gtemata.com

Cum să amesteci o melodie

Aveți toate înregistrările gata, dar trebuie să le puneți împreună? Software-ul și sistemele de inginerie sonoră pot intimida cu toate aceste butoane și cuvintele codate care par să aparțină unei alte limbi. Iată un ghid rapid care ilustrează pașii cei mai importanți pentru a amesteca o melodie.

paşi

1
Ascultați toate piesele împreună în repetare. Trebuie să luați "încrederea" cu piesa: ce este, unde merge și cum se potrivește. Începeți cu toate faderele aliniate la volumul central și efectuați primele corecții de acolo. Dacă capcana este prea dominantă, coborâți faderul - dacă abia auziți chitara ritmică, activați-o.
  • 2
    Ascultați mai multă muzică. Cititi cântece similare pentru a analiza modul de a folosi fiecare instrument pentru a construi o pistă, și poate să ia o privire, de asemenea, muzica relevante, dar complet diferite pentru a obține mai multe idei despre amestecarea. Cine știe, poate, ascultând un interludiu de jazz încorporat fără probleme într-un suflet cântec, vă va influența să amestecați genurile într-una din piesele dvs. R&B. Nu este nimic în neregulă cu inspirația și referința altor cântece.
  • 3
    Deciphează conexiunile dintre piste. Ce părți se completează reciproc? De exemplu, urmele chitării ritmului pot alterna, creând un fel de manevră la fiecare bar. Există o urmă care nu pare să aibă niciun sens? Încercați să micșorați întregul fader și să vedeți dacă înlăturarea acestuia pare să îmbunătățească rezultatul întregului. Amintiți-vă, nu are sens să păstrați nimic dacă afectează negativ sunetul pe care doriți să-l atingeți. Cântecele cele mai interesante sunt cele în care fiecare parte pare să aibă propria melodie, creând un fel de simfonie.
  • 4
    Se amestecă de jos în sus. Gândiți-vă la un cântec ca o piramidă: părțile inferioare și groase (numerar, bas) sunt baza pentru orice altceva, cu voci și piese solo, care sunt pe partea de sus, și chitarele, tastatură și alte percuție care umple spațiul intermediar.
  • 5
     Nu vă fie frică să experimentați egalizatoare. Egalizatoarele sunt un dispozitiv extraordinar care se concentrează pe sunetul instrumentelor prin atenuarea sau amplificarea frecvențelor înalte și joase. Există două moduri de a amplifica sunetul unui instrument: puteți amplifica anumite frecvențe sau puteți tăia altele. De obicei, sunetul tamburului este mult mai puternic dacă frecvențele inferioare sunt amplificate, în timp ce hi-hat și tom sunt mai vii cu frecvențele mai mici atenuate.
  • Cele egalizatoare nu sunt utilizate numai pentru ottimizzazione-, de asemenea, ele servesc scopului mult mai practic, în cazul înregistrărilor imperfecte sau de o calitate scăzută, pentru a reduce feedback-ul acut (filtre low-pass) sau șterge infrasunete (filtre high-pass)
  • Egalizatoarele sunt deosebit de utile dacă trebuie să utilizați bateria. De obicei, atunci când înregistrați bateria, microfoanele sunt poziționate foarte aproape de fiecare piesă pentru a împiedica dispersarea sunetului provenit de la alte instrumente în fiecare pistă. În orice caz, vibrațiile care se propagă prin bobina de multe ori rezonează în alte părți (de exemplu, dacă te-a lovit toba mare va vibra cursă). Egalizatoarele vă permit să reduceți aceste reflecții de frecvență mai joasă.
  • În plus, atunci când un microfon este plasat foarte aproape de un instrument, acesta captează în mod natural mult mai multe tonuri de frecvență joasă, care de obicei scad cu distanța. Pentru un sunet mai natural, care nu vă face să vă gândiți la un microfon plasat direct pe instrument, trebuie doar să tăiați frecvențele inferioare.


  • 6
     Utilizați un compresor pentru a oferi piesei un volum constant. În special, în cazul basului ritmic și constant, compresia poate fi decisivă. Eroarea umană nu garantează în mod fiabil că dinamica unui singur instrument va fi constantă pe întreaga înregistrare. Comprimarea poate remedia această problemă prin amplificarea sunetelor cu compresie (în sus) sau reducerea cele mai puternice (compresie în jos), lăsând în același timp nealterată sunetele care se încadrează în intervalul dinamic dorit.
  • 7
    Verificați sunetul tamburului și basului. Fiecare piesă trebuie să aibă un sunet definit, dar să se potrivească și cu restul. Dacă un instrument este excesiv viu sau oprit, acesta va părea în afara locului. Pretindeți că este un cor: fiecare parte este importantă individual, dar totul este o funcție a colectivului.
  • 8
     Utilizați o poarta de zgomot. În esență, porțile de zgomot elimină orice zgomot care nu este la un anumit volum minim. Poate fi un lucru foarte util atunci când înregistrarea a fost făcută într-un loc cu zgomot de fundal excesiv, fiind capabil să înlăture toate buzz-urile. Evident, este adesea mai ușor de a reduce Fader atunci când un instrument nu se joacă (de exemplu, în cazul în care chitara plumb vine într-un timp), dar este mult mai practic în cazul percuție, atunci când ar fi total inutilă și laborios taie toate sunetele dintr-un glumă și cealaltă. Experimentați aceste dispozitive pentru a obține un sunet mai curat și mai precis.
  • 9
    Distrează-te cu piesele centrale jucând cu efecte stereo. Ați auzit vreodată un cântec cu căști care au auzit diferite piese între o ureche și alta? Încearcă să o recreezi singur. Bass-ul se simte mai bine la mijloc, în timp ce chitara ritmică și percuția sună foarte bine atunci când mergi dintr-o parte în alta. Decentarea tastaturii ușor poate da un efect încântător. Acest lucru oferă cântecului un sens tridimensional deoarece urechile dvs. percep automat automat sunetele provenite din direcții diferite.
  • Nu exagerați. Nu încercați să obțineți o pistă de 100% la stânga sau la dreapta, deoarece ar fi o întindere. Pentru un efect stereo natural, nu mutați prea mult muzica într-o parte. Vrei să adaugi o direcție, nu te face să sune ca o parte a fost tăiată complet.
  • 10
    Încercați să adăugați un cor. Acest efect dă sentimentul că mai multe instrumente joacă un rol prin adăugarea de nivele ale aceleiași piste în timbre și pe terenuri care variază ușor de la un timp la altul. În general, acest efect face minuni cu chitare.
  • 11
    Combinați totul! Efectuați mici modificări pe fiecare piesă, dar întotdeauna păstrați totul în minte, ascultându-l după fiecare schimbare. Chiar dacă piesele individuale sună perfect, produsul complet trebuie să facă același lucru.
  • Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit