gtemata.com

Cum să înveți elementele de bază ale chitării însoțitoare

Pentru a învăța elementele de bază ale chitării însoțitoare, va trebui să înțelegeți stilul său. Există acorduri de putere, alte acorduri și note. Citirea acestui articol foarte detaliat vă va ajuta să înțelegeți mai bine.

paşi

Metoda 1

Acorduri de putere
1
Acordurile de putere sunt pâinea zilnică a celor care joacă chitara însoțitoare, și pentru un motiv bun.
  • Acestea prevăd utilizarea a numai două sau trei șiruri, prin urmare, ele nu produc efecte confuze și acute atunci când sunt foarte distorsionate.
  • În plus, acestea sunt foarte ușor de jucat, rapid de învățat și este ușor să se miște de la o coardă la alta de pe tastatură.
  • Mai presus de toate, ele produc un sunet cu siguranță stâncă.
  • 2
    Luați în considerare faptul că acordurile de putere nu sunt acorduri tehnice, ci intervale de timp. Există un motiv tehnic valabil pentru această afirmație, dar depășește sfera de aplicare a acestui articol.
  • Aspectul pe care trebuie să-l luați în considerare este că acordurile de putere sunt mai mari sau mai mici, sunt "indiferent".
  • Acest lucru înseamnă că puteți utiliza o coardă de putere a unui Do pentru a însoți o coardă a lui C major sau C minor fără a vă îngrijora de nuanța.
  • Acordurile de acționare funcționează bine cu toate melodiile care conțin note similare.
  • 3
    Amintiți-vă că există câteva tipuri de acorduri de putere diferite. Cea mai simplă este coarda tradițională cu două șiruri.
  • 4
    Pentru a reda unul, puneți degetul arătător pe al șaselea șir și degetul inelului pe a cincea, cu două chei mai sus.
  • 5
    Dacă doriți să redați o coardă de pornire pornind de la al șaselea șir, mențineți aceeași poziție a degetelor, dar cu indicele celui de-al șaselea șir și degetul inelului de pe cele patrulea patru chei mai sus.
  • 6
    Măriți câștigul la 11 și creșteți volumul cât mai mult posibil pentru a testa sunetul acestor acorduri de putere.
  • 7
    Bine ați venit în lumea rockului.
  • Iată o chordă de alimentare cu două fire, prezentată pe o tablatură:
  • --X;
  • --X;
  • --X;
  • --X;
  • --5-;
  • --3-;
  • Iată un Do:
  • --X;
  • --X;
  • --X;
  • --5-;
  • --3-;
  • --X;
  • 8
    Dacă vrei mai mult un sunet "mare", puteți adăuga octava. Muzicienii adevărați știu perfect ce este o octavă, dar trebuie doar să știi că poți adăuga una prin apăsarea următorului șir cu degetul inelar. Când acoperiți două sau mai multe șiruri cu un deget, utilizați o tehnică numită "barre".
  • Aici este solul cu adăugarea octavei:
  • --X;
  • --X;
  • --X;
  • --5-;
  • --5-;
  • --3-;
  • Aici este Do cu adăugarea octavei:
  • --X;
  • --X;
  • --5-;
  • --5-;
  • --3-;
  • --X;
  • 9
    Va trebui să decideți singur dacă doriți sau nu să adăugați o octavă. Dacă doriți un sunet mai greu pentru metalul rapid sau rifele ultra-distorsionate, acesta nu va ajuta. Nu va adăuga prea mult la acord și ar putea confunda sunetele. Dacă doriți mai mult un sunet bogat, octava va fi folositoare pentru tine. Unii oameni decid ce să facă la ureche.
  • 10
    Practicați jocul acordurilor de putere pe întreaga tastatură. Mutați-le pe chei fără să vă gândiți de două ori.
  • Tabele ale acordurilor

    • Iată un tabel util pentru a înțelege acordul pe care îl jucați atunci când vă aflați pe o anumită cheie. Ele vor fi, de asemenea, utile în lecțiile de chitară solo, deci nu le neglija.
    Notă superioară (rădăcină) pe coarda a șasea (Mi)
    • Buton / coarda:
    • în urmă
    • Fa # (F sharp)
    • sol
    • Sol # (ascuțit Sol)
    • Sib (apartament B)
    • ea
    • face
    • Faceți # (Do acută)
    • re
    • Mib (E plat)
    • gol: eu
    Notă superioară (rădăcină) pe Quinta Corda (La)
    • Buton / coarda:
    • Sib (apartament B)
    • ea
    • face
    • Faceți # (Do acută)
    • re
    • Mib (E plat)
    • în urmă
    • Fa # (F sharp)
    • sol
    • Sol # (ascuțit Sol)
    • gol: La
    Notă superioară (rădăcină) pe a patra coardă (Re)
    • Buton / coarda:
    • Mib (E plat)
    • în urmă
    • Fa # (F sharp)
    • sol
    • Sol # (ascuțit Sol)
    • Sib (apartament B)
    • ea
    • face
    • Faceți # (Do acută)
    • gol: Regele

    Metoda 2

    Direct Quinte
    1
    Încercați o cincime directă. O versiune mai puțin obișnuită, dar totuși utilă a acordurilor de alimentare este "al cincilea direct".
  • 2
    În ciuda numelui căutat, înseamnă doar să jucați două șiruri de caractere pe aceeași cheie. Acest lucru produce mai mult un sunet fatal care poate fi util, chiar dacă unii oameni cred că acordurile tradiționale de putere, cu sau fără octavă, sunt mult mai clare și mai eficiente în general.
  • 3
    Doar pentru distracție, încercați scenele directe folosind Re și Sol pentru golire, apoi apăsând pe cele trei și cincea grajduri.
  • Dacă nu jucați deja "Fum pe apă" după 30 de secunde, adăugați al șaselea buton și ați terminat.
  • Metoda 3

    Drop D tuning
    1
    Unii chitaristi tuneaza sirul lui Mi in Re, astfel incat sa poata juca mai bine acordurile de putere.
    • Mulți chitaristi consideră că această practică este similară cu înșelăciunea, dar este o tuning folosită de Van Halen, Led Zeppelin și multe alte formații celebre.
    • Tuning-ul "Drop D" permite un sunet mai profund și mai întunecat, preferat de mulți metali și chitaristi alternativi.
  • 2
    Încercați și simțiți dacă vă place, dar nu vă bazați pe toate.
  • Metoda 4

    Tuning in Drop C

    Chiar și mai greu în picătură de tuning D, se poate ton picătură C. benzi de metalcore, cum ar fi Atreyu, Killswitch Engage, As I Lay Dying, Căderea Troye alții folosesc quest`accordatura (unele trupe death metal brutale cum ar fi Cannibal Corpse și Niles acordă o jumătate chiar mai mică!).

    1
    În setarea Drop C, nu este numai șirul cel mai jos acordat Do, dar toate celelalte șiruri sunt reglate mai puțin de un ton. Rezultatul final (de la cel mai gros la cel mai subtil) este:
    • Do Sol face Regele
    • Așa cum am menționat mai devreme, această tuning este potrivit pentru muzica mai întunecată, permițând sunete foarte speciale. Acordarea de Dethklok Do It Bb Eb Do Sol, sau două întregi-ton (patru taste) Cel mai mic Tuning standard, pentru a da muzica un stil mai închisă, fără a schimba intervalele dintre șirurile.

    Metoda 5

    Palm Muting
    1
    Ați observat vreodată o serie de note de însoțire care nu se termină niciodată, care se simt între acordurile fiecărui cântec de metal?
  • 2
    Acest efect este produs cu ajutorul tehnicii de mișcare a palmei - apăsați strânsoarea într-un punct lângă podul de chitară cu mâna dreaptă.
  • 3
    Puneți palma lângă pod și jucați șirul de bas de câteva ori.
  • 4
    Dacă nu produceți un sunet greu, plictisitor și plin de corp, mutați-vă mâna până când o puteți face.
  • 5
    Este o idee bună să folosiți această punte pe chitara electrică cu această tehnică. Vă permite să realizați un sunet mai plin.


  • 6
    Dacă doriți sunete mai clare, utilizați dispozitivul de preluare a gâtului pentru a produce mai multe sunete zgâriate, lungi și buzioase, cu mișcarea palmei.
  • 7
    Cele mai bune chitare pentru palmare sunt cele cu pickups humbuckers. Asigurați-vă că câștigul și volumul sunt ridicate astfel încât să puteți experimenta mai bine sunetele ambelor pickups.
  • 8
    Practicați alternanța acestei tehnici cu acorduri de putere, tăiați mediile pe amplificator și jucând sunetul primelor patru albume ale Metallicei.
  • Metoda 6

    Acorduri în baruri tradiționale
    1
    Deși unii oameni cred că acestea sunt acorduri ușor, alții își distruge degetele în încercarea de a le executa și de a avea probleme. Puteți alege să utilizați această tehnică după cum doriți, dar includeți-o în repertoriul dvs., deoarece acestea sunt prea frecvente pentru a fi trecute cu vederea.
  • 2
    Pentru a încheia un acord în barrè maggiore, apăsați toate cele șase șiruri cu indexul. Apoi puneți degetul inelului pe șirul șir, cu două chei mai sus.
  • 3
    Puneți degetul mic imediat sub degetul inelului, pe cel de-al patrulea șir (încă două taste din bara). Puneți degetul mijlociu pe cel de-al treilea șir, cu un buton mai mare decât bara. Notă superioară (rădăcină) a acestui coardă se află pe cea de-a șasea coardă, astfel încât să puteți utiliza masa de coardă a puterii pentru a șasea coardă pentru a afla ce coardă joci. Un aranjament mai mare de Sol în barrã are acest aspect într-o tablatură:
  • --3-;
  • --3-;
  • --4-;
  • --5-;
  • --5-;
  • --3-;
  • 4
    Pentru a realiza o coardă minoră, deplasați poziția degetului în jos pe un șir de coardă majoră. . Nu jucați șirul șir. Notă superioară (rădăcină) este acum pe cel de-al cincilea șir, deci folosiți masa de coardă a puterii de pe șirul șir pentru a afla ce coardă minoră joci.
  • Acorduri majore pentru Bari

    1
    Acordurile obișnuite de bariere te ucid? Nu vă faceți griji, se întâmplă cu mai mulți oameni decât credeți. Unii chitariști de metal nu deranjez pentru a perfecționa tehnica lor la acorduri care necesită mai mult de trei siruri de caractere, deoarece sunetul ar fi extrem de confuz din cauza distorsionării.
    • Acest lucru poate duce la situații jenante în audiții - dar cunoașterea mai multor acorduri importante poate fi de ajutor. Ele sunt practic identice cu acordurile de putere, dar implică 4 șiruri de caractere.
  • 2
    Puristii îți vor spune să joci aceste corzi majore pe 5 șiruri de caractere, să joci, de asemenea, șirul lui Mi cantino. Dacă vrei să o faci și să înveți poziția celor mai dificile degete necesare, dă-i drumul, dacă nu, poți "trișa" și să evite Mi cantino, simplificând foarte mult poziția degetelor.
  • 3
    Pentru a efectua aceste acorduri, foloseste un Barré pe cele 4 corzi centrale (A, D, G și Si) cu degetul arătător, apoi folosește un Barré cu inelul pe corzi Re, G și două topmost chei.
  • 4
    Această tehnică este similară cu o coardă de putere cu nota rădăcină a șirului șir și în loc să adăugați doar octava, adăugați și al doilea șir.
  • Iată ce arată un aranjament al C major în tablatură (X = nu joacă șirul):
  • --X;
  • --5-;
  • --5-;
  • --5-;
  • --3-;
  • --X;
  • Aceste corzi găsesc un bun echilibru între acordurile de putere fără conotație și vechii monștri în barrè cu 6 șiruri.
  • Acestea nu vor părea confuze chiar și cu un profit foarte mare, dar ele vor părea totuși "adevărate acorduri". Ele sunt potrivite pentru acele părți de acompaniament în care trebuie să întoarceți volumul chitarei pentru a însoți cantaretul sau alt chitarist.
  • Singurul dezavantaj este că unele corzi (în special cele de la La până la Mi) trebuie să fie jucate destul de înalt pe gât și pot părea destul de ciudate. Încercați să utilizați acorduri de putere cu octave pentru acele coarde.
  • 5
    Din păcate, nu există nimeni machiaj pentru acordurile minore. Veți avea nevoie să jucați versiunea barrè cu patru degete cu rădăcina de pe șirul șir, așa cum este descris mai sus.
  • Metoda 7

    Simplu al șaptelea acord
    1
    Iată și alte acorduri cu patru șiruri care pot adăuga o atingere surprinzător de frumoasă (și simplă) stilului tău.
  • 2
    Pentru a reda o coardă majoră a șaptea, utilizați barrul cu arătătorul pe primele patru șiruri, apoi utilizați o bară cu degetul inelului de pe primele trei șiruri cu două chei mai sus.
  • 3
    Veți observa că această poziție a degetelor este similară cu aceea a coardei de putere, așa că ar trebui să fie naturală.
  • 4
    Credeți sau nu, coardele minore șapte sunt chiar mai simple. Pur și simplu utilizați bara de pe primele patru șiruri cu indexul. Totul aici.
  • Metoda 8

    "Reglare minore" Regele este rege
    1
    Acest tuning alternativ de chitară este util pentru redarea unor coarde mari cu șase coarde, cu un simplu bar. Poziția mâinilor pentru a produce o coardă minoră cu șase coarde este identică cu cea pentru acordurile de putere, dar cu toate cele 6 șiruri presate.
  • 2
    Adu Sol (al treilea șir) la Fa, șirul Si (al doilea) la La și Mi (în primul rând) la Rege.
  • 3
    Utilizați barrè cu indexul pentru toate cele șase șiruri, și barrè cu degetul inel pe primele cinci, cu două chei mai sus.
  • Iată ce aspect are un aranjament minor de Sol într-o tablatură:
  • --5-;
  • --5-;
  • --5-;
  • --5-;
  • --5-;
  • --3-;
  • 4
    Puteți juca, de asemenea, câteva corzi majore, cu patru coarde foarte frumoase, cu o poziție mai simplă a mâinii decât cea impusă de tuningul standard.
  • 5
    Pur și simplu utilizați bara cu indexul pe primele patru șiruri, apoi puneți mijlocul pe al treilea șir (Fa) o cheie mai mare.
  • Iată ce aspect ar avea un acord mai mare decât Sol într-o tablatură:
  • --5-;
  • --5-;
  • --6-;
  • --5-;
  • --X;
  • --X;
  • 6
    Adesea, puteți adăuga o notă de bas pentru aceste coarde majore, jucând cel de-al cincilea șir, fără a schimba prea mult sunetul coardei.
  • Un alt avantaj de a juca acordurile majore în acest fel este faptul că aveți degetul inel liber pentru a adăuga variații.
  • Acordurile majore cu variații nu sunt foarte folosite în muzica rock, deci vă oferă șansa de a experimenta noi tehnici.
  • Cel mai bun aspect al acestei reglări este că versiunile de bas, la și re nu sunt modificate, astfel încât să le puteți utiliza în continuare pentru a produce acorduri de putere.
  • Această reglare este utilă în special pentru melodiile metalice care încep cu mai multe acorduri minore curată și apoi se transformă în cincimi distorsionate.
  • Distribuiți pe rețelele sociale:

    înrudit