gtemata.com

Cum de a picta ulei pe panza

Culorile uleiului sunt excelente pentru pictura pe pânză. Tablourile clasice precum Mona Lisa au fost picturile în ulei, precum și lucrările minunate ale impresioniștilor - gândiți-vă la Monet - sau lucrările nemuritoare ale lui Van Gogh.

paşi

Imaginea intitulată 1426013 1
1
Cumparati materiale de calitate superioara pentru pictura in ulei, cat mai bine va puteti permite. Dacă sunteți un începător, puteți obține o dată la aproape tot ce ai nevoie de cumpărare pachete cadou complet cu toate accesoriile necesare pentru pictura-adesea găsite în pachete convenabile sau cutii de lemn, unde le puteți stoca sau că acestea devin trestles. Instrumentele minime pe care trebuie să le aveți sunt:
  • O pânză gata pentru pictura (montată pe un cadru), a dimensiunilor cerute de pictura pe care doriți să o realizați. Este mai bine să cumpărați o cantitate bună de panouri mai mici, care vor fi folosite pentru practicarea și realizarea desenelor preliminare. Alternativ, puteți recurge la hârtia de pânză sau la butașii de pânză de in, pe care le vând în blocuri, cu toate acestea, că sunt potrivite pentru vopsirea în ulei și au fost tencuite. Dacă este posibil, cumpărați panouri de panza care au aceleași proporții ca panza mare - altfel puteți urmări dimensiunile de care aveți nevoie pentru a lucra pe panou.
  • O paletă de bază de culori de ulei. Orice set conține majoritatea culorilor esențiale. Gama indispensabilă de culori este făcută din roșu, albastru, galben, sienă arsă și un tub alb mare. Dacă sunteți orientat să cumpărați tuburi libere de marca Winsor&Newton, obține Lămâie galben cadmiu, trandafir permanent și albastru de peste mări sau albastru de peste mări din Franța (ele sunt asemănătoare din punct de vedere chimic). Pentru a alege roșu primar într-un set cu multe culori, orientat pe Crimson Alizarina Permanente sau pe orice roșu tinde spre purpuriu, evitându-i pe cei spre portocaliu. Ați putea fi bine chiar și fără sienna arsă, dar există motive dacă este atât de folosită și nu se limitează la redarea nuanțelor. Dacă setul pe care l-ați luat nu conține, utilizați în schimb maro roșcat.
  • Cumpărați ulei și solvent. Uleiul de semințe de in este mediul cel mai folosit de către pictorii care folosesc culori petroliere. Alți artiști, pe de altă parte, preferă uleiul de nuc. Dacă doriți ca imaginea să se usuce mai repede, folosind un mediu, cum ar fi Liquin de Winsor&Newton va accelera uscarea culorilor uleiului. De asemenea, veți avea nevoie de terebentină sau de un alt solvent inodor, cum ar fi Turpenoid, sau de terebentină. Este extrem de lichide fluide, un miros puternic sau abia perceptibil, care servesc pentru a dilua culorile și care au funcția opusă mediului. Solvenții, fără miros, cum ar fi Turpenoid Weber sau Gamsol de Gamblin, sunt considerate a fi inofensive pentru sănătate, dar este întotdeauna mai bine să lucreze într-o zonă bine ventilată atunci când se utilizează substanțe volatile. Aceleași culori de ulei pot fi considerate netoxice în comparație cu terebentina, dar numai pentru că nu produc fum. Cu toate acestea, unele culori conțin ingrediente care sunt foarte toxice, gândiți-vă doar la cadmiu și cobalt, periculoase dacă sunt înghițite. Amintiți-vă deci: nu mâncați, nu beți sau nu fumați în timp ce pictați cu vopsele de ulei.
  • Vand vopsea detașabilă pentru picturile în ulei, cum ar fi vopsea Dammar. Vopseaua produce fum care poate fi toxic, deci trebuie aplicat numai în aer liber sau într-o încăpere bine ventilată. Utilizați o vopsea pentru picturile care sunt detașabile. Vopseaua este stratul final, răspândit peste culorile odată uscat, și funcționează ca o protecție. Adăugarea unui lac detașabil clar, de fapt, produc un efect foarte strălucitor și protejează culoarea de acumularea de murdărie și grăsime. La fiecare 25 sau 30 de ani, vopseaua ar trebui să fie eliminate printr-un restaurator (sau artist sau de către proprietar) și aplicat din nou, așa cum se intenționează să se îngălbenească în timp și, prin urmare, nu se intenționează a fi permanentă. Aceasta este ceea ce dă vechi picturi din care caracteristica de patina marroncina- au nevoie doar de un curat si un strat proaspat de vopsea pentru lucios spate, ca și cum ar fi fost tocmai făcute. Nu este obligatoriu să cumpărați vopsea înainte de terminarea picturii, deoarece va trebui să așteptați ca culorile să se usuce înainte de a le putea aplica. Vopseaua de tip touch-up, cu toate acestea, poate fi utilizată de îndată ce pictura este uscată la atingere. Nu distruge stratul de culori de bază, dar pictura trebuie să fie complet uscată. Acest lucru va da pictura un aspect finisat temporar, care va veni la îndemână dacă doriți să vindeți imaginea mai repede.
  • Cumpărați periile. Mai bine dacă este rigid. Am țepi perii sunt cele mai ieftine, dacă doriți pentru a economisi bani, dar, de asemenea, perii sintetice de bună calitate, care sunt rigide ca cele ale firelor de perie ar putea fi bine. Unii pictori, pentru a obține efecte speciale cu culorile de ulei, folosesc perii moale, cu mânere lungi. Procuratene o varietate de dimensiuni: mari, mijlocii și mici, va trebui să picteze zone mari de culoare, să completeze formulare și foarte mici, în mod obiectiv, potrivit pentru finisarea atinge sau dacă vă place realismul în detalii. Un vârf subțire cu perie moale rotund poate fi folosit pentru greement unei nave, mustatile unei pisici si orice alt detaliu care necesită intervenții cu porțiuni filiforme. Dacă sunteți un începător, sfatul este de a vă obține un set de animale sau sintetice de fire de perie perii, precum și de a experimenta stilurile pe care fiecare dintre ele va permite să obțineți.
  • În plus față de perii, veți avea nevoie de spatule și de un cuțit de unt unsat pentru a fi utilizate ca paletă (accesoriul pentru amestecare și, uneori, răspândirea culorilor). Spatulele pot fi ieftine, mai ales dacă cumpărați materiale din plastic. În orice caz, spatulele de metal nu sunt pătate și durează ani de zile, dacă sunt ținute cu grijă. Există spatule de diferite forme, fiecare având o utilizare specifică și puteți să le folosiți în loc de pensule pentru a vă picta imaginea.
  • Carbunele sau creioanele pentru a pregăti schițele de pe panza.
  • O paletă unde să aranjăm culorile în timpul picturii. Puteți utiliza atât șaua clasică mică din lemn cu o gaură laterală pentru degetul mare, cât și un suport mai improvizat, cum ar fi o placă din ceramică, sticlă sau melamină. Este nevoie de ceva care rezista daca se spala cu terebentina. Mulți artiști utilizează palete gri, deoarece culorile sunt mai naturale pe gri. Puteți obține același efect utilizând o placă de sticlă mică (și cadrul este bine), sub care veți plasa o foaie de hârtie gri.
  • Două boluri mici pentru ulei (sau Liquin) și solvent. Unele seturi sunt distribuite cu două boluri incluse care se pot potrivi în paletă.
  • Cenci sau cârpe pentru a curăța pictura. Ele pot fi de orice fel. Hârtia absorbantă poate fi fină, dar cârpele de țesături sunt mai bune deoarece sunt reutilizabile după o spălare bună. Ciorapii ciudați, dar adevărați, lavabili, sunt perfecți pentru acest scop. În orice caz, este întotdeauna mai bine să folosiți cârpe de țesături moi, cum ar fi tricouri vechi și altele asemenea. Evitați țesăturile pufoase care pierd inima, deoarece veți folosi și cârpe pe panza deja pictată. Utilizați patch-uri pe care le puteți arunca, atâta timp cât nu doriți să le utilizați din nou și din nou.
  • Un trepied pentru a lucra la. Nu trebuie să fie costisitoare. Chiar și șevaletul mai ieftin va susține pânze de dimensiuni rezonabile la înclinația optimă pentru munca dvs. și va avea picioare reglabile pentru a se adapta picturii în picioare sau așezate. Cu excepția cazului în care există impedimente din cauza vârstei, a accidentelor sau a bolilor, se recomandă să pictați într-o poziție verticală. Acest lucru vă va permite, de asemenea, să vă îndepărtați de panza câțiva pași de fiecare dată când doriți să verificați imaginea înainte de a continua cu pictura. Ca o alternativă la șevalet, puteți plasa pânza pe un scaun sau orice alt suport sau puteți improviza alte soluții.
  • Toate instrumentele necesare pentru schițe și studii de proiect - pasteluri sau cărbune, schițe sau hârtie de orice fel pe care să le desenezi. Nu aveți nevoie de lucruri ultra-profesionale, cu excepția cazului în care vă place schițele dvs. până la punctul de a dori să le păstrați.
  • Un loc sigur, fără praf, în cazul în care pentru a stoca panza să se usuce, fără pericolul ca ceva atinge, pata culori. Timpii de uscare pentru culorile uleiului variază în funcție de tip și pot varia de la câteva zile la câteva luni. Există culori care necesită până la un an de "odihnă" înainte de a putea aplica vopseaua.
  • Imaginea intitulată 1426013 2
    2
    Înarmați cu o schiță sau o bucată de hârtie, pregătiți o schiță a subiectului, folosind doar creioane negre și gri sau un pix negru și un creion gri. Dacă este pătrat, pătrați. Dacă va fi dreptunghiulară sau ovală, determinați dacă va fi verticală sau orizontală. Desenați schița foarte mică, doar pentru a proiecta modul în care zonele de lumină și umbre vor fi compuse în lucrarea finită. Dimensiunile variază de la ștampila la cartea de vizită - ideea este să o vedem ca și cum am fi uitat la ea de la distanță sau între previzualizarea unei galerie de imagini. Faceți o mulțime de schițe până când găsiți cea mai bună compoziție, fără a vă îngrijora prea mult de detalii.
  • Imaginea intitulată 1426013 3
    3
    Folosind cărbune sau creion, el pregătește un studiu al lucrării pe hârtie. Poate fi atât detaliată, cât și verde, precum și un design rapid care dă ideea punctelor de lumină și a umbrei doar la dreapta. Acest lucru depinde de gradul de detaliu și de realismul pe care îl proiectați pentru a vă dona pictura. Chiar și un stil pictorial mai liber necesită schițe pregătitoare, studii care vă clarifică ideile pe cel puțin cinci puncte: alb, luminozitate, valori medii, valori întunecate, negru. Unii pictori nu-i plac culorile alb-negru, dar evaluează luminozitatea conform următoarei scale: foarte clară, lumină, medie, întunecată, foarte întunecată. Depinde de efectul pe care doriți să îl atingeți. Dacă nu vă place schița, continuați să o refaceți până când vă simțiți mulțumiți de rezultat.
  • Deja în faza de schiță, asigurați-vă că ați stabilit o sursă de lumină unică pentru toate elementele implicate, de la subiectul din prim-plan până la detaliile în fundal. Acordați o atenție deosebită direcției umbrelor. Ei toți trebuie să meargă spre același punct de fugă, și va fi mai scurtă atunci când soarele sau o lampă sunt mari, iar mâna cea mai lungă mână ca soarele (sau lampa) ridică sau coboară în propunerea diurn. Lumina este ceea ce conferă compoziției trei dimensiuni. Trageți cu atenție forma umbrelor.
  • Dacă lucrați la un subiect abstract, faceți studii gratuite și stabiliți unde să plasați anumite elemente, cum ar fi stropi de culoare sau accidente vasculare. Sau sări peste faza de schiță și treceți la următorul punct.
  • Treceți la studii de subiect pe panouri de panza, hârtie de panza sau pânză bloc. Utilizați cărbune sau un pastel violet. Desenați un cadru care are aceleași proporții de panza principală, va trebui să stabiliți poziția elementelor din tabloul general. Pregătiți aceste studii urmărind doar contururile. Include însă tot ceea ce va avea un rol fundamental în compoziție. Cu toate acestea, odată ce această fază sa încheiat, studiul dvs. trebuie să pară ca unul dintre acele desene pe care copiii trebuie să le culoare în conformitate cu numerele afișate în formulare. Dacă trebuie să corectați greșelile, ștergeți cărbunelui sau pastelul cu o cârpă umedă, lăsați pânza să se usuce și încercați din nou.
  • Image cu titlul 1426013 4
    4
    Aranjați culorile de pe paletă și amestecați-le. Aliniați bine spațiul galben, albastru, roșu și o cantitate mai mare de alb. Dacă aveți, plasați și Sienna arsă. Lăsați toate celelalte culori în cutie, dacă ați cumpărat un set complet.
  • Imaginea intitulată 1426013 5
    5
    Treceți la studiul culorii. Vopsea pe ultima schiță realizată, umplând zonele cu culori. Deoarece în acest stadiu nu este nevoie să mergeți prea subțire pentru detalii, încercați să distribuiți culoarea folosind spatulele. Dacă nu vă place alegerea culorilor, îndepărtați-le cu lopata și păstrați-le în colțul paletei dvs. atunci când aveți nevoie de un maro ușor noroios. Incet, veti gasi mixul potrivit al culorilor primare - cu toate acestea, pastreaza pictura aruncata, pentru ca, cu adaugari corespunzatoare, puteti obtine nuante diferite de gri si maro. Nu există deșeuri atunci când manipulați o paletă realizată din culori primare. Continuați să experimentați studiul culorii atâta timp cât vă place - în această etapă aplicați pictura cu o perie mare și nu acordați prea multă atenție detaliilor. Dacă este necesar, efectuați mai mult de un studiu, schimbând amestecurile de culoare de fiecare dată, până când obțineți nuanțele care vă plac cel mai bine. Toate aceste practici se întâmplă cu culorile pe măsură ce ies din tub, nu aveți nevoie de ulei sau de solvent. Dacă vă place rezultatul, puteți să transportați stilul pe panza principală și să pictați culorile în mișcări vii cu spatulă, fără a interveni cu uleiuri și solvenți. Acesta este un stil foarte rapid și expresiv de pictura în ulei.
  • Imaginea intitulată 1426013 6
    6
    Desenați conturul folosind un pastel ușor sau o bucată de cărbune. Pentru peisaje, utilizarea pastelului purpuriu este recomandată în mod special, deoarece această culoare armonizează bine cu pigmenții din vedere fără a întuneca sau colora culorile luminoase, ceea ce ar face în schimb negrul. De asemenea, cărbunelui și pastelul purpuriu sunt ușor de îndepărtat cu o cârpă umedă: nu vă fie frică să faceți schimbări în designul dvs. Desenați în siguranță - dacă nu vă place ceva, ștergeți-l și încercați din nou.
  • Imaginea intitulată 1426013 7
    7
    Pregătiți ulei și solvent în două boluri. Curățați periile și spatulele. Dacă ați folosit o pensulă pentru a studia culoarea, înmoaieți-o în două degete de Turpenoid și scoateți-o într-o cârpă.
  • Imaginea intitulată 1426013 8
    8
    Puneți o palmă de sienna arsă pe paletă. Sau, dacă nu există nici o urmă de alb sau există atât de mult, utilizați amestecul de culori pe care le-ați aruncat pentru a crea maro. Se diluează prin scufundarea periei în solvent, terebentină sau turpenoid sau Sansodor (produsele marca Winsor&Newton sunt excelente). Cu o perie umedă, amestecați o picătură de culoare până când este foarte fluidă, plină de viață și limpede. Vopsiti partile luminoase de pe panza pe baza studiului final. Adăugând o culoare mică, creați valorile medii și apoi cele întunecate cu Sienna ars, continuând să diluați vopseaua până când are fluiditatea cernelei. Chiar zonele întunecate și foarte întunecate trebuie să conțină o anumită cantitate de solvent. Cu cât este mai mare cantitatea de solvent pe care o utilizați, cu atât mai repede acest strat uscat de pământ se va usca.
  • Wow. Sienna arsă pare, de obicei, încă destul de rece în această etapă. Este destul de ușor să faceți schimbări dacă simțiți nevoia. Luați o cârpă și curățați partea care nu vă place și reparați-o cu valoarea corectă sau adăugați o culoare mai mare. Dacă credeți că pictura în ulei ar fi perfectă la primul accident vascular cerebral, ați greșit: este foarte ușor să corectați sau să efectuați modificări în toate fazele lucrării. Acest strat se va usca foarte repede, va dura cateva minute pana la jumatate. Părțile mai diluate vor fi deja uscate la atingere chiar înainte de finisarea restului pânzei.
  • Image cu titlul 1426013 9
    9
    Amintiți-vă dogma "fat su magro". Aceasta este o regulă structurală. Primul strat - schița - este foarte subțire, aproape toată terebentina (sau altă substanță echivalentă), puțin ulei. Doar ulei suficient pentru a face culorile de fundal straluceasca. Culoarea trebuie să aibă aproape coerența acuarelei. Dacă doriți să obțineți un efect frumos, încercați să suprapuneți diferite culori (întotdeauna foarte diluate și subțiri). Pentru următorul strat utilizați culorile pe măsură ce ies din tub, exact așa cum ați făcut pentru studiul culorii. Acest strat corespunde mediei "construirii", nici grăsime, nici slabă. De aici, fiecare adăugare de ulei sau lichior va face ca culorile tale să devină mai grase. Dogma de "grăsime pe piele" este o tehnică bazată pe motive chimico-fizice specifice: straturile mai subțiri de culoare uscate înainte de cele grase. Cu cat mai multa grasime este culoarea, cu atat va fi nevoie sa se usuce. Straturile subțiri de culoare, prin urmare, trebuie să fie supuse inversarea ordinii, te întâlni mai multe probleme: o culoare subțire, de exemplu, ștergerea peste o culoare încă de grăsime umed, te screpolerebbe și-ar împărți.
  • Cel mai greu scenariu, un tablou realizat cu ordinul "subțire pe grăsime" ar putea rula pe pânză într-o zi prea caldă.
  • Nu utilizați niciodată pasteluri de ulei în culorile uleiului: formula chimică include uleiuri minerale care nu se usucă niciodată. Puteți adăuga atingeri de ulei pastel pe o pictură în ulei, dar numai pe ultimul strat și nu înainte de a fi uscat la atingere.
  • Image cu titlul 1426013 10


    10
    Răspândiți întâi culorile în zone uniforme mari, apoi adăugați mai multă culoare pentru a face detaliile luminoase sau întunecate sau pentru a le transforma în roșu, galben sau albastru. Amestecați culorile pe jumătate pe paletă și pe jumătate pe panza. Începeți prin a vă dedica zonei de lumină și umbre, umpleți-le cu culoarea principală, apoi intervine cu alte picturi pentru a le modifica în detaliu. Se arde treptat și se amestecă încet culorile, dacă doriți o pictură netedă, fără perițe prea clare. Dacă sunteți interesat să creați o pictură în stil expresionist, atingeți brushstrokes rapid în punctele în care doriți să concentrați o consistență mai mare a materialelor sau utilizați spatulă pentru a răspândi culorile într-o manieră grosieră. Orchestrarea unui contrast de suprafețe netede și ondulate va conferi pânzei dvs. o vitalitate puternică. Deci, în această etapă, încercați să fiți diferiți în amestecarea culorilor cu solvenți și uleiuri. Adăugați ulei dacă doriți să împrăștiați vopseaua într-o manieră compactă și regulată și folosiți peria pentru a netezi atingerile prea evidente. Atâta timp cât este umed, puteți lucra pe stratul dorit, adăugând ulei sau solvent pentru a-l face mai grăsime sau mai sărace. Dar dacă începe deja să se usuce, nu adăugați solvenți colorați în grăsimi.
  • urmați întotdeauna această regulă, dacă nu să obțineți un efect special „rele“, cum ar fi în cazul în care sunteți încercarea de a picta fața unui zombie complet cu o redare realistă a cărnii se destramă. În acest caz, puteți piazzargli obrazul o cantitate frumos de pictură grăsime închisă într-o culoare buzunar subțire, lăsați să se usuce în mod greșit și apoi rupe bula se va forma si se lasa sa se legene cruste pictura slabă ca și cum ar fi o bucată de pielea moartă - culoarea grăsimilor din interior - încă lichidă - se va scurge din "rană" cu un efect realist de colorare a sângelui. Odată ce dinamica chimico-fizică de la baza vopsirii în ulei a fost adoptată, nu există erori care să nu poată avantaja pentru un efect special foarte rău.
  • Imaginea intitulată 1426013 11
    11
    Picturile de ulei rămân umed de zile! Acest lucru înseamnă că puteți picta toată ziua, se combină toate dezordinea pe care doriți, du-te la culcare - poate să acopere cu o paleta cutie pentru a preveni pisica pas cu pas pe ele - trezesc dimineața și să facă noi modificări - ambele vor fi în continuare umed. Puteți folosi spatulul pentru a răzui zonele întregi ale pânzei și a începe din nou. Durata lungă de uscare a vopselelor cu ulei vă permite să modificați, să corectați și să rafinați de câte ori doriți, înainte de a decide că pictura este terminată și se poate usca.
  • Imaginea intitulată 1426013 12
    12
    Lăsați vopseaua să se usuce. Va dura cel puțin două săptămâni, cu condiția să nu utilizați Liquin ca mediu. Lichinul se usucă mai repede decât culoarea din tub, apoi se amestecă puțin în toată vopseaua pe care o veți folosi pentru a-i permite să ciment în cel mai bun caz. Lichinul nu este gras, dar culoarea din tuburi da. Ele se găsesc într-o făcut-rășină culori alchidice ulei de comerț ca un liant, care au avantajul de a avea timpi de uscare rapidă, adică de la câteva zile până la o săptămână, în funcție de grosimea și fluiditatea vopselei.
  • Imaginea intitulată 1426013 13
    13
    Tehnica pictorială a marilor maeștri moderni nu a prevăzut că loviturile cu perii ar putea fi văzute. Începeți așa cum este descris mai sus și pregătiți primul strat cu Sienna ars diluat cu solvent. Apoi folosiți pictura cu tuburi, fără adăugiri, pentru a realiza pictura detaliată a subiectului dvs. în alb-negru (Black Ivory și White Titanium). Împingeți foarte bine culoarea pe pânză, aplicând lovituri largi și relaxate ale pensulelor. Lăsați să se usuce complet. Aproape ca o fotografie alb-negru. Odată ce vopseaua sa uscat pe pânză, amestecați uleiul cu culorile, curățați-l și vopsiți peste grisaille uscat. Realizând diapozitivele color pe pictură alb-negru, veți crea o piesă de lumină și umbre între straturi și vă va oferi o luminozitate tridimensională muncii dvs. Numai prin răspândirea culorii în brushstrokes lent și gros, până când veți obține un strat de vopsea compactă, veți putea obține acest efect. Este aspectul tipic asociat cu pictura in ulei.
  • Această metodă oferă o mulțime de timp pentru realizarea sa, deoarece fiecare strat trebuie să fie complet uscat înainte de a putea trece la următorul. Dacă nu doriți să așteptați tot timpul, lăsați-l să se usuce și să se vopsească cu culorile potrivite, topite cu puțin ulei. De îndată ce acest strat este de asemenea uscat, dedicat atingerilor finale la detalii. După cum puteți vedea, pictura în ulei se oferă atât pentru a fi cât mai simplă și mai elaborată, în funcție de nevoile dvs.
  • Imaginea intitulată 1426013 14
    14
    La sfârșitul zilei, curățați periile, scufundându-le în solvent și apăsând-le cu o cârpă pentru a lăsa vopseaua rămasă. Strângeți bine culoarea din pensulă înainte de a o reimpune în solvent, pentru a evita astfel de deșeuri inutile. Așezați cârpele și alte instrumente departe de flăcări deschise, circuite electrice, radiatoare și orice altă sursă care ar putea declanșa un incendiu. Dacă este posibil, închideți totul într-o cutie metalică. Depozitarea paletei cu vopsea proaspătă în frigider va încetini procesul de uscare a culorilor și le puteți utiliza pentru câteva zile. Asigurați-vă, totuși, că nimeni nu le schimbă pentru mâncare!
  • Imaginea intitulată 1426013 15
    15
    Păstrați picturile umede într-un loc sigur, fără praf, într-un loc răcoros și departe de sursele de lumină. Puteți crea un suport de uscare dintr-un garderobă pentru haine, pe care le veți adăuga panouri verticale la câțiva centimetri, pentru a crea sloturi convenabile în care puteți așeza fiecare pânză. Această soluție vă va rezolva problemele de spațiu, mai ales dacă sunteți un pictor foarte prolific și aveți garajul acum plin de tavan. Amintiți-vă că solvenții sunt substanțe volatile și, ca atare, exhalează fum în timpul procesului de uscare. Așadar, evitați să depozitați cârpe ude în camere foarte ocupate ale casei și asigurați-vă că studioul în care lucrați este bine ventilat. Uscați pânzele verticale: veți evita acumularea de praf pe pictura proaspătă.
  • Imaginea intitulată 1426013 16
    16
    Când pictați pe o pânză de "galerie", cu o adâncime de aproape 4 cm, nu trebuie să vă încadrați lucrarea finalizată. Continuați să pictați și pe lateral, sau colorați-le în negru sau creați un motiv decorativ - pe scurt, faceți nebun. În acest fel, imaginea va fi gata să se închidă imediat ce este uscată.
  • Imaginea intitulată 1426013 17
    17
    Odată ce pânza este uscată la atingere, așteptați cel puțin încă o lună înainte de a continua cu vopseaua de atingere. După unsprezece luni, aplicați vopseaua Dammar (sau altă vopsea detașabilă) și lăsați-o să se usuce câteva zile. În acest moment pictura dvs. este terminată și va dura chiar mai mult decât doriți.
  • Sfaturi

    • Burnt Sienna este o bază excelentă pentru a face incarnate de orice ton și umbră, cu excepția celor atât de negre ca să aibă nuanțe albastre pe nuanțele africane de abanos. Dacă subiectul tău are o piele gălbuie, adaugă niște ocru galben. Cu un indiciu de roșu, veți avea umbra potrivită pentru păr irlandez sau brun.
    • Pictura în ulei a artiștilor experți este densă și compactă, cu o consistență apropiată de cea a untului, mai degrabă decât cu lichidul. Pictura începătorului, pe de altă parte, este mult mai netedă, deoarece conține mai mult ulei decât pigmentul. Același lucru este valabil și pentru tuburile color - dacă preferați să pictați cu vopsea densă și fluidă, tuburile pentru artiști vor dura mai mult decât cele pentru elevi cu aceeași dimensiune, deoarece va trebui să adăugați mai mult ulei de in pentru a subțiri culoarea . În plus, uleiul este mai ieftin decât culorile. Pigmenții sunt măcinați în pulberi subțiri în interiorul tuburilor pentru profesioniști, astfel încât aceștia sunt prezenți într-o concentrație mai mare. Pentru a economisi bani, obțineți Liquin Impasto (Winsor&Newton) sau alt mediu echivalent - în acest fel, dacă stilul tău necesită răspândirea vopselei în straturi întregi cu ajutorul unei spatule, nu vei cheltui o avere în tuburi pentru profesioniști.
    • Uleiul de semințe de in este un ulei vegetal alimentar, dar ceea ce găsiți în medicina pe bază de plante sau în magazinele ecologice nu este formulat pentru utilizare artistică. Există diferite tipuri de uleiuri pentru utilizare în vopsire, fiecare cu proprietăți specifice specifice. Simțiți-vă liber să experimentați pentru a găsi mediul care vă convine cel mai bine.
    • Culorile uleiului pentru studenți sunt foarte fluide: cu o cantitate mică este posibil să se acopere porțiuni mari de pânză.
    • Nu cumpărați tuburi prea mari - dacă nu aveți nevoie de ele.
    • Când începeți să pictați foarte mult, obțineți un tub mare de ultramarin și un alb gigant. Overseas este una dintre cele mai utilizate culori - cu excepția, probabil, în portrete, în cazul în care terenul de Siena a ars să-l stăpânească.
    • Este probabil palpabil să o detectați, dar veți avea nevoie de alb în cantități imense, deoarece această culoare este utilă pentru orice, de la umbre la umbre. Dacă sunteți la început și aveți un set de culori, cumpărați un tub mai mare de alb separat.
    • Dacă aveți vreodată norocul de a deveni suficient de bun pentru a împinge oamenii să plătească pentru picturile dvs., amintiți-vă că picturile în ulei sunt cele mai profitabile. Bunul simț asociază cu pictura în ulei conceptul de ceva durabil, prețios și permanent.
    • Utilizați întotdeauna trepiedul, dacă este posibil.
    • Nu lăsați periile din solvent să se înmoaie cu perii care se află pe fundul recipientului. Parul se va distorsiona permanent și peria va fi aruncată. Mai degrabă, suspendați periile din borcan cu ajutorul unui fir mic de spirală fixat la piesa bucală sau aliniați cu cel mai mic unghi posibil, suficient pentru a fi înmuiați. Punerea unei pietricele pe care să se pună capul periei în farfurie cu solvent poate face lucrurile mai ușoare.
    • Dacă ați cumpărat un set ieftin de culori foarte lichide, cumpărați perii la fel de ieftine și de lucru mici. Analizați consistența culorii și încercați să adăugați un solvent pentru un primer înclinat înainte de a adăuga culori opace. În acest moment, lucrați pe folii transparente. Practicați pe panouri din panza sau pe hârtie de panza înainte de a cumpăra mai multe pânze și culori mai scumpe.
    • Culorile uleiului diluabile în apă sunt un tip nou de produs. Acestea sunt utilizate cu ulei de in și solvenți solubili în apă. Dar ele pot fi, de asemenea, diluate cu apă. Cu toate acestea, acest lucru poate schimba puțin tonul de culoare, făcându-l înnebunit. Deci, utilizați solventul pentru a face spălătorii pe panza și utilizați apă doar pentru curățare. Nu amestecați produsele: utilizați numai medii solubile în apă cu culori de ulei diluabile în apă.
    • Uleiuri alchidice (de exemplu linia Griffin de la Winsor&Newton) au rășină alchidică modificată cu ulei în liant. Acestea sunt destinate să se usuce mai repede: se usucă la atingere într-o zi sau două în loc de 1-2 săptămâni. Puteți adăuga Liquin la culori tradiționale pentru a obține același efect ca și uleiurile alchidice sau puteți amesteca cele două linii de vopsea. Întotdeauna amintiți-vă regula "grăsime pe piele": culorile cu Liquin merge sub culori grase.
    • Gipsul este o bază care trebuie utilizată ca un grund pentru vopsirea în ulei. De asemenea, puteți cumpăra pânză care nu a fost neîncetată și să aveți grijă de prima imprimare sau puteți folosi tencuiala pentru a acoperi panourile din lemn sau fibră, atârnați-le pe perete și pictați-le ca pe niște picturi murale. Ghipsul are multe utilizări, dar nu îl veți găsi în kituri pentru începători. Ei vând atât alb și negru, cât și transparenți, dacă doriți să lăsați vizibil pânza de mai jos.
    • Pentru a facilita curățarea la sfârșitul zilei, încercați întotdeauna să utilizați aceeași perie în timpul fazei de studiu a subiectului. Picturile realizate cu o singură perie au o anumită uniformitate în consistența curbelor periei și în culoare.

    Avertismente

    • Nu fumați, nu folosiți felinare, flăcări sau sobe în apropierea cârpaților murdare de vopsea de ulei sau materiale inflamabile.
    • Nu aruncați în toaletă substanțe lipicioase, solvenți sau resturi vechi de vopsea. Aceste substanțe se termină în mediul înconjurător cu riscul de a le polua. Mai rău, uscarea poate deteriora sistemul hidraulic și poate crea probleme datorită toxicității acestuia. Dacă locuiți împreună cu părinții dvs., acest lucru vă poate provoca probleme grave. Dacă închiriați, la fel ca și proprietarul. Dacă este casa ta, va trebui să plătiți instalatorul. Practic, toaleta nu este un loc bun pentru a arunca vopsea toxică! Chiar dacă este bine pentru deșeuri organice și mâncare rasfatată.
    • Când folosiți vopsea pe bază de ulei trebuie să fiți într-un mediu bine ventilat. Dacă mirosul devine enervant, este probabil periculos. Un solvent inodor este puțin mai sigur, dar nu este o idee bună să aveți picturile uscate în aceeași cameră în care dormiți, cu excepția cazului în care aveți o glugă pentru a aspira fumul. Utilizarea vopselei de ulei este ca și cum ați folosi vopseaua cu pulverizare acasă - aveți grijă, este fum toxic și inflamabil.
    • Dacă vopsiți în aer liber, aveți grijă să nu vărsați vopsea sau subțiri pe iarbă. Acestea ar putea fi dăunătoare pentru mediu. Reciclați solventul și borcanul folosit pentru a curăța periile. Lăsați recipientul cu solventul astfel încât reziduurile de vopsea să fie depozitate pe fund. În acest moment, turnați solventul într-un borcan curat și păstrați reziduurile pentru eliminare, ceea ce trebuie făcut în conformitate cu regulile stabilite de municipalitatea dvs. Uneori, când utilizați puțin solvent, puteți să uscați borcanul și să colectați reziduurile cu prosoape de hârtie. În acest fel, va trebui să eliminați deșeurile solide mai degrabă decât să vă ocupați de reziduurile semi-lichide.

    Lucruri de care ai nevoie

    • Ulei de semințe de in (pentru artiști) sau Liquin sau mediu echivalent. Cumpărați ulei solubil în apă dacă folosiți vopsele de ulei diluabile în apă
    • Solvent (terebentină, terebentină inodoră, Sansodor, turpenoid sau solvent solubil în apă)
    • Culoare ulei. Echipamente minime: alb de titan, lămâie galben cadmiu, trandafir permanent sau crizan Alizarin, albastru de peste ocean și Sienna arsă
    • șevalet
    • Perii
    • Paleta de cutit pentru amestecarea culorilor (poate fi improvizata cu un cutit de unt unsat) - opțional, spatule de diferite forme
    • Paletă sau placă de sticlă
    • peticărie
    • Solvenți și boluri de ulei
    • Carnet de desen cu pixuri și pastelate
    • Panza de hârtie sau panouri de panza
    • Un loc sigur pentru a stoca pânzele pentru a se usca timp de săptămâni sau chiar luni. Odată ce sunt uscate la atingere, pot fi spalate
    • Dammar detașabil vopsea
    • Vopsea de vopsea (opțional)
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit