Cum sa faci o ceașcă de cafea cu blender
Doriți să faceți o imagine în formă de ceașcă Blender
? Nu sunteți sigur de unde să începeți? Acest articol vă va îndruma pas cu pas prin proces.- Imaginile sunt preluate de pe un computer Windows și de la versiunea 2.68 a Blender
paşi

1
Asigurați-vă că utilizați motorul Cycles Render. Dacă aveți cea mai recentă versiune a Blender ar trebui să aveți. În timpul verificării, selectați-o.
2

3
Asigurați-vă că este selectat cubul (faceți clic dreapta pe el) și ștergeți-l.
Partea 1
Creați o parte cilindrică a cupei1

2
În partea din stânga jos, deschideți meniul Adăugați cilindrul. Poate avea un nume diferit bazat pe versiunea Blender.
3

4


5

6

7

8
Apăsați 1 pentru a schimba vederea cilindrului.
9
Apăsați 5 pentru a schimba perspectiva. Cifra este încă un cilindru, dar va arăta ca un pătrat din noul punct de vedere.

10
Măriți imaginea, asigurându-vă că mouse-ul este peste obiect, apoi apăsați CTRL-R. Ținând cursorul peste cilindru, utilizați discul de derulare și defilați în sus pentru a forma patru linii.
11

12
Premii A să deselectezi totul.
13

14
Scurtați secțiunea superioară. Faceți clic pe săgeata albastră și mutați vârfurile selectate pentru a le face mai scurte.
15
Fără anularea selecției, apăsați S (Scalare), apoi tastați .9 și apăsați Enter.
16
Anulați selecția (tasta A).
17

18
Premii S (Scala), apoi tastați 1.45 și apăsați Enter. În acest fel veți mări ușor centrul paharului.
19
Deselectează totul.
20
Premii B și selectați vârful inferior.
21
Premii S, atunci .8 și intrați.
22
Anulați selecția.
23
Mergeți la modul de editare, resetați modul Obiecte și modificați setarea Pattern la Solid.
Partea 2
Faceți mânerul cupelor1
Deplasați cupa într-o parte, astfel încât să aveți loc de tras. Pentru a face acest lucru, țineți apăsată tasta Shift și butonul mijlociu al mouse-ului, apoi glisați cupa într-o parte - o vom muta în stânga în videoclip.
2

3
În cazul în care Calea este încă selectată, schimbați Mod Object (Mod Obiect) la Edit (Editare). Vei vedea cinci noduri pe care le puteți modifica.
4


5
Începeți mișcarea nodurilor pentru a crea forma de bază a mânerului. Acest pas variază în funcție de preferințele dvs., deci alegeți pozițiile pe care le preferați pentru noduri.

6
Începeți să terminați mânerul. Trebuie să se conecteze la ceașcă la aproximativ jumătate din secțiunile de mai sus. Dați-i forma corectă, dar nu lăsați-o încă să intre în contact cu restul paharului.
7
Întoarceți din Modul de Editare la acel Obiect.
8
Anulați selecția.
9
Accesați Adăugați > curba > Cercul.
10
Apăsați S, apoi .2 și intrați. În acest fel veți face cercul mai mic. Veți folosi-o pentru a da forma corectă mânerului.
11
Uită-te la colțul din dreapta sus unde ar trebui să fie descrierea scenei. Dacă vedeți Bezier Circle, sunteți pe drumul cel bun, în caz contrar, urmați-vă pașii și încercați să înțelegeți ce ați făcut greșit.
12
Pentru a aplica forma pe mâner, faceți clic dreapta pentru ao selecta.
13

14

15
Începeți să efectuați modificări în cerc. Toate modificările cercului vor fi, de asemenea, aplicate mânerului.
16

17
Ștergeți cercul. Nu mai ai nevoie de ea.

18
Asigurați-vă că poziția mânerului este corectă. Deplasați cupa astfel încât să fie centrat pe ecran, apoi apăsați 7 (pe tastatura numerică). În acest fel, perspectiva va fi direct de sus.
19
Dacă paharul și mânerul sunt prea îndepărtate, selectați-l și mutați-l pentru al apropia. Utilizați săgețile pentru ao muta în lateral.
20
Combinați cupa și mânerul, astfel încât acestea să devină un obiect.
21
Selectați modul de editare. Acum veți conecta cele două piese.
22


23
Mutați paharul pentru a vă găsi "în spatele" mânerul. Înainte de conectarea celor două piese vom elimina unele fețe. Selectați una dintre fețele de sub mâner (din acest unghi), așa cum se arată în imagine. Apăsați Shift și faceți clic dreapta pe cealaltă.
24



25
Schimbați din nou perspectiva și priviți în jos mânerul, așa cum se arată în imagine.
Partea 3
Conectați cupa și mânerul1

2
După ce ați terminat, apăsați marginea (partea stângă a mânerului din imagine).

3
Țineți apăsată tasta Shift, apoi apăsați celelalte două margini pe care le vedeți selectate.
4
Premii F. Veți conecta marginile într-o singură față. Repetați pe cealaltă parte.
5


6
Repetați pentru cel mai mic punct de conectare. Trei muchii din exterior, două din interior.
7
Salvați-vă munca.
Partea 4
Creați interiorul cupa1

2
Apăsați 1 pentru a comuta la vederea frontală a paharului.
3

4
Apăsați B, apoi selectați cele mai înalte noduri.
5
Apăsați E (Extrude) apoi Enter.
6
Redimensionați partea de sus a cupei. Pentru a face acest lucru:

7
Premii 1 pentru a comuta la vederea frontală.

8
Cu vârfurile de top selectate, apăsați E. După ce ați terminat, apăsați Z. Aceasta vă permite să le mutați numai în sus și în jos. Mergeți la următorul set de noduri, apoi apăsați Enter.

9
Apăsați S și redimensionați interiorul cupei până când aceasta este paralelă cu exteriorul. Apăsați Enter.

10
Repetați operația până când ajungeți la al treilea punct.

11
Premii și să se extindă, dar de această dată nu se oprește la vârf. Du-te în jos aproximativ jumătate din distanță, după cum se arată în imagine.

12
Apăsați S pentru a redimensiona fundul cupei și adu-l spre interior, dar nu la fel de mult ca înainte. Fiecare proiect este diferit, dar încearcă să aproximeze ceea ce vedeți în imagine.
13
Apăsați pe E, apoi pe Enter.
14
Combinați toate punctele pe care le-ați manipulat până acum (partea de jos a cupei).

15
Schimbați metoda de afișare în modul Solid și Editați în Obiect.
Partea 5
Atașați paharul1
Îndepărtați marginile cupei, accesând umbrirea > Netedă în bara de instrumente din stânga.
2
Selectați cheia din partea dreaptă.
3
Faceți clic pe butonul Lumie pentru a schimba materialul (aspectul cupei).

4
Dați clic pe Nou, apoi selectați Mix Shader.
5
Faceți clic pe primul meniu derulant Surface și selectați BSDF difuzat.
6
Schimbați culoarea în gri deschis.
7
Faceți clic pe cel de-al doilea meniu derulant Volum și alegeți de această dată selectați Glossy BSDF. Această setare determină culoarea cuponului.
8
Schimbați rugozitatea la 0 (zero).
9

10
Salvați-vă munca.
Partea 6
Creați o masă de cafea1
Faceți clic imediat sub cupă pentru a alege un bun punct de plecare pentru masă.
2
Accesați Adăugați > plasă > Planificați și introduceți un plan chiar sub cupă.
3
Apăsați S, 3, apoi Enter. Aceasta mărește mărimea mesei.
4
Măriți partea inferioară a cupei și folosiți săgeata BLUE, adu-o cât mai aproape posibil de masă.
5
Mergeți la bara de instrumente din dreapta - iconul Mondial ar trebui să fie selectat în continuare.
6
Faceți clic pe Nou, apoi alegeți opțiunea implicită BSDF difuză.
7
Faceți clic pe bara albă și schimbați culoarea cu cea preferată. Asigurați-vă că este complementară cu cea a paharului.
Partea 7
Iluminați scena
1
Măriți perspectiva până când puteți vedea camera. Faceți clic în spatele acesteia după cum vedeți în imagine. În acest fel, veți selecta punctul sursă al sursei de lumină.
2
Accesați Adăugați > plasă > Plan. Observați unghiul planului. În această poziție nu vor mai exista reflecții asupra ceștii.
3
Faceți clic pe R (Rotire), apoi apăsați 45. În acest fel, unghiul de iluminare va fi corect. De asemenea, puteți alege un unghi de rotație liber dacă preferați.
4
Mărește dimensiunea de 5 ori. Premii S pentru a activa instrumentul Scale, apoi apăsați 5 și Enter.
5
Alegeți materialul pentru lumină.
6
Apăsați pe 0, apoi pe 5. În acest fel veți vedea paharul din punctul de vedere al camerei.
7
Schimbați scena prin camera. Acest lucru vă permite să obțineți cel mai bun unghi pentru a vă vedea munca. Dacă preferați, puteți păstra cel original.
8
Odată ce camera este blocată, deschideți din nou Proprietăți.
9
Deplasați cupa până când obțineți scena dorită.
Partea 8
Răsturnați paharul1

- Deoarece aceasta este o simplă încercare de redare, nu ar trebui să dureze mult timp.
- 2Sub eșantionare, măriți valoarea Render (în exemplul nostru vom folosi 500) și modificați valoarea lui Max Direct în 0.98.
- 3Apăsați din nou Render și așteptați.
- 4După ce ați terminat, dacă doriți să salvați sau să vă partajați munca, aduceți cursorul pe ceașcă și apăsați F3. Salvați proiectul și ați terminat. Bună treabă!
Distribuiți pe rețelele sociale:
înrudit
Cum se actualizează un Firmware Linksys
Cum se adaugă textul unei imagini în Photoshop
Cum se adaugă un dosar în meniul Start
Cum se deschide fișierele DWG
Cum se activează setările secrete ale Windows Vista
Cum de a avea tonuri de apel gratuite pentru iPhone 4
Cum se schimbă culoarea de fundal în Photoshop
Cum se schimbă butonul de pornire pe Windows 7
Cum să modificați versiunea DirectX instalată pe un computer
Cum să ștergeți un fișier descărcat de pe Web
Cum să capturați ecranul în fișier utilizând VLC
Cum să începeți cu Blender 3D
Cum se comprima un fișier MP3
Cum se creează adâncimea de câmp în Photoshop
Cum de a adăuga subtitrări la un film / video pe VLC
Cum sa faci un pahar de vin cu Blender
Cum se execută actualizarea Java
Cum de a crea o prezentare foto pe WordPress
Cum se instalează DirectX
Cum să trimiteți o fotografie prin e-mail (Windows)
Cum de a reduce dimensiunea fișierelor Excel