Cum se păstrează un pachet de carduri
Imaginați-vă că puteți memora ordinea cardurilor într-o punte (sau două) la aceeași viteză în care sunt amestecate. Secretul contoarelor de carduri nu mai este așa. Folosind tehnica palatului de memorie (sau "loci"), puteți stoca și un pachet de cărți aleatoare (sau stivuite) în ordine, cu o singură privire. Este nevoie de timp pentru a rafina tehnica, și o mulțime de antrenament, dar odată ce ați învățat, veți fi capabil să vă copleșească prietenii.
paşi
Metoda 1
Grătar înșelat (înșelătoare)1
Memorați rima "Opt împărați au amenințat că au salvat nouăzeci și cinci de regine pentru un bolnav bolnav". Cartile vor fi in aceeasi ordine ca si initialele si numerele acestei fraze: 8-K-3-10-2-7-9-5-Q-4-A-6-J.
2
Memorați cuvântul "urmărit". Initialele semintelor (in limba engleza) vor merge in aceeasi ordine ca si consoantele lor: Clubs-Hearts-Spades-Diamonds (Flori-Hearts-Spades-Diamonds).
3
Aranjați puntea conform schemei 8C-KH-3S-10D...
4
Utilizați această tehnică în trucuri magice în cazul în care aveți nevoie de un pachet prestabilit de cărți sau pretindeți că ați "memorat".
Metoda 2
Tehnica locurilor1
Construiți un palat de memorie. Este un loc mental (adesea bazat pe un loc real), cu multe camere unde puteți "poziționa" lucrurile sau oamenii prin asocierea acestora cu ceea ce trebuie să vă amintiți. Apoi, când trebuie să vă amintiți aceste lucruri, "mergeți" încet între camere. Construirea unei clădiri memoriale necesită ceva timp și consecvență, dar odată ce ați terminat, o puteți folosi pentru tot ceea ce trebuie să vă amintiți.
2
Stochează următoarea secvență:
3
Gândiți-vă la un număr de 2 cifre. Acum convertiți-l în litere cu tabelul de mai sus:
4
Faceți o listă cu 100 de persoane. Utilizați alfabetul numeric descris pentru a obține 100 de persoane ale căror inițiale corespund fiecărui număr de la 00 la 99. Puteți utiliza celebrități, prieteni si colegi - oricine care ia pentru a ajunge la 100 de persoane. De exemplu, să luăm 48: deveniți DH (4 = D și 8 = H), astfel încât să puteți asocia Damon Hill, pilotul celebru. Pentru a stoca un pachet de cărți, bineînțeles, veți avea nevoie doar de 52 de persoane, dar 100 vor fi utile și în alte scopuri.
5
Alocați o acțiune fiecăruia dintre cei 100 de persoane. De exemplu, acțiunea Damon Hill ar putea conduce în mod logic o mașină. Acțiunea atribuită fiecărei persoane este la discreția dvs., atâta timp cât este ceva puternic asociat cu acea persoană și puteți să-l reamintiți cu ușurință. De asemenea, trebuie să vă asigurați că fiecare persoană are o acțiune unică. Este cea mai grea parte, dar e foarte importantă.
6
Dați fiecărei cărți o persoană și o acțiune, utilizând această metodă. De exemplu, cele 6 flori devin automat 63 (6 rămâne un număr, iar "C" este primul dintre CLUBURI - flori - care devine 3 după masă). Persoana 63 ar putea fi Frank Capra, directorul "Viața este minunată". Acțiunea lui ar putea fi să îndrepte un film în zăpadă. Deci cele 6 flori devin Frank Capra. Semintele "spade" prezintă o dificultate, deoarece S (Spades) nu este prezentă în tabel (cum ar fi P de "spades"). Pentru a rezolva problema, puteți lega o altă literă, cu condiția să nu fie 3, 4 (diamante - diamante) sau 8 (inimi - inimi). Un mod mai simplu, probabil, este de a stabili 6 = S în loc de F.
7
Asigurați-vă că toți oamenii și acțiunile lor respective sunt bine fixate în memorie. Ar trebui să puteți vedea imediat persoana asociată cu orice număr de la 00 la 99, precum și persoanele asociate cu fiecare figură.
8
Memorați un pachet prin introducerea fiecărei cărți în palatul de memorie. Când vine momentul să memorați puntea, pur și simplu puneți cărțile în camerele palatului. Deci, dacă prima carte este de 6 flori, puneți Frank Capra în primul compartiment al clădirii (de exemplu, pe etapele de intrare).
9
Plimbați-vă în interiorul palatului memoriei pentru a vă reaminti cartelele jucate și ordinea lor.
Metoda 3
Hooks1
a studiat acest articol să se familiarizeze cu conceptul de "cârlig". Nu este dificil.
2
a studiat acest articol pentru a afla cum să memorați numerele. Veți avea nevoie de acest lucru pentru punctul 3.
3
Aflați aceste cârlige pentru numerele de la 1 la 52 (dacă vi se pare dificil să învățați unele, să vă inventați asociațiile):
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
0 | cravată | Noe | dar | secară | lege | pantof | vacă | iederă | pios | |
10 | degetele de la picioare | lingău | adolescent | timp | pneu | prosop | preda (er) | taco | televizor | cadă |
20 | nas | piuliță | călugăriță | Nemo | Nair | cui | crestătură | Nuke | cuțit | mâner |
30 | șoarece | șanț | lună | mumie | cositoare | catâri | meci | halbă | film | spălător |
40 | trandafiri | tijă | rinocer | berbec | eroare | rulou | babușcă | greblă | acoperiș | frânghie |
50 | lapsus | capac | leu |
- 1Aflați aceste cârlige de carduri. Pentru acestea, inițial corespunde seminței. Ultima scrisoare (în A-10, 10 este tratat ca 0) este derivat din mai mare sistem, Jack este numele costum, regele și regina sunt cuvinte care rimează, în termeni generali, cu „rege“ și „regina “. Ca și în lista precedentă, în caz de probleme, inventați legăturile dvs.):
A | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | J | Q | K | |
C | pisică | putea | pieptene | miez | cărbune | numerar | fursec | tuse | cap | Case | club | cremă | rege |
H | pălărie | ascuți | șuncă | iepure | deal | hașiș | porc | copită | hippie | furtun | inimă | regină | balama |
S | costum | soare | sumă | inflamat | velă | cercevea | șosetă | sigur | săpun | sos | cazma | abur | Sing |
D | Perioada | dună | baraj | ușă | păpușă | liniuță | doc | picaj | debutantă | doză | diamant | vis | băutură |
- 1Asociați cârligele cărților cu cele ale numerelor. Dacă primele 5 cărți sunt KC, 9D, 10S, 3H, 8C, arătați un rege (regele florilor ="rege") Poartă o cravată (cravată = 1) pentru primul card, un novice (9 de diamante), pe arca lui Noe (Noe = 2), pentru a doua, mama ta (ma = 3) prepararea unei (sau este acoperită a) sos (10 de pică), pentru a treia carte, o sunca (3 de inimi), pe un coc secară (secară = 4), și un polițist (5 = lege) tuse (8 cluburi = tuse) pentru a cincea carte.
- 2Tren. Tren. Tren. Stocarea imediată a unei punți întregi este practic imposibilă. Nu vă așteptați să o faceți imediat.
Sfaturi
- Combinați acțiunile unei persoane cu cele ale unei alte persoane. Când aveți nevoie pentru a stoca mai multe lucruri diferite (cum ar fi un întreg pachet de cărți), s-ar putea găsi mai ușor să combine o persoană la acțiunile de altul pentru a economisi timp și „spațiu“ în palatul de memorie. De exemplu, spuneți că prima carte este cea de-a șase a cluburilor (Frank Capra), iar a doua este cea de 4 inimi (Damon Hill). Deci vă puteți imagina că Frank Capra conduce o mașină de curse în loc de a conduce.
- Această metodă poate dura mult timp, dar pe termen lung merită. Odată ce ați memorat toate asociațiile, veți putea să vă amintiți treptat ordinea unui pachet de cărți. Practicandu-va, veti putea reaminti cartile foarte repede.
- Puteți folosi această metodă și palatul memoriei pentru a vă aminti orice serie lungă de numere, precum și multe alte lucruri.
- Puteți schimba sistemul în funcție de nevoile dvs., dar întotdeauna să fie consecvent. Dacă decideți, de exemplu, că 6 = S în loc de F, 6 trebuie să fie întotdeauna egal cu S.
- Elaborează o listă de persoane familiare și are o imagine clară asupra lor. Este foarte important să o vedeți clar în mintea voastră.
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
- Cum de a construi o punte de Pokemon (joc de card de tranzacționare)
- Cum de a construi o punte de Yu Gi Oh
- Cum de a construi un pachet Yugioh de cărți potrivite pentru dvs.
- Cum să arhivați documentele în ordine alfabetică
- Cum se efectuează un machiaj spectaculos cu carduri
- Cum sa faci un make-up frumos cu carduri
- Cum sa faci flush Royal
- Cum sa faci o haină în inimă
- Cum să aranjați cardurile de tarot
- Cum se joacă Etapa 10
- Cum se joacă 500
- Cum se joacă podul
- Cum se joacă Go Fish
- Cum se joacă Skip Bo
- Cum se joacă Solitaire
- Cum se joacă viteza
- Cum se joacă ONE
- Cum se joacă măgarul
- Cum se joacă jocul de cărți `Speed`
- Cum se joacă jocul de cărți 13
- Cum de a amesteca un pachet de carduri (American Mix)