gtemata.com

Cum se joacă 500

Acest articol vă va învăța să jucați 500 cu alte 3 persoane (2 echipe din 2) și un pachet de cărți.

conținut

paşi

Imaginea intitulată Play 500 Step 1
1
Găsiți alte 3 persoane să se joace cu dvs. Formeaza 2 echipe de 2. Stai in fata partenerului tau.
  • Imaginea intitulată Play 500 Step 2
    2
    Pregătiți cardurile. Eliminați 2 și 3. Trebuie să existe doar un singur joker.
  • Imagine intitulată Play 500 Step 3
    3
    Distribuiți cardurile. De la cele 3 cărți până la persoana din dreapta persoanei care deține pachetul și apoi 3 cărți la celelalte, până când vă întoarceți la dealer. Puneți 3 cărți în centrul mesei. Apoi repetați cu 2 carduri (2 carduri între ele - după care, nici o carte în mijloc), apoi din nou cu 3 cărți, apoi din nou cu 2. Fiecare jucător ar trebui să aibă 10 de carduri cu 5 cărți pe masă.
  • Imaginea intitulată Play 500 Step 4
    4
    Începeți prin a arăta. Este puțin complexă. În acest joc există 4 costume de cărți. Acele inimi merită mai mult, urmate de picturi, apoi de flori și în cele din urmă de pikes. Persoana din dreapta dealer-ului începe. Un exemplu de episod este "7 picade" sau "7 cadre". Aceasta inseamna ca jucatorul crede ca poate castiga 7 maini (in timpul jocului, oricine pune cele mai multe carti castiga) "mână"). Dacă jucătorul nu are destule cărți bune "trece" (poate, de asemenea "indica", adică să aibă o mână bună într-o anumită sămânță, să-i ajute pe partenerul său). Următorul jucător face pariul. Acest jucător trebuie să parieze mai mare decât cel precedent (sau să treacă - nu se poate "indica" după primul "real" pariu). De exemplu, dacă primul jucător a pariat "7 cadre", al doilea trebuie să indice ""7 inimi" sau "8 orice". Și deci continuați în jurul mesei (dacă nimeni nu punctează, cărțile sunt amestecate). Luați punctele (cele 5 cărți de pe masă). Consultați secțiunea "Sfaturi".
  • Imaginea intitulată Play 500 Step 5
    5


    Persoana cu punctele trebuie apoi să pună jos 5 cărți. Ele pot fi aceleași cărți, dar nu neapărat.
  • Persoana care tocmai a câștigat joacă un card inițial. Este de obicei un ace (A) de un costum scăzut (cele care nu sunt atuuri) sau joker sau un card foarte mic.
  • Persoana din dreapta este următoarea. Trebuie să joace un carton cu același costum. Dacă jucătorul nu are unul în același mod, el poate juca un altul (dar acest costum nu are nicio valoare, în timp ce trebuie să urmați același costaj pentru a spori mâna).

  • Imaginea intitulată Play 500 Step 6
    6
    Jocul continuă până când 4 cărți rămân pe masă.
  • Imaginea intitulată Play 500 Step 7
    7
    Cunoașteți faptul că cartea câștigătoare este (în această ordine, deci dacă nu există A, mergeți la B și apoi la C): A) jokerul, B) cel mai înalt cartonaș de pe masă, C) cel mai mare card al costumului chemat. Persoana care a jucat cartea câștigătoare ia mâna ("truc") și conduce mâna următoare (consultați secțiunea "Sfaturi").
  • Imaginea intitulată Play 500 Step 8
    8
    Jocul continuă astfel până când cardurile sunt terminate. Numără punctele persoanei care a câștigat pariul (care a păstrat puntea) și partenerul său. În cazul în care depășesc pariul lor (de exemplu, aceștia înregistrează 8 puncte care le-au numit "7 cadre") câștigă pariul pentru suma (în acest caz, 7 cadre). Dacă nu au câștigat, pierd suma pariurilor (consultați secțiunea "Sfaturi").
  • Imaginea intitulată Play 500 Step 9
    9
    Continuați până când o echipă atinge 500 de puncte (câștigătoare).
  • Sfaturi

    • Nu este atarnă atunci când fiecare carte este luată pentru ceea ce spune. De obicei jucați numai atunci când aveți jokerul.
    • Când pariați, amintiți-vă că valorile subminează puterea: cu cât este mai mare puterea, cu atât este mai mare pariul. Cel mai mare pariu câștigă.
    • Ultimul costum orientat (cel ales de jucătorul cu puntea) este numit acum "atu". Trumpul este acum sămânța care merită mai mult în joc. Celelalte semințe sunt la fel.
    • Amintiți-vă că puteți ajunge și în negativ (scorul de sub 0).
    • Ordinea semințelor de non-trump merge astfel (în ordine descrescătoare): A, K, Q, J, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4.
    • Ordinea atu merge ca aceasta (în ordine descrescătoare, și cu trâmbița diamantelor): „umbrar“ de cadre (umbrar este un jack de sămânță trump și semințele de aceeași culoare ca atu - deci în acest caz, de asemenea, Jack of Hearts va fi un bower. Cardul trupei este numit "dreapta"în timp ce cealaltă va fi "stânga bower"), wildcard, dreapta alba, stânga, A, K, Q, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4.
    • Jokerul este cel mai mare card. Învinge toate celelalte cărți, de orice costum.
    • Persoana care stă în fața ta este partenerul tău. Joacă împreună. Deci, dacă, de exemplu, partenerul dvs. câștigă pariul și încearcă să obțină puncte, orice punct câștigat de el este, de asemenea, al tău.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit