Cum de a crea un joc flash
Flash este un format popular pentru jocuri video bazate pe browser pe site-uri precum Newsgrounds și Kongregate. Deși formatul Flash pierde popularitate datorită succesului aplicațiilor mobile, multe jocuri de calitate sunt încă produse cu această tehnologie. Flash utilizează ActionScript, o limbă ușor de învățat care vă oferă control asupra obiectelor afișate pe ecran. Începeți de la pasul 1 pentru a afla cum să creați un simplu joc Flash.
paşi
Partea 1
Începeți procesul1
Proiectați-vă jocul. Înainte de a începe să scrieți codul, va fi util să aveți o idee vagă despre cum funcționează jocul dvs. Flash este mai potrivit pentru jocurile simple, deci concentrați-vă asupra creării unui joc care necesită doar câteva mecanici pe care trebuie să le îngrijoreze jucătorul. Încercați să aveți în minte un gen și o anumită mecanică înainte de a începe să vă creați prototipul. Cele mai comune jocuri Flash includ:
- Cursa infinită: în aceste jocuri personajul se mișcă automat, iar jucătorul trebuie doar să sară peste obstacole sau să interacționeze într-un alt mod cu jocul. În mod normal, playerul va avea doar una sau două opțiuni de control.
- Fighters: aceste jocuri sunt, de obicei, defilare și jucătorul va trebui să învingă dușmanii să progreseze. Caracterul are adesea mai multe mișcări la dispoziția sa pentru a-și învinge dușmanii.
- Puzzle-uri: aceste jocuri necesită jucătorului să rezolve puzzle-uri pentru a depăși fiecare nivel. Acestea pot fi jocuri care necesită să creați combinații de trei obiecte, cum ar fi puzzle-uri Bejeweled sau mai complexe întâlnite frecvent în jocurile de aventură.
- RPG: aceste jocuri se concentrează pe dezvoltarea și progresia personajului, iar jucătorul trebuie să se miște în medii multiple cu care se confruntă o varietate de dușmani. Mecanica de luptă variază foarte mult de la un RPG la altul, dar multe dintre ele sunt bazate pe turn. GDR-urile pot fi mult mai greu de programat decât jocurile simple de acțiune.
2
Aflați cele mai bune aspecte ale Flash. Blițul este potrivit pentru jocuri 2D. Este posibil să creați jocuri 3D în Flash, însă sunt necesare tehnici avansate și o cunoaștere semnificativă a limbajului. Aproape toate jocurile Flash de succes sunt în 2D.
3
Familiarizați-vă cu ActionScript3 (AS3). Jocurile flash sunt programate în AS3 și va trebui să înțelegeți funcționarea de bază a acestei limbi pentru a putea crea cu succes un joc. Puteți crea un joc simplu, cu un nivel rudimentar de înțelegere a modului de programare în AS3.
4
Descărcați Flash Professional. Acest program este plătit, dar este cel mai bun mod de a crea rapid programe Flash. Alte opțiuni sunt disponibile, inclusiv unele open-source, dar au probleme de compatibilitate sau necesită mai mult timp pentru a finaliza aceleași operații.
Partea 2
Scrie un simplu joc1
Aflați despre elementele de bază ale clădirii codului AS3. Când creați un joc simplu, veți folosi multe structuri de cod diferite. Există trei părți principale ale oricărui cod AS3:
- Variabile - aici sunt stocate datele dvs. Datele pot fi numere, cuvinte (șiruri), obiecte și multe altele. Variabilele sunt definite de codul var și trebuie să fie un singur cuvânt.
var Salutegiocatore: Număr = 100 - // "var" indică faptul că definiți o variabilă. "saluteGiocatore" este numele variabilei. "număr" este tipul de date. "100" este valoarea atribuită variabilei. / / / Toate liniile de acțiuni se încheie cu "-"
addEventListener (MouseEvent.CLICK, slashSpas) - // "addEventListener ()" definește dispozitivul de gestionare a evenimentului .// "MouseEvent" este categoria de intrare care este așteptată. ".click" este evenimentul specific din categoria MouseEvent.// "fendenteSpada" este funcția numită atunci când apare evenimentul.
funcția sfendenteSpada (e: MouseEvent): void - {// Aici va trebui să introduceți codul} // "funcție" este cuvântul cheie care apare la începutul fiecărei funcții. "fendenteSpada" este numele funcției. "e: MouseEvent" este un parametru suplimentar, care arată că funcția // este apelată de un handler de evenimente. ": void" este valoarea returnată de funcție. Dacă nu trebuie returnată nici o valoare //, utilizați: void.
2
Creați un obiect. ActionScript este folosit pentru a influența obiectele din Flash. Pentru a crea un joc, va trebui să creați obiecte cu care playerul poate interacționa. Conform ghidurilor pe care le citiți, obiectele ar putea fi numite sprites, actori sau clipuri video. Pentru acest joc simplu, veți crea un dreptunghi.
3
Atribuiți proprietățile obiectului. După selectarea dreptunghiului nou creat, deschideți meniul Editați și selectați "Conversia la simbol". De asemenea, puteți apăsa F8 ca o comandă rapidă. În fereastră "Conversia la simbol" dați obiectului un nume ușor de recunoscut, cum ar fi "inamic".
4
Aflați cum să modificați proprietățile unei instanțe. După crearea unei instanțe, puteți modifica proprietățile sale cu AS3. În acest fel puteți să mutați obiectul pe ecran, să îl redimensionați și așa mai departe. Puteți modifica proprietățile introducând instanța, urmată de un punct ".", urmată de proprietate și, în final, de valoarea:
5
Examinați comanda trace (). Această comandă returnează valoarea curentă a obiectelor specificate și este utilă pentru a înțelege dacă totul se face corect. Este posibil să nu includeți comanda de urmărire în codul final, dar este utilă atunci când depanați.
6
Creați un joc simplu cu informațiile furnizate până în prezent. Acum, că aveți o înțelegere de bază a principalelor funcții, puteți crea un joc în cazul în care un inamic schimba dimensiunea de fiecare dată când faceți clic pe ea, până când toate sănătății sale.
var saluteNemico: Număr = 100 - // seta starea de sănătate a attaccoGiocatore inamic 100.var: Număr = 10 - // seta puterea jucatorul va ataca atunci când click.nemico.addEventListener (MouseEvent.CLICK, attaccaNemico) - // prin adăugarea acestei funcții direct la inamic obiect, // funcția va fi numit numai atunci când se face clic pe elementul în sine // și nu în orice alt punct de schermo.setposizioneNemico () - // această comandă solicită următoarea funcție pentru a poziționa inamicul // pe ecran. Acesta este începutul gioco.function setposizioneNemico (): void {nemico.x = 200 - // plasati inamicul la 200 de pixeli din partea stângă a schermonemico.y = 150 - // plasează inamicul la 150 de pixeli din capătul superior al acesteia schermonemico.rotation = 45 - Inamicul se rotește 45 ° în sensul acelor de ceasornic ("valoarea x a inamicului este", enemy.x, "și valoarea y a inamicului este", Nemico.y) - // arată poziția curentă a inamicului pentru erorile attaccaNemico} funcție (e: MouseEvent): void // Această comandă creează funcția de atac atunci când se face clic pe inamic {saluteNemico = saluteNemico - attaccoGiocatore- // Scădeți valoarea de atac a valorii sănătății // rezultând noua valoare a salute.nemicoy.scaleX = saluteNemico / 100 - // Modificarea lățimii inamicului bazat pe salute.// sale valoarea este împărțită de 100 pentru ao transforma în decimale.nemico.scaleY = saluteNemico / 100 - // Modificați înălțimea inamicului pe baza salute.trace sale ("Inamicul are", healthNemico) - // Oferă sănătatea inamicului}
7
Încercați jocul. Când ați creat codul, puteți încerca noul joc. Faceți clic pe meniul Control și selectați Movie Head. Jocul va începe și puteți face clic pe obiectul inamic pentru a schimba dimensiunea acestuia. În fereastra Output veți vedea rezultatele comenzii trace.
Partea 3
Aflați tehnici avansate1
Aflați cum funcționează pachetele. ActionScript se bazează pe Java și utilizează un sistem de pachete foarte asemănător. Pachetele vă permit să stocați variabile, constante, funcții și alte informații în fișiere separate, apoi să importați aceste fișiere în programul dvs. Acest lucru este util în special dacă doriți să utilizați un pachet dezvoltat de altcineva și care va simplifica crearea jocului dvs.
2
Creați dosare de proiect. Dacă creați un joc cu multe imagini și clipuri audio, trebuie să creați o structură de directoare pentru jocul dvs. Acest lucru vă va permite să arhivați cu ușurință diferitele elemente, precum și să stocați diferitele pachete de apel.
3
Adăugați sunetul la joc. Un joc fără sunet sau muzică va purta rapid jucătorul. Puteți adăuga sunete la obiectele din Flash utilizând instrumentul Straturi.
4
Creați un fișier Constants. Dacă jocul dvs. are multe valori care nu se schimbă în timpul unui joc, puteți crea un fișier Constants pentru a le păstra într-un singur loc, astfel încât să le puteți reaminti cu ușurință. Constantele pot include valori precum gravitatea, viteza jucătorului și alte valori pe care va trebui să le apelați în mod repetat.
pachet {import Joc. * -}
5
Studiați jocurile altor persoane. Deși mulți dezvoltatori nu dezvăluie codul jocurilor lor, există numeroase ghiduri și alte proiecte deschise care vă vor permite să vizualizați codul și modul în care interacționează cu obiectele jocului. Este o modalitate excelentă de a învăța tehnici avansate care pot face jocul să iasă în evidență.
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum să actualizați Adobe Flash Player pe Linux Mint
- Cum să activați Adobe Flash Player
- Cum să ștergeți cookie-urile din Adobe Flash Player
- Cum se convertesc PowerPoint la Flash folosind Open Source Tools
- Cum se creează o interpolare de mișcare în Flash
- Cum sa faci jocuri online
- Cum să copiați copii de siguranță pe o unitate de memorie Flash
- Cum se instalează Windows de pe o unitate flash USB
- Cum se joacă jocuri flash pe un PC cenzurat de școală sau de birou
- Cum se instalează Adobe Flash Player
- Cum se instalează Flash Player pe Android
- Cum se instalează un player Flash pe Windows fără drepturi de proprietate
- Cum să obțineți Flash pe Pokemon galben
- Cum se programează în Flash (ActionScript 2.0)
- Cum să salvați streaming video
- Cum să salvați animația Flash de pe un site
- Cum să salvați un Doc Google pe un stick USB
- Cum să deblocați Flash Player
- Descărcarea de jocuri online
- Cum se descarcă un joc flash
- Cum să afișați conținut Flash pe iPad