Cum se joacă Magic Colectarea
Magic: Gathering este un joc de cărți de colecție care combină strategia și fantezia împreună. Premisa este aceasta: sunteți un magician puternic, numit "planeswalker" (rătăcitor), care evocă creaturi, vrăji și arme care vă vor ajuta în distrugerea altor "căi de rușine". Magicul poate fi o colecție de cărți de colecție sau un joc de strategie sofisticat de jucat cu prietenii. Citiți mai departe pentru a afla cum să jucați.
paşi
Partea 1
Informații de bază1
Alegeți jucătorii. Doi sau mai mulți jucători - dar, de obicei, numai pe două linii unul împotriva celuilalt. Puteți juca împotriva a doi sau mai mulți jucători, dar modul cel mai comun de a juca este împotriva unui singur jucător.
2
Puneți cărți diferite în pachet. Puntea ta este armata ta, arsenalul tău. Într-o punte "făcută" - una pe care o folosiți cu prietenii - numărul minim de carduri este de 60, fără limită maximă. Jucătorii aleg, de obicei, cel puțin 60 de cărți.
3
La începutul fiecărui joc, fiecare jucător trebuie să atragă 7 cărți din bibliotecă. Aceste 7 cărți sunt una "mână". La începutul fiecărui tur, un jucător trage o carte și o adaugă în mână.
4
Trebuie să știți că fiecare jucător începe cu 20 de puncte de viață. În timpul jocului, un jucător poate câștiga sau pierde aceste puncte. Evident, având mai multă viață este mai bine decât să ai mai puțin.
5
Evitați cele trei căi pe care le puteți pierde. Un jucător a pierdut jocul atunci când și-a pierdut viața sau a ieșit din cărți în punte sau are 10 contoare de otrăvire.
6
Puneți diferite culori în pachetul dvs.: Alb, Albastru, Negru, Roșu și Verde.
Partea 2
Aflați diferitele tipuri de carduri1
Înțelegerea cărților care sunt terenurile și din care "Mana". Terenurile sunt un tip de carduri și sunt folosite pentru a construi vrăji. Există cinci terenuri de bază, fiecare asociată cu o culoare. Terenurile produc energie magică, o " Mana ", care este folosit pentru a arunca alte vrăji.
- Cele cinci terenuri de bază sunt după cum urmează:
- Locuri albe sau plate, care produc mană albă
- Terasele albastre, sau insulele, care produc mana albastra
- Locuințele neagră sau mlaștinile, care produc mană neagră
- Terenuri roșii sau munți care produc mana roșie
- Terenuri verzi sau păduri care produc mană verde
- Există, de asemenea, diferite tipuri de teren (duble si de terenuri, de exemplu), dar cel mai important lucru de stiut este ca terenurile de bază produc mana de o culoare, iar cele neregulate pot produce mana a doua sau mai multe culori .
2
Aflați ce sunt "vrăjitoriile". Sorcinile sunt vrăji magice pe care le poți invoca numai în timpul "rândului tău". Nu poți invoca vrăjitoria ca răspuns la altul (vei înțelege mai târziu). Vrajturile se termină imediat după ce sunt folosite și se duc la cimitir.
3
Aflați ce înseamnă "momentele"". Instații sunt ca niște vrăjitorii, cu excepția faptului că este posibil să le invocați în timpul rândului celuilalt jucător, precum și în propriul lor, și pot fi difuzate ca răspuns la o vrajă. Instanțele nu mai sunt eficiente după ce au fost folosite și apoi merg direct în cimitir atunci când.
4
Aflați ce sunt "vrăji". Vrajile sunt ca "manifestări stabile". Există două tipuri: legate de o creatură care afectează numai acea carte și, prin urmare, se numește "Aura"", sau puneți-vă în jurul câmpului de luptă, în apropierea pământului, fără să fiți conectat la o anumită carte, ci să vă loviți toate cărțile (și uneori toate cărțile).
5
Aflați ce sunt "artefacte". Artefactele sunt obiecte magice și chiar permanente. Artefactele sunt incolore, ceea ce înseamnă că nu trebuie să fie invocate de un anumit teren sau mană. Există trei tipuri de bază de artefacte:
6
Aflați ce sunt creaturile. Creaturile sunt unul dintre principalele elemente ale Magiei. Creaturile sunt permanente, însemnând că rămân pe câmpul de luptă până când sunt distruse sau eliminate din joc. Principala caracteristică a creaturilor este că pot ataca și bloca. Cele două numere din colțul din dreapta jos (4/5, de exemplu) determină forța de blocare și atacare a unei creaturi.
7
Aflați rolul călătorului. Un călătoresc este un aliat puternic care este ca o creatură supraîncărcată. Este foarte rar și nu apare întotdeauna în joc și modifică ușor regulile jocului când este folosit.
Partea 3
Aflați jocul1
Învață să inviți o creatură sau o vrajă. Invocă o creatură care se uită la costul ei, care este, de obicei, un număr înconjurător urmat de o culoare mana - alb, albastru, negru, roșu sau verde. Pentru a invoca creatura, este necesar să se producă mana echivalentă cu costul aruncării cardului.
- Uitați-vă la cartea de mai sus. Veți observa un "1" urmat de un simbol al manei albe - sfera albă. Pentru a invoca această carte, este necesar să avem suficient teren pentru a produce o mană de orice culoare și un teren cu o mană albă.
2
Încercați și alte modalități de invocare. Încercați să înțelegeți cât de mult este necesar pentru a invoca următoarea carte:
3
Aflați cum să faceți "atingerea" și "deblocarea". Atingerea este așa cum este "utilizări" mana în terenuri sau cum atacă cu creaturi. Este indicat de săgeata mică din dreapta. Pentru a face atingerea trebuie să puneți cărțile pe o parte.
4
Aflați puterea și puterea pe care o reprezintă. Creaturile au un număr de rezistență și un alt număr pentru duritate. Creatura Phyrexian Broodlings are o rezistență de 2 și o rezistență de 2. Deci un 2/2.
5
Aflați cum să atribuiți puncte pentru daune. Când un jucător decide să atace un alt jucător în luptă, sunt aleși atacatorii și blocatorii. Creațiile atacătoare sunt alese mai întâi. Jucătorul apărător alege apoi creaturile pe care vrea să le folosească ca blocante, împreună cu atacatorii.
6
Învață să activezi anumite abilități care au creaturi, vrăji și artefacte. În mod normal, creaturile au abilități pe care jucătorii le pot activa. Folosirea acestor abilități este ca și invocarea creaturii, deoarece este necesar să plătești una "cost " în mană. Uitați-vă la exemplul următor.
Partea 4
Înțelegerea schimbărilor1
Aflați diferitele faze ale unui viraj. Rândul fiecărui jucător are cinci faze sau pași. Înțelegerea a ceea ce acești cinci pași sunt și modul în care funcționează este o parte esențială a jocului. În ordine, cele cinci faze sunt:
2
Asigurați-Start. Faza inițială implică trei pași diferiți:
3
Prima fază principală. În această fază, un jucător poate pescui un teren. Chiar și în această fază, un jucător poate alege să joace un card din mâna lui atingând (atingând) terenurile pentru a produce mana.
4
Faza de combatere. Această fază este împărțită în cinci etape.
5
A doua fază principală. După luptă, există oa doua fază principală, identică cu prima, în care jucătorul poate juca vrăji sau poate invoca creaturi.
6
Etapa finală sau curățarea. În această fază, abilități sau vrăji care "dezlănțuiesc" intră în joc. Aceasta este ultima șansă pentru un jucător de a invoca momentele.
Partea 5
Concepte avansate1
Aflați ce este "zborul". Creaturile cu "zbor" nu pot fi blocate de creaturi fără aceeași capacitate. Cu alte cuvinte, dacă o creatură zboară, aceasta poate fi blocată doar de o altă creatură care zboară sau de o creatură care poate bloca în mod explicit creaturile cu zborul.
- Creaturile care zboară, cu toate acestea, pot bloca creaturi fără să zboare.
2
Imaginați-vă ce este "prima lovitură". Prima lovitură este un concept de atac. Atunci când o creatură atacă și un jucător alege să apere atacul cu un blocant, măsura punctele forte și punctele forte unul împotriva celuilalt. Puterea unuia este măsurată în funcție de rezistența celuilalt și invers.
3
Aflați ce " supraveghere". Vigilența este abilitatea de a ataca fără atingere. Dacă o creatură are vigilență, ea poate fi atacată fără a fi lovită. În mod normal, atacul înseamnă să trebuiască să atingi (atingând) creatura ta.
4
Aflați ce înseamnă "graba"". Grăbeala este abilitatea de a atinge și de a ataca în același rând o creatură în joc. În mod normal, creaturile trebuie să aștepte o întoarcere pentru a face atingerea și atacul, aceasta se numește "invoca boala". Deci, acest lucru nu se aplică creaturilor cu "grabă".
5
Aflați ce înseamnă "trample". Tramvaiul este o abilitate pe care creaturile trebuie să-i facă rău adversarilor, chiar dacă creatura este blocată de o creatură opusă. În mod normal, dacă o creatură este blocată, creatura atacă are de suferit numai asupra creaturii care blochează. Prin "trample", diferența dintre puterea creaturii care "copleșește" și rezistența creaturii blocante este cauzată adversarului.
6
Aflați ce este "umbră". Umbra este o abilitate pe care o au creaturile: creaturi umbrite pot fi blocate numai de alte creaturi umbrite. Dacă o creatură umbră atacă și adversarul nu are creaturi umane, creatura atacantă nu poate fi blocată.
7
Aflați ce este "infecta". Infectarea provoacă daune creaturilor sub formă de contoare -1 / -1 și jucătorilor sub formă de contoare de otravă, în loc de daune comune. Acești contoare -1 / -1 sunt permanente, spre deosebire de leziuni, care dispare la sfârșitul unei viraje, dacă nu sunt leziuni letale.
Sfaturi
- Dacă nu vă place mâna cărții dvs. de credit, puteți să vă remixați puntea sau biblioteca (mulligan) și să trageți o mână nouă cu mai puține cărți decât înainte. Fiți atenți, pe măsură ce pierdeți abilitățile de fiecare dată când alegeți să jucați un mulligan.
- Este nevoie de practică, dacă nu înțelegeți jocul la început, continuați să jucați cu el. Jocul devine foarte amuzant când înțelegeți bine.
- Încercați să aveți mai multe cărți de același mana, pentru a invoca vrăji și creaturi mai ușor.
- Obțineți un container pentru cardurile dvs.
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum de a construi o punte de Pokemon (joc de card de tranzacționare)
- Cum de a construi o punte de Yu Gi Oh
- Cum de a construi un pachet Yugioh de cărți potrivite pentru dvs.
- Cum sa faci o punte magica: adunarea
- Cum de a deveni o magie Jucătorul profesionist de adunare
- Cum se joacă Heroes Hearths of Warcraft
- Cum se joacă Etapa 10
- Cum se joacă poker cu trei cărți
- Cum se joacă Crazy Eights
- Cum se joacă Fanti, Doi și Opt cu Cardurile
- Cum să joci Gin Rummy
- Cum se joacă Go Fish
- Cum să joci război (joc de cărți)
- Cum se joacă Jackpot-ul
- Cum se joacă Skip Bo
- Cum se joacă viteza
- Cum să redați coșul de gunoi
- Cum se joacă ONE
- Cum se joacă Whist
- Cum se joacă măgarul
- Cum se joacă jocul de cărți `Speed`