gtemata.com

Cum se joacă jocul Monetina

Jocul monetar este un joc alcoolic destul de popular, care cere jucătorilor să sări o monedă pe o suprafață plană, încercând să o aterizeze, fără a mai bate, într-un pahar (sau o ceașcă) plasat pe masă. Este un joc destul de popular în partide și companii. În unele variante, sticla în care trebuie să se scurgă moneda va fi goală și fiecare jucător va avea un geam separat din care să bea, în timp ce în alte variante el va trebui să bea din geamul folosit ca obiectiv.

paşi

Metoda 1

Jocul Monetinei Standard
Imaginea intitulată Play Quarters Pasul 1
1
Jucătorii se rotesc, de obicei, mergând în sens invers acelor de ceasornic în jurul mesei. Dacă moneda intră în sticlă, jucătorul va alege un alt jucător și îl va forța să bea, fie din geamul său personal, fie din paharul care conține moneda. Rândul jucătorului nu se va termina până nu face o greșeală.
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 2
    2
    După ce a făcut o greșeală, jucătorul va trece moneda la următorul jucător. În unele cazuri, primul jucător poate cere o altă șansă, având dreptul la o lovitură suplimentară. O lovitură corectă îi va permite să continue să tragă în mod normal, în timp ce o lovitură greșită îl va forța să ia o băutură penală.
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 3
    3
    Dacă un jucător atinge țintă de trei ori la rând, el poate inventa o nouă regulă. Regulile trebuie să fie creative și distractive: ar putea impune, de exemplu, să efectueze o rhyming specifică de a bea sau să interzică utilizarea unor cuvinte comune. Dacă un jucător sparge regulile, va trebui să bea pentru sancțiuni. În timp ce jocul continuă și jucătorii încep să se sfârșească, regulile pot deveni dificil de reținut.
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 4
    4
    Dacă un jucător atinge marginea superioară a geamului, alții pot numi o "provocare". În cazul în care jucătorul nu reușește următoarea lovitură, va trebui să bea de câte ori este adversarul, dar dacă o va face corect, provocătorii vor trebui să bea! Contestatul, însă, nu este forțat să accepte provocarea. El poate pur și simplu să treacă moneda și să lase jocul să continue în mod normal.
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 5
    5
    Jucătorii sunt descalificați atunci când nu pot sau nu vor mai bea alcool. Ultimul jucător rămas va fi câștigătorul.
  • Metoda 2

    Mutarea rapidă a jocului Monetine
    Imaginea intitulată Play Quarters Step 6


    1
    O altă variantă populară a jocului este transformarea sa într-o provocare rapidă și competitivă, cu două monede și două cupe goale din plastic (puteți folosi și ochelari, dar sunt mai ușor de rupt). Trebuie să existe cel puțin patru jucători. Doi jucători vor fi aleși din partea opusă a mesei, care va trebui să înceapă să tragă în același timp. Fiecare va avea o monedă și o ceașcă disponibilă. Fiecare jucător trebuie să încerce să-și bată moneda în cupă cât mai repede posibil. Dacă un jucător e greșit, va trebui să încerce din nou rapid. Odată cu succes, va trebui să treacă moneda și ceașcă la jucătorul din dreapta sa. Dacă un jucător reușește să primească moneda în cupă la prima încercare, el poate să transmită moneda și ceașcă oricărui jucător, cu excepția jucătorului care trage deja (cu excepția cazului în care jucătorul este direct la dreapta, caz în care este posibil să le transmiteți în mod normal).
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 7
    2
    Dacă un jucător se află în același timp cu ambele monede, pierde. Se poate întâmpla în cazul în care un jucător încearcă să obțină moneda în ceașcă, fără a reuși, în timp ce jucătorul de pe stânga să reușească în afaceri și să-i dea oa doua monedă și oa doua ceașcă. Jucătorul din stânga poate simboliza înfrângerea prin stivuirea cupei imediat pe cea înfrântă. În acest fel, el îl va împiedica, de asemenea, să ia o altă lovitură, având în vedere faptul că de multe ori jucătorul din dreapta nu va realiza imediat că a pierdut.
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 8
    3
    În acest moment al jocului, pierzătorului i se permite o lovitură finală în cele două cupe stivuite. Dacă face o greșeală, trebuie să bea pedeapsa, care constă, de obicei, dintr-o lovitură de băț sau o doză mare (sau întreagă) de băutură. Dacă, în schimb, jucătorul a reușit să execute lovitura, ceilalți jucători vor trebui să se supună pedepsei. Unele reguli cer ca toți ceilalți jucători să bea, în timp ce unii se așteaptă ca acesta să fie doar jucătorul din stânga provocat să bea. Uneori, chiar și jucătorul din stânga va avea șansa de a face o rundă de răscumpărare: ambii trebuie să continue să tragă până când unul dintre ei nu este în regulă.
  • Imaginea intitulată Play Quarters Step 9
    4
    O altă variantă prevede că jucătorul din stânga trebuie să rotească o monedă și că ratatul trebuie să continue să bea bere sau un cocktail până când moneda nu se mai rotește. Jucătorii pot încerca să continue runda monedei sau să o oprească cu degetul pentru al menține în picioare (în acest caz, jucătorul care bea va trebui să termine băutura în întregime). Contestatul trebuie să continue să bea până când alții vor permite căderea monedei. În cazul în care jucătorul provocat este capabil să execute aruncarea de salvare, dimpotrivă, toți ceilalți vor trebui să bea până când provocatul va reuși să transforme moneda.
  • Sfaturi

    • Ce se întâmplă dacă moneda intră în sticlă:
    • Nume cineva și lăsați-l să bea!
    • Pe internet există numeroase variații și reguli speciale. Aproape toate site-urile care se ocupă de jocuri de alcool, de fapt, oferă o explicație a jocului monedei.
    • Cea mai obișnuită băutură este berea, deoarece se umple mai mult și scade progresiv precizia aruncării, dar crește dificultatea mai treptat decât o băutură tare. Vinul roșu este adesea folosit și în Italia.
    • Jucătorii trebuie să decidă în avans cantitățile de băut pentru sancțiuni. Aceasta va depinde de varianta jucată și de setea jucătorilor pentru alcool.
    • Ce se întâmplă atunci când poți obține o monedă de trei ori la rând?
    • Puteți inventa o regulă!
    • Cele trei fotografii sunt valide numai dacă sunt executate în același curs.
    • Puteți să apelați "provocarea" numai dacă moneda atinge marginea sticlei și apoi cade!
    • Iată câteva exemple de reguli de distracție:
    • Barmanul: un jucător este ales pentru a turna băuturi altora.
    • Acceptarea: nimeni nu poate "accepta" nimic de la altcineva.
    • Alunecare: nu trebuie să alunece obiecte pentru niciun motiv.
    • Modificați numele: numele jucătorilor sunt inversați și cei care greșesc beau!
    • Schimbarea literei: nu puteți pronunța cuvinte care încep cu o anumită literă, de exemplu B (de exemplu, în loc de "băutură", va trebui să mai spuneți altceva, cum ar fi "pevi").
    • Nume proprii interzise: nu puteți folosi numele propriu-zis al celorlalți jucători.
    • Provocări?
    • Provocările au loc atunci când persoana care aruncă moneda nu o poate primi în sticlă, dar atinge marginea ei. Ceilalți jucători, după cum doriți, pot contesta jucătorul care a făcut împușcătura.
    • Dacă adversarul lovește din nou marginea geamului, acesta va fi automat provocat de toți ceilalți jucători.
    • Reguli de bază:
    • Nu poți bea cu mâna pe care o scrii! Cine este descoperit, va trebui să bea.
    • Cantitatea de băut cu lățimea degetului poate fi determinată.
    • Jocul continuă în sens invers acelor de ceasornic.
    • Oricine pierde o lovitură trebuie să treacă moneda.
    • Inventați o nouă regulă:
    • Totul este foarte bun.
    • Jucătorii trebuie să tragă de la o distanță stabilită, de obicei 10-30 cm. Orice distanță va fi bine, atâta timp cât este aceeași pentru toată lumea.

    Avertismente

    • Beți în mod responsabil.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Monetina, sticlă, suprafață potrivită (de exemplu, contorul de bare).
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit