gtemata.com

Cum se programează în Visual Basic .NET (VB.NET)

Acest articol oferă un punct de pornire pentru a începe programarea în Visual Basic.

paşi

Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 1
1
Descarcă Visual Basic .NET 2005 ediție de la https://microsoft.com/express/. După descărcarea și instalarea programului, veți fi gata să începeți. Mai intai va trebui sa intelegeti ca un computer nu este capabil sa gandeasca si sa raspunda si ca tot ceea ce face el vine dintr-o lista detaliata de instructiuni. Va trebui să-i explicați cel mai mic pas în detaliu.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 2
    2
    Deschideți Visual Basic. Veți vedea o fereastră în care puteți alege diferite tipuri de programe. Selectați Aplicații Windows - aceasta va fi opțiunea pe care o veți folosi în majoritatea cazurilor.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 3
    3
    Aflați tipurile de obiecte de bază. Veți vedea o fereastră în interiorul unei ferestre gri cu o grilă de puncte negre. Aceasta este platforma programului. Aici veți adăuga diferite obiecte. Elementele de bază din Visual Basic (VB) sunt butoane, câmpuri de text, câmpuri de editare, casete de selectare și etichete.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 4
    4
    Aflați cum să plasați un obiect. În partea stângă a ecranului veți vedea o bară de instrumente cu multe obiecte. Faceți clic pe pictograma Buton. Apoi faceți clic pe fereastra gri. Veți poziționa butonul în care veți face clic.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 5
    5
    Porniți (depanarea) programul. Felicitări, tocmai v-ați făcut primul program! Când faceți clic pe butonul ce se întâmplă? Absolut nimic. Să vedem cum se schimbă lucrurile.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 6
    6
    Închideți programul.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 7
    7
    Reveniți la platforma programului și faceți dublu clic pe buton. Veți vedea o fereastră similară cu Notepad. Aici trebuie să explicați programului ce să facă.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 8
    8
    Scrieți msgbox ("bună lume").
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 9
    9
    Debugați programul. Faceți clic pe butonul. Ce se întâmplă? O fereastră nouă se va deschide cu textul salut lume.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 10
    10
    Pentru a schimba programul în continuare, reveniți la platformă.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 11
    11
    Adăugați o etichetă. Eticheta va fi numită etichetă1 (nu va fi o problemă atâta timp cât programul este mic, dar trebuie să oferiți etichete mai descriptive, altfel va fi dificil să le recunoașteți în cele mai complexe programe). Doar faceți clic pe etichetă. În partea dreaptă a ecranului veți vedea o fereastră de proprietăți, iar în interiorul aceluia numit text, unde puteți defini textul etichetei. Găsiți proprietatea numelui și schimbați-l pentru a ieși - astfel veți ști că este o etichetă și va produce o ieșire de un fel.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 12
    12
    Reveniți la platforma programului și adăugați 2 câmpuri de editare, redenumind-le ca (edit_a), (edit_b) și eliberând câmpurile de text - câmpurile sunt intrările programului dvs. De asemenea, redenumiți butonul și textul. Editați butonul Sumă.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 13


    13
    Probabil că ați ghicit că creăm un program care poate adăuga două numere. Să începem cu partea de programare. Faceți dublu clic pe buton, ștergeți msgbox ("bună lume") și nu faceți altceva.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 14
    14
    Scrieți eti_uscita.text = ("edit_a.text + edit_b.text").
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 15
    15
    Această comandă adaugă conținutul câmpurilor de editare la program.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 16
    16
    Dacă executați programul acum, veți primi o eroare când faceți clic pe butonul Sumă.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 17
    17
    Pentru a evita eroarea, utilizați instrucțiunea condiționată dacă apoi, pentru a permite programului să efectueze o acțiune diferită în funcție de starea booleană a unei instrucțiuni.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 18
    18
    În codul butonului, scrieți "dacă edit_a.text = ("") sau edit_b.text = ("") apoi newline msgbox ("scrie ceva pentru a adăuga") newline else newline lab_output.text = ("edit_a.text + edis_b, text"). newline end
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 19
    19
    Ați creat un program care poate adăuga două numere. Puteți face același lucru și cu alți operatori matematici, adăugând noi butoane pentru fiecare operație pe platformă și veți crea un simplu calculator.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 20
    20
    Iată un sfat care vă va permite să evitați să scrieți edit_a.text de fiecare dată. Puteți defini ceea ce se numește o variabilă. În partea de sus a ferestrei de programare veți vedea o propoziție care începe cu sub-sub sau ceva similar. Va trebui să scrieți sub această teză dim a, b ca zecimal. Celelalte variabile sunt șir, integer și boolean și puteți găsi semnificația lor în manualul de ajutor - pentru moment, veți avea nevoie doar de o zecimală.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 21
    21
    Sub dim, scrie a = edit_a.text b = edit_b.text
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 22
    22
    Reveniți la codul de buton și înlocuiți edit_a.text și edit_b.text noile variabile a și b pe care le-ați definit.
  • Imaginea intitulată Program în Visual Basic .NET (VB.NET) Pasul 23
    23
    Debugați-vă programul.
  • Sfaturi

    • Dacă nu știți cum să continuați cu un program, puteți încerca să introduceți numele unui obiect și să îl adăugați "." - va apărea o fereastră cu toate comenzile pe care le puteți scrie. Căutați informații despre comenzile pe care nu le cunoașteți - ar putea fi soluția pentru problemele dvs.
    • Cel mai bun mod de a începe este să folosiți tutorialele.
    • BASIC (și, desigur, variantele VB) este un limbaj relativ simplu de învățat și obișnuit. Această simplitate, totuși, este o consecință a faptului că BASIC este un limbaj de nivel înalt. Aceasta înseamnă că nu veți putea accesa inima sistemului cu codul dvs. Dacă aveți nevoie de un limbaj de nivel scăzut, încercați C sau Asamblare.
    • Aflați despre operatorii boolean, variabilele, dacă / apoi declarațiile, buclele și instrucțiunile exit / goto. De asemenea, ar fi util să existe noțiuni generale de programare și funcționarea calculatorului.
    • Spre deosebire de alte limbi, capitalizarea nu ar trebui să fie respectată în BASIC.
    • Încercarea de a crea un program avansat ca o primă experiență de programare nu este o idee bună. În schimb, încercați să creați programe mai simple, cum ar fi Hello World, până când veți reuși să gestionați elementele VB mai complexe.
    • Verificați codul pentru formatarea și scrierea erorilor. Mai devreme sau mai târziu, nu veți găsi o eroare în cod și pierdeți mult timp căutând.
    • Continuați încet și nu vă grăbiți.

    Avertismente

    • Visual Basic .NET este aproape complet diferit de omologii săi anteriori VB6 și VB5.
    • Nu face prea multe greșeli atunci când scrieți, sau găsirea lor va dura mult timp.
    • Visual Basic nu este destinat jocurilor care folosesc greu grafica - folosiți o limbă precum Java sau Flash dacă doriți să creați un program de acest tip.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Un calculator
    • Internet (pentru suport)
    • Visual Basic .NET (programul)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit