gtemata.com

Cum să animați cu MS Paint și Windows Movie Maker

Utilizând programe comune (cum ar fi Paint și Movie Maker), puteți crea propriile animații, pentru a fi afișate pe YouTube și pe alte site-uri web.

Acest articol vă va prezenta, de asemenea, programe gratuite (sau low-cost) care vor face animațiile mult mai ușoare decât credeți că este posibil, toate fără a fi nevoie să învățați programe Flash sau alte programe complexe.

paşi

1
Decideți ce veți anima înainte de a începe desenul. Veți avea nevoie de o poveste bună (mai bună dacă este bună). Amintiți-vă, cele mai bune povești au o introducere, complicații și o rezoluție.
  • 2
    Creați scenariul scenariului dvs. (reduceți-l la o serie de desene din carton).
  • 3
    Începeți să animați! Open MS Paint (sau orice program de procesare a imaginii, cum ar fi JASC Paint Shop Pro). PSP este un program destul de simplu tu au nevoie de ceva timp pentru a învăța cum să-l folosească. Mai presus de toate însă, cu PSP puteți adăuga părțile care fac animațiile dvs. să se miște, cum ar fi straturi. Apoi, va trebui să mutați stratul pentru a obține efectul mișcării (în loc să trebuiască să desenați întreaga figură sau cel).
  • 4
    Desenați prima scenă (sau importați o fotografie). Asigurați-vă că faceți așa cum doriți, sau că rezultatul final nu va fi ceea ce doriți.
  • 5
    Salvați-l în programul pe care îl utilizați (sau lipiți-l). GIF Animator (GIF-A) este gratuită și este recomandată pentru prima dvs. animație. De asemenea, puteți lua în considerare "JASC Animator" (versiunea "probă" nu expiră). Programele de animație vă vor permite să accelerați operațiunea într-un mod foarte semnificativ.
  • 6
    Efectuați modificările pe care doriți să le faceți la următorul cel. De obicei (dar nu întotdeauna) nu va trebui să schimbi mult. În animație trebuie să faceți un pas la un moment dat. Fiecare cel va fi adesea similar cu cel precedent, iar diferențele vor fi mici. Dacă ați învățat cum să utilizați straturile și utilizați PSP, o puteți face doar cu o mișcare a mouse-ului.
  • 7


    Importați fotografia pe care ați salvat-o (sau mai bine, fișierul de animație) în Windows Movie Maker (MM). Fă-o odată ce scena sa terminat. Trageți-o pe panoul de prezentare. Veți fi nevoit să repetați acest pasaj de mai multe ori, până când veți obține exact creația pe care o dorești.
  • 8
    Adăugați titluri și efecte speciale. Odată ce ați creat imaginile pe care le doriți, este timpul să adăugați efecte speciale, credite finale, un titlu și tot ce aveți nevoie.
  • 9
    Adaugă sunet - este foarte important să faci un film bun. Deși MM are un editor de sunet, este plin de bug-uri, greu de folosit și adesea se blochează fără avertisment (și necesită rebootarea sistemului). Puteți edita fișierul audio în orice program de editare audio (cum ar fi Cooledit sau multe altele), apoi copiați întregul fișier în MM. Puteți descărca aproape orice tip de sunet pe care l-ați putea dori gratuit de pe internet.
  • 10
    Nu uitați sunetul de mediu. Acestea sunt sunete aleatoare în fundal, adesea un fel de murmur confuz - dacă nu le introduceți, trecerea de la dialoguri o întreaga tăcere va fi foarte abruptă. Puteți pune o coloană sonoră în fundal, dar dacă nu ați vrea să o faceți, nu trebuie să lăsați niciodată o tăcere completă. Aceasta este o altă fază în care puteți profita de un program de editare audio cum ar fi Cooledit: va trebui să inserați sunetele ambientale (sau coloana sonoră) pe un canal) și dialogurile și efectele sonore în altul.
  • 11
    Căutați exemple de animație utilizând programele menționate în acest articol. Vizitați youtube.com (și căutați "nzfilmprof"). "Kiwi Kids" oferă exemple de tineri utilizatori care folosesc Paint și alte exemple făcute cu PSP.
  • Sfaturi

    • Luați în considerare continuitatea. De exemplu, dacă o rachetă este aruncată spre stânga într-o secvență, ar trebui să vină din stânga atunci când lovește ceva.
    • Nu utilizați prea multe efecte de tranziție diferite - nu ar trebui să distrageți privitorul. MM oferă 25 de tipuri de tranziții, dar în 95% din cazuri, cea mai bună alegere este o simplă decolorare.
    • Pentru a arăta o moară de vânt rotativă, sunt necesare doar două sau trei poziții - odată ce moara a terminat o rotație, puteți să o rotiți prin repetarea celor 3 ceasuri fără sfârșit. Toate efectele similare (cum ar fi mutarea țintelor într-un poligon) ele pot fi făcute doar cu câteva repetiții.
    • Cu MM, așteptați toate videoclipurile, a întregului film, fie exact cum le doriți. POI adaugă titluri, subtitrare, sunete etc. În caz contrar, dacă adăugați un film la centru, tot (sunete, subtitrări etc.) de la acel punct înainte vor necesita modificări.
    • Ochiul și creierul privitorului vor umple multe spații goale. De exemplu, dacă doriți să faceți prezentarea unei știri care vă ridică brațele în aer cu o alarmă, aveți nevoie doar de două poziții (brațele în jos și brațele în sus), deoarece creierul vizualizatorului completează animația.
    • Este mai mult credibil animați un desen, o statuie sau o creatură imaginară a unei fețe. De ce? Știm cu toții cum se mișcă o față și că este ciudat când nu se mișcă în funcție de așteptările noastre. Cu toate acestea, pentru cifrele imaginare, nu există nicio regulă.
    • Modificați fotografiile: close-up-uri, distanțe medii, distanțe lungi, unghi mic, unghi mare etc. Mai mult, dacă vorbesc două (sau mai multe) caractere, acestea se schimbă de la un grup la focuri de imagine și viceversa.
    • Primul lucru pe care îl vedeți de obicei într-o scenă este domeniul total, cu care comunicați spectatorului unde este situat. Aceasta nu este o cerință esențială, dar este norma. Strategia inversă este să începeți cu o închidere, apoi să mișcați camera înapoi, pentru a arăta că ceea ce ați început a făcut parte din ceva mai mare - această tehnică este cunoscută drept revelația.
    • Atunci când animați un clip scurt, puteți utiliza JASC Animator pentru a selecta o parte din scenă (de obicei, o imagine de fundal a unei fețe), și creați un al doilea clip. Acest lucru vă permite să faceți două animații la prețul unuia și să vă schimbați fotografiile.
    • În general, atunci când animați, sunt necesare doar câteva poziții (chiar doar două sau trei) pentru a face acțiunea realistă.

    Avertismente

    • Nu utilizați desene, fotografii sau alte opere de artă fără autorizație, și citează sursa atunci când primești autorizația. Dacă nu, nu veți putea obține venituri din afișările YouTube dacă filmul dvs. devine extrem de popular.
    • Cântecele protejate prin drepturi de autor sunt o zonă gri: YouTube are un algoritm care detectează multe melodii protejate prin drepturi de autor - cu toate acestea, cu excepția cazului în care o companie importantă (cum ar fi Disney sau Warner) nu se plânge, videoclipul dvs. nu va fi șters.
    • Când MovieMaker are probleme, oferă adesea mesaje de erori inexacte (pentru a le spune ușor). MM va raporta o lipsă de memoria virtuală sau va spune asta nu poate salva fișierul într-o anumită locație. Aceste mesaje nu au sens. În practică, ați depășit resursele MM de pe PC. Va trebui să reduceți mărimea fișierului - să vă împărțiți animația pe jumătate sau să reduceți dimensiunea cadrului.
    • Fii concis! YouTube limitează durata de încărcare la cel mult 15 minute, de exemplu. Și considerați că va trebui să creați o adevărată capodoperă pentru a menține atenția spectatorilor pentru mai mult de 5 minute.
    • Movie Maker are limitele sale. S-ar putea să observați că nu poate suporta clipuri mai lungi de două minute. Pentru a face o animație de 4 minute, va trebui de obicei să lipiți împreună două fișiere de două minute (folosind programe cum ar fi Boilsoft sau altele).

    Lucruri de care ai nevoie

    • MS Paint (sau echivalent - JASC PaintShopPro, Photoshop, etc.)
    • Un computer (mai bun dacă este puternic)
    • Mult răbdare
    • O tabletă grafică (foarte recomandată, dar nu necesară)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit