gtemata.com

Cum se programează în Flash (ActionScript 2.0)

Adobe Flash este un program fantastic care vă permite să creați filme, jocuri, prezentări și aproape orice altceva. Acesta combină un program de desen, un editor de filme și un limbaj de programare. Dacă nu știți de unde să începeți, sunteți în locul potrivit.

paşi

Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 1
1
Care este versiunea dvs. de Flash? Orice versiune după 7 (nu CS7, dar versiunea 7 a Flash - toate versiunile CS ale Flash ar trebui să fie bine) va fi capabil să ruleze codurile descrise în acest ghid.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 2
    2
    Învață să înțelegi ce este limba de programare. Un limbaj de programare este o limbă intermediară între om ("Salut, ce faci?") și mașina ("10111010001000x101110001110"). Gândiți-vă la un exemplu de întâlnire cu o persoană japoneză. Dacă amândoi cunoașteți limba engleză, puteți comunica, altfel decât utilizați de obicei.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 3
    3
    Pentru acest ghid vom folosi ActionScript 2. ActionScript este limbajul de programare Flash. ActionScript 1 este învechit și ActionScript 3 este prea complex pentru un articol wikiHow scurt.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 4
    4
    Să începem cu un script simplu. Deschideți un nou proiect în Flash, asigurându-vă că selectați ActionScript 2. Folosind instrumentele de desen, desenați un buton simplu pe ecran. Selectați-l cu mouse-ul (instrument de selecție), faceți clic cu butonul din dreapta, apoi faceți clic pe "Conversia la simbol". De asemenea, puteți apăsa F8 după selectarea butonului.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 5
    5
    Ar trebui să apară o fereastră. Setați tipul ca un buton și faceți clic pe "în regulă"pentru moment. Rețineți că va apărea în Bibliotecă.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 6
    6


    Faceți dublu clic pe buton. În linia de timp, utilizați "Introduceți Cadrul cheie" pentru a insera o cutie mica in linii Sus, Peste, Jos si Hit. Puteți încerca aceste opțiuni în timpul liber, asigurați-vă că există un buton în Sus și Hit la minim. În partea de sus a paginii, faceți clic pe Scena 1 pentru a reveni.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 7
    7
    În Cronologie, introduceți un alt cadru și utilizați instrumentul de scriere pentru scriere "Yay!" în centru. Nu este important ce veți scrie. Puteți pune tot ce doriți în al doilea cadru.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 8
    8
    Începeți acum cu scenariul. După selectarea primului cadru, apăsați F9 sau faceți clic dreapta, apoi faceți clic pe "acţiuni". În fereastra care apare, tastați "stop () -" (fără citate). Când scriptul este executat, filmul se va opri la primul cadru (pentru a evita bug-urile în viitor, puteți repeta operația pentru cel de-al doilea cadru).
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 9
    9
    Acum că ați scris codul de cadru, deschideți fereastra "acţiuni" pentru buton ca și pentru cadre. Tip: on (eliberare) {gotoAndStop (2) -}. Acest lucru îi spune lui Flash că atunci când butonul mouse-ului este eliberat pe buton, doriți ca cronologia să ajungă la al doilea cadru și să se oprească acolo. Puteți folosi, de asemenea, gotoAndPlay pentru a afișa o animație, dar aceasta este o tehnică mai avansată.
  • Imaginea intitulată Program în Flash (Basic Actionscript 2.0) Pasul 10
    10
    Apăsați Ctrl + Enter pentru a rula filmul (Cmd + Enter pe Mac). Faceți clic pe butonul.
  • Sfaturi

    • Începeți de la programe simple până la cele mai complexe jocuri. Veți învăța multe.
    • Nu complicați programele prea mult. Programarea face parte doar din Flash, motiv pentru care unii oameni preferă ActionScript 2 (ActionScript 3 este mai complex).
    • Veți găsi o mulțime de tutoriale pe YouTube care vă pot ajuta să începeți programarea, precum și cărți din librării.

    Avertismente

    • Programarea poate fi foarte complexă. Învață să te plimbi înainte de a alerga și ÎNTOTDEAUNA să-ți salvezi munca, mai ales dacă ești începător.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Adobe Flash (versiunea 7+)
    • Răbdare și atenție
    • Înțelegerea de bază a limbajelor de programare
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit