gtemata.com

Cum să joci ca spion în cetatea echipei 2

Spie - agenții francezi ai Team Fortress 2. Spionii joacă un rol de sprijin prin furtul și culegerea de informații. Ei servesc nu numai pentru abilitățile lor de spionaj, dar pot și ei să dispară rapid și să se deghizeze de unul dintre dușmani, să-i înșele și apoi să-i înjunghie în spate pentru a ucide instantaneu. Dacă sunt descoperite, își pot extrage revolverul foarte precis și elimină dușmanii lor prin gloanțe. Și în cele din urmă, spionii pot dezactiva dispozitivele inginerilor folosind saporii, atrage inginerul original și îl pot elimina.

paşi

Imagine intitulată Redați un spion în forța echipei 2 Pasul 1
1
Uită-te la echipamentul tău: fiecare indicator are o Revolver mortala si precis 6/24 (primar), specific Sapper secundar (clasa) și un cuțit letală (melee). Pe lângă toate acestea, ea are un ceas invizibilitate, care poate complet obscur ochii inamicilor (foc secundare) și un caz de carnaval, utile pentru a păcăli echipei adverse (tasta 4).
  • Imagine intitulată Redați un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 2
    2
    Înțelegeți natura deghizării: Există câteva aspecte care trebuie luate în considerare atunci când încercați să vă deghizați.
  • Una dintre îmbunătățirile majore ale spionilor din TF2 este efectul vitezei de mișcare a spionului, conform deghizării actuale. De exemplu, dacă vă deghizați într-un Heavy, veți încetini la viteza sa.
  • Ține minte asta nu vă veți mișca mai repede ca cercetătoare sau ca doctor (chiar dacă viteza medicului este puțin mai mare decât a voastră).
  • Asigurați-vă că deghizarea dvs. are sens. Probabil că nu veți găsi un cercetaș care rulează în camera dvs. de informații, deoarece nu veți vedea un Piro apărând în apă sau un lunetist care să încarce linia frontală. Ideea generală este să vă confundați cât mai mult cu membrii celeilalte echipe, astfel încât să nu păstrați un comportament neobișnuit. De asemenea, încercați să nu vă deghizați ca spion inamic, deoarece majoritatea jucătorilor se înnebunesc când văd un spion, un tovarăș sau un adversar și îl atacă instantaneu. De asemenea, încercați să stați departe de tovarășii vostri - atunci când dușmanii vă vor vedea aproape de tovarășii dvs. fără să tragă, vor începe să aibă suspiciuni.
  • Amintiți-vă că medicii inamici vă pot trata când sunteți deghizați. Viata ta de sanatate va fi aceeasi ca si jucatorul pe care il imitam, asa ca vei da adesea impresia ca ai nevoie de tratament. Apelarea unui doctor când sunteți deghizat vă poate oferi adesea o scuză pentru a intra în baza inamicului, ceea ce este deosebit de util cu Dead Ringer.
  • Distribuitorii de ingineri inamici vă pot trata și atunci când sunteți deghizați. Distribuitorii de nivel 3 restabilesc energia ceasului Invisibility and Dead Ringer mai repede decât folosesc, astfel încât să puteți rămâne invizibil lângă un distribuitor de nivel 3 pentru o perioadă infinită de timp.
  • La momentul Team Fortress Classic (TFC), un spion deghizat arăta ca un jucător inamic pentru colegii lor, iar acest lucru a cauzat o mulțime de confuzie: atunci când ești îmbrăcat în TF2, vă va apărea la coechipierii ca spion poartă un carton masca din clasa pe care ai ales-o. În acest fel nu veți fi confundați cu un jucător inamic.
  • Înainte de actualizarea Sniper versus Spies, dezgustul spionului inamic a fost inutil pentru că nu te-a făcut să poarte o mască. Acum, cu actualizarea, dacă vă ascundeți ca un spion inamic, veți purta o mască și deghizarea dvs. va fi mult mai eficientă.
  • Imagine intitulată Joacă un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 3
    3
    Nu te ascunde de bătălie: invizibilitatea permite Spiesului să rămână ascuns pe o perioadă nedefinită, dar un bun Spion nu exploatează această abilitate. Când sunteți ascuns, nu vă ajutați echipa.
  • Imagine intitulată Redați un spion în cetatea echipei 2 Pasul 4
    4
    Fiți înșelătoare și imprevizibile: jucătorii sunt oameni și vor deveni mai prudenți dacă veți reuși în acțiunile dvs. Întotdeauna ascunde-te într-un loc diferit, fără să te oprești mult timp într-un singur loc. Când sunteți deghizați și un dușman suspect începe să vă împușcă, cel mai bun lucru de făcut este să deveniți invizibili și să vă ascundeți. Acest lucru se datorează faptului că revolverul și cuțitul lui Spy nu fac multă pagubă într-o confruntare directă. Când sunteți în siguranță, deghizată ca o clasă diferită și reveniți la liniile inamice.
  • Imaginea intitulată Redați un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 5
    5
    Încercați să înțelegeți natura invizibilității: după cum era de așteptat, invizibilitatea te ascunde din ochii dușmanilor. Este foarte util, dar nu te face invincibil. Rețineți aceste sfaturi atunci când utilizați invizibilitatea.
  • Veți deveni parțial vizibil dacă suferiți daune în timp ce sunteți invizibil. Prin urmare, nu vă grăbiți cu dușmanii care trag, chiar dacă sunteți invizibili. Cu Dead Ringer, cu toate acestea, nu veți deveni vizibil atunci când suferiți daune, iar acest lucru va fi mult redus.
  • Când te întorci, vei bloca cu culoarea echipei tale. Aceasta înseamnă că dacă sunteți în echipa RED, veți bloca roșu înainte de a vă întoarce vizibil. Acest lucru se întâmplă indiferent de deghizarea dvs., astfel încât dușmanii vă pot identifica imediat dacă vă văd când vă întoarceți.
  • Rețineți că nu puteți folosi arme sau reîncărcați revolverul atunci când sunteți invizibil. Va trebui să așteptați câteva secunde după revenirea vizibilă înainte de a putea ataca din nou.
  • Amintiți-vă, puteți încă lupta cu dușmanii atunci când sunteți invizibili. Acest lucru face ca este periculos să alergi în jurul unui colț, pentru că ai putea să te ciocnești cu un dușman neintenționat. Dacă loviți un inamic atunci când sunteți invizibil, veți fi reperați pentru o perioadă scurtă de timp, iar capacul dvs. poate sări. Veți bloca și veți fi blocați de dușmani chiar și cu Ringer Dead, însă invizibilitatea dvs. nu se va opri.
  • Amintiți-vă că vă puteți lupta numai împotriva dușmanilor. Veți trece ușor prin tovarășii voștri.
  • Revenirea directă în spatele jucătorilor inamici este, în general, o idee proastă. Este nevoie de aproximativ două secunde pentru a vă întoarce în vedere și la acel moment puteți fi văzut ușor și nu veți putea ataca. În plus, întoarcerea vizibilă emite un sunet caracteristic, mai ales cu Dead Ringer, și un inamic atent îl va observa.
  • Utilizați mantia și pumnalul pentru a infiltra liniile inamice. Pelerina și pumnalul vă permit să regenerați invizibilitatea atunci când sunteți invizibili și stați liniștiți. Dacă vă mișcați, invizibilitatea se va micșora mai repede decât în ​​mod normal, dar veți rămâne parțial invizibil chiar și atunci când alergați. Acest lucru face mult mai ușor să vă ascundeți în baza inamicului și să vă deghizați fără pericol. Pelerina și pumnalul fac invizibilitatea o armă mult mai puternică, pentru că nu va mai trebui să deveniți vizibilă decât atunci când doriți. Fii atent când reîncarci invizibilitatea de a nu te ciocni cu jucătorii inamici.
  • Dacă alergi odată ce invizibilitatea sa terminat, vei bloca culoarea echipei tale, ca și cum ai fi avut un conflict cu un inamic sau că te-ai întors vizibil. Dar dacă vă plimbați, puteți rămâne complet invizibil.
  • Folosiți Ringerul Dead când vă aflați sub focul inamicului. Acest obiect te face invizibil când faci daune și îi arăți inamicului animația morții personajului tău. Pentru aceasta, este cea mai eficientă atunci când echipa dvs. se ocupă de prima linie, sau dușmanii verifică dacă sunteți un spion. Chiar și după ce-l folosești, inamicul poate să nu înțeleagă că ai Ringerul Dead dacă există un alt Spion în echipa ta. Încercați să nu-l utilizați prea mult deși, sau dușmanii vor deveni mult mai vigilenți pentru spioni. Fiți atent, totuși, când activați Dead Ringer și nu sunteți invizibil, nu veți putea să trageți cu arma oricum.
  • Găsiți un loc sigur pentru a vă întoarce cu Ringerul Dead. Acest obiect emite un sunet tare, când vă întoarceți invizibil, iar dușmanii care au auzit vor înțelege imediat că sunteți spionul cu Ringer Dead. Găsiți un loc departe de inamici.
  • Acordați o atenție specială lui Piro. The Dead Ringer poate stinge flăcările, dar dacă îl folosiți sub focul flăcării, veți face din nou focul.
  • Imaginea intitulată
    6
    Stai departe de dușmanul Piro: în general, Pyro este unul dintre nemesisii voștri, pentru că vă pot da foc și pot face invazia ta inutilă. Dacă sunteți văzuți de un Piro, el devine invizibil și găsește adăpost. Asigurați-vă că nu vă lăsați la îndemâna flăcării.
  • Imagine intitulată Joacă un spion în cetatea echipei 2 Pasul 7
    7
    Bate dușmanii tăi în spatele tău: Unul dintre primele lucruri care îți vin în minte atunci când gândești la Spy este capacitatea lui de a elimina orice inamic cu un pumnal din spate. Când sunteți deghizată, încercați să vă furișați pe un inamic care nu vă înșface și să-l înjunghiați în spate.
  • Întotdeauna atacați cel mai îndepărtat jucător din grup. Dacă reușiți să vă strecurați într-un grup de cinci jucători, începeți cu ultimul și le mutați încet pe toți înapoi, asigurându-vă că nimeni nu vă vede așa cum faceți. Această tactică funcționează, de asemenea, în modul Payload, deoarece toți vrăjmașii voștri vor fi ocupați împingând căruciorul și eliminând dușmanii în fața acestuia.
  • Evitați utilizarea cuțitului ca armă de corp. TF2 oferă arme de corp mult mai puternice decât cuțitul vechi al TFC și ranga. Cuțitul este excelent pentru focurile de umăr, dar are o parte negativă. Este cea mai slabă armă de corp în joc, când nu este folosită în spatele ei, cum ar fi bara Scout, dar este mult mai lentă și nu poate provoca daune critice. În general, este o idee bună să treceți la Revolver dacă observați că nu vă veți putea înțepa țintă. Spionul nu este potrivit pentru întâlniri apropiate. Dacă sunteți descoperit, deveniți invizibili, îndepărtați-vă și încercați din nou.
  • Snipers pot debloca un obiect secundar numit Razorback. Un scut din lemn atașat la spate, ceea ce îi face imun la o înjunghiere în spate și un Spion care îl lovește cu cuțitul nu poate ataca timp de câteva secunde. Dacă întâlnești un lunetist inamic cu un Razorback, împușcă-l în cap cu Revolverul în loc să-l înjunghie.
  • Imagine intitulată Redați un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 8
    8
    Stabiliți obiectivele principale: căutați "Gloria personală" și înjunghierea a patru dușmani consecutiv în spatele tău dă o mare satisfacție, dar poate că nu este cel mai bun mod de a-ți sprijini echipa. Depășiți liniile inamice și urmăriți adversarii. Vezi turrete și teleportoare bine poziționate? Heavy este devastatoare pentru echipa ta și este tratată de un medic care este pe cale să supraîncărca? Veți fi nevoit să alegeți care dintre țintă să atacați mai întâi.
  • Imaginea intitulată Redați un spion în forța echipei 2 Pasul 9
    9
    Înțelegeți cum funcționează saprul dvs.: saporii lezează încet construcțiile inginerilor (turle, teleportatori și distribuitori) și dezactivați, făcându-le inutilizabile, cu excepția cazului în care inginerul îndepărtează gașarul în timp.
  • Deoarece saporii dezactivează turnuletele, ar putea fi util să declanșați revolverul sau să loviți cu un cuțit pentru a le distruge mai repede. Ei nu vă vor putea atinge până când sapul nu este îndepărtat. Fii atent când un inginer încearcă să o rezolve, pentru că ai putea fi ucis.
  • Când ați echipat sapperul și căutați un obiect, acesta va afișa profilul alb al săpunului. Amintiți-vă că va fi vizibil pentru toți jucătorii prezenți. Plasați-vă săpunul și lăsați-l rapid pentru a evita atenția.
  • Nu uitați că folosirea unui sapper nu vă va face să vă pierdeți deghizarea.
  • În ceea ce privește ceilalți "armament", va trebui să reveniți vizibil pentru a vă activa săpunul.
  • Turelele inamice sunt, în general, țintele primare, deoarece pot provoca multe daune echipei tale.
  • Nu dezactivați distribuitorii imediat. Opriți turela și apoi lăsați distribuitorul să vă regenerați muniția și resursele de sănătate. Apoi, când sunteți gata, opriți distribuitorul.


  • Imagine intitulată Redați un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 10
    10
    Ce trebuie să faceți atunci când sunteți descoperit: în cele mai multe cazuri, dacă veți fi descoperit, veți fi ușor eliminați - în anumite situații, cu toate acestea, vă puteți proteja.
  • Dacă sunteți aproape de echipa ta, sau dacă nu există mulți dușmani în calea de a ajunge la el, puteți pur și simplu de mers înapoi în timp ce se fotografiază cu revolverul, până când ajunge la un loc sigur.
  • Dacă nu ați prins foc, puteți încerca să vă smulgeți urmăritorii, alergând într-o direcție, devenind invizibili (indiferent dacă luați câteva lovituri) și apoi fugi în direcția opusă. De asemenea, trebuie să luați o altă deghizare atunci când sunteți invizibil. De obicei, urmăritorii vor continua să alerge în prima direcție și vor verifica peste tot pentru a găsi spionul invizibil. Acest lucru îi va conduce adesea să-și întoarcă spatele și să se expună la înjunghiere.
  • Dacă sunteți aproape de un inginer și clădirile sale, nu dezactivați totul. În mod obișnuit, un inginer nu va avea nici o problemă înlăturarea sapperilor și va fi pierdut timpul pe care l-ați petrecut pentru a elimina Inginerul. Este mai bine să dezactivați turnul, să eliminați inginerul și apoi să dezactivați celelalte construcții. În unele cazuri rare, puteți înjunghica imediat inginerul și apoi închideți turela la scurt timp după aceea.
  • Imaginea intitulată Redați un spion în cetatea echipei 2 Pasul 11
    11
    Amintiți-vă revolverul: chiar dacă este dificil de urmărit, revolverul este încă o armă foarte puternică, care poate fi devastatoare în cazul unui hit critic. Amintiți-vă că, chiar dacă revolverul își pierde o mare parte din puterea sa la distanțe medii și lungi, în cazul unui hit critic, acest lucru nu se întâmplă.
  • Ambasadorul este cea mai eficientă armă cu rază lungă, datorită primei împușcat perfect exacte, și capabile să provoace 100% daune critice pentru o lovitură de cap la acest punct forte este echilibrat de un prejudiciu mai puțin la corp și un viteză redusă de incendiu. Alege arma în funcție de stilul tău de joc și designul hărții.
  • Imagine intitulată Redați un spion în cetatea echipei 2 Pasul 12
    12
    Distrage.
  • Un spion se poate lăsa descoperit ocazional de la cealaltă echipă și să le ademenească într-o luptă sau o capcană. Dacă vă întoarceți rapid invizibil, vă veți irosi pe vrăjmașii voștri într-o vânătoare fără de urma. Acest lucru nu va funcționa pentru toate clasele, cum ar fi Piro și Scout, deci aveți grijă.
  • Dimpotrivă, dușmanii în luptă nu au capacitatea de a privi înapoi. Este adesea mai ușor să elimini dușmanii în timpul unei bătălii decât să o faci când avansează.
  • Dezactivați teleportare sunt aproape de punctele de intrare inamic va încetini avansul lor și poate servi pentru a distrage atenția inginerilor care vor pleca clădirile lor pentru a merge în sus pentru a construi teleportezi tu off.
  • Imagine intitulată Joacă un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 13
    13
    Sabotaj și furt.
  • Cu patch-ul din 10 decembrie 2008, un spion își poate reîncărca invizibilitatea cu cutiile de muniție și armele de sol. Profitați de acest avantaj pe teritoriul inamic și furați cazurile inamice de muniție de la inginerii inamici. În acest fel le veți încetini clădirile și le veți conduce spre capul mai departe de clădiri și coechipieri pentru a găsi mai mult metal. Puteți folosi această ocazie pentru a le înjunghia sau pentru a le dezactiva clădirile fără apărare.
  • În urma acestei actualizări, un spion poate rămâne invizibil lângă un distribuitor inamic și absorb lent metalele.
  • De asemenea, puteți fura pachetele de sănătate pe teritoriul inamic. Aceasta înseamnă că echipa adversă va avea mai puțină sănătate, iar membrii săi vor muri mai devreme, etc.
  • Imagine intitulată Redați un spion în fortăreața echipei 2 Pasul 14
    14
    Aflați cum funcționează turletele.
  • Turretele nu pot trage prin dealerul echipei lor. În cazul în care un inginer este poziționat astfel încât lumina nu poate opri turela și rapid lovitură de cuțit, înjunghia evalua dacă Inginerul, ascunde în spatele distribuitorului, ascunde-te și apoi dezactiva turela. Aceasta este o tactică riscantă, deoarece dușmanii vă pot vedea fără deghizare și turela ar putea să te omoare, dar este încă o opțiune bună.
  • Turnuletele se rotesc, de asemenea, mai lent dacă sunt inferioare. Dacă dați un inginer atunci când se află în spatele unui turnulet, puteți opri turnurile de joasă nivel mai ușor fără a fi lovit, deoarece acestea se rotesc mai lent. În acest caz, turnuletele de nivel 3 sunt foarte greu de dezactivat, deoarece se rotesc foarte repede și te vor respinge cu un bara de focuri. Un spion poate reuși să dezactiveze o turelă de nivel 3, dar trebuie să o facă din poziția corectă schimbând rapid armele. Asigurați-vă că ați activat înlocuirea rapidă a armelor în opțiunile de joc pentru a face acest lucru sau, alternativ, utilizați butonul "ultima armă" (implicit: Q) pentru a trece instantaneu la ultima armă pe care o țineți. Ar trebui să vă dați echipamentul pentru scurt timp înainte de a vă îndrepta spre turelă, deoarece tehnica butonului "ultima armă" funcții.
  • Imagine intitulată Redați un spion în cetatea echipei 2 Pasul 15
    15
    O metodă de a dezactiva turnuletele este să vă răzgândiți și să o sari peste ea fără deghizare (folosind Recompensația veșnică) și reveniți vizibil: Sentinelul va dura ceva timp să se uite în sus și să tragă.
  • Actualizarea Spy a dat spionilor mai multe opțiuni pentru a face față turlelor. Datorită mai mare acuratețe și puterea distanței lungi Ambasador foc pentru lovituri la cap, arma poate elimina în mod eficient un inginer care se ascunde de dincolo de domeniul de aplicare al turelei sau în spatele unui capac.
  • Puteți utiliza o strategie similară folosind pereți, cutii, stâlpi, rampe etc. Dacă turela nu te poate vedea, vei fi în siguranță.
  • Imagine intitulată Redați un spion în cetatea echipei 2 Pasul 16
    16
    Aflați unde să vă ascundeți. Jucătorii au tendința să urmeze trasee mai scurte și rareori se îndepărtează de ele, mai ales dacă destinația lor este departe.
  • Jucătorii, de exemplu, trec din colțul interior al unui coridor. În calitate de spion puteți să vă mutați sau să vă ascundeți în colțurile exterioare ale acestor coridoare și să urmăriți mișcările inamicului și să alegeți obiectivele în consecință.
  • Ascunderea pe cutii, peste obiectele de pe pereți etc. reduce foarte mult șansele de a se ciocni cu un inamic de la invizibil sau de a fi detectat de focul inamic, explozii etc.
  • Ascundeți în spatele cutiilor, pereților, în colțuri sau în locuri unde sunt generate cutii de muniție pentru a menține invizibilitatea activă. Jucătorii rar verifică toate colțurile, astfel încât veți fi relativ sigur dacă nu ați fost văzut și dacă nimeni nu suspectează că puteți fi acolo.
  • Imagine intitulată Redați un spion în cetatea echipei 2 Pasul 17
    17
    Aflați cum să utilizați ceasurile: Spy începe cu Ceasul de invizibilitate, ceea ce îl face complet invizibil. Acest ceas poate fi folosit pentru a alerga pe toată podul 2fort, fără oprire. Pelerina și pumnalul vă permit să rămâneți invizibili la infinit, deoarece puterea sa se regenerează atunci când nu vă mișcați. Dead Ringer nu vă permite să deveniți invizibili până când veți fi loviți după ce l-ați echipat (Mouse2), creând un fals cadavru și făcându-vă invizibil pentru o perioadă limitată de timp. Când timpul de invizibilitate expiră, ceasul emite un zgomot puternic, alarmând oamenii din apropiere.
  • Sfaturi

    • Lăsați o urmă de bule în spatele dvs. dacă înoțiți în apă invizibilă. Jucătorii experimentați vor putea să vă identifice poziția.
    • Evitați să vă îmbraciți ca doctor dacă trebuie să treceți aproape de inamici. Vei fi suspicioasă dacă nu vei vindeca a ta echipă.
    • Evitați să deghizați imediat după eliminarea unui inamic, deoarece poate lua o captură de ecran cu noul costum în timp ce așteptați să vă întoarceți.
    • Dacă folosiți Dead Ringer, odată ce invizibilitatea sa terminat, amintiți-vă că veți emite un sunet foarte puternic care va putea alerta inamicii în prezența unui spion.
    • O modalitate bună de a exersa rolul de spion este să rămână incognito în baza inamicului fără a înjunghia inamicii sau a dezactiva clădirile. Aceasta nu este doar o provocare plăcută, ci vă va ajuta să înțelegeți momentele potrivite pentru a vă înjunghia adversarii.
    • Puteți sări peste turela sau distribuitorul unui Inginer ascuns și apoi pe inginerul însuși. Așteaptă ca turela să se întoarcă de la tine, apoi înjunghie rapid inginerul și oprește turela.
    • Încercați să aflați tehnicile cele mai eficiente pentru a vă înjunghia în spate, ceea ce poate fi foarte util atunci când aveți probleme.
    • Dacă cadem foarte înalt după ce echipați Dead Ringer, veți crea un cadavru fals și veți deveni invizibil.
    • Dacă vrei să devii invizibil, fă-o înainte să te maschezi, astfel încât dușmanii să nu poată urma fumul tău.
    • Dacă dezactivați turela unui inginer care se grăbește la locul său, împușcați-i rapid pentru a le distruge, deghizați și apoi deveniți invizibili.

    Avertismente

    • Utilizați revolverul. Mulți spioni au tendința de a-și înjunghia adversarii. Amintiți-vă că, în calitate de spion, puteți vedea sănătatea dușmanilor. Dacă au o sănătate scăzută, trage pentru a le elimina este o alegere mai bună decât să-i alunge pe distanțe lungi.
    • Se așteaptă să moară de multe ori ca Spy. Spionul este una dintre clasele cele mai dificile, dacă nu cele mai dificile, care trebuie folosite în TF2. Va trebui să puteți analiza și măsura mișcările inamicului și reacția lor la spioni și este posibil să fiți nevoit să muriți de câteva ori pentru a obține această informație.
    • De obicei, echipele vor verifica adesea spionii. Ar trebui să rămâi invizibil sau deghizat și departe de inamici până la momentul acțiunii. Vrăjmașii distrați nu vor controla adesea prezența spionilor, iar munca dvs. va fi mult mai simplă.
    • O înjunghiere în spate nu va fi întotdeauna de succes. În unele cazuri, chiar și în circumstanțe perfecte, o lovitură nu va fi înregistrată de joc, dar nu lăsați acest lucru să vă descurajeze. Continuă să încerci.
    • Jucătorii experimentați știu dacă să țintească mai mari sau mai mici pentru a obține lovitura letală.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit