Cum de a desena mobilier în 3D
Realizați schița tridimensională a unei piese de mobilier sau a oricărui alt obiect, creând, în primul rând, un bloc 3D.
Acest lucru ar trebui utilizat ca îndrumare.
O schiță 3D reproduce lățimea, înălțimea și lungimea unui obiect.
Marginile orizontale sunt reprezentate la un unghi de 30 de grade. Cele verticale, pe de altă parte, rămân astfel.
paşi
1
Cumpărați un bloc de hârtie graf. Sau, pe o foaie de hârtie albă, creați o rețea de pătrate echivalente de la dvs.
2
Numără 10 pătrate de la marginea din stânga a colii.
3
Desenați un punct în colțul din dreapta jos al pătratului care se află cel mai apropiat de centrul foii.
4
Marcați acest punct ca # 1. Contorizați liniile pentru a localiza următorul punct sau utilizați o riglă pentru a măsura distanța.
5
Numărați 12 linii în dreapta și, de acolo, 7 în partea de sus, comparativ cu punctul # 1.
6
Marcați acest punct și numiți-l nr. 2.
7
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 1 și # 2 cu o linie de lumină. Acesta este înclinat la 30 de grade.
8
Mergeți la pasul # 1. Numără 7 linii în partea stângă și 4 în partea de sus.
9
Marcați acest punct și numiți-l # 3.
10
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 1 și # 3 cu o linie de lumină. Aceasta formează un unghi de 30 de grade spre stânga.
11
Mergeți la pasul # 1. Conteaza 8 linii de aici.
12
Marcați acest punct și numiți-l # 4.
13
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 1 și # 4 cu o linie de lumină. Acest lucru este perfect vertical.
14
Mergeți la pasul # 3. De aici are 8 linii în sus.
15
Marcați acest punct și numiți-l # 5.
16
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 3 și # 5 cu o linie de lumină. Acesta este perfect vertical, paralel cu cel desenat pentru a se alătura punctelor # 1 și # 4.
17
Mergeți la pasul # 2. De aici are 8 linii în sus.
18
Marcați acest punct și numiți-l # 6.
19
Utilizați rigla pentru a asocia punctele # 2 și # 6 cu o linie de lumină.
20
Mergeți la pasul # 1. De aici are 5 linii în dreapta și apoi 19 linii în partea de sus.
21
Marcați acest punct și numiți-l nr. 7.
22
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 4 și # 6 cu o linie de lumină. Acest lucru este paralel cu cel al punctelor de conectare # 1 și # 2.
23
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 4 și # 5 cu o linie. Acest lucru este paralel cu cel al punctelor de conectare # 1 și # 3.
24
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 5 și # 7 cu o linie. Acest lucru este paralel cu cel al punctelor de conectare # 4 și # 6.
25
Utilizați rigla pentru a îmbina punctele # 6 și # 7 cu o linie de lumină. Segmentele neetichetate formează un bloc, care va fi schema de ghidare pentru desenarea mobilierului.
26
Faceți o schiță de mobilier în interiorul blocului. Desenați toate liniile piesei de mobilier astfel încât acestea să fie paralele cu cele ale blocului.
27
Plasați hârtie lucioasă pe contururile blocului pentru a desena alte obiecte fără a trebui să creați modelul de fiecare dată de la început.
Sfaturi
- Acest tip de schiță 3D se numește desen izometric.
Lucruri de care ai nevoie
- Bloc de hârtie graf
- conducător
- HB creion
- cauciuc
- Creion pentru creion (opțional)
- Hârtie de urmărire (opțional)
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum să înțelegeți înclinația în algebră
- Cum se construiește un poligon regulat folosind un cerc
- Cum se construiește o cutie de carton folosind o foaie de carton
- Cum de a construi Origami modulare
- Cum se creează designul Chevron
- Cum să desenezi cu perspectiva de două puncte
- Cum să desenați perspectiva
- Cum de a desena un castel
- Cum de a desena un cub imposibil
- Cum să desenezi un hexagon
- Cum de a desena un triunghi echilateral
- Cum de a desena un castron de pește roșu
- Cum să faci o mașină de hârtie
- Cum sa faci un Octagon
- Cum se fac măsurători în milimetri
- Cum se fac măsurători în centimetri
- Cum de a face Soli o foaie cu unghiuri
- Cum să îndoiți o foaie în treimi
- Cum să faci un proiector
- Cum să vă alăturați nouă puncte organizate în formă pătrată Nu ridicați niciodată creionul
- Cum să găsiți centrul unui cerc