gtemata.com

Cum de a da coșmar în 3 mișcări

Probabil vă puteți împrieteni cu două mișcări datorită nebun de idiot

și chiar în patru mișcări, cu nebunul Barberului - dar ești capabil de trei mișcări? Pentru aceasta aveți nevoie de un prieten, păstrați piesele albe și veți vedea că va dura mai mult timp pentru a aranja piesele pe tablă decât să termineți jocul! Puteți reuși să compuneți matricea în trei mișcări prin capturarea pieselor sau nu adversarului. În ambele cazuri, este esențial ca jucătorul tău să facă o deschidere proastă care să-ți permită să-l răciți imediat.

paşi

Metoda 1

Cu Capture
1
Mutați pionul în fața regelui în poziția e4. Pentru ambele metode, piesa cheie este Regina. De fapt, datorită ei, veți obține coșul de cumpărături, așa că mai întâi trebuie să-i dați spațiul de mișcare diagonală. Avansând doi pioni pionul care este în fața regelui, atinge-ți scopul.
  • Dacă nu cunoașteți notația algebrică de șah, citiți-o acest articol pentru a vă reîmprospăta memoria.
  • De îndată ce eliberați Regina, oponentul trebuie să-și expună Regele. Dacă negrii mișcă pionul episcopului în fața a două pătrate în f5 pentru a amenința pionul alb, atunci coșul de șah în trei mișcări este posibil.
  • 2
    Capturați pionul opus în f5. Acum, utilizați pionul dvs. pentru a lua acel adversar cu o mișcare diagonală. În notație mișcarea ta este e4xf5. Ceea ce faci este să încurajezi adversarul să-l miște pe episcopul cu două cutii în g5, astfel încât el să fie lângă pionul tău.
  • Aceasta nu este o mișcare inteligentă de către adversar, dar poate îl puteți atrage în eroare.
  • Ideea de bază a acestei strategii este să vă asigurați că nici o piesă nu blochează calea către regele adversarului după următoarea mișcare.
  • 3
    Mutați regina albă la h5 (Qh5). Șah-mat! Pentru a reuși, mutați Regina în diagonală până la h5 și veți fi cucerit pe Regele opus! Jocul sa terminat. S-ar putea să observați că, dacă adversarul tău nu și-ar fi mutat pionul în fața a două pătrate la ultima întoarcere, el ar putea să-l protejeze pe rege mutând pionul în g6, blocând astfel drumul spre regina ta.
  • Pentru a obține matricea în trei mișcări, adversarul tău trebuie să joace cu adevărat nefericit.
  • 4


    Declară coșmar! Acum poți să-l duci pe regele opus mutând regina în diagonală și sărbătoresc astfel o victorie foarte rapidă. Dacă adversarul tău a căzut în capcana, probabil va fi puțin supărat, așa că nu te lăuda prea mult!
  • Metoda 2

    Fără captură
    1
    Mutați pionul care este în fața regelui în d3. Această metodă este foarte asemănătoare cu cea dintâi. În practică, încercați să mutați pietonii opuși (cei din fața episcopului și a cailor), respectiv, ai unuia și a două pătrate, pentru a elibera pe regina voastră, care la rândul său va ajunge în casă. Rezultatul final va fi identic cu cel descris în secțiunea anterioară.
    • Trebuie să încercați adversarul, astfel încât să mutați pietonii care sunt în fața Căii și Episcopului.
    • Pentru a pune în aplicare tactica, colegul tău de joacă trebuie să răspundă mutând pionul purtătorului unei case până la f6.
    • Capcana funcționează chiar dacă decide să treacă pionul de cai de două pătrate în timpul acestei întoarceri, dar în acest caz este necesar să mutați pionul episcopului cu un pătrat în următoarea mișcare.
  • 2
    Mutați pionul regelui, în caseta e4. În acest moment trebuie să eliberați calea Reginei, astfel încât ea să ajungă la poziția de coif pe următoarea rundă. Pentru a face acest lucru, mutați pionul în fața regelui cu două cutii până la e4. Acum ai deschis traiectoria Reginei până la 5 ore.
  • Pentru a elimina calea către regele opus, trebuie să vă asigurați că el va muta pionul în fața regelui său de două pătrate către G5.
  • 3
    În acest moment, aduceți regina albă la h5 (Qh5). Șah-mat! Acum ai prins pe regele opus în aceeași poziție cu metoda anterioară, dar de data aceasta, fără să capturezi nici măcar o singură bucată. Jocul sa încheiat!
  • Amintiți-vă că arată un truc foarte simplu și, de fapt, este. Nu vă așteptați, totuși, că adversarul dvs. va cădea deseori pentru el.
  • În teorie, sunt posibile multe variații. Scopul este să mutați piesele astfel încât regina dvs. să ajungă la cutia h5 și că pionii opuși, care sunt în fața calului și a episcopului, sunt departe de regele lor.
  • Avertismente

    • Pentru ca aceste metode să funcționeze, adversarul tău trebuie să facă mai multe greșeli în favoarea ta sau să nu fie foarte inteligent.
    • Știți că încercarea acestei metode într-un joc serios nu vă va răsplăti. Dacă adversarul nu face greșeli în favoarea ta, nu vei putea să dai matricea în trei mișcări.
    Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit