gtemata.com

Cum să deveniți un artist de pixeli

Arta Pixel este foarte la modă în ultima generație de jocuri video. Acest lucru permite artistului să creeze un număr mare de caractere fără a trebui să petreacă nenumărate ore de modelare a obiectelor în 3D sau de a desena manual subiecte complexe. Dacă doriți să deveniți un artist pixel, primul pas este să creați un sprite, care este o figură bidimensională care trebuie plasată în raport cu un fundal. Odată ce ați practicat, puteți începe să le animați și apoi să vă propuneți abilitățile tuturor angajatorilor.

paşi

Partea 1

Obțineți instrumentele necesare
Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 1
1
Descărcați programe de creare a imaginilor și programe de editare. Deși puteți face arta pixelului chiar și cu Paint, veți găsi dificil. Unele dintre cele mai populare programe de artă pixel sunt:
  • Photoshop
  • Paint.net
  • GIMP
  • Pixen
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist Pixel Pasul 2
    2
    Armați-vă cu o tabletă grafică. Dacă doriți să desenați manual sau nu vă place să utilizați mouse-ul pentru a desena pe ecran, puteți utiliza o tabletă și un pix. Wacom este una dintre cele mai renumite companii producătoare de tablete grafice.
  • Imagine cu titlul Deveniți un artist Pixel Pasul 3
    3
    Faceți grila vizibilă în programul de editare a imaginilor. Puteți seta vizualizarea de rețea în orice program pe care îl alegeți: aceasta vă va permite să vedeți în mod clar unde veți plasa fiecare pixel. De obicei, îl puteți activa din meniul derulant "vedere", plasat pe bara din partea de sus a ecranului.
  • Probabil, va trebui să configurați grila astfel încât fiecare pătrat să reprezinte un pixel. Modul de a face acest lucru variază de la program la program. De exemplu, în GIMP, puteți schimba setările din meniul Imagine (selectând apoi "Dimensiunea suprafeței", prin urmare "Configurați grila ...").
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist Pixel Pasul 4
    4
    Alegeți un creion de dimensiunea unui pixel. Selectați instrumentul Creion în programul de editare a imaginilor - în opțiunile Creion, alegeți o secțiune cu grosimea unui singur pixel: aceasta vă va permite să desenați pixelii unul câte unul.
  • Partea 2

    Învățați elementele de bază
    Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 5
    1
    Creați o imagine nouă. Deoarece veți lucra la nivelul pixelilor, nu este nevoie ca dimensiunea imaginii să fie mare. Întregul ecran, în jocul video original Super Mario Bros., era de numai 256 x 224 pixeli. Mario însuși este de numai 12 x 16 pixeli!
  • Imaginea intitulată Deveniți un Artist Pixel Pasul 6
    2
    Măriți imaginea. Deoarece veți acționa pe pixeli individuali, va trebui să măriți astfel încât să puteți vedea grila și locul în care se află fiecare. Este posibil să fie nevoie să măriți până la 800% pentru a le vedea clar pe grilă.
  • Imaginea intitulată Deveniți un Artist Pixel Pasul 7
    3
    Practicati desenarea unei linii drepte. Ar putea părea un concept simplu, dar dacă linia este cu doar un pixel mai mică decât celelalte, veți observa. Practicați desenarea liniilor drepte cu mouse-ul sau cu stylus-ul, astfel încât nu trebuie să comutați în mod constant la instrumentul Linie.
  • Imaginea intitulată Deveniți un Artist Pixel Pasul 8
    4
    Exersați linii curbe desenate. Curbele ar trebui să apară ca pauze regulate într-o linie de pixeli. De exemplu, o curbă bună ar trebui să înceapă cu un segment de șase pixeli, urmată de unul de trei pixeli, urmat de unul din cei doi pixeli, urmat de unul câte unul pixel. Segmentele continuă apoi să se oglindească reciproc pentru a desena celălalt capăt al curbei. O curbă nu ar începe cu un segment de trei pixeli, urmat de un pixel, urmat de unul de trei pixeli sau de orice altă progresie numerotată impare.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 9
    5
    Utilizați instrumentul Eraser pentru a corecta erorile. În ceea ce privește creionul, puteți seta Eraser pentru a șterge câte un pixel la un moment dat. Dacă radiatorul este prea mare, va fi dificil să ștergeți cu precizie pixelii.
  • Partea 3

    Desenați conturul primului dvs. sprite
    Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 10
    1
    Stabiliți folosirea pe care o veți folosi de sprite. Va fi animat sau static? Puteți adăuga mai multe detalii într-un sprite static, în timp ce poate doriți să păstrați un sprite animat mai ușor, deoarece va trebui să redrawn părțile sale pentru animație. Dacă sprite va fi folosit în combinație cu alții, va trebui să păstrați un stil grafic care să le corespundă tuturor.
  • Imagine intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 11
    2
    Aflați despre orice limitări. Dacă creați un sprite pentru un proiect, aflați dacă există vreo dimensiune sau limite de culoare. Acest lucru va fi și mai important atunci când începeți să lucrați la proiecte mai mari, cu multe sprite.
  • Cele mai multe sisteme de operare moderne nu au nici o limitare în ceea ce privește dimensiunea spritelui sau complexitatea culorii. Dacă dezvoltați un joc pentru un anumit sistem mai vechi, este posibil să vă confruntați cu mai multe limitări.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 12
    3
    Desenați o schiță. Încercați să schițați ideea de bază a spritelui pe o bucată de hârtie. Acest lucru vă va permite să vedeți cum va arăta și să retușeze poza sau alte caracteristici. Dacă aveți o tabletă, puteți utiliza această schiță ca bază pentru următoarea examinare.
  • Adăugați detalii la schiță. Introduceți toate caracteristicile pe care doriți să le includeți, pentru a obține o idee despre cum va arăta spriteul odată terminat.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 13
    4
    Desenați conturul cu programul de editare a imaginilor. Puteți utiliza fie schița pe care ați schițat-o ca referință, fie trasați-o cu vârful degetului. Puteți de asemenea să faceți clic pentru a desena conturul cu mouse-ul sau pentru a aranja fiecare pixel individual: alegerea este a ta.
  • Când creați primul dvs. sprite, utilizați un negru compact ca o culoare a conturului. Acest lucru va face mai ușor să se distingă. Mai târziu, puteți modifica manual culoarea conturului.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 14
    5
    Curățați conturul. Măriți și începeți să ștergeți excesele de pixeli și liniile de retușare. Schița ar trebui să fie adesea doar un pixel. Utilizați instrumentul Creion pentru a introduce pixeli și a ajuta la corectarea erorilor.
  • Concentrați-vă pe detaliile mai mari pe măsură ce creați conturul: veți putea reveni mai târziu pentru a retușa cele mai puțin importante.
  • Partea 4

    Culoarea Sprite-ului tău

    Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 15
    1
    Examinați elementele de bază ale teoriei culorii. Uită-te la roata de culoare pentru a vă ajuta să decideți ce culori ar trebui să utilizați. Culorile depărtate unul de celălalt pe roată vor fi foarte diferite, în timp ce cele apropiate imediat vor avea un efect bun, dacă sunt plasate în continuare.
    • Alegeți un set de culori care oferă sprite-ului dvs. o trăsătură distinctivă fără a fi prea confuz. Evitați, dacă este posibil, culorile pastel, cu excepția cazului în care întregul proiect utilizează acel stil.
  • Imaginea intitulată Deveniți un pixel Artist Pasul 16
    2
    Utilizați numai câteva culori. Cu cat adaugati mai mult, cu atat mai mult sprite va distrage atentia observatorului. Uitați-vă la unele dintre cele mai renumite sprite și aflați că ele au adesea doar câteva culori.
  • Mario - Sprite clasic Mario foloseste doar trei culori, toate strâns legate.
  • Sonic - Sonic are mai multe detalii despre originalul Mario, însă este format numai din patru culori cu diverse nuanțe.
  • Ryu - Unul dintre spritele clasice de sfincter, Ryu, are suprafete mari pline de culori simple, cu umbre luminoase pentru a defini cifra. Ryu are cinci culori de bază cu diferite nuanțe.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 17
    3
    Aplicați culorile. Utilizați instrumentul Umplere pentru a aplica culorile pe care le alegeți pe sprite. În acest moment, pur și simplu plasați culorile de bază, așa că nu vă faceți griji dacă cifra se dovedește a fi "plat". Instrumentul de umplere va răspândi culoarea pe care ați selectat-o ​​la toți pixelii care au aceeași culoare ca cel pe care ați făcut clic, până când atingeți marginea imaginii.
  • Partea 5

    Puneți umbrele
    Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 18
    1
    Determinați "sursa de lumină". Determinarea unghiului la care lumina lovește sprite vă va ajuta să decideți unde să aplicați umbrirea pentru a obține un efect mai realist și mai credibil. Deși nu este necesar să existe o adevărată sursă de lumină, cunoașterea direcției din care provine lumina este foarte importantă.
    • Ar putea fi mai ușor să umbrești când sursa de lumină provine dintr-un punct foarte departe de sprite și de sus, mai degrabă decât de la stânga sau dreapta imediat.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 19
    2
    Aplicați umbrirea folosind un umbra ușor mai închisă decât culoarea de bază. Dacă sursa de lumină vine de sus, umbra ar trebui văzută pe lateral "inferior" al spritei. Umbriți orice zonă care nu este atinsă de lumina directă. Pur și simplu adăugați un strat de pixeli pe partea superioară sau inferioară a marginilor pentru a adăuga umbre.
  • Puteți micșora valoarea "strălucire" din culoarea de bază și crește ușor parametrul "ton" pentru a obține o culoare bună de umbrire.
  • Nu utilizați niciodată gradienți. Păreau foarte fals și neprofesional. Pentru a imita gradienti puteți utiliza "dithering" (vezi mai jos).
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 20
    3
    Adăugați umbre moi. Alegeți o nuanță intermediară între nuanța întunecată și culoarea de bază. Utilizați această nuanță pentru a adăuga un alt strat de nuanțe intermediare între culoarea mai întunecată și cea originală. Acest lucru va da efectul tranziției de la umbrele către părțile iluminate.
  • Imaginea intitulată Deveniți un Artist Pixel Pasul 21
    4
    Introduceți puncte de lumină. Acestea sunt punctele de pe sprite care sunt cel mai afectate de lumină. Puteți să o adăugați utilizând o umbră ușor ușoară decât culoarea de bază. Utilizați punctele de lumină doar sporadic, deoarece ar putea distrage atenția.
  • Partea 6

    Utilizați tehnici avansate
    Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 22
    1
    Încercați dithering. Acesta este un efect care permite artistului să reprezinte o tranziție în nuanță. Vă permite să creați un efect asemănător gradientului utilizând doar câteva culori și alternând poziția pixelilor pentru a crea tranziții. Cantitatea și poziționarea a două pixeli colorați diferiți într-o cale pot înșela ochiul și pot face să perceapă diferite nuanțe.
    • Începătorii tind să abuzeze de dithering, deci încercați să evitați utilizarea în rare ocazii.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 23
    2
    Practica cu anti-aliasing. Arta pixelilor este definită de pixeli care se văd mai clar, dar uneori puteți amesteca linii pentru a face ca totul să arate puțin mai moale. Tehnica care îi permite să facă acest lucru este anti-aliasing.
  • Adăugați culori intermediare de-a lungul curbelor unei linii. Introduceți un nivel de culori intermediare în jurul conturului curbei pe care doriți să o înmuiați. Dacă încă arată unghiular, adăugați un alt strat de umbrire mai deschis.
  • Dacă doriți ca sprite dvs. să se evidențieze în mod clar pe orice culoare de fundal, nu utilizați anti-aliasing de-a lungul marginii exterioare a conturului.
  • Imaginea intitulată Deveniți un Artist Pixel Pasul 24
    3
    Desenați contururile selectiv. Aceasta înseamnă colorarea conturului similar cu culorile folosite pentru umplere. Acest lucru va da sprite un aspect puțin mai mic "desenelor animate"deoarece conturul va părea ceva mai natural. Încercați să desenați o limită selectivă pentru părțile din piele expuse și una tradițională pentru hainele acoperite.
  • Utilizați o nuanță mai închisă decât culoarea de bază a secțiunii pentru care trageți o limită selectivă. Utilizați sursa de lumină pentru a schimba umbrirea în timp ce desenați conturul, pentru a oferi spriteului un aspect și mai natural. Acest lucru ar putea fi util în special pentru tonurile pielii și mușchilor.
  • Conturul tradițional este mai potrivit dacă aveți nevoie de sprite pentru a rămâne distinct, în picioare împotriva unui fundal supraaglomerat.
  • Partea 7

    Adăugați ultimele atingeri
    Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 25
    1
    Dă spriteului un aspect general bun. Faceți un pas înapoi și uitați-vă la sprite în acest moment. Determinați dacă ceva nu arată bine, apoi procedați pentru a corecta aceste inexactități sau erori.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 26
    2
    Adăugați detalii. După ce terminați colorarea și umbrirea, puteți adăuga detalii precum inscripții, ochi, caracteristici suplimentare și orice altceva care ar putea aduce sprite la un nivel de calitate mai înalt. În cele din urmă, atenția la detalii este ceea ce separă un artist amator de un artist pixel profesionist.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 27
    3
    Suflete sprite. Dacă ați urmat pașii de mai sus, veți avea acum un singur sprite static. Aceasta este o operă de artă rafinată, dar dacă doriți să creați sprite pentru jocuri video, probabil că acestea vor fi animate. Aceasta presupune că fiecare cadru al animației trebuie să aibă propriul său sprite, cu mici modificări în comparație cu cel care îl precede. Se numește setul tuturor spritelor folosite în animație "foaia de sprite".
  • Citiți un ghid bun pentru detalii despre cum să animați unul "foaia de sprite" în GIMP.
  • Crearea de animații unice și atrăgătoare pentru sprites este una dintre modalitățile prin care artiștii pixel experți se disting de amatori. O animație bună poate infuza sprite cu mare vitalitate.
  • Imaginea intitulată Deveniți un artist de la Pixel Pasul 28
    4
    Creați un portofoliu. Dacă doriți să vă faceți cunoscute abilitățile în arta pixel în lumea dezvoltării jocurilor video, va trebui să aveți un portofoliu solid pentru a arăta tuturor angajatorilor. Includeți câteva dintre cele mai bune sprite și chiar unele animații dacă le aveți. Introduceți o mare varietate de subiecte, inclusiv personaje, scenarii, elemente de scenă și multe altele.
  • Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit