adevărat că un grafic New Age nu face jocul automat distractiv, un bun simț al esteticii poate ajuta jucătorul să se identifice cu povestea și personajele.
  • Imagine cu titlul Asigurați-vă rolul de joc joc plăcut Pasul 21
    21
    Încercați să păstrați coerența în luptă. Deși poate fi satisfăcător să câștigi o luptă cu o singură mână, este la fel de frustrant să pierzi o luptă din cauza unei lovituri nefericite. Încercați să creați un sistem de luptă care să fie mereu consecvent și numai apoi să adăugați factorul de noroc.
  • Imaginea intitulată Faceți-vă jocul de roluri plăcută Pasul 22
    22
    Trecerea quest-uri quest nu sunt distractiv. Asigurați-vă că jucătorul este mereu conștient de obiectivele principale ale jocului și nu îl trimiteți la vânători de comori pentru a descoperi obiectivele.
  • Imaginea intitulată Asigurați-vă rolul pe care îl joci jocul plăcut Pasul 23
    23
    Nu folosiți dușmani de mică valoare. Dacă un jucător aflat în mijlocul jocului poate câștiga cu ușurință o luptă, purtând pur și simplu vrăji în zonă fără să se gândească la asta, înseamnă că ați făcut ceva greșit. Ar trebui să încercați să creați bătălii care să fie ușor de câștigat numai dacă utilizați abordarea corectă, pentru a nu face jocul prea dezechilibrat.
  • Imaginea intitulată
    24
    Oferiți motivația pentru ciocniri. Nu introduceți potriviri aleatorii și, dacă faceți acest lucru, asigurați-vă că faceți o mulțime de teste pentru a verifica eficacitatea acestuia. Încearcă să găsești o modalitate de a face față temnițelor și de a te ridica rapid dacă e nevoie.
  • Imaginea intitulată Faceți-vă jocul de roluri plăcut Pas 25
    25
    Încercați să faceți temnițele interesante. Mulți creatori de RPG fac greșeala de a crea hărți și temnițe prea complicate și confuze, ceea ce face ca jucătorul să-și piardă timpul. Evitați să creați labirinți doar de dragul lor.
  • Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit