gtemata.com

Cum să inventezi un joc

Jocurile oferă oportunități educaționale și de divertisment, pentru a distrage atenția și, în același timp, pentru a-și instrui mentalul și a cultiva creativitatea. Crearea unui joc, fie pentru copii, o clasă sau pentru vânzare, necesită un studiu despre ceea ce face un joc plăcut și găsirea resurselor disponibile pentru a vă ajuta să construiți acest joc.

paşi

Partea 1

Caracteristicile unui joc bun
Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 1
1
Alegeți scopul jocului dvs. Jocurile ar trebui să fie distractive, dar cele mai populare și durabile au un concept sau un scop care depășește divertismentul pur. Multe jocuri învață și dezvoltă abilități fizice și mentale.
  • Jocuri de strategie cum ar fi șah, dame și mancala pot fi utilizate pentru a preda abilitățile mintale de bază, iar în cazul mancala, chiar și calculul.
  • Jocul de bord RoboRally, în care jucătorii folosesc roboți pentru a se deplasa prin labirinturi, învață gândirea logică și abilitățile de programare de la modul în care jucătorii folosesc cărți de circulație. Jocul Wings of War card / miniatures învață abilități similare, folosind cărți pentru a reprezenta manevre aeriene între doi jucători care se provoacă reciproc la un duel.
  • Jocul mobil Tiny Wings este proiectat astfel încât avatarul zburător al jucătorului să plutească în aer până când atingeți ecranul, în momentul în care pasărea se învârte. Cu puțină practică, jucătorii învață să controleze coborârea păsărilor pentru a câștiga viteza, impulsul și punctele, dezvoltând în același timp abilitățile de sincronizare și motorizare.
  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 2
    2
    Stabiliți un obiectiv bine definit. Scopul, obiectul sau modul de a câștiga un joc ar trebui să fie ceva care poate fi ușor explicat jucătorilor sau oricui altcuiva. De asemenea, ar trebui să fie suficient de precisă pentru a face momentul în care cineva câștigă imediat recunoscut.
  • Scopul ar trebui, de asemenea, să fie satisfăcător pentru jucători. Obiective cum ar fi eliminarea unei echipe de antagoniști într-un joc video, de a fi primul pentru a ajunge la scorul maxim pentru un joc, sau au câștigat mai mult decât toate într-un test de televiziune toate sunt destul de satisfăcătoare.
  • Având o modalitate bine definită de a câștiga nu exclude alte căi de câștig. Deși principala modalitate de a câștiga inefabilul cuvinte jocul este primul jucător să înscrie cel puțin 100 de puncte, puteți câștiga, de asemenea, rămâne singura pentru a avea în continuare un semn de sănătate disponibile.
  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 3
    3
    Asigurați-vă că acțiunile și consecințele jucătorului sunt în concordanță cu contextul jocului. Ceea ce poate face jucătorul în cadrul jocului ar trebui să iasă în mod logic din conceptul și setarea jocului.
  • În jocul de masă Monopoly, un joc de schimburi imobiliare, jucătorii pot cumpăra și vinde proprietăți, colectează chirii și măresc valoarea acestor proprietăți construind case și hoteluri care ridică prețul de închiriere. Jucătorii plătesc, de asemenea taxe de proprietate și de lux, și în funcție de ce cărți întâmplarea neprevăzută sau pește, ar putea primi deduceri, dividende sau răscumpărări pentru publicitate operaționale sau pot trebui să plătească taxe medicale sau de întreținere a proprietății.
  • În jocul video Halo, în care scopul este de a respinge intruși străini Legământului din lumi colonizate de oameni, jucătorii lupta străinilor cu un arsenal de arme și explozibili. Armele au efecte realiste, la fel ca și avatarele jucătorilor, aliații lor și dușmanii.
  • Compactitatea acțiunii se extinde și la furnizarea de indicii jucătorului că ceva urmează să se întâmple, astfel încât el să poată pregăti reacția potrivită. Într-un joc video, acesta poate lua forma efectului sonor al unui tunet și a părului mișcat de vânt pentru a arăta apropierea unei furtuni. Într-un joc de cărți, aceasta poate însemna afișarea semințelor cărților pe care trebuie să le aibă jucătorul pentru a câștiga pe cardul care certifică starea de victorie.
  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 4
    4
    Stabiliți reguli simple care fac jocul interesant. Normele nu ar trebui să împiedice distracția generală a jucătorilor, dar acestea ar trebui să determine ce jucătorul poate și nu se poate face, să-l forțeze să abordări creative la probleme de strategii imediate și pe termen lung necesare pentru a câștiga.
  • Jocul de cuvinte tabu necesită ca jucătorii să dea indicii coechipierilor lor despre o persoană, un loc sau un lucru într-un anumit interval de timp. Restricțiile se referă la utilizarea cuvintelor sau expresiilor enumerate pe card ca interzise, ​​de obicei cele mai evidente cuvinte sau fraze pentru a descrie acel subiect sau orice gest. În acest fel, jucătorii trebuie să se gândească la modalități alternative de a descrie acest subiect.
  • Jocul de cărți Fluxx are obiectivul aparent simplu de a fi jucătorul care deține sau prezintă cărțile care se potrivesc obiectivului în joc. Complicația provine din faptul că obiectivul poate fi modificat în orice moment jucând o carte, precum și numărul de cărți care pot fi desenate, jucate, ținute în mână sau în fața jucătorilor. Jucătorii sunt obligați să se familiarizeze cu cărțile în joc, o strategie care este deviat din diferitele versiuni tematice ale jocului cu carduri v-ar putea să nu fie în original Fluxx.
  • Testarea de televiziune "Wheel of Fortune" este în principiu o variantă a jocului hangman. Principala sa complicație constă în faptul că jucătorii pot doar să ghicească consoanele să câștige bani și să cumpere vocalele.
  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 5
    5
    Acordați echilibru jocului. Echilibrul constă în evitarea, în cazul în care un joc poate fi câștigat în mai multe moduri, că există o cale "mai echitabilă" decât celelalte. Jucătorii ar trebui să fie capabili, uneori obligatoriu, să ia decizii în cunoștință de cauză cu privire la modul de a câștiga și ar trebui să fie pregătiți să facă față consecințelor alegerilor lor greșite.
  • În jocul de bord "Game of Life", jucătorii pot alege diferite rute în momente diferite. Unele căi pot fi mai scurte și mai simple, în timp ce cele mai lungi implică riscuri și potențiale recompense mai mari. Fiecare jucător trebuie să-și aleagă calea cea mai bună pentru a finaliza jocul cu cât mai mulți bani posibil.
  • Funcția "Mercenaries" a jocului video Resident Evil 5 oferă jucătorilor două moduri de a ucide cât mai multe zombi cât mai repede posibil: la distanță sau la distanță. Fotografia la distanță este mai sigură, dar folosește mai multă muniție. Zombiile sunt mai periculoase din apropiere, dar fiecare zombie ucis îndepărtează îndeaproape lupta, permițând jucătorului să omoare mai mult și să înscrie mai multe puncte.
  • Un alt aspect al echilibrului jocului este realizat prin acordarea fiecărui jucător într-un joc multiplu a aceleiași facultăți de a contribui. Aproape toate jocurile de rol sunt stabilite astfel încât fiecare rasă sau tip de caracter este mai bun la unele lucruri decât în ​​altele, ca un gigant puternic, care poate da pumni devastatoare, dar este mult mai expus din cauza fotografii de tonaj, sau un ninja agil, care poate fi împușcat de o respirație bine echilibrată, dar este capabil să evite cele mai multe atacuri.
  • O altă formă de echilibru este aceea de a oferi jucătorilor posibilitatea de a-și reveni atunci când rămân în urmă. Jocul show TV „! Jeopardy“ oferă mai multe opțiuni pentru a recupera: a rundă lui „! Jeopardy dublu“, în care întrebările sunt în valoare de două ori normali- rotund „Daily Doubles“, în cazul în care jucătorii pot risca unele sau pentru toate scorul propriu asupra întrebării - și "Final Jeopardy!", în care un jucător din ultimele locuri poate câștiga în continuare prin plasarea jocului corect.
  • Imagine cu titlul Faceți un joc Pasul 6
    6
    Oferiți un nivel adecvat de dificultate. Jocul ideal este unul în care jucătorii pot învăța rapid esența, dar din care pot atrage continuu un sentiment de provocare. Niciun joc nu poate fi ideal pentru toți jucătorii, deoarece jucătorii au abilități diferite bazate pe vârsta și interesele lor, dar anumite jocuri pot și pot oferi mijloace pentru a recunoaște aceste diferențe.
  • Unele jocuri sunt vândute în versiuni separate care vizează diferite grupe de vârstă sau experiență. Monopolino este o versiune simplificată a Monopoly, care înlocuiește lumea imobiliară cu Disney și face alte schimbări destinate copiilor, dar obiectivul de bază este același ca și versiunea pentru adulți. În contrast, câștigătoare Mutari a oferit o versiune extinsă a „Monopoly: Mega Edition“, care adaugă mai multe jetoane spațiu pentru clădiri înalte, stații și o matriță suplimentară pentru a accelera jocul.
  • Anumite jocuri oferă versiuni alternative cu provocări suplimentare. carte Jocul Fluxx are versiuni diferite teme, cum EcoFluxx cu hârtie „Compostul“, sau „Martian Fluxx“ cu carduri capabile de a nega Creepers sau carte „anti-țintă“ pentru a termina jocul fără câștigători.
  • Unele jocuri oferă extensii potrivite nivelului de calificare sau intereselor jucătorilor. Trivial Pursuit a creat "ediții" expandarilor cu carduri pentru cinefilii ( "Silver Screen Edition"), iubitori de muzică ( "Edition RPM"), sport ( "All-Star Sports Edition"), și tineret ( "Edition jucători tineri") . Jocul de cărți Munchkin oferă extensii care conțin noi provocări pentru jucători deja la ușurința cu jocul original, precum și buchete mixte, care beneficiază de oportunitățile care decurg din fuziunea grupurilor de două versiuni diferite, cum ar fi „Super Munchkin“ și „Star Munchkin“ .
  • Diverse jocuri video oferă niveluri de joc suplimentare, care sunt „blocate“ la atingerea unui anumit obiectiv sau achiziționarea unui anumit obiect, după care noul nivel este disponibil pentru a fi jucat și de a crea o nouă provocare. Când ajungi la acel nivel, viteza jocului poate crește treptat, pe măsură ce jucătorul dobândește abilități pentru a face jocul mai convingător.
  • Dacă chiar și nivelul de joc este proiectat pentru o anumită audiență, puteți include biți și referințe pentru a capta atenția jucătorilor din afara audienței dvs., ca și în cazul lui Munchkin "Boots of Butt-Kicking" kick backs) sau "Staff of Napalm". Aceste tipuri de jocuri sunt uneori numite "nivel dublu".
  • Imagine cu titlul Faceți un joc Pasul 7
    7
    Dați jucătorilor un sentiment de control. Jocurile pot avea reguli care automatizează anumiți pași, cum ar fi "dacă poți mânca trebuie să mănânci" la dame sau te obligi la activități plictisitoare, cum ar fi teleportarea în jocuri video. Împreună cu partea automată a jocului, ar trebui să existe oportunități de a lua decizii care să facă jucătorii să se simtă ca parte a jocului.
  • În jocul Trivial Pursuit, distanța pe care jucătorii o poate călători este determinată de joc. În orice caz, jucătorul poate alege cel puțin 2 direcții în care să se mute în funcție de cunoștințele sale și câte segmente trebuie să câștige pentru a câștiga.
  • Cu toate că anumite jocuri de rol face cu zarul pentru jucători pentru a determina atributele lor, mulți alții permit jucătorilor să aleagă propria lor, începând cu un număr finit de puncte de caracter să-și petreacă, modificate în continuare prin „deciziile de bază“ ale jocului. Acest sistem necesită mai mult timp pentru ca jucătorii să creeze personaje, dar oferă mult mai multă flexibilitate în tipurile de caractere disponibile.


  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 8
    8
    Oferiți opiniile și recompensele. Jucătorii ar trebui să fie informați despre modul în care merg în joc în timp ce se joacă. Se poate întâmpla în multe feluri.
  • Recompensele și scorurile sunt cele mai comune forme de evaluare. Scorul poate fi reprezentat de puncte, jetoane sau monedă, care pot fi adăugate jucătorului în caz de recompensă sau furate / stânga, așa cum este cazul în caz de eșec. Unele jocuri au diferite scoruri, cum ar fi utilizarea numerarului, contractele și jetoanele de case și hoteluri din Monopoly.
  • Jocurile video utilizează bare de progres pentru a urmări progresul jucătorului în joc sau nivelul de sănătate sau de energie al avatarelor. bare de energie sunt umplute la dreapta pentru a arăta proximitatea unui jucător la un gol, în timp ce barele de energie / de sănătate merge la stânga pentru a arăta cât de mult rezistență sau energie un avatar sau un vehicul trebuie să permită jucătorului să estimeze când reîncărcare.
  • Jocurile video sunt folosite și de alte indicii vizuale și auditive, la fel ca growl unui inamic, grimase, sau sânge în caz de vătămare sau, în cazul Tetris, înălțimea atinsă de teancul de cifre. Jocuri de masă și cărți sunt mai limitate în indicii utilizabile ca comentarii, dar este posibil, la fel ca în Boomtown tabla de joc, în cazul în care un jucător care cumpără 3 sau mai multe mine aceeași culoare câștigă un jeton pe care îl califică drept „primar "Din comunitatea asociată cu acea culoare, precum și un punct de victorie la sfârșitul jocului în cazul în care vă păstrați statutul.
  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 9
    9
    Introduceți un "cârlig" pentru a atrage oameni în joc. Cârligul este elementul care aduce pe cineva să joace și, dacă îl vindeți, să îl cumpărați. Cârligul poate fi în una sau mai multe forme, inclusiv:
  • Un gen. Jocul Cuvinte fără cuvinte se bazează pe universul fantastic creat de scriitorul de groază H.P. Lovecraft. Cartile sale prezinta imagini ale zeilor vechi din mitul lui Cthulhu, iar scrierile literelor se bazeaza pe cate fațete conțin, cu referire la aspectele variate ale acestor creaturi.
  • O regulă sau mecanica jocului. Jocul de cărți The Great Dalmuti cere jucătorilor să joace același număr de cărți la un nivel inferior celor jucate la rândul lor. Cu toate acestea, pachetul conține întotdeauna mai puține cărți decât cărțile mari. Acest lucru, impreuna cu alte reguli, permite jucatorului care castiga un joc sa castige chiar mai usor pe urmatorii jucatori, incurajand alti jucatori sa le provoace soarta si sa devina noul Grande Dalmuti.
  • O conexiune cross-media. Multe jocuri au fost făcute în legătură cu saga de science fiction precum "Star Trek" și "Star Wars", precum și alte personaje de radio, de film, televiziune și benzi desenate. „Batman: Arkham Asylum“ este jocul 2009 videoclip Rocksteady Studio în cazul în care jucătorul își asumă rolul de Batman, care încearcă să scape de la azilul de nebuni din Gotham City pentru a preveni Joker să arunce în aer oraș. Legătura dintre medii diferite conduce la actorii seriei animate Batman ca voci oficiale ale jocului și aceleași dialoguri scrise de unul dintre autorii seriei.
  • Partea 2

    Creați-vă jocul
    Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 10
    1
    Decideți dacă doriți să creați un joc amator sau unul comercial. "Amator" în sensul jocului de a folosi în familie sau între prieteni / colegi, în timp ce un joc "comercial" trebuie vândut.
    • Puteți construi un joc de carton amator cu carton, deși este mai bine să îl plasticizați în cazul utilizării prelungite. Puteți desena grafica, manual sau digital, sau puteți solicita ajutor de la un prieten, un membru al familiei sau un student.
    • Pentru un joc de bord comercial, veți avea nevoie de grafică profesională, direct în digital sau scanat. Puteți lucra cu industrii care produc jocuri, jetoane și alte piese, sau contactați producătorii diferitelor piese și creați un circuit de producție independent. Un circuit independent poate costa mai mult inițial, dar ar putea permite costuri mai mici în cazul unei defecțiuni ulterioare.
    • Puteți construi un joc de cărți amatori folosind carton sau carduri și, din nou, poate doriți să laminați cartelele în cazul utilizării frecvente. Puteți să vă desenați grafice sau să obțineți ajutor de la un prieten, un membru al familiei sau un student.
    • Pentru un joc de cărți comerciale, veți avea nevoie în continuare de o grafică profesională, iar cardurile vor trebui să fie făcute din cartelă pentru cărți de joc sau cărți poștale.
    • Pentru a crea un joc video pentru PC, veți avea nevoie de o abilitate minimă de calculator. Dacă doriți să proiectați un modul pentru un joc existent, puteți utiliza un kit de dezvoltatori, cum ar fi "Sursa SDK", "Unreal Development Kit" sau "Skyrim Creation Kit", în funcție de motorul folosit de joc. Cu toate acestea, dacă doriți mai mult control decât cel garantat de kit, trebuie să învățați limba C ++, UScript sau altă limbă de programare pentru a scrie codul care vă poate da controlul. De asemenea, veți avea nevoie de o copie a jocului pentru care doriți să creați un formular.
    • Pentru a crea un joc pe Facebook, veți avea nevoie de un cont Facebook și de un program de gestionare precum "Construct 2". De asemenea, este posibil să aveți nevoie de un limbaj de programare asemănător cu HTML.
    • Puteți descoperi imaginile de fundal tridimensionale și imaginile pentru jocurile pe PC cu programe "Google Sketchup", care au o interfață similară cu software-ul pentru crearea de niveluri în kiturile pentru dezvoltatori.
  • Imagine cu titlul Faceți un joc Pasul 11
    2
    Creați un prototip. Trebuie să aveți o versiune reală a jocului gata de jucat, precum și o versiune detaliată scrisă a regulamentului relevant.
  • Dacă intenționați de asemenea să vă produceți jocul sau cărțile de joc pentru vânzare, puteți obține în continuare un prototip din aceeași placă pe care ați folosi-o pentru versiunea amator.
  • Imagine cu titlul Faceți un joc Pasul 12
    3
    Collaudalo. Testul vă permite să vedeți dacă jocul funcționează așa cum doriți și să primiți opiniile celor care joacă acolo pentru ao îmbunătăți.
  • Kiturile pentru dezvoltatorii de jocuri pentru PC includ, de obicei, un mod de testare în care să testați modulul de joc pentru a vă asigura că nu se prăbușește sau nu este diferit de proiect. Veți dori să rezolvați eventualele erori înainte de a invita alți jucători la test.
  • Membrii familiei și prietenii sunt primii testeri ideali, dacă sunt interesați de joc. Acordați atenție posibilității ca opiniile lor să fie influențate de relația lor cu dvs., mai degrabă decât cât de mult apreciază jocul.
  • Distribuitorii de jocuri și de benzi desenate din zonă ar putea organiza grupuri de jucători, dintre care unii ar putea fi interesați de testarea jocului. Anumite orașe au și playroom-uri și cluburi de noapte dedicate jucătorilor hardcore.
  • Multe conferințe de science fiction includ o secțiune de joc și există, de asemenea, conferințe rezervate jocurilor. Lucca, de exemplu, găzduiește una dintre cele mai importante din Italia, deși este posibil să găsiți mai mult sau mai puțin convenții mici în zona dvs. (O listă a diferitelor târguri este disponibilă aici: https://rfiere.com/giochi/italia/.)
  • Imaginea intitulă Faceți un joc Pasul 13
    4
    Includeți comentariile necesare pentru a corecta jocul. Este posibil să aveți nevoie de mai multe cicluri de proiectare, testare și revizuire înainte ca jocul să fie așa cum ar trebui să fie.
  • Sfaturi

    • În dezvoltarea jocului dvs. este util să încercați diferite jocuri de același tip pe care încercați să le construiți. Puteți descoperi aceste jocuri prin jucători de prieteni în magazine specializate, în playroom-uri sau în convenții de joc.
    Afișați mai multe ... (27)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit